Ga naar inhoud

Cootje : 27 april 2010 : Dr Stevens : Kliniek Holystaete


Aanbevolen berichten

Hoi Tine,

Sorry dat ik nu pas reageer, was nog even aan het genieten van een weekendje weg en lees nu je berichtje pas. Fijn dat het bij jou toch allemaal door kon gaan! En ik zie je bent vandaag al aan de beurt!!HEEEEL veel succes vandaag!! Ja, lijkt me leuk om elkaar van steun te zijn. Kunnen we onze ervaringen delen. Ik word morgen om 08.00 uur geholpen. Morgen hebben we allebei eindelijk onze boobies! :126:

lfs Cootje

-------------------

27 april 2010: Kliniek HolyStaete door Dr. Stevens

Eurosilicone high profile geruwd, dual plane, 350 cc

Van 75 AA naar 75 C ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Codr,

Heel veel suc6 vandaag!!! Inmiddels zul je ze al hebben!!!!!Hopen dat alles mee mag vallen en je een goed herstel zal hebben. Ik was gisteren aan de beurt en heb zojuist een verslag gemaakt, mocht je nieuwsgierig zijn....... Spreek je misschien snel.

Groetjes Tine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Bedankt voor de lieve berichtjes allemaal. Hierbij mijn verslagje van gisteren.

Na een vrij onrustige nacht ging ik samen met mijn mannetje op pad. We werden om 07.30 uur verwacht, maar waren er natuurlijk al om 07.00 uur. We dachten dat niemand nog aanwezig was, dus hebben we nog maar een paar rondjes gereden hahaha. Totdat mijn moeder mij smste dat ze al binnen op ons zat te wachten! Nou goed wij ook naar binnen. Vanaf dat moment ging alles eigenlijk heel snel. Omkleden, leuk schort aan. Mee met de lieve anesthesist. Ik was zo zenuwachtig! Infuus kregen ze bijna niet ingebracht maar toen dat lukte was ik zo weg. Ik kwam heel rustig bij, gelukkig niet misselijk of zo. Had wel pijn maar daar kreeg dan wat voor. Het eerste wat mijn mannetje en mijn moeder deden was even gluren naar het resultaat! hihi ze vinden het mooi en ik ook gelukkig! Na een broodje kaas en twee kopjes thee mocht ik om 13.00 uur al weer naar huis. Het voelt allemaal nog zo pijnlijk jeetje had het wel verwacht maar toch niet gedacht. Vannacht redelijk goed geslapen, maar uit bed komen.... wat een ramp zeg! Ik hoop dat dat snel beter gaat. Kan echt bepaalde dingen niet zonder hulp hoor. Nou goed het hoort er allemaal bij. Volgende week worden de hechtingen er uitgehaald. Voor de rest heb ik een soort plastick tape als ondersteuning onder mijn boobies deze moet ook een week blijven zitten en ik moet een los zittende bh eroverheen dragen. En de pijn is goed weg te slikken met paracetamol, maar ik ben gewoon ook een beetje bang om te bewegen, hihi moet echt wennen aan mijn nieuwe borsten. Maar ben super blij er mee!

lfs Cootje

------------------

27 april 2010: Kliniek HolyStaete door Dr. Stevens

Eurosilicone high profile geruwd, dual plane, 350 cc

Van 75 AA naar 75 C ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier even een update van mij,

