Ga naar inhoud

Jadekiss : 24 april 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ook ik heb me hier aangemeld omdat ik sterk overweeg om een BV uit te voeren.

Ik heb er nog helemaal niet veel over gelezen. Dus ken termen zoals dual plane etc nog niet. Daarom heb ik me hier aangemeld.

Ik zit nog te twijfelen tussen het martini ziekenhuis in gr oningen of accz. De laatste kliniek ben ik een keer geweest voor een consult voor een neus correctie. Uiteindelijk ben ik naar een heel andere kliniek gegaan om een aantal diverse redenen. Ik hou jullie op de hoogte van m'n keuzes

Liefs Maris.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo Maris.

Ik zag een bericht van jouw bij Lau470 over klinieken in Groningen.

Is dit misschien nog een optie http://www.bergmanclinics.nl/divisies/uiterlijk-en-huid/behandelingen/borst-decollete/borstvergroting.

Het is wel verstandig om bij meerdere pc op consult te gaan.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Ank, dank je wel voor je reactie!

Ik lees nu ongeveer 2 weken mee, neig toch ook naar dr. Nio... Die man wordt rijk van dit forum :-D

Iedereen is te vreden over hem. Maar wat ik me afvroeg en jij kan dat wel goed beantwoorden, hoe is het 10 jaar later?

Ben je nog steeds zo tevreden?

Ik moet ook zeggen dat ik de foto's op de website van de parkkliniek niet allemaal even mooi vind.

Maar op de website van accz wel. Nou staan daar ook maar 3 foto's.

Ik heb nog niet verteld dat ik al eens bij onselen ben geweest voor een consult voor een neusccorectie. Dit was (om een heel lang verhaal kort te maken) een enorme teleurstelling. Bergman kliniek twijfel ik trouwens over omdat deze erg prijzig is. Ik heb een budget van niet meer dan 3500 en ik denk wel dat dat reëel is toch?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee maris.

Ik ben nog steeds tevreden hoor ik ben in die 10 jaar 6 kg aangekomen weeg nu 61 kg dat is ook te merken aan mijn borsten.

Maar wat een goede keuze dat je misschien voor dr.Nio gaat een vakman eerste klas.Mijn dochter is ook door hem geholpen zij heeft 500 cc gekregen.

Succes met je zoektocht meis.

xx Ank

PS dit een goede site van foto's http://www.breastimplantsusa.com/before-after-photos/breast-augmentation/size/A-to-D.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

O mijn god! Oh MY god!

Vandaag bij nio, leuke man... Had m een stuk kleiner verwacht haha... Waarom weet ik niet? Bezig met van alles en nog wat... Maar wel aardig!

Maar goed om een kort verhaal niet veel langer te maken,

Hij vroeg wanneer kan je... Ik zeg wanneer kunt u dokter. Hij zegt vrijdag!!!!

Haha zei okeeeee dus waar de meesten moeten wachten krijg ik vrijdag al m'n 600cc dual plane aaaaah zo snel gewoon bizar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

wat leuk eindelijk iemand die ook vrijdag bij Nio gaat.

Ik ook krijg 550cc duel plane. Ik moet er om 7 uur zijn en jij.

leukmisschien zien we elkaar.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bizar he, hoe snel kan het gaan??!

Ik kan het zelf eigenlijk nog niet echt bevatten.

Ik moest van nio een Bh in maat 85d kopen.

Dat heb ik dus braaf gedaan. Maar is het niet wat klein???

Oja, ik ga voor de 600cc :-)

welke bh-maat heb je nu? (voordat ik het terug moet zoeken, beetje lui vanavond :P )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm... en die cup is gevuld?

Zou voor de zekerheid misschien de laatste dag ook een 85E kopen, dan kun je er 1 ruilen :P Die 600 cc heeft toch aardig wat projectie. Nou ben je wel wat breder, dus heb je meer cc nodig om 1 cupmaat omhoog te gaan, dus Nio zou best gelijk kunnen hebben, maar ik zou voor de zekerheid ook een E meenemen :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die cup is wel een normale b...

Ik ga morgen dan nog maar even een cup e halen...

Was vandaag in de lingerie winkel ze hadden alle maten behalve 85d

Ik ga zo dadelijk maar even een uitgebreid bad nemen want dat kan straks ook een lange tijd niet he?? :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi, ja dan idd nog maar ff een e halen :)

Ja.. nu mag je nog in bad idd, geniet er nog maar ff lekker van....
Het beste is (tenminste, dat adviseren de meeste pc's) om de eerste vier tot zes weken niet in bad te gaan. De wonden kunnen verweken, en open gaan namelijk.

Na 6 weken is alles normaal gezien volledig dicht en goed sterk, en dan mag het weer :)

Gaat lekker snel voor jou he! Zo ga je op consult, en zo ben je al aan de beurt haha

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bizar he?

Ik kan het helemaal niet bevatten.

Ik ben ook te druk met van alles en nog wat om al zenuwachtig te voelen.

Terwijl ik voor het consult super zenuwachtig was. Dat was trouwens direct verdwenen na een minuut :-)

Ben trouwens m'n dikke maximizers aan het verkopen op marktplaats, ze zijn van Victoria secret gaat als een tiet! Haha

Een ruimte joh in m'n kast nu al die dingen weg zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.