Ga naar inhoud

xMoreme : 21 februari 2015 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen via Contour Kliniek


xMoreme

Aanbevolen berichten

Vanaf november lees ik al stiekem mee! Vandaag heb ik dan besloten om ook een account te maken, omdat het mij erg fijn lijkt om ervaringen te delen. Hier is dan ook mijn verhaal:

 

Vanaf mijn 14de dacht ik al: Nou, die gaan vast niet meer groeien! & met de jaren werd ik dan ook steeds onzekerder. Mijn moeder zei altijd: Ik heb je niet goed afgeleverd, dus dan kopen we ze wel. Toen ik 18 werd was het dan eindelijk zover. Nu mocht het eindelijk. Mijn moeder had haar belofte gehouden en we gingen samen opzoek naar een kliniek. We kwamen al vrij snel terecht bij Contour Kliniek te Bussum. Dit omdat zij op ik geloof kliniekervaringen.nl erg hoog aangeschreven stonden.

 

In november 2014 hadden wij een intakegesprek gepland staan. Het voelde zo goed dat ik meteen een afspraak voor de operatie zelf had gemaakt. Deze zou plaats vinden in februari 2015, dit omdat ik op dat moment stage liep en ik dan een week vakantie had. De week erop moest ik nog een keer terug komen bij dr. Koeijers om alles op te meten en de echte maat af te spreken. Het zou 400cc van Natrelle onder de spier worden. Ik had een 85AA en met 400cc zou ik dan op een D uitkomen.

 

Ik zat werkelijk op een verschrikkelijke roze wolk met mijn operatie in het vooruitzicht. Tot dat mijn nachtmerrie begon. Eind januari kreeg ik een brief dat ik het overgebleven geld (ik moest in 2 delen betalen) naar kliniek Amstelveen moest overmaken. Dit heb ik gedaan. Een week later werd ik gebeld door kliniek Amstelveen die mij vertelde dat ze het geld terug hadden gestort. Ik heb natuurlijk meteen gevraagd waarom dit was. Dan moest ik Contour Kliniek maar bellen, want die konden mij meer vertellen. Meteen Contour Kliniek gebeld en ja, die konden mij ook niets vertellen. Na een overleg met mijn moeder hebben we wat onderzoek gedaan. Wij hebben de kamer van koophandel gebeld en wat bleek? Ze waren failliet. Oh, wat was ik verdrietig zeg. Wij hebben meteen de curator gebeld en die vertelde dat ze in overleg waren om het over te brengen naar een dochterbedrijf. Een hele week in spanning gewacht en op maandag meteen weer de curator gebeld. De curator was niet aanwezig en de assistente kon ons ook nog niets vertellen. Weer spanning.. S'middags werd ik gebeld door Contour Kliniek zelf dat mijn operatie gewoon door ging. Door alles wat er gebeurd was, vertrouwde ik het niet echt meer en dit heb ik ook verteld. Waarna ik werd terug gebeld door de directeur van Contour Kliniek, een hele aardige meneer die mij verzekerde dat ik echt werd geopereerd en het allemaal goed kwam. Daarna heb ik nog een keer de curator gebeld om te vragen of dit echt zo was. Hij vertelde ons dat ik gerust de rest van het geld kon overmaken en alles goed kwam. Na het geld overgemaakt te hebben was het weer wachten geblazen.

 

Ik moest opzoek gaan naar sportbeha's. Wat vond ik dat leuk zeg! Ik ben naar de Hunkemöller geweest en winkel die ik in mijn leven misschien 1 keer ben in geweest. Ik heb daar 2 sportbeha's gekocht een 85D en 85E dit in verband met de zwelling.

 

