Ga naar inhoud

fibromyalgie en borstvergroting


melissa1981

Aanbevolen berichten

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Dank je wel! :D

Ja ik ken t, die zwangerschappen, zucht....

Ik wilde het ook natuurlijk houden en ben er nu heel tevreden mee al duurt het nog even voor ik het echte eind resultaat heb!

Succes met je "zoektocht" ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een high profile wordt idd vaker uitgegaan van 150-160 cc per cupmaat.. Ik vind het echter veel nauwkeuriger om naar projectie te kijken. Krijg je namelijk extra high profile of medium.. Of misschien wel een anatomische prothese, dan vind ik niet dat die 150 cc vaak uitkomt... Maar dat is alleen gebaseerd op wat ik hier zie :)

Kijk naar kim1985. Die heeft iets meer dan 300 of 350 cc.... Wel 6 cm projectie omdat ze een extra high profile, anatomische prothese heeft.. Die zou volgens de berekening van cc's op een c/d uit moeten komen, maar die heeft nu volgens mij een f, als ik me niet vergis (correct me if i'm wrong)

Bij mij klopt het weer wel. High profile, rond, 450 cc, van 75b'tje, naar volle 75e

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melissa,

Ik had voorheen ook een lege 80 A, heb ronde 380cc ged.achter de spier. Mag over 1,5 week eindelijk bh's gaan shoppen! ik denk een volle C kleine D. Maar ze ogen wel als een C.

Ik zou als ik jou was niet voor te klein gaan, het went erg snel!

succes!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melissa,

Ik ben 1.67 en 50 kg en heb nog minder borstweefsel dan Ikketje (ondanks dat ik tijdens de zwangerschappen en borstvoeding een 75C had, zijn mijn borsten na de borstvoeding weer helemaal teruggegaan naar de oorspronkelijke vorm. (Heb er geen eens vellen aan overgehouden).

Ik moet nog onder het mes en kan dus nog geen resultaten tonen, maar heb wel 4 consulten gehad (mijn borstbreedte is maar 12 cm).

Bij 2 consulten was het advies max 250 cc rond. Bij meer cc krijg je ronde ballen. Omdat ik weinig borstweefsel heb is het risico op rimpelvorming van deze "zachtere" protheses wel groot. Daarnaast kan het ook zijn dat je rimpels bij de randen kunt zien.

Bij de overige 2 consulten was het advies natrelle 410 (anatomisch). De ene pc zal de MX410 255 en 290 cc bestellen en de andere pc vond de LX 290 cc (met een projectie van 5,7) een betere keus als het zou passen. Mocht het niet passen, dan probeert hij het met dezelfde prothese maar dan met moderate of high profile. (De LX is low height en extra high profile)

Nadeel van deze protheses is dat ze een hogere cohesie hebben. (Ze zijn vaster van vorm en voelen stugger aan, maar blijven wel mooi van vorm waardoor je minder kans hebt op rimpelvorming).

(mijn voorkeur gaat natuurlijk uit naar de LX 290) :1: Met deze protheses krijg ik waarschijnlijk een C cup.

Bij alle consulten was dual plane het advies.

Ik vind de borsten van Ikketje echt heel erg mooi en hoop dat die van mij daar ook in de buurt zullen komen.

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Joy,

Bedankt voor je reactie!

super dat je borsten na de borstvoeding helemaal terug in de orignele staat waren haha, dat was bij mij de eerste keer ook zo maar de tweede keer niet meer. Heb toen ook echt 14 maanden borstvoeding gegeven.

zo zie je maar toch dat elke arts iets anders adviseerd. Ik ben benieuw hoe dat bij mij gaat

Ze zijn al uitgerekt genoeg ;)

wanneer mag jij?

liefs melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

Ik ben heel het internet en dit forum aan het afzoeken naar fotó's en kijk daarbij naar het aantal cc's om te kijken hoeveel cc ongeveer ik wil, maar dan kom ik er een tegen van 225 cc die een volle c is en ook een van 240 cc die een volle c is.

Ook zag ik een bv van 270 cc maar die zag er veel kleiner uit dan een bv die ik zag van 240 cc.

Hoe komt dit? ligt dit aan de manier van plaatsing of de prothese of het lichaam waar het in zit?

Wil niet dat ze te kein worden (kleiner dan nu kan niet hahah) maar ook niet te groot.

Mijn man is ook zo lief:( hij zegt dadelijk vind je ze lelijk en als ze zo hard en nep voelen raak ik ze niet meer aan .

Wordt je ook heel onzeker van hoor. Gelukkig komt mijn moeder me helpen als het gebeurd is want van hem hoef ik niets te verwachten. Dat zegt ie ook letterlijk

liefs, melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej.

Hoe het kan dat bij dezelfde cc een ander resultaat te zien is komt door het volgende.

