Ga naar inhoud

Jana : 20 mei 2010 : Dr.De Mulder : St.Antonius Ziekenhuis te Zoersel


Gast jana

Aanbevolen berichten

HALLO ALLEMAAL,

IK BEN 33 JAAR EN MAMA VAN 2 KINDJES.EINDELIJK HEB IK DE KNOOP DOORGEHAKT,AL 15 JAAR ZIT IK ER AAN TE DENKEN EEN BORSTVERGROTING OF TOCH NIET.

VRIJDAG BEN IK DAN NAAR EEN PC GEWEEST,IK MET EEN KLEIN HARTJE DAARBINNEN EN AL SNEL VOELDE IK ME ER GOED BIJ HIJ LEGDE ALLES RUSTIG UIT EN IK KWAM MET EEN GOED GEVOEL BUITEN.ALS IK BESLIST ZOU HEBBEN MOEST IK BELLEN VOOR EEN VOLGENDE AFSPRAAK VOOR DE MAAT TE PASSEN ENZ..WAT IK DIRECT HEB GEDAAN TOEN IK THUISKWAM.DUS NU DONDERDAG HEB IK EEN NIEUWE AFSPRAAK EN WEET IK OOK WANEER DE OPPERATIE ZAL ZIJN.IK KAN ZOWEL DRUPPELVORMIGE OF RONDE KEIZEN EN DAAR BEN IK NOG ALTIJD NIET UIT,IK VIND HET HEEL MOEILIJK OM DIE KEUZES TE MOETEN MAKEN BV.DE GROTE,WELKE VORM ENZ...

GROETJES. :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Jana

wat spannend

bij welke kliniek ben je geweest ?

denk dat je de groote het beste zelf kan bepalen straks met het passen

en doen wat je zelf mooi vind

jij kan dan wel snel terecht moet

dat is wel fijn als je snel geholpen wil worden dan he :

Groetjes rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo rebecca,

ik ga naar het ziekenhuis in st.antonius-zoersel bij dr.De Mulder.ik hoop dat het wel een goed resultaat geeft.

en hij zei toch dat hij tussen de 4a 6 weken kan oppereren.

is dat dan zo snel???

groetjes jana.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey jana

ik weet niet of dat snel is maar omdat je al zo snel ook op consult kan komen

zelf moest ik anderhalfe maand wachten kon wel met 2 weken alleen had dan niemand die mij kon helpen vandaar wat langer wachten

maar heb je al een beetje in gedachte wat je graag zou willen met de grote of heb je nog geen idee ?

Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo rebecca,

ik heb nu een kleine 75b,ik had gedacht aan een c maar ben er nog niet goed uit.

ook weet ik niet goed welke vorm te nemen hij werkt met McGhan.

welke maat heb jij? als ik dat mag vragen en waar ben jij geoppereert?

groetjes jana.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Jana,

Ik ben van een 75 B (geen hele kleine) nu naar een 70D gegaan.. Met 310 cc anatomische prothese van Mentor voor de spier. Maar het ziet er niet zo supergroot uit hoor. Heel mooi proportioneel.

Ik ben geopereerd in het Boerhaave Medisch Centrum. 10 April had ik mijn consult, 16 april ben ik geopereerd. Ik ben meer dan tevreden.

Succes met je voorbereidingen. Als je mijn foto's wil zien, stuur me dan even een privé berichtje!

Groetjes,

Dollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo rebecca,

ik ga naar het ziekenhuis in st.antonius-zoersel bij dr.De Mulder.ik hoop dat het wel een goed resultaat geeft.

en hij zei toch dat hij tussen de 4a 6 weken kan oppereren.

is dat dan zo snel???

groetjes jana.

Dag Jana,

Spannend allemaal hé! :1: Ik ken het ziekenhuis (ik werk daar in de buurt) maar niet de arts. Ga je nog bij andere artsen op consult om eens verschillende meningen te horen? Evt. naar een privé-kliniek om het verschil eens te zien?

In ieder geval nog veel succes met de voorbereiding en nog veel plezier op het forum.