Het was eindelijk bijna zover en met de dag vond ik het steeds spannender worden. Ik vond het niet eng en ik was ook niet zenuwachtig. Ik had er alleen maar heel erg veel zin in. Wel vond ik het een beetje spannend. Eindelijk was het de 21 februari. Ik werd geopereerd in kliniek Amstelveen, deze verhuren operatiekamers. Mijn moeder en schoonzus gingen met mij mee. Ik moest me om 9 uur melden, maar we waren er om 08:40 al, waarna we meteen naar binnen zijn gegaan. De mevrouw achter de balie stond meteen op en vertelde dat ze al voor mij gebeld hadden. Mijn moeder en schoonzus mochten niet mee naar boven. Ik kwam op een zaaltje met 6 bedden met wat gordijntjes ertussen. Ik werd naar mijn bed begeleid en kon mij gaan omkleden. Een halfuurtje later mocht ik de OK in. & toen werd ik wakker. Toen ik wakker werd en onder mijn dekentje keek dacht ik: Volgens mij is er niets gebeurd. Tot ik rechtop ging zitten en ik ze beter kon zien. Met de seconde werd ik blijer en blijer. Na wat gegeten en gedronken te hebben ben ik naar het toilet geweest. Daarna werd ik gelijk aangekleed, doordat ik zo goed wakker werd. Naar beneden en hop, naar huis!

 

Al met al ben ik misschien 2 uur in de kliniek geweest. Om 09:20 ging ik de OK in, 10:15 was ik klaar en 10:45 zat ik in de auto. Na thuiskomst heb ik mij lekker op de bank genesteld. Ik had gelukkig niet zoveel pijn, wel voelde het alsof ze flink op mijn ribben en borst hadden geslagen. De volgende dag had ik verschrikkelijk veel pijn. Dit nam in de 1e week geleidelijk af. Het is mij eigenlijk reuze meegevallen. Wat vond ik het fijn dat mijn lichaam weer klopte en wat was ik blij met mijn borsten.

 

Tot afgelopen donderdag….

 

Donderdag was ik thuis, omdat mijn dochtertje erg ziek was. Ze lag te slapen, dus ik kon even lekker gaan douchen. Toen ik mijn sportbeha uitdeed, voelde ik wat vochtigheid. Ik dacht nog: Oh, ik heb een beetje gezweet. Weer iets nieuws. Tot ik in de spiegel keek. Wat is dat nou? Een deel van het litteken was open gesprongen en er kwam pus uit. Helemaal in paniek heb ik meteen de kliniek gebeld en die vertelde mij dat ik naar de huisarts moest gaan. Gelukkig kon ik meteen tussendoor even terecht. De huisarts heeft een AB kuurtje voorgeschreven en ik had een nieuwe afspraak voor maandag. Ik mocht geen beha aan en moest het 3x per dag onder de douch spoelen. Dit allemaal netjes gedaan, maar ik zie geen verbetering. Vanochtend mocht ik weer naar de huisarts en jammer genoeg, ziet ook zij geen verbetering. Ik ben doorgestuurd naar de PC. Als eerste heb ik de kliniek gebeld voor een afspraak met dr. Koeijers. Ze zouden vandaag terugbellen, maar dat hebben ze tot op heden niet gedaan. Morgenochtend maak ik meteen een afspraak bij de PC in het ziekenhuis in de buurt. Mijn geluk was dus maar voor korte duur.

 

Wat ben ik bang :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och meid wat vervelend allemaal zeg! Ik hoop dat je snel terecht kan en wat meer duidelijkheid krijgt wat nu de volgende stap is. Echt balen dat je dan niet terug gebeld wordt, dit zijn toch wel dingen die gelijk opgepakt moeten worden door een kliniek. Heel veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

Wat een verhaal het heeft je niet mee gezeten allemaal. snap dat je hier onrustig van word vreemd dat de kliniek jou niet terug belt.

Goed van je dat je er een anderen pc na laat kijken . Sterkte meid hoop dat het goed komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei wat een verhaal zeg! Nja scheelt dat je al antibiotica hebt..

Hoeveel weken PO ben je nu? ongeveer 4 toch?

En waren je wondjes al wel helemaal 100% dicht hiervoor?

Heel veel succes hoop dat je snel terecht kunt, neem aan van wel want het is wel iets wat serieus genomen moet worden.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei wat een verhaal zeg! Nja scheelt dat je al antibiotica hebt..

Hoeveel weken PO ben je nu? ongeveer 4 toch?

En waren je wondjes al wel helemaal 100% dicht hiervoor?

Heel veel succes hoop dat je snel terecht kunt, neem aan van wel want het is wel iets wat serieus genomen moet worden.

xx

Ik ben nu 4 weken en 3 dagen PO. Ze waren helemaal dicht, hechtingen waren er ook al uit! Het was echt ineens uit het niets. Ik ben nog het aller meeste bang dat hij eruit moet, pfff!

