Ga naar inhoud

dallie_5 : 10 maart 2015 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoe deden jullie dat eigenlijk? In je huispak/joggingbroek daar heen of in de gewone kleren en na de operatie pas de relaxe kleren aan? En hoe gaat het met je telefoon? Wanneer kun je die gebruiken? Ik wil natuurlijk gelijk foto maken van mijn borsten en naar mijn vriendje sturen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe deden jullie dat eigenlijk? In je huispak/joggingbroek daar heen of in de gewone kleren en na de operatie pas de relaxe kleren aan? En hoe gaat het met je telefoon? Wanneer kun je die gebruiken? Ik wil natuurlijk gelijk foto maken van mijn borsten en naar mijn vriendje sturen :D

Ik had een jurk aan, uggs, jurkje die ik van benee aan kon doen, grote sjaal en groot vest. Leek mij het handigst om dingen aan te doen die je niet over je hoofd hoeft te schuiven, dan zit je zo met je armen. Op de kamer had ik mijn telefoon weer, vriendin had gelijk foto gemaakt en de fout gemaakt mij de telefoon gelijk te geven. Want ik was echt helemaal wappie na de narcose en heb allemaal mensen gewhatsapped alsof ik dronken was. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha Linda!! ik zie het voor me!

Ik zou gewoon lekker in je relaxte kleren daar al naartoe gaan. Scheelt weer extra dingen mee sjouwen ;-)

Veel succes morgen meid! Ik ben heel erg benieuwd hoe het gegaan is bij je. Zou het leuk vinden om je verslagje te lezen!!

Morgen boobie day!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé meiden Dank Dank Dank! Ik voel me super, de operatie is goed gegaan en alles is me 100% meegevallen! Heb eigenlijk niet echt pijn...tis gewoon een beetje een naar gevoel maar pijn zou ik t niet noemen. Morgen ga ik op de computer even een verslagje typen van de operatie :) ik zet nu vast wat foto's online! Net de bh even los gedaan om foto's te maken maar dat was echt niet fijn haha gelijk weer aan gedaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik ben ook erg benieuwd naar je verhaal! Ik heb a.s dinsdag een consult bij dr Schiettecatte en wil graag weten hoe je hem ervaren heb!

Groetjes Debbie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

HALLOOOO DAMEEEEES!!!

Het heeft even geduurd voor ik weer op het forum was maar ik ga nu toch maar even mijn operatie verslag voor jullie schrijven:)

Even alles weer omhoog halen want het is inmiddels 3 weken geleden.

10maart was de dag, ik ging met mijn moeder naar Amstelveen.

Half 8 waren we aanwezig en rond kwart voor 8 werd ik opgehaald, uitkleden, operatie jasje aan.

Toen kwam de anesthesist nog even een check doen van mijn medische gegevens en daarna kwam schiettecatte bij me, eerst tekende hij even de boel af...

Hij zei wat voor maat hadden we afgesproken? (ik vond het vreemd, dacht bij mezelf MEEN JE DIT???? ik hoop dat JIJ dat weet!)

Ik: 325cc

Hij: oh maar hier staat 375 tot 400cc

Ik: nou naar mijn weten hebben we 325 afgesproken maar u heeft het opgeschreven dus neem ik aan dat u het weet....als het daar staat zal het vast zo zijn.

Hij riep een verpleegkundige en vroeg haar om de andere papieren van mij er bij te pakken...ze kwam terug en zei dat dit wat hij had het enige was wat er van mij aanwezig was.

Inmiddels liep ik samen met de anesthesist naar de operatie kamer en ging op de operatie tafel liggen daar kreeg ik alvast het infuus in mijn arm.

Schiettecatte kwam binnen lopen en zei, 375cc goed? Ik zei...ja ik weet het niet als dat is wat er staat vertrouw ik daar op!

Toen liep hij weg en kwam weer terug met een paar papieren en zei, je hebt gelijk hier staat 325! Jongens stop maar geen narcose toedienen ik moet eerst de juiste protheses hebben, ik weet niet zeker of we ze op voorraad hebben. ik dacht OH NEEE HE zul je zien dat ik weer kan gaan omdat ze ze niet hebben.

Maar even later kwam hij weer de operatie kamer binnen met een heel blij gezicht en 2 doosjes in zijn handen waar 325 op stond, HEBBES:D

Toen kreeg ik de narcose toegediend wat ik eigenlijk een super fijn gevoel vond dat in slaap vallen!

5 minuten later (voor mijn gevoel) werd ik wakker gemaakt door een vrouwenstem die zei, Maartje je bent al weer wakker hoor!

8.00 was ik geopereerd en 8.45 was ik al weer wakker. (als de operatie klaar is krijg je een tegenmiddel waardoor je binnen 5min weer wakker bent)

Ik knipperde 1x met mijn ogen en het was 9.00 en ik knipperde nog een keer en het was 9.15

Ik lag lekker te slapen/dommelen en op de achtergrond hoorde ik gepiep, toen ik ineens wakker werd gemaakt door een verpleegkundige bleek dat gepiep bij mij vandaan te komen... "Maartje je moet wel blijven ademen!" wow...?! wat?! "Je ademt niet door, adem eens een paar keer heeeel diep in!"

Dus toen durfde ik niet meer te gaan slapen omdat ik bang was dat ik zou stoppen te ademen, maar ze zei me dat ik heel gerust gewoon kon gaan slapen want als er een piepje ging zou ze direct weer naast mijn bed staan. Dat heb ik dus maar gedaan.

