Ga naar inhoud

dallie_5 : 10 maart 2015 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo! Ik ben "dallie" 24 jaar en ik ben van plan een borstvergroting te gaan doen.

Om nog meer informatie te vergaren ben ik op dit forum gekomen en ik heb al weer wat nieuwe dingetjes gelezen.

Hoewel ik het wel rete onoverzichtelijk vind maar dat zal vast aan mij liggen als ik zie hoe makkelijk jullie het allemaal doen.

Ik heb na wat kilotjes afvallen een beetje slappe borsten gekregen en die zou ik graag weer mooi gevuld willen,

ben niet van plan enorme borsten te nemen...(nemen?) maar gewoon mooie natuurlijke volle borsten.

Alleen ben ik nog over de kliniek aan het twijfelen maar ik wil een selectie maken van een aantal en daar dan heen gaan voor een gepsrek zodat ik de gene die me het beste gevoel geeft kan kiezen. En ik moet nog een paar maandjes sparen als ik er van uit ga dat het wel rond de 4000 zal gaan kosten..?! Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dallie,

Ook ik ben nieuw op dit forum en snap heel goed wat je bedoeld met onoverzichtelijk!

Ik heb een afspraak op 15 juli bij Frans Straten kliniek Heyendael. Met het gesprek was ik heel tevreden en hij gaf me een goed gevoel.

Door mijn zwangerschap heb ik ook een beetje "lege" borsten gekregen en daardoor zijn ze nog kleiner dan dat ze al waren..

Ik ga nu voor 450 cc. Ben heel erg benieuwd... Ik zou je aanraden om daar ook op gesprek te gaan. Hij is namelijk ook niet zo heel erg duur... Vond ik zelf ook wel prettig:)

Groetjes en heel veel succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima reden om te overwegen en vaak ook mogelijk het meest natuurlijke resultaat! :D

Ik ben bij Medisch Centrum Waalre geweest vlakbij Eindhoven bij Dr. Hawinkels. Zij zijn niet één van de duurdere wat natuurlijk prettig is en hebben ook geen maanden wachttijd :) Zou die zeker aanbevelen.

Succes met alles overwegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ben ook nieuw hier en heb ook moeite met zoeken hoor! Ff oefenen maar.

Ik ga nu binnenkort voor een wissel naar velthuis Rotterdam. Omdat ik alleen de protheses hoef te betalen scheelt dat veel geld. Ik had een goed gevoel bij deze arts. En velthuis staat volgens mij goed aangeschreven.

Ook ik wil natuurlijke borsten terug met volume.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Als je iets specifieks zoekt dan kun je rechts boven de zoekbalk gebruiken. Er komen dan vanzelf topics uitrollen met dat waar je naar zoekt. Er is heel veel info te vinden dus kan me voorstellen dat je als nieuweling door de bomen het bos niet meer ziet, maar je zal merken dat dit vanzelf wel goed komt hoor.

Prijzen zijn heel verschillend. Je kunt voor rond de 3000 euro een bv laten doen en dan ook door goede chirurgen.

Belangrijk voor jezelf is om bij meerder pc's een afspraak te maken. Je kunt je zo goed oriënteren en een beeld krijgen van de verschillen.Je zal namelijk merken dat iedere pc zijn eigen voorkeuren en ideeën heeft.

Heb je vragen dan kun je ze altijd hier stellen.

Heel veel leesplezier op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dallie,

Ook ik ben nieuw op dit forum en snap heel goed wat je bedoeld met onoverzichtelijk!

Ik heb een afspraak op 15 juli bij Frans Straten kliniek Heyendael. Met het gesprek was ik heel tevreden en hij gaf me een goed gevoel.

Door mijn zwangerschap heb ik ook een beetje "lege" borsten gekregen en daardoor zijn ze nog kleiner dan dat ze al waren..

Ik ga nu voor 450 cc. Ben heel erg benieuwd... Ik zou je aanraden om daar ook op gesprek te gaan. Hij is namelijk ook niet zo heel erg duur... Vond ik zelf ook wel prettig:)

Groetjes en heel veel succes!!!

Dank je voor je antwoord! Ik heb direct even de website van de kliniek bezocht en ik ga eens contact met ze opnemen.