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG!!!
Wat een slechte service van kliniek Amstelveen!!! Ze hadden je meteen bij de pc moeten laten komen en je absoluut niet mogen doorsturen naar je huisarts. Je huisarts heeft juist gehandeld, daar niet van, maar je pc is verantwoordelijk!!!

Dat de kliniek zegt: ga maar naar de huisarts, dat is eigenlijk onaanvaardbaar!!

Je kunt nu wel naar een andere pc gaan, maar ik denk.. dat die je ook terug gaat sturen naar je eigen pc, en je moet morgen bellen naar kliniek Amstelveen hoor. En zeggen dat je een fikse ontsteking hebt en gezien MOET worden door je eigen pc. Dit is echt niet normaal.

Sorry schiet hier flink van uit mijn slof, want dit is echt geen manier van doen!!

Mag ik vragen welke ab je gekregen hebt, even checken of je wel de goede gehad hebt.. Je moet eigenlijk de amoxicilline gekregen hebben, en meestal na een dag of 5 moet er echt resultaat zijn..

Zijn je wondranden rood? Zijn die roder geworden, of juist minder vurig?

Heb je verhoging?

Je kunt morgen best ff bellen met een andere pc, maar ik denk dat je echt gezien moet worden door je eigen pc, dat mag je eisen!! Als ze je morgen weer zo bot te woord staan (las ook al iemand die een domme mail terug kreeg van kliniek Amstelveen) dan kun je een klacht indienen.. Dat is nu niet eerste prioriteit, maar tzt wel..

Stel nou dat je opnieuw geopereerd zou moeten worden, als het niet verbetert met de antibiotica, dan moet je eigen pc je opnieuw opereren.. Dat zal niet zomaar door een andere pc gaan gebeuren, daarom is het zo belangrijk dat je mórgen gezien wordt door je eigen pc.

Ff bellen hoor!! :35:

Heel veel sterkte!! Hoop voor je dat het goed komt!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat je nog niet terecht kan is echt niet oke :s ik kreeg met 4/5 weken PO pus laat in de avond meteen met de pc gebeld en foto's gemaild.. was woensdag avond tegen half 12 ofzo en vrijdag kon ik terecht

maar ik had verder geen verhoging, gezwollen rode borsten of rood bij t wondje..

maak anders sowieso even foto's dan kun je die eventueel mailen dat het wel dringend is.

ik hoop zo voor je dat het allemaal meevalt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt wat een verhaal echt megaerg,maar denk indd niet dat als je nu overgaat naar n andere pc dat je in aanmerling komt voor vergoeding dus zou nog niet zo snel opgeven bij je eigen pc want wat hij doet is te belachelijk voor woorden eis een check up!!!!! Ik snap je wel qua vertrouwen e.d kan natuurlijk ook niet in je portomonnee kijken bedoel t alleen maar goed maar zou proberen er iets mewr druk op te zetten bij je eigen pc! Succes iig hoop op een welgemeemd excuss en een hernieuwd inzicht en ommedraai van je eigen pc grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jouw operatieverslag lijkt erg op de mijne, ik ben ook door Koeijers geopereerd vorige maand.

Maar wat ontzettend jammer van de periode ervoor en hoe balen is dat je nu die ontsteking hebt en niet gehoord word door de kliniek.

Ik vind dat ook echt niet kunnen hoor.

Ik kreeg na mijn operatie een berg papieren mee met ook een speciaal telefoonnummer die ik dag en nacht kon bellen mocht er iets mis zijn.

Dit lijkt mij zo'n situatie..

Succes en sterkte..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meis wat erg dit zeg weg mooie roze boobie wolk, die is je echt gegund hoor hoop echt dat de ab kuur alsnog aanslaat

Maar zo slecht van de kliniek die kunnen dit toch niet maken je hebt toch de juiste nazorg nodig van hun ten alle tijden!!

Sterkte en zeker doorzetten!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve dames,

Hier even een update!