Toen ik eindelijk een beetje fatsoenlijk wakker werd en besefte wat er gebeurd was kwam er een verpleegkundige bij me en vroeg of ik mijn borsten al gezien had, NEE! ze pakte een spiegel en ik mocht kijken....zo blij!

Nadat ik een beschuitje en een kop thee op had en geplast had mocht ik gaan, 10.15 was het toen!

Ik heb de operatie en alles er omheen als heel prettig ervaren, ondanks dat het bijna fout was gegaan met de maat...dat besefte ik me pas later eigenlijk goed.

Het personeel daar was ook echt SUPER, de verpleegkundigen waren echt heel erg lief en de anesthesisten ook, Schiettecatte zelf heb ik nauwelijks gesproken maar ook hij is een vriendelijke man.

Toen ik pas wakker werd uit de narcose had ik een beetje een branderig gevoel bij de plaats van de hechting (die er natuurlijk ook pas 10min daar voor in was gezet)

Toen we gaan mochten ben ik met mijn moeder nog gaan lunchen haha want we hadden honger.

Eenmaal thuis eigenlijk nergens last van, zo fit als een hoentje! Geen pijn alleen een strak en zwaar gevoel en super vervelend dat je je armen niet echt mag gebruiken.

week 1 merkte ik dat als ik mijn armen te veel gebruikte ik wat meer last in mijn borsten kreeg maar pijn kan ik het niet noemen, strak en beurs gevoel.

dag 1 Savonds wilde ik natuurlijk super graag kijken dus voor de spiegel de bh enen wat los gedaan, PRACHTIG!

dag 2 was er een vriendin bij me en samen met haar ook nog even gekeken, ik deed heel blij de bh los.... OOOOOH NEEE HEP dicht dicht dicht! help! voelde echt niet fijn haha super zwaar en mega strak!

dag 3 weer even gekeken, toen waren ze ineens SUPER BLAUW aan de zij/onderkant WOOOW. en zaten ineens helemaal vol vocht, super strak! die dag gaan douchen met bh aan omdat ik hem echt niet uit wilde want dat voelde totaal niet fijn(ik heb er 2 dus kon daarna de andere aan)

week 2 begon het vocht al heel erg weg te trekken en de blauwe plekken lekker te verkleuren, geel zwart blauw paars:P de druk werd steeds minder en het strakke gevoel ook. Aan de bovenkant van mijn borst heb ik gevoel en aan de zijkant en onderkant totaal niet. tepel links reageert normaal tepel rechts reageert heeeeeel traag op kou.

week 3 Het vocht is nu echt heel vele minder, kan eigenlijk niet zien dat er nog vocht in zit. En langzaam begint het gevoel terug te komen, de zijkanten van mijn borst heb ik nu ook gevoel. Wel merk ik dat de zenuwen echt van slag zijn, hele erge tintelingen in mijn huid soms zo erg dat het voelt als branderig en mijn tepels zijn MEGA gevoelig, doet al bijna pijn als er water op komt van de douche. Maar nog steeds...ik kan het geen pijn noemen wat ik gevoeld heb! dit van die tintelingen vind ik tot nu toe eigenlijk het vervelendste.

morgen ga ik weer werken:D

Ik zag niet echt op tegen de operatie en uiteindelijk is het me ook 100% meegevallen behalve het op de rug slapen dat is echt KUT ik heb de 1e 2 weken iedere nacht maar iets van 4 uur geslapen en toen ik op controle kwam en dat zei zei de verpleegkundige nou dan mag je best af en toe op je zij gaan slapen want slaap is ook heel belangrijk voor het herstel. Dus nu probeer ik zo veel mogelijk op de rug afgewisseld door af en toe op de zij

(nou sorry voor het super lange verhaal maar ik wilde graag alle details kwijt:D )

ben MEGA blij met mijn boobs, ik zal nog even wat foto's posten zo! het is trouwens 75E geworden :57::57::57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dallie,

Wat leuk om te lezen, schrok wel ff toen ik het stukje las over de verkeerde maat hahah.

Fijn om te horen dat het is meegevallen en dat je er blij mee bent. Ze zijn inderdaad heel erg mooi!!

Ga gelijk ff je nieuwe foto;s kijken.

xxkusxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig is dat stukje over de cc's goed afgelopen...! ;)

Wat een leuk verslagje verder trouwens. Ik teken ook voor zo'n herstel als jou!!

Net even bij je foto's gespiekt. Ze zijn prachtig geworden! Mooie boobs meid :D

Succes met werken morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super fijn dat het mee is gevallen dat was bij mij wel even anders haha! Toevallig dat hij bij mij ook vroeg 350 toch?? Ik zei nee 300 of 325 en wil het liefst 325. Toen zei die ohja. Dus idd een beetje vreemd.. Ben er gelukkig ook heel blij mee ben nu 5 weken verder! En het gaat gelukkig steeds beter. Zelf heb ik wel veel pijn gehad. Succes nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi geweldig verslag....

Ik ben op 1 april geholpen in amstelveen en alles is snel verlopen.

ik Was er om kwart over 7 en 8 uur reden we de ok in.

Rond 11 uur mocht ik na een ontbijten weer naar huis. Super snel allemaal!

Nu pas 3 dagen omweg maar het gaat opzichte super. Idd pijn is het niet te noemen maar de druk op mn borst vind ik wel erg vervelend.

En dan het slapen...... ik ben een buikspier pffffff wat een drama nu.

Slaap net als jij 4 uurtjes per nacht.

maar al met al ben ik zoooo blij en heb het er graag voor over.

Het resultaat mag er al zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.