Ga naar inhoud

xMoreme : 21 februari 2015 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen via Contour Kliniek


xMoreme

Aanbevolen berichten

:35:

Hopelijk heb je er geen pijn van?

xxx

Totaal niet.. Dat is ook juist het gekke. Dr. Koeijers zat er vandaag ook in met een soort van haakje en ook dat heb ik totaal niet gevoeld..

Wow.. Wat een verhaal hé , schrik ervan..

Ik denk dat je toch echt op je strepen moet gaan staan dat je die dag nog gezien word en niet van het kastje naar de muur word gestuurd.

Dan maar zelf bot en boos aan de telefoon maar het gaat wel om je lichaam het is niet zomaar iets.

en het zijn geen paar euros die je hebt uitgegeven.

Ze horen je gewoon goed te helpen vooral met zoiets.

Jeetje wens je heel veel sterkte, hoop dat alles goed komt en het wel mee valt..

liefs

Ja inderdaad, na de eerste keer was ik ook niet zo lief meer.. Gelukkig hoop ik dat het nu allemaal beter zal gaan en dat het snel goedkomt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik hou het heel erg goed in de gaten! S'ochtends en s'middags douch ik mijn borsten en s'avonds maak ik na het douchen een foto zodat ik het ook zelf goed kan zien en in de gaten kan houden..

Hou het zeker goed in de gaten meis.

Zijn er bij jou ook drains geplaatst ?

xxAnk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Even een update: de wond is nog steeds niet helemaal dicht. Wel een stuk kleiner, maar nu is het zo dat mijn ene borst (diegene met wond) ineens een stuk groter is als de andere. Hij voelt ook warmer aan. Om 9 uur maar weer bellen. Pfff, het stopt nog niet :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Even een update: de wond is nog steeds niet helemaal dicht. Wel een stuk kleiner, maar nu is het zo dat mijn ene borst (diegene met wond) ineens een stuk groter is als de andere. Hij voelt ook warmer aan. Om 9 uur maar weer bellen. Pfff, het stopt nog niet :(

Hoi xMoreme,

Ik lees alles nu pas, maar wat een toestand! Heb je nog wel regelmatig controle gehad? Is dit iets wat vaker voorkomt?

Ik hoop dat je snel terecht kunt. Succes!

Groetjes,

Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi xMoreme,

Ik lees alles nu pas, maar wat een toestand! Heb je nog wel regelmatig controle gehad? Is dit iets wat vaker voorkomt?

Ik hoop dat je snel terecht kunt. Succes!

Groetjes,

Laura

In het begin had ik gewoon de normale controle, maar toen de wond begon kon ik om de week komen. Nu ging de wond beter en begint dit weer. Morgenochtend om 9.45 kan ik gelukkig terrecht.

Pfff verdorie zeg... Nog steeds! En dat gezwollen en warm :(

Zeker ff bellen...

Sterkte meid!!

Xxxx

Ja :( echt super vervelend! Morgen om 9:45 pfff..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Hoi lieve dames,

Ik ben een tijdje niet meer online geweest, omdat ik erg druk was met mijn kleine meisje, school en werk.. In de tussentijd is er een hoop gebeurd en zo heb ik dus ook een heleboel te vertellen.

De wond (het opengesprongen litteken) werd alsmaar groter en groter. Dan werd ik weer naar huis gestuurd met een AB en dam weer met betadine zalf. Op een gegeven moment kwam er een soort vliesje over de wond en wat maakte dat mij blij zeg. Alleen werd dat vliesje een soort ballonetje. Ik stond sochtends op en ik hoorde pats! Toen ik tussen mijn voeten keek lag daar een plas en dan bedoel ik echt geen kleine plas met pus, wondvocht en bloed. Nadat ik weer naar huis werd gestuurd met: 'mooi dan zit het in ieder geval niet meer in je lichaam' heb ik om een second opinion gevraagd bij dr. Beekman. Hij schrok verschrikkelijk en vertelde mij dat de prothese er allang uitgehaald had moeten worden. Hij zou contact opnemen met dr. Koeijers en zijn advies geven. De volgende dag werd ik gebeld of ik de dag erna naar het kliniek Amstelveen kon komen, zodat ze het konden openmaken en er naar konden kijken. Tijdens de operatie zouden ze beslissen of de prothese erin bleef of niet.