PS Ik heb er zelf ook 15 jaar over gedaan om te beslissen ^_^

Sarah

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo sarah,

nee,ik ga niet meer naar andere pc,want ik ben er zo eentje dat dan ontzettend begint gaan te twijfelen en ik had bij deze pc een goed gevoel.

nu donderdag moet ik bij hem thuis op consultatie en moest ik een pas bh meebrengen,een spannend topje en een t-chirt xl.

ik vind het wel heel spannend en mijn man gaat ook mee ik moet er om 21.15 zijn.

dan zal ook de datum vastgelegt worden,hij zei ook weldat het achter de borstspier word geplaatst,maar heb al wel gehoort dat het zeer pijnlijk is.

groetjes jana.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo sarah,

nee,ik ga niet meer naar andere pc,want ik ben er zo eentje dat dan ontzettend begint gaan te twijfelen en ik had bij deze pc een goed gevoel.

nu donderdag moet ik bij hem thuis op consultatie en moest ik een pas bh meebrengen,een spannend topje en een t-chirt xl.

ik vind het wel heel spannend en mijn man gaat ook mee ik moet er om 21.15 zijn.

dan zal ook de datum vastgelegt worden,hij zei ook weldat het achter de borstspier word geplaatst,maar heb al wel gehoort dat het zeer pijnlijk is.

groetjes jana.

Dag Jana,

Als je bij deze pc een goed gevoel hebt, dan is dat al heel veel waard! En hij doet een passessie dus dat is ook al dik in orde (dat vond ik erg leuk en had bij de tweede passessie - ik was een beetje gaan twijfelen na de eerste - ook mijn vriend meegenomen). Ik heb ook achter de spier, was best pijnlijk ja (maar daar is pijnmedicatie voor) en nu voelt het nog steeds vreemd om die spieren te gebruiken (vb opentrekken van een zware deur is erg moeilijk, net of er een deel van de kracht weg is). Zou allemaal wel nog moeten beteren, ben pas 15 weken geleden geopereerd.

Je kan altijd mijn ervaringstopic eens lezen als je wil. Link staat in mijn profiel.

Groetjes,

Sarah

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey sarah,

ik heb juist jou hele verhaal gelezen,dat is een hele boterham.

als ik het zo lees is het herstel toch wel zwaar.

het ergste is wel zo dat ik twee kindjes heb en mijn man moet alle dagen gaan werken want hij is zelfstandig en ik dus geen hulp ga hebben na de opperatie.

als ik je verhaal zo lees is het toch wel nodig dat er iemand is voor je te helpen.

ik volg zelf ook noch avondonderwijs haarkapster dus dat kan ik de eerste weken ook wel vergeten denk ik pff en juist nu volgendse maand de examen beginnen.

maar uitstellen wil ik het ook niet doen want dan gaan we met vakantie en zijn de kindjes weer 2 maanden thuis.en graag had ik ze wel tegen de zomer gehad.weet je ik denk dat er nooit een goed moment is om het te laten doen.dus we bijten mar door hé.

jij hebt nu een c ,ik had ook gedacht aan die grote,en valt voor jou de grote mee?

groetjes,

jana

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey sarah,

ik heb juist jou hele verhaal gelezen,dat is een hele boterham.

als ik het zo lees is het herstel toch wel zwaar.

het ergste is wel zo dat ik twee kindjes heb en mijn man moet alle dagen gaan werken want hij is zelfstandig en ik dus geen hulp ga hebben na de opperatie.

als ik je verhaal zo lees is het toch wel nodig dat er iemand is voor je te helpen.

ik volg zelf ook noch avondonderwijs haarkapster dus dat kan ik de eerste weken ook wel vergeten denk ik pff en juist nu volgendse maand de examen beginnen.

maar uitstellen wil ik het ook niet doen want dan gaan we met vakantie en zijn de kindjes weer 2 maanden thuis.en graag had ik ze wel tegen de zomer gehad.weet je ik denk dat er nooit een goed moment is om het te laten doen.dus we bijten mar door hé.

jij hebt nu een c ,ik had ook gedacht aan die grote,en valt voor jou de grote mee?

groetjes,

jana

Dag Jana,

Ja de eerste twee weken zijn toch wel zwaar, je mag en kan dan eigenlijk bijna niets doen, en gedurende 4 tot 6 weken (hangt ervan af wat je arts zegt) mag je niets zwaar heffen of hoog tillen (ook al zou je dat wel kunnen), ook strijken en stofzuigen en opnemen zijn dan uit den boze (dat laatste doet trouwens nog altijd vies aan mijn borstspieren). Ik kon de eerste twee weken ook niet autorijden, dat deed te veel pijn.

