Ga naar inhoud

Cootje : 27 april 2010 : Dr Stevens : Kliniek Holystaete


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben cootje 33 jaar. Eindelijk na dik 10 jaar de beslissing genomen voor een bv!

Aanstaande dinsdag 20 april 2010 is het zover. Ik word geopereerd door Dr. Stevens in kliniek Holystaete. Vind het echt heel spannend, maar kijk er wel naar uit. Ik heb nu 75aa en krijg 350 cc high profile, dual plane. Ik hoop op een mooie volle C cup.(Ik ben trouwens 158 en weeg 52 kg)

Heeft iemand ook ervaring met Dr Stevens?

Heel veel succes voor iedereen die ook binnenkort worden geopereerd!

-------------------

20 april 2010: Kliniek HolyStaete door Dr. Stevens

Eurosilicone high profile geruwd, dual plane, 350 cc

Van 75 AA naar 75 C ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lesilla,

Datum weet ik sinds drie weken. Eerste consult heb ik begin maart 2010 gehad. Dus alles bij elkaar inderdaad vrij snel geregeld allemaal. Maar ben er eigenlijk al zo lang mee bezig dat, nu ik de knoop heb doorgehakt, het ook maar snel moet gebeuren. Ik lees al een tijdje mee met iedereen en heb veel aan alle ervaringen en verhalen gehad. Dus nu het gaat gebeuren wil ik mijn ervaringen ook delen. Spannend, jij een dubbele ingreep zie ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patries,

Dank je wel! Heb nu wel zenuwen hoor en zie er best wel tegenop qua pijn etc. Maar liep gisten door een lingerie winkel, voor het eerst met een big smile!

lfs cootje

-------------------

20 april 2010: Kliniek HolyStaete door Dr. Stevens

Eurosilicone high profile geruwd, dual plane, 350 cc

Van 75 AA naar 75 C ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Cootje

welkom....

spannend zeg,jij hoeft niet lang meer in spanning te zitten,en het aftellen is daarom ook al in volle gang.

hoop dat je alles onder controle hebt,en lekker nog laaste daagjes op je buik slaapt

sucses,je zal een mooie cup overhouden

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Cootje,

maar nog wel ff een week of 6 minimaal wachten hoor!!! je mag pas met 6 weken een gewone bh aan en vaak veranderd de grootte na die 6 weken ook nog.... maar begrijp je heeeeel goed hoor!!!

en die zenuwen zijn ook heel normaal. wordt misschien nog wel erger de aankomende dagen/nachten :38:

lekker veel lezen en posten hier,kom je die ook weer wel door :D

liefs patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,

Ja, dat is op zich wel een voordeel dat het allemaal zo snel geregeld is. Je hebt niet echt veel tijd om zenuwachtig te zijn. Voor de rest alles wel onder controle. Ook qua werk etc. alles geregeld. De mensen die het in mijn omgeving weten zijn ook allemaal zo lief en begrijpend. Haha, ja dat besefte ik mij vanmorgen inderdaad, dat buikslapen lastig zal worden.

lfs cootje

-------------------

20 april 2010: Kliniek HolyStaete door Dr. Stevens

Eurosilicone high profile geruwd, dual plane, 350 cc

Van 75 AA naar 75 C ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha jeetje!! Ik ga vanacht zeker nog maar eens lekker op mijn buik slapen dan :) ! Lukt op de zij slapen wel eerder?

-------------------

20 april 2010: Kliniek HolyStaete door Dr. Stevens

Eurosilicone high profile geruwd, dual plane, 350 cc

Van 75 AA naar 75 C ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

op de zij slapen lukt ook zeker de eerste 2weken niet,maar dit moet je zoieoz eens navragen aan je arts hoor,waneer je eigenlijk wel weer op je zij mag slapen.

dit advies verschilt per arts,sommige mogen al op de zij slapen als dit lukt al,maar er zijn er ook,die mogen pas op de zij slapen na 4of 6weken.

sucses

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals Moon zegt...... ligt veel aan je arts. ook met bh dragen zit veel verschil. ik hoefde ook alleen maar 2 weken dag en nacht en daarna nog 4 overdag maar heb me aan die 6 weken dag en nacht (eigenlijk 15 weken dag en nacht omdat hij gewoon heel fijn en vertrouwd en veilig zat) gehouden. en ik slaap er nog steeds mee maar ik heb ook redelijke borsten,scheelt ook natuurlijk haha.

zo heeft iedere arts toch bep regels.....

liefs patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cootje,

Ik ben op 4 maart geopereerd door dr. Stevens. Ik heb 325 cc dual plane gekregen en kom nu uit op een 75d. Ik ben alleen geopereerd in de Bergman Kliniek. Maar ik vind hem helemaal geweldig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Moontje en Patries, dank jullie wel voor de slaap info. Ik ga dus nog twee nachtjes genieten van lekker slapen op mijn buik :6: ......