Hoe worden de protheses bij jou geplaatst? voor/achter/dualplane?

Ik wens jou HEEEEL veel succes op 15 juli! geniet van je nieuwe borsten

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Dallie!

Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan...

En heb je al een afspraak kunnen maken met Frans Straten?

Bij mij worden ze dual plane geplaatst...

Ben heel benieuwd of je al een afspraak hebt gemaakt en zoja wanneer je terecht kan!!

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Dallie!

Zag dat je op m'n page was geweest en kan jouw ook zeker Frans Straten aanraden. Chirurg die met je mee denkt en ook kijkt wat goed bij je lichaam past qua verhoudingen. De operatiet zelf is ook super gegaan, hij werkt met een top team!

Succes verder met het uitzoeken!

Groetjes Cher

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Ik ben zo zo blij en de komende borstvergroting heeft mijn leven een beetje overgenomen haha.

Ik denk haast nergens anders meer aan word er een beetje gek van.

Gelukkig zie ik er niet tegenop en ben ook niet bang voor pijn of zo, wat er komt dat komt er en daar verander ik nu toch niets aan:)

Wel heb ik vette zenuwen maar meer zo van IK KAN NIET WACHTEEEEEN

De operatie staat gepland op 10 maart tijd hoor ik vrijdag 6 maart, kan zelfs al niet wachten tot ik dat weet:D

Ik krijg mentor 325cc high profile coh 2 voor de spier, heb nu 75B en ik hoop echt dat ze groot genoeg worden... groter kon niet volgens schiettecatte.

Ik heb steeds gezegd dat ik niet te groot wilde maar nu het dichterbij komt ben ik ineens bang dat het niet groot genoeg zal worden.

Op dinsdag word ik geopereerd en ik ben tot vrijdag bij mijn ouders daarna ga ik naar huis en komt er een vriendin bij me slapen... geen idee tot hoe lang dit nodig zou zijn, wat zijn jullie ervaringen?
Wanneer kun/mag je weer alleen slapen en dingetjes in huis doen?

lieve groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh spannend zeg! Nog een weekje... Maar waarschijnlijk duurt die het langste ;-)

Ik ben zelf ook nog niet aan de beurt geweest, dus kan je vraag niet beantwoorden...

Maar herken wel wat je zegt; ik denk ook bijna de hele dag alleen maar aan boobies haha! Dit forum is ook echt top!

Hopelijk krijg je vrijdag te horen dat je lekker vroeg op de dag al aan de beurt bent!

Succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah super! ik denk vast dat het mooi zal worden!

volgensmij heeft iedereen dat wel gehad, dat borsten zo'nbeetje je leven over gaan nemen en je ook nergens anders meer over kunt praten/denken hahah :P

Ik kon na een hele week redelijk veel dingetjes al weer zelf, en na 2/2.5 week praktisch alles al weer (alleen geen dingen van een hoge plek pakken of echt zwaar tillen en noem maar op) de eerste 5/6 dagen waren voor mij het zwaarst, kon in het begin amper zelf omhoog komen dus moest half door mn vriend omhoog geheist worden uit bed, of uit de stoel en ga zo maar door.

Ik moet zeggen ik voelde me die dagen ook behoorlijk nutteloos, het was zo van slapen, uit bed, aankleden, beneden wat eten en zitten tv kijken hahah, ik vond t allemaal ook wel prima maar was echt happy toen ik weer wat meer kon.

Heel veel succes!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor jullie reacties:) inderdaad doe laatste week duurt nu al het langst. Vanacht gedroomd dat ik ze al had en dus de halve nacht op mijn rug geslapen wat ik normaal nooit doe hahaha.

Oh mooi dan ga ik iig regelen dat er een week iemand bij me is en daarna zie ik wel verder.