Eerste dagen waren toch echt zwaarder dan ik had gedacht. Vooral na de operatie kon ik bijna niet praten. Kwam adem te kort en deed zeer zeg. Ook het opstaan uit bed was een hel zeg jeetje. Het was fijn dat ik bij mijn ouders kon logeren de eerste nachten. Ze hebben me 's ochtends echt uit bed moeten takelen, ook al sliep ik in een electrisch bed, haha! Ik sliep met mijn mobieltje in mijn hand, zodat ik kon bellen als ik hulp nodig had. Niet dat ik het mobieltje tegen mijn oren kon houden maar door de telefoon te laten rinkelen wisten ze dat ik het was pfff. Kreeg het echt benauwd van dat ik zo afhankelijk was als ik in bed lag. Maar goed, per dag gaat het beter en na nacht drie lukte het mij met kunst en vliegwerk om zelf het bed uit te komen! Was helemaal trots. Naar het toilet gaan was ook zoiets. Kon zelf mijn broek niet naar beneden en omhoog doen. Gelukkig na drie dagen ook weer wel. Wat en opluchting! Ik had geen medicijnen meegekregen tegen de pijn. Paracetamol was voldoende. Ik moet zeggen dat als je idd een "spiegeltje" hebt opgebouwd van paracetamol slikken (2x 500 mg om de vier uur) dat dat ook echt wel voldoende werkte bij mij.

Vandaag is mijn vijfde dag p.o. en ik voel steeds minder pijn en ik ben helemaal gelukkig met mijn boobies! Heb er absoluut geen spijt van! Het is het allemaal waard voor degene die nog worden geholpen.

Mijn borsten voelen alleen nog zo hard aan, en van mij mogen ze ook wel gaan zakken ze zitten nog zo hoog. Nu zit ik hier op het forum te lezen hoe andere meiden het vergaat na de operatie en dan lees ik dat zij een band hebben gekregen om de borsten. Ik word helemaal nerveus van, want ik heb geen band gekregen? Bij mij is het aan de onderkant van mijn borsten (tot aan mijn tepels) strak verpakt met een soort dik plastick foam. Dooronder zitten nog de verbandjes over mijn litteken heen. Verder zei dr Stevens dat ik een loszittende bh daarover heen moest dragen. Ik had geen loszittende bh maar wel een mooi elastisch sporthempje die ik er overheen draag. Zit heel confortabel. Aanstaande dinsdag worden mijn hechtingen er uitgehaald. Ben benieuwd of ik dan een band krijg? Ik hoop dat er iemand weet hoe dat zit met die band, maak mij er een beetje ongerust over.

Bedankt alvast,

en succes meiden die nog moeten!

lfs Cootje

------------------

27 april 2010: Kliniek HolyStaete door Dr. Stevens

Eurosilicone high profile geruwd, dual plane, 350 cc

Van 75 AA naar 75 C ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Cootje!

Wat fijn dat je ze nu OOK hebt! Ik moest een dag eerder, op 26 april. Ik ben niet veel meer op de pc geweest omdat ik ook ontzettend veel pijn heb gehad. Nu zit ik op mijn werk en heb ik ff wat tijd over om hier weer te kijken. Ik herken de verhalen van jou ook zeker. Het niet uit bed kunnen komen, zelf je broek niet naar beneden kunnen doen. Ik voelde me echt heel zielig haha. Want jij hebt 'm ook achter de spier he? Pfff wat een gedoe he? Volgens mij stoppen ze die dingen ook niet met alle liefde in je borst, haha.

Wanneer ben jij weer van plan om te gaan werken?

Greeetzz Vera

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Vera!

Jij ook gefeliciteerd met je aanwinsten :126:! Pff achter de spier idd, meid wat was dat afzien hé de eerste dagen! Gelukkig gaat het nu een stuk beter, alleen 's nachts slaap ik nog steeds slecht. Kan mijn draai niet vinden hoor met dat op mijn rug slapen. Ik ga er ook van snurken :75:!

Jeetje ben je al aan het werk :20: ik moet er eerlijk gezegd nog niet aan denken. Ik denk dat als alles goed gaat ik 18 mei weer ga beginnen dus ik mag nog twee weekjes thuisblijven.

Hoe gaat het met jou? Lukt dat dan wel al werken? Ik vind je echt een die hard hoor, dat je na een week al weer aan de slag bent!

