Ga naar inhoud

fibromyalgie en borstvergroting


melissa1981

Aanbevolen berichten

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee! ik heb 30 januari mijn bv laten doen en heb niet het idee dat het erger is geworden of iets.. wel had ik de eerste 5 dagen echt helse pijn (erger dan ik had verwacht mja) en heb ik als ik langer lig/slaap het gevoel of mijn hele borstkast bont en blauw is. Maar dat gevoel gaat als ik opsta meestal na 5-10 minuutjes wel weer weg..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Melissa1981,

Ik had hier ook op gereageerd in je ander forum haha :P even copy paste:

Misschien moet je je eens verdiepen in monobloc hydrogel prothesen? Het schijnt dat deze prothesen minder effect hebben op je lichaam dan siliconen prothesen. De inhoud van deze prothesen is een natuurlijke substantie (97% water en 3% verdikkingsmiddel) wat door je lichaam wordt afgebroken (als ze bijvoorbeeld scheuren en 'zweten').

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi pinklady,

Dank je wel.

Ik heb zitten zoeken, op een klachtenforum van siliconen heb ik ook klachten gevonden over de monobloc. Ik zal het er op de consulten ook eens over hebben.

Ik heb wel gezien dat er niet veel plaatsen zijn waar ze die zetten.

Liefs melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Dank je voor je reactie. Wordt de pijn week steeds minder?

De meeste pijn die de fibromyalgie heb ik in mijn armen hoop dat dat niet erger wordt.

Liefs

Ja dat sowieso ik had eerst regelmatig een soort branderig gevoel, en pijnsteken en dat is zeker minder.. maar dat beurse na liggen is nog niet verminderd, maar ik bedoel ik ben ook pas iets meer dan 4 weken PO, dus ik ging sowieso al uit van de eerste 8 weken pijn (de eerste week extreme pijn) en dan 3 maanden dat je er nog wel last van heb.

de eerste week was me wel tegen gevallen maar bij mij is dan ook echt mn max in gegaan.. maar nu valt het me enorm mee, en dat ondanks dat ik opnieuw gehecht moest worden en mijn wondje links nog steeds niet dicht is.

Ik moet wel zeggen over het algemeen heb ik veel meer klachten bij mijn benen, heup en rug dan bij mijn armen en handen.. Maar ondanks alles heb ik niet veel meer last gehad. Ik merk wel dat als ik een lange dag heb mijn armen, schouders enzo wel sneller last krijgen dan eerder, maar dat is denk ik wel logisch en voorlopig nog niet raar..

Zo ook als je zware dagen gaat hebben ga je dat in je borsten wel voelen, maar ik neem aan dat je pijn redelijk te vergelijken valt en in dat opzicht veranderd er niet veel..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd. het is nog niet zo lang gelden. Maar ben blij te horen dat het wel steeds beter gaat.

Ik zal ook erg voorzichtig moeten zijn. Heb twee kinderen 1 van 11 en 1 van 2,5 jaar, en die is echt een mama's kindje. Slaapt ook nog bij mij in bed en hangt hele dagen aan mij. Letterlijk haha.

We gaan binnenkort een nieuw bed kopen want kan zowieso slecht slapen door de fibromyalgie. Lig heel de nacht te draaien omdat ik niet lang op mijn zij kan liggen omdat ik dan op mijn armen lig. Vaak ligt hij dan ook op mij dat is ook veel te zwaar en moet hem hele dagen dragen of hij moet bij mij op schoot zitten en mij vasthouden. Dus dat wordt zeker moeilijk!!

liefs melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai allemaal,

Zijn er hier ook meiden die van een a cup naar een c cup zijn gegaan of een b cup en mag ik daar de voor en na foto's van zien? Ik heb zelf 80 a maar die is eigenlijk nog te groot de bovenkant staat open en is leeg.

Zit te denken aan een kleine c maar weet niet hoe dat valt.

Alvast bedankt

Liefs melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet zoveel meiden gezien die naar een B/C cup zijn gegaan maar ik denk dat die vast wel op de site te vinden zijn :)

volgensmij -peertje- op dit forum was ook naar een C gegaan

Ik moet wel zeggen dat als je een kleine C wilt, dat dat wel kleiner oogt dan als je zo iemand met een kleine C ziet..