De eerste week is het ergst en dan kan er toch best iemand in de buurt zijn hoor, eventueel iemand die je kan bellen als je iets nodig hebt? En voor de rest zorgen dat alles beneden schouderhoogte staat enz...

Wat de maat betreft had ik eerste een grote B/kleine C en nu na iets meer dan 3 maanden is het een volle C geworden. Het is goed zo, groter had voor mij niet gehoeven want nu pas ik nog net in maat 36 of (extra) small van bovenkledij en met grotere borsten zou ik naar maat 38 moeten gaan en dan zouden de mouwen weer te lang zijn enz... Nu kloppen de verhoudingen prima. Dat heb ik ook gevraagd aan de arts, borsten in verhouding met mijn lichaam (heb nooit een cupmaat vermeld). En met het passen krijg je een prima beeld van hoe het gaat worden.

Groetjes,

Sarah

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo sarah,

ik had ook in gedachten een volle c cup,maar zal het morgen wel zien met het passe.

ik kijk er helemaal naar uit,ben zo benieuwd.

ik heb vanboven vor kledij altijd medium,maar aan mijn dijen ben ik wat zwaarder.

een vriendin van mij heeft en d cup en dat vond ik precies toch vrij groot,ik ben niet klein een meter 73.5 en ze vertelde me dat een d cup niet slecht zou staan bij mijn figuur.mijn man vind e d cup ook al we groot,maar morgenavond zullen we wel meer weten.

SPANNEND :lol:

GROETJES JANA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Jana

ik moet nog geopereerd worden :S

ben 17 mei is mijn grote dag

en ik heb nu een B en krijg er 380 cc bij half onder de spier

bij Dr van Onselen hoop op een D uit te komen maar lees hier dat het ook wel groter kan worden met de cc

maar dat zien we allemaal wel :P

wel spannend voor je vanavond

hoop dat je er wat moois tussen vind :P

maar dat komt wel goed

ze hebben zo veel maten dat er wel 1tussen zit waar jij echt van zegt die maat wil ik hebben

ben heel benieuwd wanneer je geopereerd wordt

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

HALLO ALLEMAAL,

IK BEN 33 JAAR EN MAMA VAN 2 KINDJES.EINDELIJK HEB IK DE KNOOP DOORGEHAKT,AL 15 JAAR ZIT IK ER AAN TE DENKEN EEN BORSTVERGROTING OF TOCH NIET.

VRIJDAG BEN IK DAN NAAR EEN PC GEWEEST,IK MET EEN KLEIN HARTJE DAARBINNEN EN AL SNEL VOELDE IK ME ER GOED BIJ HIJ LEGDE ALLES RUSTIG UIT EN IK KWAM MET EEN GOED GEVOEL BUITEN.ALS IK BESLIST ZOU HEBBEN MOEST IK BELLEN VOOR EEN VOLGENDE AFSPRAAK VOOR DE MAAT TE PASSEN ENZ..WAT IK DIRECT HEB GEDAAN TOEN IK THUISKWAM.DUS NU DONDERDAG HEB IK EEN NIEUWE AFSPRAAK EN WEET IK OOK WANEER DE OPPERATIE ZAL ZIJN.IK KAN ZOWEL DRUPPELVORMIGE OF RONDE KEIZEN EN DAAR BEN IK NOG ALTIJD NIET UIT,IK VIND HET HEEL MOEILIJK OM DIE KEUZES TE MOETEN MAKEN BV.DE GROTE,WELKE VORM ENZ...