Kanniewachteeeeeen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoooii, ik ben vorige week maandag door Dr Schiettecatte geopereerd. Ik heb ook 325cc gekregen alleen bij mij dual plane. Ik ben zelf 1.58 en weeg 51 kilo. Ik vond ze best wel groot toen ik ze voor het eerst zag haha. Tot nu toe zeg ik ook ze hadden echt niet groter gemogen. Had verwacht dat het kleiner uit zou vallen dus ben wel heel blij met de maat! Maar iedereen zegt dat het heel snel went dus ik ben benieuwd. Ik adviseer wel echt doe rustig aan want ik ben mezelf al tegen gekomen:p de eerste dagen vond ik echt een hel maar daarna ging het 'redelijk' goed dus ging ik met mijn moeder naar de winkel enzo. Ook al dacht ik dat mijn lichaam dat aan kon dat was niet zo want daardoor lig ik vanaf maandag weer in bed te rusten. En ik moet morgen weer beginnen met werk. Jij heel veel succes met de operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej

Wat leuk dat je geopereerd wordt door dr schiettecatte hij is een hele fijne man ik ben zelf een maand geleden door hem geopereerd en ben op en top tevreden :D

Ik heb ze ook dual plane en ik heb 425cc en ze zijn bij mij ook zeker niet groot had ze liever zelfs nog wat groter gehad haha want soms ogen ze echt klein.

Maar ik wou je even zeggen ik heb eigenlijk helemaal geen pijn echt gehad alleen heeel erg strak gevoel op de borst dat was naar maar echt pijnlijk niet alleen de 2de nacht heel iets door te lang liggen kwam er meer vocht bij en was het nog strakker dat ik niet overeind kon komen maar daarna nog steeds geen pijn gehad de eerste 2 dagen ben ik bij me ouders geweest lekker op de bank gelegen en daarna gewoon naar huis ik heb alles eigenlijk zelf gedaan mezelfs wassen en doen wel beetje rustig aan alleen het huishouden liep ik maar op ze beloop beetje voor deze weekjes zoals stofzuigen dweilen dat soort dingen wasje draaien en ophangen ging ook prima, Maar wat ik dus wil zeggen niemand kan je zeggen of het pijn doet want het is echt bij iedereen verschillend iedereen heeft ook een andere pijngrens je moet het gewoon over je heen laten komen en dan komt alles wel goed.

Nog een paar daagjes voor jou leuke voorpret en ik wens je heel veel succes en hoop dat je er blij mee zult zijn :D

Liefs janina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor jullie reacties meiden toch leuk en fijn om even te lezen.

Lot welke cupmaat had jij en wat heb je nu?

Nina mij is verteld dat ook al heb je geen pijn dan nog de eerste weken niets tot weinig doen. Het risico op overmatig kapselvorming vergroot ook als je te veel doet in het begin. En wat is jou maat en wat had je eerst? Ik ben bang dat die van mij te klein worden... dat begreep je geloof ik verkeerd?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

MORGEN IS HET EINDELIJK ZO VEEEEERRRR!

Heb echt vette zenuwen joh! Hoewel ik me niet druk maak over dat het niet goed gaat komen of zo, heb echt 100% vertrouwen!

Vandaag heb ik een super drukke dag en morgen half 8 melden in de kliniek we gaan half 6 al van huis af mijn moeder gaat mee :)

Zijn er mensen die een uitgebreid operatie verslag leuk vinden? Dan ga ik die na de operatie er op zetten.

Xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah wat lief zeg die berichtje! Ik ga de eerste 4 dagen naar mijn ouders en daarna komt er een vriend 3 dagen bij me. Heb t huis gewoon netjes en opgeruimd en de boodschappen doe ik denk ik vrijdag met hem. Heb je nog tips om me gereed te maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah wat lief zeg die berichtje! Ik ga de eerste 4 dagen naar mijn ouders en daarna komt er een vriend 3 dagen bij me. Heb t huis gewoon netjes en opgeruimd en de boodschappen doe ik denk ik vrijdag met hem. Heb je nog tips om me gereed te maken?

Oh ik vond zelf dit topic echt heel helpvol; http://www.borstenforum.com/topic/1361-handige-tips/

Zelf heb ik met boodschappen nog extra drinken gekocht. Normaal koop ik maar een paar pakken, maar je kan beter veel drinken om van dat vocht af te komen. En toen kwam ik erachter hoe zwaar alles eigenlijk is, haha. En alles wat ik gebruikt had in de week ervoor had ik lager opgeborgen omdat je je armen niet hoger dan je schouders mag doen, was uiteindelijk meer dan ik dacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.