De volgende dag 1 juli 2015 werd ik wakker met 1 borst en een drain. Ik heb verschrikkelijk gehuild. Ik was echt ontroostbaar. Ze vertelde mij dat de prothese over 4 tot 6 maanden zou worden teruggeplaatst, omdat er toch een infectie zat.

Na wat controles was het 17 december 2015 eindelijk zover. Ik ben weer compleet en super blij, maar oh zo bang. Ik weet nu wat er mis kan gaan. Ik hoop dat dit het einde is van mijn horror verhaal en ik nu eindelijk kan gaan genieten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve dames,

Ik ben een tijdje niet meer online geweest, omdat ik erg druk was met mijn kleine meisje, school en werk.. In de tussentijd is er een hoop gebeurd en zo heb ik dus ook een heleboel te vertellen.

De wond (het opengesprongen litteken) werd alsmaar groter en groter. Dan werd ik weer naar huis gestuurd met een AB en dam weer met betadine zalf. Op een gegeven moment kwam er een soort vliesje over de wond en wat maakte dat mij blij zeg. Alleen werd dat vliesje een soort ballonetje. Ik stond sochtends op en ik hoorde pats! Toen ik tussen mijn voeten keek lag daar een plas en dan bedoel ik echt geen kleine plas met pus, wondvocht en bloed. Nadat ik weer naar huis werd gestuurd met: 'mooi dan zit het in ieder geval niet meer in je lichaam' heb ik om een second opinion gevraagd bij dr. Beekman. Hij schrok verschrikkelijk en vertelde mij dat de prothese er allang uitgehaald had moeten worden. Hij zou contact opnemen met dr. Koeijers en zijn advies geven. De volgende dag werd ik gebeld of ik de dag erna naar het kliniek Amstelveen kon komen, zodat ze het konden openmaken en er naar konden kijken. Tijdens de operatie zouden ze beslissen of de prothese erin bleef of niet.

De volgende dag 1 juli 2015 werd ik wakker met 1 borst en een drain. Ik heb verschrikkelijk gehuild. Ik was echt ontroostbaar. Ze vertelde mij dat de prothese over 4 tot 6 maanden zou worden teruggeplaatst, omdat er toch een infectie zat.

Na wat controles was het 17 december 2015 eindelijk zover. Ik ben weer compleet en super blij, maar oh zo bang. Ik weet nu wat er mis kan gaan. Ik hoop dat dit het einde is van mijn horror verhaal en ik nu eindelijk kan gaan genieten!

Bah dan zie je maar weer dat ze je gewoon serieus hadden moeten nemen! Door al dat gedoe heb je wel een tijd maar met 1 borst rondgelopen en ja als het moet is dat begrijpelijk en het was vast gewoon ook wel nodig.. maar het maakt me best wel boos dat je alsnog niet serieus genomen werd, en eerst naar een andere arts moest voordat je serieus genomen werd.. Eigenlijk te gek voor woorden :22:

Ik hoop dat je herstel nu wel helemaal goed gaat, en dat je dan eindelijk van je boobies kunt genieten!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bah dan zie je maar weer dat ze je gewoon serieus hadden moeten nemen! Door al dat gedoe heb je wel een tijd maar met 1 borst rondgelopen en ja als het moet is dat begrijpelijk en het was vast gewoon ook wel nodig.. maar het maakt me best wel boos dat je alsnog niet serieus genomen werd, en eerst naar een andere arts moest voordat je serieus genomen werd.. Eigenlijk te gek voor woorden :22:

Ik hoop dat je herstel nu wel helemaal goed gaat, en dat je dan eindelijk van je boobies kunt genieten!

xx

Ja, erg he! De tijd met 1 borst was naar, maar gelukkig was er een hoop qua opvulling. Tot nu toe loopt alles via planning!

Dankjewel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje lees net jou verhaal. Wat een gedoe! Het is niet te zeggen, bij honderd gaat het goed en dan bij jou net niet. Maargoed opnieuw geopereerd uiteindelijk. Dus nu hoor je dan maar bij de honderd goede ok?