GROETJES. :48:

Hallo Jana,

Ik ben zelf ook maar bij één dr geweest omdat ik anders ook zou beginnen twijfelen.

Ik ben zelf bij dr Decoopman op consult geweest en de operatie ligt vast op 18 mei.

Hoop natuurlijk ook dat ik de juiste beslissing heb genomen,maar dat weet je natuurlijk pas daarna.(spijtig genoeg)

Bij mij is het zo dat er buiten mijn man niemand van de operatie weet en ik dus ook geen hulp zal krijgen achteraf.

Mijn man moet ook gewoon gaan werken en ik zal vanaf dag 3 mijn zoon van school moeten gaan halen.

En na een dikke week terug gaan werken.We zullen wel zien hoe het allemaal zal verlopen.

Succes alvast met het passen morgen.

Groetjes Goldie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jana,

Wat leuk om jou verhaal te lezen, is zo herkenbaar voor mij! Alleen sta jij al enkele stappen verder, ik heb nog geen pc gezien. Ik ben nog in de "lees- en droomfase" maar ga er toch ook eens werk van maken. Ik weet alleen dat ik achter de spier echt niet zie zitten en dat dus liever helemaal niet wil. Ik heb een vrij zware job en gebruik mijn armen en borstspieren constant. Ze zijn dan ook sterk ontwikkeld en zie de pijn daar echt niet zitten. Aan de andere kant ben ik ook mager en tenger gebouwd en ben bang dat ze het niet anders willen doen bij mij. Maar ik ben voorbarig, afwachten wat de pc's zeggen.

Ik ben heel benieuwd naar je passessie, ikzelf wil iets van borst, geen volle boezem, met een mooie B zou ik al heel blij zijn. Zo natuurlijk mogelijk.

Zoersel is niet zo ver van hier, dus is misschien ook nog een optie voor mij. Ik ga ook eens kijken in Deurne, in Middelares zit ook een goede pc naar het schijnt.

Succes morgen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey buffeltje, ik zie dat ja naar middelares wilt gaan, ik zou zeggen niet doen, mn mama heeft daar haar bv laten doen maar dat is niet goedgekomen, de protheses moesten eruit maar die dokter heeft aar laten stikken en wou dit niet doen ! !

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lesilla en Debra, bedankt voor die info, ik ga er toch maar niet heen dan. Op zich heb ikzelf nooit problemen gehad met dat ziekenhuis, ben er al goed geholpen geweest aan mijn knie. Maar bon, dat is niet te vergelijken met een bv natuurlijk.

Ik zoek nog verder en omdat ik het zoveel mogelijk stil wil houden neem ik er niet graag verlof voor... snappie? Dus avondconsultaties of weekend... Ik zal eens wat rondbellen. Waar gaan jullie eigenlijk heen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal,

wat fijn dat jullie allemaal reageren.

gistere was ds de dag om gaan te passen,en het viel reuze mee.

ik was eigelijk zenuwachtig en na een kwartierje wachten in de wachtzaal mocht ik eindelijk binnen.

we gingen zitten ,er werden nog wat vragen gesteld en foto's bekeken en dan,eindelijk mocht ik gaan passen.

we probeerde enkele maten en ik zei telkens tegen de pc en is dit dan een c cup ,telkens zei hij pas eerst en beslis welke je het mooiste vind .

de pc zei ,is dat zo belangrijk wat er in het etiketje van je bh staat,je moet kiezen welke jij het mooiste vind en dan komt pas de maat .

hij had gelijk we mochten niet afgaan op een c,d,e....we moesten pakken wat ik en mijn man het mooiste vonden en uiteindelijk denk ik dat het een grote c naar een d is maar het stond me wel het mooiste en mijn man was er voledig met akkoord.

van de cc heeft hij niets verteld en heb gekozen voor ronde protese mc ghan, de ruwe.

EN DE GROTE DAG ZAL ZIJN.....SMORGENS OM 7.30U BINNEN EN ALS EERSTE KOM IK AAN DE BEURT EN DE DATUM IS OP 20 MEI JOEPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

groetjes jana.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.