Ga naar inhoud

JSI : 2 april 2015 : Dr. Plovier : Be-clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Miranda80-03

Nou derde nacht is een feit :) dankzij de oxynorm en valium slaap ik gelukkig goed maar man man dat omhoog komen en opstarten met bewegen is echt een hell! Begin het langzaam ook wel zat te worden. De bijwerkingen van oxynorm zijn verstopping maar daar heb ik door de AB helemaal geen last van , tegenovergestelde zelfs :(

Mijn borsten zijn twee vreemde wezens die erop geplakt voelen en ik moet ook zeggen dat ik het psychologische effect onderschat heb. Ik vind het nog moeilijk om er Naar te kijken omdat ze echt verre van van mij voelen. Herkent iemand dit?

Ze voelen ook echt enorm en dan denk ik aan de meiden met nog meer cc hoe er ervoeren jullie dat ? Zo een mega voorgevel? Voelde het gelijk van jullie? Mij zit het nu gewoon een soort in de weg en kink echt uit naar de dag dat ze wat indalen en 'erbij' gaan horen ;)

Hoi!!

Geloof me, dat psych gaat uiteindelijk helemaal weg en gaan ze helemaal "van jou" zijn! Ik ben nu 3 mnd PO, en pas sinds enkele weken denk ik; ja HIER ging ik voor! Heb met 9 wkn nog controle gehad bij Plovier en hij vertelde me toen dat t zakken nog wel 6 mnd kan duren, dat is echt n kwestie van geduld hebben! Maar t komt echt allemaal goed! Je hersenen draaien ook nog wel bij. Vooral als je na 4/5 weken toch ff voor t eerst een leuk truitje aantrekt. Fan begint besef meer te komen, maar duurt wel

Ff voordat ze van jou voelen. En voor het opstaan, volgende tip; als je ligt doe dan kruislings jr armen voor je borsten, til ze een klein beetje op en ga via je buikspieren omhoog, als dat via buikspieren niet lukt, doe 1 been aan de zijkant onder je matras en trek dan met je benen omhoog. Scheelt heeeeeel veel druk van je borst. Veel succes! Nig vragen? Geef graag tips! Ik mag gelukkig inmiddels alles weer Doen!!!!:):):

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee JSI,

Ik snap je gevoel wel hoor! Ik denk ook dat het komt omdat ze (in ieder geval bij mij) nog best wel gevoelloos zijn. Je ziet ze en je voelt de pijn maar als je eraan zitten dan voelen ze op een bepaalde manier nog ver weg.. Als je begrijpt wat ik bedoel.. hahaha lekker moeilijk uitgelegd maar weet niet hoe ik het anders kan verwoorden. Het is iig nog een raar en vreemd gevoel dat er ook überhaupt iets zit ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!!

Geloof me, dat psych gaat uiteindelijk helemaal weg en gaan ze helemaal "van jou" zijn! Ik ben nu 3 mnd PO, en pas sinds enkele weken denk ik; ja HIER ging ik voor! Heb met 9 wkn nog controle gehad bij Plovier en hij vertelde me toen dat t zakken nog wel 6 mnd kan duren, dat is echt n kwestie van geduld hebben! Maar t komt echt allemaal goed! Je hersenen draaien ook nog wel bij. Vooral als je na 4/5 weken toch ff voor t eerst een leuk truitje aantrekt. Fan begint besef meer te komen, maar duurt wel

Ff voordat ze van jou voelen. En voor het opstaan, volgende tip; als je ligt doe dan kruislings jr armen voor je borsten, til ze een klein beetje op en ga via je buikspieren omhoog, als dat via buikspieren niet lukt, doe 1 been aan de zijkant onder je matras en trek dan met je benen omhoog. Scheelt heeeeeel veel druk van je borst. Veel succes! Nig vragen? Geef graag tips! Ik mag gelukkig inmiddels alles weer Doen!!!!:):):

Die tip van armen kruisen had ik inderdaad al van je gepikt :)

Het scheelt echt veel :)

Fijn om te lezen dat ik niet d enige ben die psychisch nog een beetje in de war is ;)