Succes met herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve dames,

Ik ben een tijdje niet meer online geweest, omdat ik erg druk was met mijn kleine meisje, school en werk.. In de tussentijd is er een hoop gebeurd en zo heb ik dus ook een heleboel te vertellen.

De wond (het opengesprongen litteken) werd alsmaar groter en groter. Dan werd ik weer naar huis gestuurd met een AB en dam weer met betadine zalf. Op een gegeven moment kwam er een soort vliesje over de wond en wat maakte dat mij blij zeg. Alleen werd dat vliesje een soort ballonetje. Ik stond sochtends op en ik hoorde pats! Toen ik tussen mijn voeten keek lag daar een plas en dan bedoel ik echt geen kleine plas met pus, wondvocht en bloed. Nadat ik weer naar huis werd gestuurd met: 'mooi dan zit het in ieder geval niet meer in je lichaam' heb ik om een second opinion gevraagd bij dr. Beekman. Hij schrok verschrikkelijk en vertelde mij dat de prothese er allang uitgehaald had moeten worden. Hij zou contact opnemen met dr. Koeijers en zijn advies geven. De volgende dag werd ik gebeld of ik de dag erna naar het kliniek Amstelveen kon komen, zodat ze het konden openmaken en er naar konden kijken. Tijdens de operatie zouden ze beslissen of de prothese erin bleef of niet.

De volgende dag 1 juli 2015 werd ik wakker met 1 borst en een drain. Ik heb verschrikkelijk gehuild. Ik was echt ontroostbaar. Ze vertelde mij dat de prothese over 4 tot 6 maanden zou worden teruggeplaatst, omdat er toch een infectie zat.

Na wat controles was het 17 december 2015 eindelijk zover. Ik ben weer compleet en super blij, maar oh zo bang. Ik weet nu wat er mis kan gaan. Ik hoop dat dit het einde is van mijn horror verhaal en ik nu eindelijk kan gaan genieten!

Hoi Meis.

Toen ik je verslag aan het lezen was moest ik aan haar denken http://www.borstenforum.com/topic/11565-operatie-nummer-3-ivm-verwijderen-linker-prothese/ik weet niet of zij nog op het forum actief is,zo niet dan is dat enkel maar gunstig.

Maar ik wil jou vooral een voorspoedig herstel toe wensen.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje lees net jou verhaal. Wat een gedoe! Het is niet te zeggen, bij honderd gaat het goed en dan bij jou net niet. Maargoed opnieuw geopereerd uiteindelijk. Dus nu hoor je dan maar bij de honderd goede ok?

Succes met herstellen.

Ik hoop het zo! Ben nog een beetje huiverig tot de 6 weken voor bij zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat verschrikkelijk allemaal voor je hoop dat je eindelijk heerlijk kan genieten !

Heb je toen je je protheses net had nooit gemerkt van een evt infectie of zwellingen rood etc? Had je gewoon ineens een natte sport bh?

Hoop dat je het nu goed maakt

Liefs

Ik heb nooit iets gemerkt, tot inderdaad de natte sportbeha! Toen bleek wel dat ie wat gezwollen was en het litteken rood.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk gaat het inmiddels prima met je en kun je snel gaan genieten van je twee mooie vriendinnetjes. Dikke kus x

Tot nu toe gaat alles goed en precies volgens schema. Geniet stiekem een beetje, maar eerst de 6 weken door en dan begint het echte genieten! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meis.

Toen ik je verslag aan het lezen was moest ik aan haar denken http://www.borstenforum.com/topic/11565-operatie-nummer-3-ivm-verwijderen-linker-prothese/ik weet niet of zij nog op het forum actief is,zo niet dan is dat enkel maar gunstig.

Maar ik wil jou vooral een voorspoedig herstel toe wensen.

xx Ank

Ik heb het gelezen. Jeetje, ook zo heftig! Dankjewel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
12 uur geleden zei ambertje:

ik lees net je verhaal pas, pfff, ben onder de indruk, wat een ellende ! Hoe gaat het nu met je? 

Inmiddels ben ik vandaag 7 weken po en gaat alles prima. Het geneest nu volgens schema. Ik durf er langzaam van te gaan genieten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.