Vanochtend zodra het kon een afspraak gemaakt in het ziekenhuis in Lelystad. Ik kon om 16:40 terecht. In het ziekenhuis is Lelystad werken 2 plastische chirurgen dr. Koeijers en dr. Beekman. Aangezien er nog steeds niemand wist waar dr. Koeijers was kon ik bij dr. Beekman terecht. Van Contour Kliniek hadden we niets meer gehoord. & ineens om 11:30 kwam daar het verlossende telefoontje van Contour Kliniek. Ik kon tussen 11:30 en 17:30 naar Kliniek Amstelveen bij dr. Koeijers komen. Ik ben meteen gegaan, maar ik heb niet meteen dr. Beekman afgezegd. Dit omdat mijn vertrouwen best wel is beschaamd en ik zo nog iets achter de hand had. Eenmaal in Kliniek Amstelveen werd ik meteen geroepen door de PC.

Wat blijkt nu?

Ik heb een ophoping van wondvocht achter mijn wond/litteken. Normaal gesproken neemt je lichaam dit op, maar mijn lichaam heeft het naar buiten gewerkt via de zwakste plek (litteken/wond). Nu is het zo als het wondvocht er helemaal uit is en mijn lichaam het gat wat er nu zit niet meer nodig heeft, dan gaat het vanzelf dicht. De ontsteking is er wel bijna uit. Nu moet ik het 3x per dag onder de douch spoelen en er daarna een gaasje/pleister met betadine op plakken.

Dinsdag heb ik een controle afspraak in Bussum.

Ik ben erg blij dat er naar is gekeken en ik eindelijk voor mijn gevoel serieus ben genomen. Er is een grote last van mijn schouders af, omdat ik nu weet dat de implantaten er niet uit hoeven. Ik kan alleen pas weer echt genieten als het gat helemaal dicht is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG!!!

Wat een slechte service van kliniek Amstelveen!!! Ze hadden je meteen bij de pc moeten laten komen en je absoluut niet mogen doorsturen naar je huisarts. Je huisarts heeft juist gehandeld, daar niet van, maar je pc is verantwoordelijk!!!

Dat de kliniek zegt: ga maar naar de huisarts, dat is eigenlijk onaanvaardbaar!!

Je kunt nu wel naar een andere pc gaan, maar ik denk.. dat die je ook terug gaat sturen naar je eigen pc, en je moet morgen bellen naar kliniek Amstelveen hoor. En zeggen dat je een fikse ontsteking hebt en gezien MOET worden door je eigen pc. Dit is echt niet normaal.

Sorry schiet hier flink van uit mijn slof, want dit is echt geen manier van doen!!

Mag ik vragen welke ab je gekregen hebt, even checken of je wel de goede gehad hebt.. Je moet eigenlijk de amoxicilline gekregen hebben, en meestal na een dag of 5 moet er echt resultaat zijn..

Zijn je wondranden rood? Zijn die roder geworden, of juist minder vurig?

Heb je verhoging?

Je kunt morgen best ff bellen met een andere pc, maar ik denk dat je echt gezien moet worden door je eigen pc, dat mag je eisen!! Als ze je morgen weer zo bot te woord staan (las ook al iemand die een domme mail terug kreeg van kliniek Amstelveen) dan kun je een klacht indienen.. Dat is nu niet eerste prioriteit, maar tzt wel..

Stel nou dat je opnieuw geopereerd zou moeten worden, als het niet verbetert met de antibiotica, dan moet je eigen pc je opnieuw opereren.. Dat zal niet zomaar door een andere pc gaan gebeuren, daarom is het zo belangrijk dat je mórgen gezien wordt door je eigen pc.

Ff bellen hoor!! :35:

Heel veel sterkte!! Hoop voor je dat het goed komt!!

xxx BB

Ik heb Flucloxacilline 500 mg, 3x per dag, 7 dagen lang gekregen. Ze waren vuurrood, maar inmiddels wel een stuk minder rood gelukkig en naar mijn weet geen verhoging!

Dankjewel voor je medeleven. Je staat gewoon zo machteloos! Ik had zo het idee dat er niet naar me geluisterd werd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat je nog niet terecht kan is echt niet oke :s ik kreeg met 4/5 weken PO pus laat in de avond meteen met de pc gebeld en foto's gemaild.. was woensdag avond tegen half 12 ofzo en vrijdag kon ik terecht

maar ik had verder geen verhoging, gezwollen rode borsten of rood bij t wondje..

maak anders sowieso even foto's dan kun je die eventueel mailen dat het wel dringend is.

ik hoop zo voor je dat het allemaal meevalt!