Andere merk protheses waarbij dus zelfde cc's inzitten maar een andere projectie en breedte.

ligt aan postuur van de persoon en lengte.

Dus je kan bijna nooit helemaal vanuitgaan dat het bij iedereen hetzelfde wordt door die dingen. ☺

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nina,

Ja ga ik zeker doen. Ik ben 1.65 weeg 48-49 kilo en heb nu een kleine a. Ik heb bij een meisje hier 225 cc gezien dat vond ik heel mooi. Qua lengte en gewicht geloof ik ook ongeveer hetzelde als ik.

Maar las ook bij een ander meisje dat haar borsten maar 9 cm breed waren dus 200 cc de max was. Ff afwachten dus. toen ik afgelopen maandag belden en ze zeiden 14 en 18 maart kan voor consult (14 bij berman en 18 bij velthuis) dacht ik oh dat is snel maar het kan me niet snel genoeg gaan Wou dat ik morgen al kon haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej,

Ja ik geloof dat ik die ook heb gezien dat haar borsten 9 cm breed waren.

Als je dat heel erg mooi vind zou ik er als ik jou was een foto van maken en aan de pc laten zien dat je dat ongeveer wel mooi vind, en het is wel slim ind om 2 consults te plannen. Ik heb dat toen zelf niet gedaan omdat ik al wist wat ik wou en ik voelde me goed bij de arts en wat ik wou kon gedaan worden :)

Maar dat is mooi snel ind ja, en wanneer zou je geopereerd willen worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geopereerd? zo snel mogelijk hahah, kan niet wachten. Ben benieuwd hoelang de wachtlijsten zijn.

Ja ik vond die van wendy hier op het forum erg mooi. Nog meer trouwens maar de rest is denk ik te groot voor mij. Wanneer heb jij het laten doen, waar en wat heb je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Melissa!!!

Ik denk zoals anderen hier zeggen dat je juist lekker op zoek moet gaan wat je mooi vindt en niet op zoek naar de aantal ccs!

Het gaat erom wat je mooi vindt! Wil je anatomisch of rond etc etc.

Ik heb 410 cc anatomisch met een projectie van 6 cm. Terwijl iemand ronde protheses heeft met bijv 600 cc en dezelfde projectie. Dus kortom dezelfde projectie maar wel meer ccs. Wil je meer bolling bovenop of niet, wil je dual plane of op de spier etc etc. Ligt er dan ook aan of je genoeg eigen weefsel hebt enz.

Maar heel goed dat je twee consulten hebt ingepland! Laat je goed informeren!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geopereerd? zo snel mogelijk hahah, kan niet wachten. Ben benieuwd hoelang de wachtlijsten zijn.

Ja ik vond die van wendy hier op het forum erg mooi. Nog meer trouwens maar de rest is denk ik te groot voor mij. Wanneer heb jij het laten doen, waar en wat heb je nu?

Ik heb het 3 februari laten doen in amstelveen via aesthetic beauty clinics . Ik heb ronde protheses 425 cc met een projectie van 5,2cm en de bh maat weet ik nog niet zeker maar ik vind het ogen als een C cup .☺

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meis,

ik heb me ook druk gemaakt over de hoeveelheid cc 's

ik had 2 collegas die 300 cc hadden en die hadden een D cup.

Ik ging passen en vond 550 wel mooi staan...maar was bang voor te groot vergeleken met me collega's.

Ik ben weer gaan passen en heb uiteindelijk voor 450 gekozen.

Van 75 a ben ik naar 80 d gegaan.

Dus t is zo moeilijk om te vergelijken..toch deed ik dat, maar ik had gewoon af moeten gaan op de hoeveelheid cc die ik gepast had wat ik mooi vond.

Ik ben super tevreden maar die 550 had ik dus ook best wel kunnen hebben.

Dus probeer tijdens het passen verschillende proteses uit en maak je keuze op wat je mooi bij je lijf vind passen..;) en het is de kunst om daarop te vertrouwen. ;)

succes! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey m&m,

Dank je voor je berichtje.

Ja het is supermoeilijk, kijk heel het internet af. En zoals iemand hier al zei ik zie door de borsten het bos niet meer. hahah

Ik denk dat ik pas echt een beter beeld heb als er gepast wordt. Maar als het erin zit ziet het er natuurlijk toch weer iets anders uit dan wanneer je ze zo in je pas bh stopt.

Ben heel benieuwd wat de pc's zeggen wat wel en niet kan en wat mooi is.

Spannend!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad lastig te zeggen,

wil je rond druppelvormig? staan je borsten ver van elkaar dicht op elkaar? genoeg eigen vetweefsel?

Ik ben ben zelf van 80a naar 80D/ 75E gegaan met 375cc high profiel rond

Oogt ook wat kleiner.

Ter indicatie ik ben 1.73 en 63 kilo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.