Ga naar inhoud

Prothesendraagsters ZONDER problemen gezocht!


Francien

Aanbevolen berichten

Wat ik mij persoonlijk steeds maar blijf afvragen is: is het werkelijk zo dat de siliconen er debet aan zijn dat siliconendraagsters (en dragers!) ziek worden, of zijn er andere factoren in het spel?

Ik denk dan zelf aan oa auto-immuumziekten die ook zonder siliconen ontstaan zouden zijn, lichamelijke klachten door stress ( bijv. overdreven perfectionisme) en door andere psychische klachten, overgang, allergie...

Ik ben er inmiddels wel van overtuigd dat een deel van de mensen die ziek worden na het plaatsen van siliconen door die siliconen ziek worden.....maar dat in andere gevallen de siliconen daar mogelijk niets mee te maken hebben.

Ook ben ik ervan overtuigd dat er heel veel vrouwen zijn die erg gelukkig zijn met hun BV en die volledig klachtenvrij blijven.

Maar hoe dat komt.....dat weet volgens mij nog niemand.

Ik ken jouw verhaal meid, en ik heb er ook niks op tegen. Ik vind het je goed recht dat je ze eruit hebt laten halen.

Nogmaals, ik bedoelde niks verkeerds.. maar het woordje NOG maakt veel goed in die zin van de hoeveelheid personen ;)

xx

Okay, dank je BB! Ik was ook niet helemaal duidelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze heeft NOG 2-5 mensen nodig!

Jee, ik vind het echt heel, heel erg jammer dat er zoveel scepsis is. Mevrouw Kappel begeeft zich in principe nooit op fora, ze wil het gewoon niet schrijft ze. Het raakt me merk ik erg dat men mij en mijn intentie lijkt te wantrouwen, dat stelt me serieus enorm teleur.

Zelf ben ik enorm geïnteresseerd in wat dit onderzoek gaat opleveren. Zoals sommigen hier weten heb ik zowel hier als op het Meldpunt geschreven, en ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik het ronduit zonde vind dat het Meldpunt en het Borstenforum niet samen kunnen werken. Zowel hier als op het Meldpunt heb ik uiterst waardevolle info gevonden, die mij heel erg geholpen heeft in de periode rond mijn explantatie.

Wat ik geleerd heb is dat er zowel mensen zijn die ziek worden, echt ziek van borstprothesen, als mensen die decennialang, misschien wel de rest van hun leven heel gelukkig zijn met hun BV.

Zelf ben ik niet ziek geworden van de prothesen, wel ernstig mismaakt voor een bepaalde periode, maar als ze anders geplaatst waren was dat waarschijnlijk niet gebeurd.

Nu leef ik vrolijk verder zonder prothesen, maar ik ben blij voor iedereen die gelukkig is na haar BV.

Met dr Kappel heb ik indertijd gesproken over hoe het toch komt dat sommige mensen ziek worden, en anderen weer niet. Dat wist zij ook niet, en daar wilde ze graag onderzoek naar doen. Ik juich dit onderzoek toe, en ik zou mezelf, had ik mijn prothesen nog gehad, zeker hebben opgegeven als ik niet ziek was geworden!

De garantie dat dr Kappel persoonlijk bij je langs zal komen....is dat geen bewijs voor alle goede intenties?

Hoi Francien

Je geeft aan dat dr.kappel persoonlijk langs komt maar is dit niet ondoenlijk voor haar om het land door te kruizen.

Maar als dit zo is, wil ik wel meedoen aan het onderzoek(ik heb mijn protheses nu bijna 11 jaar).

Groetjes Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Francien

Je geeft aan dat dr.kappel persoonlijk langs komt maar is dit niet ondoenlijk voor haar om het land door te kruizen.

Maar als dit zo is, wil ik wel meedoen aan het onderzoek(ik heb mijn protheses nu bijna 11 jaar).

