Ga naar inhoud

twijfel, worden ze te groot? 500cc


Aanbevolen berichten

hoi meiden

ben bij mediconsult geweest en heb daar een gesprek gehad met ps E. Stolarczyk. erg goed gesprek gehad en heb een goed gevoel.

heb nu dan ook een afspraak staan voor 13 april voor mijn borstvergroting.

ze heeft me pas prothese laten passen en daar niet bij gezegd hoeveel cc of welke cup maat dit was.

we hebben dus gewoon puur gekeken naar wat ik mooi vind en wat kon. nou kan er bij mij dus al veel want ben 1.84 en weeg 68 kilo. nou kwamen we dus uit op ronde prothese van mentor van 500cc.

nou ik helemaal blij en mijn man ook. nou zit ik alleen natuurlijk thuis lekker op internet te kijken en nou heb ik het idee dat 500cc dus best wel aan de maat is.

ik heb zelf nu een lege kleine B en wilde dacht ik naar een kleine D. maar wat ik hier allemaal lees en zie worden ze wel iets groter.

is zo moeilijk, je maakt jezelf helemaal gek :D

dacht misschien tref ik hier dames die het zelfde hebben als ik of hebben gehad en die mij gerust kunnen stellen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi.

Ik twijfel ook nog hoor

500 of 550cc

Ik kom van 75a en zou op Volle D uitkomen?

BH maat is dan E

Ik krijg wel voor de spier Dus alle cc komen in het zicht :45:

Anony die heeft 600cc gekregen. Miss kun je daar kijken

Zijn redelijk veel ladies met 450cc hier

Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bloem!

Hier komen de geruststellende woorden haha: Ik ben net als jou lang (1.80m) en ik kan je zeggen dat 500cc echt niet te groot zal ogen. Ik heb 600cc gekregen en ze passen juist mooi bij mijn lichaam, ogen zeker niet overdreven groot met kleding aan. :)

Ik denk dat je met 500cc zeker het gewenste resultaat bereikt, je zal waarschijnlijk een grotere bhmaat dragen, maar het zal wel ogen als een D cup.

Als je me een vriendenverzoek stuurt kan je mijn fotoalbums bekijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie meiden. Is toch fijn om te lezen. Is ook niet zo maar ff een beslissing en je wilt niet de verkeerde maken. Ava ik heb je een verzoek gestuurd. Ben heel benieuwd.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bloem,

Ik heb ook mijn operatie 13 april in de planning zo spannende en ook ik blijf wel twijfelen bij de een vind ik het heel mooi terwijl ik bij sommige ook denk veel te groot... Het is zo moeilijk. Ik ga voor 520cc en ben ongeveer 1.78 en 65 kilo.

Groet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O wat spannend nieuw520cc. Ja dat heb ik nou ook dat het bij de een heel groot ziet en bij de ander weer niet. Moet er ook maar een beetje van uit gaan dat de pc het ook wel ziet. Maar uiteindelijk moet wel ik aangeven wat ik mooi vind. 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ava ik heb je een verzoek gestuurd. Ben heel benieuwd.

X

Hoi ava.

Nog een twijfelaartje

Mag ik ook bij jouw spieken

Thnx

Ik heb jullie verzoeken geaccepteerd! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Ik weet het, het is al een wat ouder topic :rolleyes: Maar ik heb wel exact dezelfde twijfel.... Zijn er nog meer dames die voor 500 cc hebben gekozen en hier achteraf toch voor iets minder zouden kiezen? Ik ben zelf 1,67 lang en 62 kilo en heb op dit moment 70 A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Saskia05  Heb 500cc en 1.68/52 kilo ...nee niet minder! Volle boobs en staan gewoon in balans met mijn lichaam. Achteraf had ik best nog iets groter gekund want 500cc klinkt groot maar ze zien er uit als een volle D. Draag wel in lingerie 70E/F.  In kleding zijn ze gewoon normaal aanwezig en niet opvallend. Strakke kleding en lingerie..das een ander verhaal :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei BrownieG:

@Saskia05  Heb 500cc en 1.68/52 kilo ...nee niet minder! Volle boobs en staan gewoon in balans met mijn lichaam. Achteraf had ik best nog iets groter gekund want 500cc klinkt groot maar ze zien er uit als een volle D. Draag wel in lingerie 70E/F.  In kleding zijn ze gewoon normaal aanwezig en niet opvallend. Strakke kleding en lingerie..das een ander verhaal :P 

Dankje! :-)  vind het heel moeilijk, maar ik denk dat ik de 500 ook lekker laat staan haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ik ben ook 1.80 en ben wat  breder gebouwd dan de gemiddelde vrouw. De arts raadde mij minimaal 390cc aan voor een C cup, 490cc voor een volle C cup en 550 voor een D cup. Per hogere CC gaat je borst 1cm meer vooruit.

 

Ik twijfel tussen 390cc en 490 cc. Ik wil naturel en niet te groot maar hoe breder je bent hoe meer je kan hebben. 

 

Op internet staat een maattabel voor mentor. 1 tiet is 14cm breed bij mij dus zit je tussen de 400 en 600 cc.

 

Ik twijfel nog heel erg. Misschien dat ik wat fotos mag zien van iemand?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn arts zei dat hij een vrouw had die heel smal was en bij 190cc al een D cup had.

Maar hoe breder je bent hoe meer de prothese in de breedte valt.

Als je dus 1.80 bent moet je minimaal 390cc hebben voor een C cupje.

Als het goed is weet je hoe breed 1 borst is en dan kan je dat in de onderstaande tabel opzoeken.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei BrownieG:

@Kootje 100cc meer zou ik niet kiezen als ik een wissel zou nemen. Ik zou dan echt minimaal voor 700cc kiezen. Met jouw lengte en breedte zou ik groter gaan passen. De boobs mogen heus ietsie groter zijn dan in verhouding met mijn lichaam :P 

 

Krijg geen wissel hoor ! Mijn eerste operatie is 15februarie .. Ultra high profile , 13,8 breed en een projectie van 6,9

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kootje:

Ik krijg 600cc , en ben bang dat het te klein zal zijn.. Wil graag een op het oog E cup.. Ben 1.88 en breed gebouwd .. 

Daar begon de pc mee bij mij met 600 cc, ik viel van mn stoel bijna. Kijk liever wat te groot dan te klein, maar vond 600 beetje TE haha. Maar ik ben 20 cm korter dan jij en weeg 62 kilo. Welke cupmaat heb jij nu dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 20 cm dat jij korter bent ben ik 20kilo zwaarder ;) hahah .. Ik heb nu een 85aa.. 

En qua prothes ligt het ook aan het merk , elk merk heeft andere breete en projectie .. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei BrownieG:

Bedoelde als IK een wissel zou nemen :P En als je twijfelt gewoon nog een keer passen!! 

Ooooowww! Hahah

lastig , er is nog een tussen maat van 665 , ga vragen of ik die mag denk ik..  14,3 breed en 7,1 projectie ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.