Ga naar inhoud

JSI : 2 april 2015 : Dr. Plovier : Be-clinic


Aanbevolen berichten

Hai, Ik ben moeder van twee kids en 34 jaar.

Ik loop al jaren met het idee om een borstvergroting doen aangezien er na mijn 2 kids van een kleine C nog maar een kleine B/A is over gebleven.

Ik heb in eerste instantie een consult gehad bij de Bergman Kliniek maar daar bij nader inzien geen afspraak gemaakt.

Nu kreeg ik van een aantal meiden Dr Plovier van de BE-Clinic in Brussel aangeraden.

Nu daar contact mee gehad en mijn consult en operatie datum op 21 Mei vast gesteld.

Pffff Ik vind het wel spannend. Bij de Bergman kliniek besproken om voor 320CC te gaan maar bij nader inzien wil ik toch wat groter zo rond de 400cc achter de spier.

Ik heb een aantal foto's opgezocht voor Dokter Plovier en die zullen we voor de operatie nog bespreken.

Ik ben voornamelijk bang voor de pijn na de operatie en voor eventuele complicaties.

maar ik ben het zooooooo zat om elke dag jaloers naar vrouwen met grotere/mooie borsten te staren :68:

Ik ga ervoor!

Ik ga trouwen in September en kan niet wachten om met een mooie volle boezoem in mijn trouwjurk te staan!

Bedankt voor al jullie ervarings verhalen hier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Leuk! Ik ga ook naar plovier, zit nu op een kleine a en wil naar een grote c, kleine d.

Ik word 16 maart geopereerd, dus nog 17 daagjes aftellen!

Jij veel plezier met aftellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk! Ik ga ook naar plovier, zit nu op een kleine a en wil naar een grote c, kleine d.

Ik word 16 maart geopereerd, dus nog 17 daagjes aftellen!

Jij veel plezier met aftellen

Spannend ! 16 Maart is al bijna! IK houd je in de gaten! succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn operatie bij Dr. Plovier op 21 Mei staan. Nu wilde ik eigenlijk veel liever eerder maar hij had helemaal geen plek meer. Ik heb mij daarom ook op de wachtlijst laten plaatsen voor een plekje eerder.

Nu is mijn vraag; Heeft iemand dit ook gedaan? en zo ja heeft het uiteindelijk geholpen?

Ik vind eind Mei vrij kort voor de zomer (en mijn bruiloft) en ben dus ben dat ik door de operatie en het herstel eigenlijk niet optimaal kan genieten,.

Na hoe lang voelden jullie je echt beter en zagen je borsten er ook een beetjehersteld uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik voeg even je twee onderwerpen samen, aangezien je die vraag ook in je topic kunt stellen :) Dat houdt de wildgroei aan topics iets tegen ;)

Ik zal je titel ook even aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Dan kun je dit topic blijven gebruiken tijdens het aftellen en ook ná je operatie. Wel zo leuk om alles handig bij elkaar te hebben staan :)

Succes met aftellen!!

En wat betreft je vraag.. Ik weet niet precies hoe het zit met eerder aan de beurt zijn, want ik ben zelf niet bij hem geweest.. Ik denk wel, dat als je eind mei geopereerd bent, dat je eind augustus wel ongeveer het goede resultaat zult hebben. Meestal verandert er in de eerste drie maanden het meest, maar ook daarna kan er nog steeds vanalles veranderen, zeker tot een jaar :)
De eerste 4-6 weken zijn het belangrijkst voor het herstel, daarna mag je alles weer opbouwen.

Waarom kijk je eigenlijk niet verder dan Plovier? Hij is een goede arts, daar niet van, maar als je bijvoorbeeld Nio neemt, die levert ook prachtig werk, en misschien zou je daar wel eerder aan de beurt zijn? Hij werkt in het SLAZ in Amsterdam en de prijs is ongeveer vergelijkbaar met Plovier, dus daar zou je het niet voor hoeven laten ;)

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

Ik heb mijn operatie bij Dr. Plovier op 21 Mei staan. Nu wilde ik eigenlijk veel liever eerder maar hij had helemaal geen plek meer. Ik heb mij daarom ook op de wachtlijst laten plaatsen voor een plekje eerder.

Nu is mijn vraag; Heeft iemand dit ook gedaan? en zo ja heeft het uiteindelijk geholpen?