Heb al wat huilbuien gehad de afgelopen dagen! De pijn is gelukkig al ern stuk minder maar ik had me blijkbaar gewoon niet helemaal beseft wat er allemaal bij komt kijken. Ik kijk gewoon uit naar het weer gaan werken zodat ik mijn gedachte wat kan verzetten

Thanks ladies voor dit forum het helpt mij er echt even doorheen de eerste dagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee JSI,

Ik snap je gevoel wel hoor! Ik denk ook dat het komt omdat ze (in ieder geval bij mij) nog best wel gevoelloos zijn. Je ziet ze en je voelt de pijn maar als je eraan zitten dan voelen ze op een bepaalde manier nog ver weg.. Als je begrijpt wat ik bedoel.. hahaha lekker moeilijk uitgelegd maar weet niet hoe ik het anders kan verwoorden. Het is iig nog een raar en vreemd gevoel dat er ook überhaupt iets zit ;)

X

Yep inderdaad :) ze zitten me nu gewoon een soort in de weg ;)

Nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen !! Hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej JSI, ik herken het psychologische ook echt helemaal hoor. Zeker als ze dan nog eens zo groot staan net na de operatie, dan is het helemaal zo van jeeee wat doen die joekels hier?? Ik zie in mezelf ook echt mezelf... en daarop twee borsten die de mijne niet zijn. Ik zie ernaar uit om mooie lingerie of een t-shirtje met decolleté te dragen, zodat ik er trots kan naar kijken en blij kan zijn dat ze bij mij horen.

Tot nu toe (en dat is wellicht bij jou ook zo) heb je eerder het gevoel dat ze je enkel maar last bezorgen, want ze doen pijn, zijn giga-groot, en gevoelloos...

Hier hielp het ook wel al veel dat mijn vriend er opgewonden van werd als hij eraan voelde :-D

Ik denk dat ik het ergste gehad heb hier, hopelijk is dat bij jou ook zo. Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste dag en gisteren kon ik niet eens naar de wc alleen

Yup dat had ik ook..

Hele aparte ervaring voor mij en ook voor m'n vriend die me dus moest helpen met naar de wc gaan...

Hij leerde me van een 'hele andere kant' kennen zeg maar ;-) whahaha.!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej JSI, ik herken het psychologische ook echt helemaal hoor. Zeker als ze dan nog eens zo groot staan net na de operatie, dan is het helemaal zo van jeeee wat doen die joekels hier?? Ik zie in mezelf ook echt mezelf... en daarop twee borsten die de mijne niet zijn. Ik zie ernaar uit om mooie lingerie of een t-shirtje met decolleté te dragen, zodat ik er trots kan naar kijken en blij kan zijn dat ze bij mij horen.

Tot nu toe (en dat is wellicht bij jou ook zo) heb je eerder het gevoel dat ze je enkel maar last bezorgen, want ze doen pijn, zijn giga-groot, en gevoelloos...

Hier hielp het ook wel al veel dat mijn vriend er opgewonden van werd als hij eraan voelde :-D

Ik denk ook dat ik het ergste heb gehad :) nu gewoon wennen aan de nieuwe ikke :)

Ik denk dat ik het ergste gehad heb hier, hopelijk is dat bij jou ook zo. Succes!!

Yup dat had ik ook..

Hele aparte ervaring voor mij en ook voor m'n vriend die me dus moest helpen met naar de wc gaan...

Hij leerde me van een 'hele andere kant' kennen zeg maar ;-) whahaha.!

X

Hahaha Tijger kan ik me voorstellen :) zaten ze bij jou in het begin ook zo in de weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha inderdaad daar heb ik er ook het meeste last van! Net maar even bikini's gekeken online :) word ik toch wel vrolijk van dat ik nu niet meer hoef te zoeken naar ultra pushups !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje zeg wat een stel stenen zijn het nog :) hoop snel dat het weer borsten worden ;)

Vandaag begonnen met werken vanuit huis. Valt toch nog wel tegen :( ben best moe

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei :s maar gelukkig ben je toch nog thuis niet ?

Ja dat wel dus probeer gewoon tussen mijn vergaderingen door even achterover te zitten opde bank :)

Hoe is het met jou?