Tenminste wat ik begrepen heb is dat nepboobs kleiner ogen..

Dus stel je zet 2 vrouwen met een cup D langs elkaar, 1 met echte boobs en de ander met neppe, zulle de borsten van de vrouw met nepboobs eerder een C lijken dan een D.

Volgensmij is het nog niet echt duidelijk waardoor dit zo is, maaroke het is blijkbaar zo..

Als jij dan wilt dat het oogt als een kleine C dan denk ik dat je kunt verwachten dat je bh maat een grote C/kleine D zal worden. Misschien als je wat voorbeelden ziet dat je snapt wat ik bedoel :)

Succes alvast met je consult & hoop dat je er een beetje uit komt!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel.

Ja ik vind het ook moeilijk maar ik ben 1.65 lang en weeg 49 kilo, en om dan ineens van maat strijkplank naar twee grote balonnen te gaan zal er denk ik niet zo mooi uitzien hahah.

Ik ben benieuwd wat de pc's zullen zeggen.

Het is ook zo moeilijk he, ronde of druppelvormige implantaten en of ze hoog of laag geplaatst worden of beslist de pc dat?

Op de ene foto vind ik rond mooier maar op de andere foto zie je echt 2 ronde ballen, dat vind ik niet mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB,

Dank je voor je reactie. Nee inderdaad cupmaten is moeilijk het gaat alleen over cc's.

Maar ik heb ook begrepen dat het aantal cc's bij de een groter kan zijn dan bij de ander als het bijvoorbeeld achter de spier geplaatst wordt. Moeilijk moeilijk,

Liefs, melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gekeken, zijn erg mooi!!! misschien iets te groot voor mij.

Wat ze eerst had heb ik ook ongeveer maar dan leger en hangend door 14 maanden borstvoeding en twee zwangerschappen. En wat ze erna heeft had ik na de zwangerschap even. toen had ik een D

Kun je nagaan twee zwangerschappen van a naar d en weer terug naar een lege hangende a :102:

niks meer van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De projectie is het volume naar voren van de prothese. Dus de afstand op het dikste punt van de prothese, van je ribben tot je tepel (als het ware)

Je kunt 300 cc hebben met 3 cm projectie, en er zijn ook prothesen van 300 cc die ongeveer 5cm projectie hebben.. Dat ligt aan het profile ( low, medium, high of extra high) en aan de vorm (rond of anatomisch)

Dus daarom is het belangrijk om foto's mee te nemen naar een consult, van de grootte die je graag wilt.

Of in ieder geval daar pas prothesen te passen en te kijken wat je mooi vindt.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je bb, heb al een hele vragenlijst gemaakt hihi. Ben ook al foto's aan het opzoeken maar sommige ronde prothese's vind ik heel mooi, sommige heel nep alsof ze erop geplakt zijn.

denk dat de pc het beste weet wat bij iemand past toch?maar zal zeker aangeveven hoe ik het ongeveer wil.

liefs melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet wel weten wat je ongeveer wil qua grootte... Iedere PC heeft een voorkeur, maar jij hoeft niet mooi te vinden wat hij/zij mooi vindt. Het is jouw lichaam.

Of een ronde prothese mooi wordt heeft met huiddikte en plaatsing te maken. Dat is wel iets dat de PC het beste kan bepalen :)

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik ben van een heeeeule kleine a naar grote C/kleine D gegaan maar oogt als een "normale" C vind ik! Je kan me even toevoegen dan kun je mn foto's zien!! Ik heb 400cc rond high profile tussen de spier dus misschien zou rond de 350cc iets voor je zijn..al verschilt het natuurlijk echt per persoon! Ze zeggen dat 1 cupmaat ongeveer 160cc is toch bb? Zoiets lees ik hier iig vaker!

Succes!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik weet wel ongeveer hoe groot maar ik denk als je past dat je dan beter inzicht krijgt over wat er bij je past. ik zie veel foto's op internet maar er staat helaas niet altijd bij wat voor prothese het is hoe het geplaatst is enz. Ik heb gegrepen dat je niet altijd kunt kiezen, bijvoorbeeld als je te weinig weefsel hebt. Misschien is het een voordeel dat mijn kleine a-tjes al twee keer zijn uitrekt naar een d :5:

liefs, melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.