Gisteren zijn bij mij de hechtingen er uitgehaald. Viel echt zo mee. Bij jou ook. Nu wennen aan die vreselijk strakke sportbh haha. Kan niet wachten tot we mooie lingerie kunnen dragen! Zal binnenkort wat voor en na foto's plaatsen.

Lv grtjs Cootje

-------------------

27 april 2010: Kliniek HolyStaete door Dr. Stevens

Eurosilicone high profile geruwd, dual plane, 350 cc

Van 75 AA naar 75 C ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi cootje,

Gefeliciteerd met je nieuwe :1boobs: , gaaf he om ze te hebben en het wordt straks alleen maar mooier :)

Ik las dat je je zorgen maakt over de band. Ik heb deze ook niet gehad. Zat eerst in tape met een sportbh en ik draag nu de sportbh dag en nacht voor totaal 6 weken. Ieder pc kiest voor een andere wijze maar als je geen band krijgt betekent niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor.

Succes met het herstel.

Liefs steffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Steffie,

Dank je wel voor je berichtje. Fijn te horen dat niet iedereen een band krijgt, dacht echt dat dat hoorde. Ik heb nu idd ook een sport bh gekregen en moet hem ook zes weken dragen :141: Voelt toch ook nog wel als een harnasje hoor! Maar wel lekker veilig. Ik heb alleen na een dag een sport bh die ik zelf had gekocht aangetrokken vond die van de kliniek niet lekker zitten. Ga er denk ik nog maar 1 halen, maar vind het ook weer lastig weet natuurlijk nog niet of de maat van mijn borsten zo blijft. Hoop het eigenlijk wel :126:

Jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! Hoop dat je herstel ook goed gaat. Kun je nu alles al weer na vier weken?

lfs Cootje

-------------------

27 april 2010: Kliniek HolyStaete door Dr. Stevens

Eurosilicone high profile geruwd, dual plane, 350 cc

Van 75 AA naar 75 C ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Vera!

Jij ook gefeliciteerd met je aanwinsten :126:! Pff achter de spier idd, meid wat was dat afzien hé de eerste dagen! Gelukkig gaat het nu een stuk beter, alleen 's nachts slaap ik nog steeds slecht. Kan mijn draai niet vinden hoor met dat op mijn rug slapen. Ik ga er ook van snurken :75:!

Jeetje ben je al aan het werk :20: ik moet er eerlijk gezegd nog niet aan denken. Ik denk dat als alles goed gaat ik 18 mei weer ga beginnen dus ik mag nog twee weekjes thuisblijven.

Hoe gaat het met jou? Lukt dat dan wel al werken? Ik vind je echt een die hard hoor, dat je na een week al weer aan de slag bent!

Gisteren zijn bij mij de hechtingen er uitgehaald. Viel echt zo mee. Bij jou ook. Nu wennen aan die vreselijk strakke sportbh haha. Kan niet wachten tot we mooie lingerie kunnen dragen! Zal binnenkort wat voor en na foto's plaatsen.

Lv grtjs Cootje

-------------------

27 april 2010: Kliniek HolyStaete door Dr. Stevens

Eurosilicone high profile geruwd, dual plane, 350 cc

Van 75 AA naar 75 C ?

Hi Cootje!

Thanx! ja het was echt verschrikkelijk!!! Sinds zondag slaap ik weer heerlijk, daarvoor was het ook een ramp hoor. En goed slapen helpt enorm! Maandag tijdens het werk was ik kapot! Maar ik heb volgehouden en maandagavond weer heerlijk geslapen. Dinsdag ging het alweer beter en gister vrij geweest (ff bijkomen) en vandaag gaat het weer een stuk beter. Ik werl op kantoor dus ik hoef niet veel te doen dan alleen zitten, dus ik voel ze alleen als ik ff moet lopen of iets op de grond laat vallen, haha!

