Ga naar inhoud

Jana : 20 mei 2010 : Dr.De Mulder : St.Antonius Ziekenhuis te Zoersel


Gast jana

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

sinds gisteren houd het me echt bezig dat ik op 20 mei de opperatie heb.

en ik moet zeggen word wel stilletjes aan zenuwachtig en vraag me soms wel af dat ze niet te groot zullen zijn.

de pc heeft bij mij niet gepraat hoeveel cc er in zal komen,maar heeft wel alles opgeschreven.

maar we zullen wel zien zeker.

groetjes jana.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal,

de zenuwen beginnen echt wel parten te spelen nu,soms en ik zelfs een beetje bang dat ze niet te groot zullen zijn .

maar ik heb toch gepast en mijn man en ik vonden het goed .

ik ben nu zowat alles aan het voorberijden in huis dat alles zowat netjes is in huis( maar ja met twee kindjes houd je het niet even netjes hé).

ik ben echt aan het aftellen naar donderdag morgend ,om 7.30 moet ik in het ziekenhuis zijn en hoop dan dat ze me niet te lang laten wachten want anders verga ik helemaal van de zenuwen :rolleyes:

lieve groetjes jana.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je goed genoeg vertrouwen in je arts hebt,plus je hebt je wensen duidelijk verteld aan hem,kan er niks mis gaan.toch?

ben je al een beetje voorbereid? alles op handbereik gezet,boodschapjes gedaan,gepoetst enzo...

heerlijk,laatste daagjes aftellen,en het zijn er nog maar 2...joepieeeeee

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal,

morgenvroeg is dan de grote dag, joepi .

alles staat in zen gereedheid thuis ,het kan niet snel genoeg morgenvroeg zijn.

groetjes jana.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal,

eindelijk ben ik er met mijn veslagje.

dus..vorige week donderdag heeft mijn man me naar het zieken huis gedaan.ik moest om 7.30 daar zijn.

toen ik in daghospitaal aankwam kreeg ik een kamer waar ik mij direct mocht omkleden,ik was een wel wat zenuwachtig en geen 15min.later werd ik al in mijn bed naar de operatiekamer gereden,alles werd in gereedheid gebracht en mijn hart begon wel sneller te slaan .

toen kwam er iemand tegen me zeggen dat de dokter er nog niet was .dus ik had veel tijd om in de operatiekamer rond te kijken waar ik natuurlijk nog zenuwachtiger van werd.de annestisist kwam bnnnen.de dokter was er.nog wat foto's nemen en om 8.30u werd ik onder narcose gebracht.

toen ik wakker werd in de recover room kreeg ik hevige pijn en had het heel koud .heb toen direct pijnstillers gekregen en een warmte buis ,die warm lucht in mijn bed blaasde.ik denk dat ik rond 11.30 op de kamer was maar ik hield het niet uit van de pijn.ik kom miet goed ademen en praten.nog eens pijnstillers gekregen in die namiddag had ik al heel wat gehad want de verpleegster heeft twee keer terug naar de pc moeten bellen of ik nog bij mocht krijgen. de verpleegsters waren er supper lief.

uiteindelijk mocht ik dan om 19.00u naar huis.toen ik thuiskwam sloeg ik lijkbleek uit en moest direct gaan zitten,het zweet brak me uit,mijn man is toen direct een nat washandje gaan halen en na 10 min was het gedaan.

de eerste 3nachten heb ik op de zetel gelapen en mijn man is bij me gebleven.want eenmaal je ligt kan je zelf niet meer recht.sinds 2 dagen lig ik nu in bed maar slapen is wel moeilijk,ook omdat ik gewoon ben van op mijn buik te slapen den ik.

deze nacht heb ik maar één keer wakker geweest dus alles zal we stilletjes an beteren .

maar met al mijn gezaag en geklaag ben ik er wel supperblij mee.met mijn nieuwe :1bouncingboobs:

lieve groetjes jana.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jana, een dikke proficiat met je boobies? Hoeveel cc heb je gekregen? Het slapen gaat inderdaad elke dag wat beter. Amai, inderdaad niet zo leuk die pijn, ken het gevoel wel van moeilijk ademen, da's heel normaal in het begin.

