Ga naar inhoud

Jadekiss : 24 april 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Appart he... Al die verschillende meningen van pc's

En ja wat is pijn... Ik heb gewoon pijn... Soms een wat zeurend gevoel...

Wat ik al eerder zei een ongemakkelijk gevoel maar niet pijnlijk.

Lastig allemaal... Nja we doen gewoon ff rustig aan en we zien het wel :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste Reactie

Rustig aan doen hoor! Nio zei dat ook tegen mij maar je.moet niet ineens helemaal losgaan :P mannen ook echt weer he haha vooral tillen enzo ik heb ook echt een paar keer teveel gedana dat ik echt dacht oke dat had ik niet.moeten doen, en als je vriend moeilijk doet zeg je maar, nu zijn het nog een paar weken dat je me moet helpen als ik het nu zelf allemaal doe en me tieten vervormen dan zul je het elke dag van me horen dus wat heb je liever :) haha dikke knuf balen dat je last heb zeg maar rust helpt echt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rustig aan doen hoor! Nio zei dat ook tegen mij maar je.moet niet ineens helemaal losgaan :P mannen ook echt weer he haha vooral tillen enzo ik heb ook echt een paar keer teveel gedana dat ik echt dacht oke dat had ik niet.moeten doen, en als je vriend moeilijk doet zeg je maar, nu zijn het nog een paar weken dat je me moet helpen als ik het nu zelf allemaal doe en me tieten vervormen dan zul je het elke dag van me horen dus wat heb je liever :) haha dikke knuf balen dat je last heb zeg maar rust helpt echt

Rustig aan hoor, zeker als je ze achter de spier hebt!

Ik heb gewoon tegen mijn vriend gezegd, dat ik 6 weken lang bijna niks kan en mag.

Ik kijk er nu al naar uit :44::45::106:

Ik heb m dit gewoon laten lezen... en hij is al een stuk liever...

Gisteren zei hij, doe nou maar rustig aan! Niemand heeft er wat aan als je straks weer onder het mes moet... hehehehe :118:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb m dit gewoon laten lezen... en hij is al een stuk liever...

Gisteren zei hij, doe nou maar rustig aan! Niemand heeft er wat aan als je straks weer onder het mes moet... hehehehe :118:

hahaha wat goed wat het forum al wel niet voor je kan betekenen! Hoe issie vandaag? Xxx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wel goed!
Bijna weer aan het werk, ben benieuwd... hoop niet dat ze het zien haha..
Ik zit trouwens je foto's te bekijken maar zijn jou borsten mooi! en ze zien er zo zacht uit... mijne zijn nog wel echt best hard!! vrijdag 2 weken po...
Heb gisteren een bh cadeau gekregen van me moeder 85e, vraag me af of ie wel goed zit vind dat zo lastig om te beoordelen, hij zit tenminste nog niet lekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames even een vraagje,

Ik heb de Bh van Triumph aan.

Nio heeft m bij de laatste controle op de hang stand gezet.

Alleen zit het elastiek niet onder mijn borsten maar er tegen aan.

Weet niet zo goed wat ik er tegen kan doen... Zit voor geen meter.

Ik zit de Bh de hele tijd om laag te trekken maar blijft voor geen meter zitten pffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Zo al weer bijna 2 jaar later! 
En ik dacht ik log eens even in op het forum. 
Allereerst, ik ben nog heel erg blij met mijn 600cc van dr. Nio. 
Hij is 1 van de betere en ik voel me sinds ik ze heb iedere dag op en top vrouw. 
Ik ben flink afgevallen en zelfs nu zijn mn borsten nog erg mooi... wel heb ik wat rimpelvorming als ik naar voren buk maar daar zit ik niet heel erg mee, het is natuurlijk wel zonde want ik had beter een beetje af kunnen vallen voor de operatie maar goed het is niet anders. 
Wat ik het grootste nadeel vind is het shoppen van Bikini's en BH's ik heb nu 70g en daar zijn vrij lastig leuke bikini's en BH's voor te vinden. Bh's van prima-donna zijn prachtig en zitten heerlijk maar kosten zo'n 85 euro en je hebt helaas geen kittige push up modelletjes. 
Nja om een lang verhaal kort te maken! Ik ben na 2 jaar nog steeds superblij! En ik zou dokter Nio ten alle tijden aanraden. 
Mochten mensen vragen hebben kunnen ze mij altijd een pb sturen! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.