Ga naar inhoud

twijfel, worden ze te groot? 500cc


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei happymari:

Hoi meiden,

Ik ben ook 1.80 en ben wat  breder gebouwd dan de gemiddelde vrouw. De arts raadde mij minimaal 390cc aan voor een C cup, 490cc voor een volle C cup en 550 voor een D cup. Per hogere CC gaat je borst 1cm meer vooruit.

 

Ik twijfel tussen 390cc en 490 cc. Ik wil naturel en niet te groot maar hoe breder je bent hoe meer je kan hebben. 

 

Op internet staat een maattabel voor mentor. 1 tiet is 14cm breed bij mij dus zit je tussen de 400 en 600 cc.

 

Ik twijfel nog heel erg. Misschien dat ik wat fotos mag zien van iemand?

 

 

 

Ik ben 1.75 en 68 kilo, ben van boven niet heel breed maar heb wel brede heupen en benen, daardoor kon ik 500 bij de passessie goed hebben! Al klinkt het echt gigantisch.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei DreamLou:

Aanvulling op mijn vorige bericht: Ik krijg Eurosilicone high profile 85 % gevuld en dual plane geplaatst.

Wat grappig, ik krijg hetzelfde recept als jij :-) al twijfel ik nog wel of ik niet voor wat minder cc ga... ben van boven ook smal met een 70A, (167 en 62 kg) maar in verhouding wel wat dikkere benen en billen.. Voor jou duurt het ook niet lang meer! Spannend :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Saskia05:

Wat grappig, ik krijg hetzelfde recept als jij :-) al twijfel ik nog wel of ik niet voor wat minder cc ga... ben van boven ook smal met een 70A, (167 en 62 kg) maar in verhouding wel wat dikkere benen en billen.. Voor jou duurt het ook niet lang meer! Spannend :-)

Leuk! Ik heb 75c80b maar wel slap (teveel huid over zeg maar, dus heb die 500 echt nodig voor de vulling)

Zijn we straks mooie zandlopertjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu met mn 185cm en 410 cc een 85E. Straks een flinke F denk ik. Het enige waar ik wel over denk is wat pas ik straks nog. Zit nu al aan 44 confectie boven.

Maar ik denk dat je het meeste hebt aan hoeveel profile het is dan cc. Te breed is ook weer niks. Je wil ook geen randen voelen... Het verschilt zo per prothese. haha dat getwijfel, haha ben zo blij dat ik niet de enige ben! Alhoewel...700 is dan voor mij wel de max denk ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.