Ga naar inhoud

fibromyalgie en borstvergroting


melissa1981

Aanbevolen berichten

Hallo Meiden,

Sorry, daar ben ik weer.

Ik heb volgende week zaterdag mijn eerste consult bij bergman kliniek bij dr. verduijn en de woensdag erna bij Velthuis bij dr. van der meulen. Nu lees ik erg veel goede dingen, alleen maar goede dingen over dr. nio van parkkliniek.

Ik ben nu echt in de war en ik begin erg te twijfelen. op de site van parkkliniek zie ik mooie foto;s maar die zijn niet allemaal van nio natuurlijk. mag ik van iemand fotos zien die door nio is geopeerd?

Over dr. verduijn kan ik op heel internet geen ervaringen vinden. Over van der meulen een paar goede en minder goede. Pff ik weet het echt niet meer. Ik wil misschien bergman afzeggen en dan naar parkkliniek gaan of alledrie maar misschien maak ik het mezelf dan ook te moeilijk.

Parkkliniek is in Rotterdam, dat is ook fijn in woon in Breda, maar is de operatie nu in amsterdam?

Dat veel hier goede ervaingen hebben met nio weet ik maar wat maakt hem anders dat jullie voor hem hebben gekozen en is die kliniek ook goed?

Sorry, sorry, sorry maar ik weet echt niet meer waar ik heen moet.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Voeg mij maar toe Melissa.

Ik ben vol lof over Nio.

Je weet dat Slaz goedkoper is? (3100,-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk druppelvormig vind ik mooier, maar soms zie ik er een die ik mooi vind maar dan is het toch een ronde, misschien omdat het anders geplaatst is ofzo. Genoeg vetweefsel? ze zijn al twee keer van a naar d uitgerekt door de zwangerschap hahah. misschien een voordeel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid,

In je andere topic (http://www.borstenforum.com/topic/12942-van-a-naar-c-cup/#entry280305) had BB dacht ik ook al uitgelegd hoe projectie werkt?

Denk dat je de cc's vooral aan je PC moet overlaten aangezien we allemaal vanaf een ander punt starten. En niet alleen hoeveel borstweefsel we hebben maar ook hoe smal of breed we zijn. Ik zou me in de tijd tot de consult vooral een vragenlijst maken en foto's zoeken hoe je wil dat ze eruit gaan zien. Niet hoeveel erin zit, want dat gaat meestal niet voor jou op.

Nog eventjes ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

Ik ben heel het internet en dit forum aan het afzoeken naar fotó's en kijk daarbij naar het aantal cc's om te kijken hoeveel cc ongeveer ik wil, maar dan kom ik er een tegen van 225 cc die een volle c is en ook een van 240 cc die een volle c is.

Ook zag ik een bv van 270 cc maar die zag er veel kleiner uit dan een bv die ik zag van 240 cc.

Hoe komt dit? ligt dit aan de manier van plaatsing of de prothese of het lichaam waar het in zit?

Wil niet dat ze te kein worden (kleiner dan nu kan niet hahah) maar ook niet te groot.

Mijn man is ook zo lief:( hij zegt dadelijk vind je ze lelijk en als ze zo hard en nep voelen raak ik ze niet meer aan .

Wordt je ook heel onzeker van hoor. Gelukkig komt mijn moeder me helpen als het gebeurd is want van hem hoef ik niets te verwachten. Dat zegt ie ook letterlijk

liefs, melissa

Hoi melissa,

ook ik zit een beetje te twijfelen hoeveel cc. Afgelopen woensdag een intake gehad.

Ik heb zelf nu een kleine c en er gaat bij mij 375cc aan ene kant in en ander 350cc. Dit, omdat ik een heel klein verschil heb.

Mijn zus heeft 350cc , maar ik vind die zeker te groot. Toen ik de protese in de bh had afgelopen woensdag was dat zeker niet zo groot. Nu is het dus zo dat ik de protese onder mijn borstspier krijg en zij heeft hem er dus op. Dit is een enorm verscheel. Ik vind persoonlijk dat wanneer je op je spier laat plaatsen het er nepper uit ziet.