Zo hoort het ook, super service!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt wat een verhaal echt megaerg,maar denk indd niet dat als je nu overgaat naar n andere pc dat je in aanmerling komt voor vergoeding dus zou nog niet zo snel opgeven bij je eigen pc want wat hij doet is te belachelijk voor woorden eis een check up!!!!! Ik snap je wel qua vertrouwen e.d kan natuurlijk ook niet in je portomonnee kijken bedoel t alleen maar goed maar zou proberen er iets mewr druk op te zetten bij je eigen pc! Succes iig hoop op een welgemeemd excuss en een hernieuwd inzicht en ommedraai van je eigen pc grts

Moet je nagaan dat ik 500 euro extra heb betaald voor een 'platinum service', dat houd in dat bij kapselvorming of een ongeluk de volledige wissel vergoed wordt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jouw operatieverslag lijkt erg op de mijne, ik ben ook door Koeijers geopereerd vorige maand.

Maar wat ontzettend jammer van de periode ervoor en hoe balen is dat je nu die ontsteking hebt en niet gehoord word door de kliniek.

Ik vind dat ook echt niet kunnen hoor.

Ik kreeg na mijn operatie een berg papieren mee met ook een speciaal telefoonnummer die ik dag en nacht kon bellen mocht er iets mis zijn.

Dit lijkt mij zo'n situatie..

Succes en sterkte..

Bij de intake kreeg ik 3 velletjes papier met voor en nazorg en na de operatie kreeg ik alleen het paspoort van de prothesen en een receptje mee...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Flucloxacilline 500 mg, 3x per dag, 7 dagen lang gekregen. Ze waren vuurrood, maar inmiddels wel een stuk minder rood gelukkig en naar mijn weet geen verhoging!

Dankjewel voor je medeleven. Je staat gewoon zo machteloos! Ik had zo het idee dat er niet naar me geluisterd werd.

Er werd dus ook niet naar je geluisterd, en dat is een vreselijk kwalijke zaak... Gelukkig ben je vandaag toch nog gezien door je eigen pc en heeft hij je kunnen gerust stellen.

Houdt het wel heel goed in de gaten meid, wat het litteken is niet zomaar open gesprongen. Er heeft iets zitten broeien, anders hoeft er geen vocht uit natuurlijk...

Maar goed, als de randen al minder vurig rood zijn, dan is er dikke kans dat het allemaal goed komt. Er moet echter wel binnenkort minder vocht uit komen, en als de ab op is, mag het niet weer roder worden of iets dergelijks. Dus dan goed in de gaten houden. Er moet dan wel een korstje op gaan komen en minder tot geen vocht meer uit gaan komen.

Succes meid!!

Wat een stress allemaal.. Had kliniek amstelveen je meteen laten komen, had dat een hoop stress gescheeld.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er werd dus ook niet naar je geluisterd, en dat is een vreselijk kwalijke zaak... Gelukkig ben je vandaag toch nog gezien door je eigen pc en heeft hij je kunnen gerust stellen.

Houdt het wel heel goed in de gaten meid, wat het litteken is niet zomaar open gesprongen. Er heeft iets zitten broeien, anders hoeft er geen vocht uit natuurlijk...

Maar goed, als de randen al minder vurig rood zijn, dan is er dikke kans dat het allemaal goed komt. Er moet echter wel binnenkort minder vocht uit komen, en als de ab op is, mag het niet weer roder worden of iets dergelijks. Dus dan goed in de gaten houden. Er moet dan wel een korstje op gaan komen en minder tot geen vocht meer uit gaan komen.

Succes meid!!

Wat een stress allemaal.. Had kliniek amstelveen je meteen laten komen, had dat een hoop stress gescheeld.

xx BB

Ja, ik hou het heel erg goed in de gaten! S'ochtends en s'middags douch ik mijn borsten en s'avonds maak ik na het douchen een foto zodat ik het ook zelf goed kan zien en in de gaten kan houden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow.. Wat een verhaal hé , schrik ervan..
Ik denk dat je toch echt op je strepen moet gaan staan dat je die dag nog gezien word en niet van het kastje naar de muur word gestuurd.

Dan maar zelf bot en boos aan de telefoon maar het gaat wel om je lichaam het is niet zomaar iets.

en het zijn geen paar euros die je hebt uitgegeven.

Ze horen je gewoon goed te helpen vooral met zoiets.


Jeetje wens je heel veel sterkte, hoop dat alles goed komt en het wel mee valt..

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.