Ga naar inhoud

Jadekiss : 24 april 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste Reactie

Gefeliciteerd met je boobs.

helaas hebben we elkaar toch niet gezien.

Hoe gaat het met je? Jij mag vandaag naar huis toch?

Goed herstellen en dan lekker genieten.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee,

Ja voel me oké naar omstandigheden.

Zit nu in de auto (lange reis terug) en dat is nou niet heel prettig.

Gelukkig tramadol gekregen en dat werkt als een tiet.

Ik dacht dat je ook antibiotica zou krijgen maar dat heb ik alleen na de operatie gehad via het infuus.

Verder nog diclofinac gekregen dus daar man ik voorlopig wel mee vooruit denk ik.

Man lief zorgt goed voor me en rijdt voor de verandering eens rustig. Nu even tanken en dan hopelijk straks in een opgemaakt bedje lekker de hele week films kijken :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, ik kan niet anders zeggen dat ik gewoon goed heb geslapen.

Wel rechtop maar ben gewoon niet echt wakker geweest.

Wel werd ik echt misselijk wakker en dat ben ik nog steeds... Durf m'n pillen nog niet te nemen ben bang dat ik ze weer uit kots.

Ik ben trouwens ook al niet meer sinds donderdag naar de wc geweest voor een grote boodschap dat is toch best gek?

Nou verder voel ik me redelijk, hou me netjes aan het pillen schema thnx to best Boobie :-)

En het operatie verslag houden jullie nog te goed.

Ik hoop trouwens dat m'n Bh een beetje goed zit want m'n borst komen al boven de cup uit.

En die gaatjes van die Bh zitten al in m'n huid geprint.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tramadol heeft ook als bijwerking misselijkheid. Ik heb toen primperan zetpillen laten voorschrijven (tegen de misselijkheid),hielp bij mij wel maar later moest ik toch braken omdat ik getob de tramadol niet kon verdragen baas mijn ok. Terwijl ik daar normaal geen last van heb. Heb wel vaker teamadol gebruikt! Ik moest ook steeds braken dus had ik de pillen maar aan de kant gegooid! Maar over gegaan op paeacrtamol. Maar jij kon alleen niet tegen de combinatie met diclofenac? Of ook niet tegen paracetamol alleen?

Je kunt de kliniek zo bellen en dan faxen ze een recept bar je apotheek, indien je zetpillen van primperan wilt!

Wat fijn dat je zo goed geslapen hebt, scheelt ook weer een heel stuk voor je herstel. Ik slaap ook prima al die tijd al op mijn rug en ook nog wel een stukje rechtop.

Tja, grote boodschap... om in jouw term te blijven . Dat is bij een ieder individueel anders. Ik ga wel vaker een week niet wat voor mij normaal is. Maar bij iemand die dagelijks op een vast tijdstip gaat is het weer niet normaal. Misschien kun je wat lactose laten halen. Dit kun je gewoon in een drogist verkrijgen! De narcose heeft ook invloed op je darmen!

Misschien heb je wat aan mijn tips.

Heel veel succes met je herstel !

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slik je ook die diclofenac? Daar kan je ook goed beroerd van worden. Ik heb ze vriendelijk geweigerd in t slaz.

En dat je niet naar de wc kan is een bekend bijverschijnsel van de narcose en de pijnstillers. Als t te lang gaat duren even je man naar de apotheek sturen voor forlax. Dat hielp mij.

Ik had trouwens idd wel antibiotica voor een week. Geen idee waarom de 1 wel en de ander niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je diclofenac neemt moet je er een maagbeschermer bij nemen dan heb je nergens last van (omeprazol)

En wat eten bij het innemen van je medicijnen helpt ook!

Succes met je herstel

Ja die heb ik er ook bij gehad... Ben echt de halve dag misselijk.

Maak me soms ook wel zorgen van wat mag ik nou wel en wat niet.

Als ik me uit bed druk een beetje met m'n armen is dat slecht... En als ik de deken over me heen trek is dat niet slecht. Hoesten doet pijn wordt ik helemaal panisch dat ik die implantaten er niet uit hoest hahaha. Ik moet zeggen dat ik me best goed voel, heb vandaag 1 diclofinac en 2 paracetamol en de maagbeschermer. Ik moet zeggen dat ik het tot nu toe goed te doen vind. Alleen die Bh, ja volgens mij is ie toch wel te klein die band onder m'n borsten vouwt steeds dubbel en zit ook al over m'n borsten heen.

Me littekens heb ik nog helemaal niet gevoeld. Soms hoor ik een geluid en dan vraag ik me

Af of dat nou uit m'n maag of me borsten komt heel

Bijzonder allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik pakte toen meteen als ik wakker werd de maagbeschermer, wat later als ik beneden was eten en diclofenac!

Tegen mij zeiden ze niet opdrukken uit bed ik doe dit vanuit de buikspieren, handen voor je borst houden.

Verder met miezen en hoestdn hou ik ze ook vast haha is eng de eerste keer

Ik heb de sport bh carefix anna met ritsje voor zit echt heel comfortabel!

Kun je op internet ook bestellen zag ik, ik had m bij de kliniek gekocht!

Succes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee lieverd,

Thnx for asking!

Het gaat goed.

Ik was vandaag in het SLAZ ben nog onderweg naar huis.

Het was zo grappig om te zien dat Nio zeer tevreden was met zijn eigen werk :-)

Het is echt een fijne vent, hij lacht ook zo grappig... Je hebt een Amerikaanse tv serie Dexter en daar zit een kerel in die heet Masuka en die lacht net zo! Haha nja anyway.. Ik ben zo ontzettend blij dat ik deze stap zo snel heb gezet. Ik nog veel meer zin in de zomer dan normaal!

Vanochtend werd ik wakker met veel pijn maar volgens Nio is dat helemaal niet gek. Ik mag blij zijn dat me allemaal is meegevallen denk ik.

Links was volgens Nio nog wat gezwollen moest zoveel mogelijk die arm ontlasten mocht met die arm ook nog niet tillen met rechts wel haha, maar toen zei hij al met 1 arm een kind tillen is misschien wat lastig. Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister mega druk dagje gehad,

Nu ongemakkelijk gevoel in mn rechter borst. Heb het idee dat de borst ook wat meer opgezwollen is dan de ander.

Nio deed vorige week tijdens de controle bij mij best makkelijk zei dat het er goed uit zag en dat ik in principe alles kon doen. Nou dat heeft mijn vriend duidelijk in zijn oren geknoopt want iedere keer als ik nu met iets om hulp vraagt denkt hij dat ik me aanstel en dat het geen kwaad kan als ik til.

Nou komende dagen nog maar echt rustig aan doen maar....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.