Succes met de keuze!

gr, marleen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey marleen,

dank je wel voor je bericht. Ah dat is het als het erop wordt geplaatst dan krijg je dat hele ronde denk ik ja.

dat vind ik ook niet mooi dat ziet er echt nep uit. maar vandaar dat ik sommige ronde toch mooi vind dus omdat ze anders geplaatst zijn.

maar ff de gesprekken met de pc afwchten

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melissa,

Aangezien je in Breda woont, is Dr. Kolkman (Amphia ziekenhuis Langendijk) misschien ook een optie voor jou?

Hij krijgt op zorgkaart.nl heel veel positieve waarderingen en recent zijn er ook een paar meiden van het forum door hem geholpen.

(even op kolkman zoeken in de zoekbalk)

Kosten in het Amphia zijn € 3950,- euro en daar zijn de controles en 1 overnachting inbegrepen. Je kan daar ook eens in de 3 jaar op controle komen als je dat zou willen.

Succes met kiezen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey kim,

Ja dat het in breda is is wel erg fijn!

Bergman zit in Rijswijk een velthuis in Rotterdam. Zat door alle verhalen over nio eerst te twijfelen om bij hem ook een afspraak te maken maar wacht nu eerst maar deze twee gesprekken af anders wordt ik gek denk ik ha ha

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Dames,

Ff een vraagje. Ik heb morgen mijn tweede consult. Nu is er bij mijn eerste consult dual plane plaatsing geadviseerd.

Nu hoorde ik net van iemand hier dat ik beter achter de spier kon laten doen omdat dual plane veel complicaties kan geven of dat de prothese zakt.

Kan iemand me hier iets meer over vertellen?

Wanneer worden ze eigenlijk achter de spier geplaatst?

xxxkusxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heel veel dames hebben hier dual plane!

Aan iedere BV zitten risico's.

Maar dat de prothese zakt... Ik heb gelezen dat sommige vrouwen met een bepaalde voorsituatie dan meer kans hebben op een double bubble...

Maar hoe dat zit weet ik ff niet...

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pc zei tegen mij dat als je ouder word

Je huid en eigen borstweefsel de zwaartekracht gaat werken..

Echter bij dp of achter de spier blijft de prothese op zijn plaats zitten. Dus krijg je soort van 2 borsten. Double bubble.

Soms vervormen de borsten bij aanspannen spieren.

Maar als je te weinig huid dikte hebt zit er niets anders op

En de één is de ander niet.suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook maar net wat bij jou past he,als je arts dual plane adviseert zal hij daar een reden voor hebben,

niet elke plaatsing is toepasbaar bij iedereen.

ik heb zelf dual plane en heb niet meerdere operaties gehad dus ik kan niet zeggen dat een andere plaatsing beter was geweest.

Wel vind ik dual plane alleen raadzaam als het echt niet anders kan,dit omdat vd spier gewoon mijn voorkeur is(dat wist ik toen nog niet,ik dacht dat dua; plane t allerbeste was haha)

sommige artsen kiezen te snel voor dual plane en dat vind ik zonde,ook omdat ik het herstel pijnlijk vond.

In je achterhoofd moet je niet vergeten dat na zon 10/15 jaar je waarschijnlijk toch gaat wisselen,dus tegen de tijd dat je ouder word wil je toch wisselen,vanwege de misschien wat gezakte protheses of gewoon de ouderdom.

Het ligt maar net aan je huid hoe snel dat gaat.

Ik heb ze nu 5 jaar en ben nog wel tevreden ,(had ik t geld wilde ik wel graag wat meer )weinig veranderd maar ook dat komt eigenlijk omdat ik al jaren op t zelfde gewicht zit,ik schommel niet ,denk dat dat ook meeweegt.

gr Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vlinder,

Dank je wel voor je uitleg. De pc van bergman zei dat voor de spier bijna niet gedaan wordt, behalve als er heel vee weefsel is, nou dat heb ik niet haha. Over plaatsing achter de spier heeft hij het niet gehad, maar hij heeft eigenlijk helemaal niet veel uitleg gegeven.

Hoop dat ik straks een beter gesprek heb.

xxkusxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.