Nog een spoedig herstel,

liefs Morgan

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo morgan,

ik heb 320cc gekregen,en kom van een b cub.

en sinds vandaag lukt het me al beter met de pijn.ik heb veel last van mijn maag en kan moeilijk eten na de operatie en dan nog het slecht slapen en 2 kindjes pff hoop dat het allemaal snel keert.

liefst jana.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal,

sinds gisteren is de pijn al veel minder,maar onder mijn armen staat het vrij gezwollen en onder mijn borsten doet het ook nog wat pijn.

weet iemand of dit normaal is?

waneer mag je eigenlijk terug stofzuigen?

en met de auto rijden lukt nog niet .

groetjes jana.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Jana,

De eerste 2 weken had ik ook veel zwelling. Autorijden ging ook amper. Gewoon heel rustig aan doen, dan komt het vanzelf goed!:)

Na die eerste paar weken zal het steeds beter gaan, geloof mij.

Over dat stpfzuigen.. Geen idee... Je tilt niet zwaar maar beweegt wel je arm.. Daar kan ik je verder niet over adviseren..

Liefs,

Dollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dollie,

bedankt voor je reactie.

maandag moet ik terug naar de pc.maar was toch een beetje ongerust.

mijn bv is gebeurt met een sneetje onder de borst,maar mijn één sneetje ligt iets hoger dan het andere,de pc zei wel dat mijn borstplooi niet hetzelfde waren

is het daarom meschien?

weet iemand daar iets meer over...... <_<

groetjes jana.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Jana,

Ik heb mijn incisie ook onder de borst. Dat van die ongelijkheid in hoogte van de littekens komt inderdaad door het verschil van de hoogte van je borstplooi. Geen enkele borstpartij is exact symetrisch! Maar je kunt nu nog niet beoordelen waar je littekens precies komen, er komt nog veel meer hang in je borsten. Je bent nu 1 week PO geloof ik, na mijn eerste week had ik echt nog 2 van die balonnen tot aan mijn nek! Pas na een week of 4 begonnen ze een plooitje te krijgen. Nu vallen mijn littekens daar precies in.

Maar je kunt altijd je bezorgdheid even uiten richting je pc, dan kan hij je ook nog geruststellen.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dollie,

nogmaals bedankt voor je reactie,en ga het maandag zeker eens vragen aan mijn pc.

en ben wel blij dat mijn borsten nog wat gaan zakken,want nu staan ze precies in een punt. :lol:

groetjes jana. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal,

even een vraagje ,na 9 dagen po te zijn vind ik dat mijn bv nogal klein zijn veranderd het nog of blijft het zo?

groetjes jana.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi jana

het blijft nog wel even veranderen, maar dat is ook voor iedereen anders. 9 dagen po is nog wel erg kort om er iets van te zeggen. je moet ook door een heel proces van wennen aan je nieuwe lijf. ik denk dat je pas na 3 weken echt iets kunt zeggen over je nieuwe maat en vorm, als de spanning meer van je huid af is.

ik was ook een tijdje ontevreden over de maat, vooral nadat ik mij op had gemeten, en ik op 85b uitkwam, bovendien viel het in mijn spiegel waar ik meestal voor sta, heel erg mee. maar dan.... andere spiegels, andere bh's, etalageruiten, bikini's die niet meer passen (alles viel eruit!) je hebt toch een flink volume erbij gekregen, dat lost niet zomaar op (bij sommigen lijkt dat wel zo, maar das een kleine minderheid)

nog ff doorzetten meid

gr. Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet niet of je nog tape hebt eromheen of een strak harnas?

want dat drukt alles beetje plat en lijkt het wel erg weinig nog,tot je ze live ziet,dan heb je een ander beeld.

of heb je ze al live gezien?

afijn,je bent nog erg kort po,denk dat alles nog beetje bij moet trekken enzo,komt vast goed.

heb je ook foto,s?

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo moontje en kaat,

allereerst bedankt voor jullie reactie.

ik heb van dag 2 geen tape meer rond en mocht dan al een sportbh aan.

heb gistere mijn oude bh toch proberen te passen.maar zijn natuurlijk te klein hihihi.

maar....ik vind ze toch te klein.jullie zeggen dat je borsten nog veranderen,maar groter worden ze dan toch niet meer ,of heb ik het verkeert.

van sport bh draag ik nu een 80d.

hoe moet je foto's plaatsen op het forum?

lieve groetjes jana :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.