@ Daisy, wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over dr. Stevens. Ik zou eerst ook 325cc dual plane krijgen maar omdat ik uiteindelijk toch voor high profile heb gekozen werd het 350cc i.v.m. breedte van de protese. Ik ben zo benieuwd. Als het goed is kom ik, volgens dr. Stevens, uit op een volle 75C :D . Maar ik zie dat jij met 325cc al bent uitgekomen op een D cup!

lfs Cootje

-------------------

20 april 2010: Kliniek HolyStaete door Dr. Stevens

Eurosilicone high profile geruwd, dual plane, 350 cc

Van 75 AA naar 75 C ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

de cup valt vaker groter uit dan kleiner,dus jij gaat echt zeker een mooiie cup overhouden hoor,zodra je over de 300 komt,heb je gene kleine borsten meer.

spannend allemaal.

en hopenlijk lukt het buikslapen nog ene beetje,hahaaha weet je,ik deed dat ook proberen zo vlak voor me operatie nog,en gek dat het was,ik lag plots ineens helemaal niet zo lekker op me buik,juist nu het nog kon,hahahahah

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

:mellow:

Ow wat balen! Werd ik vanavond gebeld door dr. Stevens dat de operatie morgen niet door kan gaan. De anestesist zit in het buitenland en kan niet op tijd terug zijn door de aswolk :139:

Eerst volgende datum is nu volgende week dinsdag 27 april. Weet dat er ergere dingen zijn, maar goed ik ben er echt even down van.

-------------------

20 april 2010: Kliniek HolyStaete door Dr. Stevens

Eurosilicone high profile geruwd, dual plane, 350 cc

Van 75 AA naar 75 C ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Cootje

jee dat is ff balen ja,als je dat hoort,je hebt je toch ingestelt op deze dag natuurlijk.

maar goed,aaan de andere kant,wat is nu een week?die vliegt zo voorbij hoor.

en ja,het is ook een beetje onmacht he,hun kunnen er tenslotten niks aan doen natuurlijk.

ik tel met je mee af naar volgende week dinsdag....

nog een weekje :101:

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Cootje,

Balen zeg dat de operatie is uitgesteld! Maar nu kan je wel nog een paar daagjes lekker rommelig slapen! Ik slaap nu al 4 nachten op mijn rug, en dat begint me al aardig te vervelen.

Maar het is het allemaal waard hoor :).

Ik had trouwens 75B, en kom met 310 cc op 4 dagen PO al uit op een 70D..

Succes met het aftellen!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks allemaal! Ja, was zo'n teleurstelling zeg ........ Maar goed ben nu al weer aan het aftellen ! Een week is idd niet zo lang. Nu maar hopen dat het echt doorgaat, moet nog wel een definitieve bevestiging krijgen. Fingers crossed.

@ blonde dollie, wauw met 310 cc naar een d cup :3: ! Fijn dat je het achter de rug ook hebt meid! Ik ben echt benieuwd wat het bij mij wordt hoor. Ik vind 350cc zoveel klinken maar ik heb dan ook maar een 75aa cupje dus ik hoop op een volle C uit te komen. Hihi ja, ik kan nu nog heerlijk een paar nachtjes liggen op mijn buik. Dat is dan ook weer voordeel.

lv grtjs cootje

-------------------

27 april 2010: Kliniek HolyStaete door Dr. Stevens

Eurosilicone high profile geruwd, dual plane, 350 cc

Van 75 AA naar 75 C ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cootje,

Gisteren zat ik je topic en de reacties te lezen en kon me wel indenken hoe vervelend het was toen je dat telefoontje kreeg om de afspraak te verzetten......niet wetende dat ik vandaag zo'n zelfde telefoontje zou krijgen! In mijn geval was de pc later terug gekomen uit het buitenland en daardoor zou mijn afspraak van a.s. maandag niet doorgaan. Aangezien ik van tevoren toch wel vast zit aan komende week was ik al zo blij dat ik destijds deze datum kon afspreken. Zij wilde de afspraak verzetten naar 14 mei!!! Gelukkig begrepen ze mijn situatie goed en werd ik 5 min later terug gebeld dat het toch voor mij door kon gaan maandag, maar man wat een stress..........om gek van te worden. Jij bent een dag na mij aan de beurt. Wellicht kunnen we elkaar nog tot steun zijn!?

Groetjes Tine

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.