Zijn je borsten ook zo hard en zwaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 7 PO even een nieuwe foto gemaakt vanochtend om mijzelf te overtuigen dat het echt wel 'beter' word

Ik moet toch erg wennen merk ik. Ik durf ze bijna niet aan te raken omdat ze echt nog zo niet van mij voelen.

Sommige plekken op mijn borst zijn ook nog gevoelloos.

Zouden ze nog groter worden?!

Ik vind ze in ieder geval groot zat!

Pijn is een heel stuk minder.

Ben vandaag voor het eerst naar kantoor gereden (1.5 uur) toch wel erg vermoeiend nog dus maar wat eerder naar huis zodat ik nog een uurtje rustig aan kan doen voor ik mijn kids ophaal.

All in all best ok maar moet nog erg wennen aan mijn nieuwe voorgevel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps, lees ik nu pas!! haha

Kijk eens op je kaartje wat er staat...

425 cc Motiva en dan? Er zou nog iets bij moeten staan, of heeft plovier je die projectie van 4,3 verteld?

Wat wil je weten? :)

xxx

Hahaha geen probleem ik was het zelf ook alweer vergeten.

De vraag kwam voort uit inderdaad dat 4.3 op het kaartje staat maar ik eigenlijk nooit over projectie gesproken had dus eigenlijk ook geen idee heb wat ik daarvan moet vinden :)

Plovier heeft zelf de keuze gemaakt en dat prima gedaan meer projectie was ik stijl van achterover gevallen denk ik hahaha

Ik vind ze meer dan groot zat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Update 3.5 week PO

Nou de ergste ellende is vergeten inderdaad zoals iedereen al zegt ;)

Borsten zijn al goed gezakt :) geen idee of ze al geplopt zijn ;)

Pijn is er bijna niet meer alleen nog een wat ongemakkelijk gevoel soms. Voornamelijk 's nacht wanneer ze toch nog wat hard worden

Het vervelende gevoel is dat ik de prothese voel bewegen tegen mijn spier wanneer ik ergens mijn borstspier bij gebruik maar ik lees hier overal dat het vanzelf over gaat of wen je eraan?!

Ik begin er steeds meer aan te wennen :) een voorgevel te hebben :)

En vrijdagavond mijn borsten op laten meten en even wat BH's gepast ! 70E of 75D waarbij de 70E beter zit!! Jihaa!!!

Laat de zomer en bruidsjurk maar komen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

JSI,

Ik hoop dat het het niet erg vindt, maar ik ben je wat aan het volgen aangezien ik ook binnenkort naar Plovier mag:)

Vanaf wanneer kan je ongeveer echt wel 'gemakkelijker' bewegen?

Ik heb namelijk best wel wat schrik dat iemand het gaat zien, zeker omdat ik bvb op 2 juli geopereerd zal worden en 30 juli hebben we een familie feestje. Ik wil eigenlijk liever niet dat het opvalt en dat ik 'en plein public' ga mogen uitleggen wat ik heb laten doen :) Denk je dat dit mogelijk zou zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

JSI,

Ik hoop dat het het niet erg vindt, maar ik ben je wat aan het volgen aangezien ik ook binnenkort naar Plovier mag:)

Vanaf wanneer kan je ongeveer echt wel 'gemakkelijker' bewegen?

Ik heb namelijk best wel wat schrik dat iemand het gaat zien, zeker omdat ik bvb op 2 juli geopereerd zal worden en 30 juli hebben we een familie feestje. Ik wil eigenlijk liever niet dat het opvalt en dat ik 'en plein public' ga mogen uitleggen wat ik heb laten doen :) Denk je dat dit mogelijk zou zijn?

Ik denk dat het wel moet lukken hoor :)

Ik denk dat het na 3 weken wat beter werd maar nu bij 8 weken vind ik het pas echt comfertabel worden. De borstband die je standaard krijgt bij Plovier is het lastigst te verbergen vooral in de zomer denk ik :) ik had zelf veel shawls om maar dat is wrl een beetje raar denk ik op 30 juli :P

Succes nog! Enne Plovier is echt top!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.