Weet je dat ik in het begin niet eens kon niezen? Mijn nies ging vanzelf weg, omdat ik wist dat het erg pijn zou gaan doen. Dinsdag heb ik geloof ik voor het eerst geniest... ik dacht echt dat de siliconen uit mijn tepels kwamen haha!! Wat een rot gevoel zeg. Ik heb het meest last van mijn linkerborst. Soms brandt mijn tepel of er staat een spier strak, maar dat zal snel wel over zijn denk ik.

Mijn hechtingen gaan er vandaag uit, dus ik ben erg benieuwd! Ook wat Dr. van Onselen zal gaan zeggen. Ik heb van mijn schoonmoeder al een lingeriebon gekregen!! Ik heb der zin in!! :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja van dat niezen had ik ook! :152: haha siliconen uit je tepels! zekers een rot gevoel. Ik heb ook het meeste last van de linkerborst. Deze borrelt! klinkt misschien gek maar bij bepaalde bewegingen voel je het gewoon borrelen. Is vast en zeker lucht, ik hoop dat dit ook snel verdwijnt. Voor de rest van de brandende tepels en strakke spieren herken ik ook allemaal! Toch vind ik je een kanjer dat je aan het werk bent hoor ook al doe je kantoor werk (doe ik trouwens ook :blush:) Net even een boodschapje gedaan, maar toch blij dat ik weer thuis ben hoor pfff. Succes met je hechtingen er uit halen. Vond ik echt zo meevallen!

lfs Cootje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey cootje,

Ik heb de sprotbh's (zwaar sporten) van de hema, die zitten echt super prettig.

Na 4 weken kan ik een hoop maar laat ook nog veel dingen omdat je duidelijk wordt gezegd om zware dingen echt 6 weken te laten.

Van het weekend laat ik nog stofzuigen en mijn bed verschonen, doet mijn papa en zijn vrouw, lief he!

Elke dag gaat het beter en merk je dat je je grens voorzichtig kan verleggen.

Slaap zelfs nog op mijn rug maar wordt vaker wakker omdat ik wil gaan draaien. Heb contact gehad met consulente en zij zei dat als ik last kreeg vanzelf weer omdraaide en me geen zorgen hoeft te maken.

Hoe gaat het nu met het herstellen? Rusig aan he!

Liefs steffie :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, lees nu pas je topic, ik ben ook op 27april geopereerd! Bij mij gaan de hechtingen er pas volgende week maandag uit, allez het zijn normaal draadjes die vanzelf weg gaan, dus er wordt alleen maar een knoopje weggeknipt. Ik ben vandaag ook die sportbh van de Hema gaan halen, ben es benieuwd, had tot gisteren nog een verband rond maar omdat dat niet meer stevig zat mocht ik dan een sportbh aan en ik moet zeggen da's toch wel wat comfortabeler. Ik heb eigenlijk toch al wel op mijn zij geslapen, ik kan echt niet op mijn rug slapen,

liefs Morgan

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ steffie, ik ga van de week ook maar even bij de hema langs. Thanks voor de tip! Goed te horen dat je na vier weken weer veel kan en fijn dat je hulp hebt voor zware dingen. Gelukkig heb ik dat ook. Bij mij gaat het elke dag weer een stukje beter. Eigenlijk gaat dat dan best wel snel. Moet nog steeds wennen aan mijn boobies, dat ze er zitten en zo whahaha even voelen even kijken het is echt zo! Maar omdat alles nog zo strak en af toe toch nog pijnlijk aanvoelt is het nog niet natuurlijk. Hoop dat dat na een aantal weken vanzelf komt. Ja, rustig aan doen is nog niet zo makkelijk hoor. Je wilt toch al snel te veel omdat je je goed doet. Maar ik doe mij best :lol: Dat rugslapen is maar niks hé ! :122: fijn dat je daar ook bijna vanaf bent!