Groetjes Ank

Ank geweldig, mag ik aan haar doorgeven dat je mee wilt doen? Ik zal je mijn mailadres per pb geven, dr Kappel zal er erg blij mee zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik er jarenlang ernstig misvormd bij heb gelopen. Omdat ik geen hoog inkomen heb, en bang was voor eventuele her-operaties. Omdat ik mooie borsten enorm waardeer, en ook best belangrijk vind, maar niet belangrijk genoeg om er nog meer operaties voor over te hebben...

Zie mijn foto's...die zeggen ook al genoeg...

Jeetje wat naar! En vooral vervelend voor je :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat naar! En vooral vervelend voor je :(

Ja en het idiote was ook nog dat ik het aanvankelijk niet in de gaten had hoe verschrikkelijk het eruit zag! Ik bleef er gewoon mee doorlopen, maar die dingen gingen steeds hoger zitten.

Nu heb ik er volledig vrede mee hoor. Dan maar kleine tietjes, ik ben blij dat ik nog wat heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je gegevens Ank, ik heb dokter Kappel gesproken en ze is zeer content. Binnenkort gaat ze naar het zuiden om daar bloed af te nemen, mensen die noordelijker wonen worden nog benaderd.

Vanzelfsprekend kun je je ook als je zuidelijk woont nog opgeven, ze heeft naar eigen zeggen toch nog zeker 5-7 mensen nodig, meer mag ook. Er kunnen immers ook nog mensen afvallen.

Mocht je je op willen geven, doe dat even via mij, ik heb nu via telefoon en mail rechtstreeks contact met haar.

Hier volgt een kopie van de mail die ze mij eerder stuurde:

Hallo lieve schat,

Wat fijn dat je meehelpt. Hoe is het er trouwens mee. Ik kom niet op fora en

dat wil zo houden. Waar het om gaat is dat ik 1 x een buisje bloed afneem.

Het is bestemd voor het zoeken naar de factor die het verschil maakt. Het is

nogsteeds zoeken naar de naald in de hooiberg, maar je moet wat. Ik kom

thuis bij de patiënten om het zelf te prikken. Ik heb nog 3 tot 5 patienten

nodig.

Hartelijke groeten,

Dr. Kappel

-------- Oorspronkelijke bericht --------

Onderwerp: Contact

Datum: 2015-03-17 09:12

Afzender: "Dr. Kappel Instituut" <info@drkappelinsituut.nl>

Ontvanger: info@drkappelinstituut.nl

Record opgeslagen in database met ID: 346

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah meid, ik wilde nog even zeggen dat het helemaal niet de bedoeling is geweest om je zo te laten voelen. Natuurlijk is het heel belangrijk voor jou, en met jou velen anderen. Bij het vinden van mensen die aan een onderzoek online loop je als snel tegen sceptische comments, en die zijn zeker niet naar bedoeld. (Ik vind zelfs dat mensen sceptischer moeten zijn)

En wat fijn dat je zo'n goeie band hebt met je PC, ik hoop echt dat meer mensen zich zullen melden! We zijn allemaal ontzettend nieuwsgierig wat haar bevindingen zijn. :)

Veel succes nogmaals!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze mag best een buisje bloed van me hebben..echter ben ik in pas bijna 2 jaar po...

(Wel zit er 1x keer zoveel siliconen in :P )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeder, ik heb je een pb gestuurd! Hartstikke fijn, dank je wel!!

Ja, ik ben ook heel erg benieuwd naar de bevindingen! Ik heb haar persoonlijk gesproken en mezelf ook aangeboden. Ik heb immers ook prothesen gehad, maar ik ben niet ziek geworden.

Ze zoekt echter specifiek mensen MET prothesen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...
Gast nietlangeractief  22-10-15

Hoi Francien,

Ook ik heb besloten mijn implantaten te verwijderen. Ik neem aan dat dr. Kappel ook heeft aangegeven hoe lang de protheses er in moeten zitten? Ik heb namelijk bijna 11 jaar implantaten, maar mijn klachten begonnen pas drie jaar geleden, daarvoor geen klachten gehad. Had dr Kappel mij vijf jaar geleden getest, dan was er niets aan de hand geweest...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.