Ga naar inhoud

Operatie nummer 3 ivm verwijderen linker prothese


Booby

Aanbevolen berichten

Hoi lieve meiden.

Zoals jullie weten is verleden maand mijn linker prothese verwijderd ivm infectie. Het geneest allemaal netjes en volgende week heb ik een controle van de wond.

Als het een beetje meezit kan ik dan met hem een datum prikken voor de herstel operatie. Ik hoop dat dit in december kan.

Nu zit ik met het volgende;

Rechts is nu 6 weken po. Voordat ik geopereerd werd had ik zoals vele foto's laten zien van wat ik wou.

Een mooie D cup.

In eerste instantie had de pc mij 470cc xhp aangeraden. Na wat speurwerk op internet en de nodige zenuwen was ik echt bang dat dit veelste groot en fake zou lijken. Mede doordat vriendinnen van mij met dezelfde lichaamsbouw veel minder cc hebben.

Daarom had ik een tweede consult ingepland. Met de pc besproken en toen maar gekozen voor 450cc hp.

Ik vind ze eigenlijk te klein.. Vanaf de voorkant en met hempje aan zonder bh lijkt het op een c cup.

Ik zit eraan te denken om te vragen aan hem of er een mogelijke optie is om tijdens mijn operatie toch maar een andere prothese te plaatsen in beide.

Meer cc / hoger profiel.

Ik ben best wel bang om dit aan te geven aan hem en weet niet hoe hij hierop reageerd.

Aan de ene kant denk ik, niet doen want rechts is mooi genezen en straks zit daar weer een complicatie.

Maar aan de andere kant denk ik, ik moet toch al onder het mes.. Heb 2 weken vrij van me werk ervoor gekregen dus waarom niet..

Pfff please jullie mening!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, denk je dat die 20cc en een hoger profiel heel veel verschil gaan maken? Of zit je dan toch aan iets groters te denken?

Aan de ene kant zou ik zeggen laat het zo, het is mooi genezen. Aan de andere kant begrijp ik je ook wel en als je toch weer onder narcose gaat waarom niet? Bespreek het even goed met je pc want er zullen sowieso wel extra kosten aan verbonden zitten denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou als ik jouw was gewoon vragen voor andere protheses... Je hoort dan vanzelf wel wat de pc daarover te zeggen heeft...

Denk alleen dat je dan inderdaad de protheses zou moeten betalen als hij het verantwoord vind uiteraard...

Ik zou me her ook helemaal vergoed krijgen als ik dezelfde protheses zou houden, maar ik had ook zoiets van als ik toch opengesneden word prop er dan maar gelijk meer in!

nee heb je, ja kan je krijgen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu natrelle trf 450cc , 13cm breed en 5,3cm projectie.

En zou dan gaan voor de natrelle trx 525cc , 13cm breed , 6,3cm projectie

Wat denk jij best boobie??

Het is 75cc meer en een centimeter meer projectie. Even brede prothese dus dat is wel een voordeel :)

Haha ja dat is dan weer een voordeel nies :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, ik ben er :45:

Nou, een cm verschil dat is ongeveer een cupmaatje. Het is geen hele cupmaat, maar weet niet wat je nu hebt? Oh jawel, weet ik wel, want het staat in je handtekening haha.

Je hebt een E met 5,3 cm projectie. Dat zal een kleine E zijn.. Hm ja.. dan zit je dadelijk op een volle E tot kleine F.

In het begin, vlak na de operatie zul je het verschil niet echt zien. Ik ging namelijk destijds van 450 cc medium profile naar 450 cc high profile. Er was een verschil in projectie van 0,8 cm. Dat scheelde bij mij ook bijna een cupmaat. Zo zie je maar dat het aantal cc niks zegt ;) Alleen binnen hetzelfde profile, gaan de cc's tellen :)

Als het gegaan had, was ik destijds naar de 525 xhp gegaan, maar dit ging niet omdat mijn pockets smaller gemaakt moesten worden met hechtingen. Dan werd de druk daarop te groot. Ik moest echter wisselen, omdat mijn eerste prothesen veel te breed waren.. (had ik toen maar geweten wat ik nu wist haha)

Dus.. wil je groter, dan zou ik het wel doen met die 525 xhp. Groter denk ik niet dat mogelijk is.. Je gaat namelijk eerst breder voordat de projectie weer zienderogen vooruit gaat.
Maar als je het graag wilt, zou ik het zeker aan je pc vragen :) Het gaat om jouw borsten he, hij hoeft ze alleen maar te maken :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk dat is een antwoord waar ik wat aan heb :)

En idd dat de prothese even breed zijn is alleen maar een voordeel bedacht ik me.

Dus het zou ideaal zijn om 75cc extra en een centimer extra projectie dan te krijgen.

Het ligt er uiteraard wel aan wat hij hierover zegt.. En de kosten.

Naar mijn idee moet ik maar 1 prothese betalen maar heb geen idee hoe ze daar bij Bergman over denken..

Ik mail hem vanavond mijn foto van de wond en denk dat ik meteen dit idee er ook bij zet. Dan kan ik dat woensdag verder met hem bespreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.