@ Morgan, jeetje dat je al op je zij slaapt!! ben wel jaloers daarop hoor. Je foto's zien er hartstikke mooi uit! Grappig dat het per chirurg verschilt met bepaalde standaard handelingen en dat jouw hechtingen er maandag pas uitgaan een week later dan bij mij terwijl we tegelijkertijd zijn geholpen. Stelt idd niets voor die hechtingen er uithalen. Hoop dat alles goed gaat met je. Is het gelukt met je ww? Mag ik hem ook van je?

lfs Cootje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cootje, echt goed slapen doe ik niet hoor, ik slaap normaal op m'n buik op m'n zij is ook al een ramp hoor en lukt ook nog niet echt de hele nacht. Ik lig maar wat te woelen. Ene het is gelukt met m'n ww, ik pm het je door,

liefs Morgan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Hoi,

Ik zag je foto,s in de galerij staan en wilde even zeggen dat ik ze echt super mooi vind!!

Was je topic even aan het doorlezen en herken erg veel haha van de pijn enzo en kort ademen..!Ook ik voelde me de eerste dagen echt verrot!! en kon niks!

Ik ben een dag voor jou geopereerd maar heb jou topic eigenlijk nooit gezien :rolleyes:

Ik ben vandaag 4 weken Po en begin nu wel echt verschil te zien en vind ze steeds mooier worden!

Ben de pijn eigenlijk alweer vergeten als ik daar aan denk..zou het zo weer doen!

Liefs Dees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Dees,

Dank je wel voor je reactie! Ben er zo blij mee, ik had het echt veel eerder moeten doen, maar ja die twijfels voorafgaand deden mij maar al die jaren laten wachten. Vind het zelf zo raar om voor en na te zien. Het went echt snel vind je niet? Haha ja die eerste dagen vielen niet mee he?! Toevallig zei ik vandaag ook tegen een collega, als ik het morgen weer zou moeten doen doe ik het meteen! Ik heb jouw topic ook net gelezen. Jij had ook drains die had ik gelukkig niet na de operatie. Is niet prettig he? Hoe gaat het nu met je, zijn jouw borten ook nog zo gevoelig? Heb je ook foto's?

lfs Cootje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Dees,

Dank je wel voor je reactie! Ben er zo blij mee, ik had het echt veel eerder moeten doen, maar ja die twijfels voorafgaand deden mij maar al die jaren laten wachten. Vind het zelf zo raar om voor en na te zien. Het went echt snel vind je niet? Haha ja die eerste dagen vielen niet mee he?! Toevallig zei ik vandaag ook tegen een collega, als ik het morgen weer zou moeten doen doe ik het meteen! Ik heb jouw topic ook net gelezen. Jij had ook drains die had ik gelukkig niet na de operatie. Is niet prettig he? Hoe gaat het nu met je, zijn jouw borten ook nog zo gevoelig? Heb je ook foto's?

lfs Cootje

Hoi Hoi,

Het went idd snel hihi maar ben er echt superblij mee!! ze worden steeds mooier.

De eerste dagen vielen zeker niet mee en die drains maakte het nog een stukje erger :145

Mijn borsten zijn ook nog redelijk gevoelig ja ,volgensmijn heeft iedereen dat wel.

Over 2 weekjes mag ik eindelijk bh,s gaan dragen jij ook he..?

Mijn topic zit ik niet zoveel op maar dat had je vast al gemerkt.

Ik heb eigenlijk alleen foto,s van het begin..zal is een album aan maken en kijken of ik vanavond of morgen ook even nieuwe foto,s kan maken.

Laat je wel weten als ik het album heb gemaakt.

Liefs Dees

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hey Meiden,

Ik sta op het punt een afspraak te maken bij Dr. Stevens (lokatie Vlaardingen). Kunnen jullie mij vertellen hoe het bevallen is en of jullie tevreden zijn??? Ik ben zo benieuwd. Ik wil graag naar hem omdat hij de beweeglijkheid van de borst na de bv erg belangrijk vindt en ik ook (wil niet dat ze strak en stug worden). Dus ik ben echt heel benieuwd...wie wil zijn ervaring delen??

Thanx ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.