Ik vind eind Mei vrij kort voor de zomer (en mijn bruiloft) en ben dus ben dat ik door de operatie en het herstel eigenlijk niet optimaal kan genieten,.

Na hoe lang voelden jullie je echt beter en zagen je borsten er ook een beetjehersteld uit?

Hoi!!

Als j op d wachtlijst staat, wordt j zeker eerder gebeld! Heb dat met meerdere meegemaakt en ikzelf ook. Ik had m'n afspraak voor consult op 6 nov. Kon voor operatie pas 23 maart, ook op wachtlijst gezet, en werd 3 wkn later al gebeld dat ik op 12 januari geopereerd kon worden, ben dus morgen al 7 weken PO!!! En 100000% GEEN spijt van, had t veeeeeel eerder moeten doen. De pijn is voor iedere toch wel n beetje persoonlijk, ik heb zelf een hoge pijngrens, heb na operatie maar 1 week thuis gezeten, daarna weer gaan werken en afbouwen met paracetamol. Na1,5 wk was t voor mij klaar. Tuurlijk moet j d eerste paar weken qua aanspieren rustig aan doen, maar t gaat sneller dan j denkt. Als je goed je medicijnen op tijd inneemt (zelfs wekker voor zetten) dan valt het mee. Ik had zelf kleine/lege b75 en heb 605 Cc gekregen van Plovier,,en zit nu op E/F75. Ze zijn echt prachtig!!!!! Zolang j j goed houdt aan de tijd en wat j mag doen in tijdsbestek, komt het helemaal goed voor september!! GEFELICITEERD !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan ook niet wachten.Mijn datum is 9 maart bij dr. plovier.Ik had eerst ook eind april maar men heeft mij gebeld dat ik 9 maart al kon komen.

Zeer blij natuurlijk.Ik heb nu 280 cc mentor (70E/75D) en ga voor 650cc of meer...Ik had ook een foto meegenomen.Aftellen maar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan ook niet wachten.Mijn datum is 9 maart bij dr. plovier.Ik had eerst ook eind april maar men heeft mij gebeld dat ik 9 maart al kon komen.

Zeer blij natuurlijk.Ik heb nu 280 cc mentor (70E/75D) en ga voor 650cc of meer...Ik had ook een foto meegenomen.Aftellen maar!

Gaaf Dat geeft mij hoop op een eerdere datum :) Spannend zeg nog een paar dagen wachten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey,Ik ben ondertussen geopereerd en ben al heel tevreden met het resultaat.Net zoals op de foto die ik op de consultatie had meegenomen.Het is nu 7 dagen geleden en voel mij al redelijk goed.De dag van de operatie ging alles heel vlot.Ik moest erom 7u zijn en om 7u20 was ik al in dromenland.De nazorg was ook heel goed en supervriendelijk.Om 12u15 terug naar huis vertrokken.Dag 2 en 3 was iets pijnlijker maar daar heb je medicatie voor.Voor de rest je rustig houden en dan valt het allemaal wel mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,Ik ben ondertussen geopereerd en ben al heel tevreden met het resultaat.Net zoals op de foto die ik op de consultatie had meegenomen.Het is nu 7 dagen geleden en voel mij al redelijk goed.De dag van de operatie ging alles heel vlot.Ik moest erom 7u zijn en om 7u20 was ik al in dromenland.De nazorg was ook heel goed en supervriendelijk.Om 12u15 terug naar huis vertrokken.Dag 2 en 3 was iets pijnlijker maar daar heb je medicatie voor.Voor de rest je rustig houden en dan valt het allemaal wel mee.

He Jessica :)

Blij om te horen dat het goed gaat! Maar jij had al een BV gehad toch?

Ben je blij met het aantal CC's ?

Was je eerder ook bij Plovier geholpen?

Ik heb wel vernomen dat mijn aanbetaling binnen was en dat er wanneer er eventueel eerder plek is zij contact met me opnemen :)

Ik hoop het zo!

Kan niet meer wachten ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Jsi,

Ik had inderdaad al 2 bv gehad.Ik was redelijk tevreden maar deze zijn toch

veel mooier gezet.Vorige keren stond ik ook onder de blauwe plekken vanaf mijn ribben tot op en rond mijn borsten.Nu één blauw plekje en het is al weg na 3 weken.Mijn vriendinnen vonden het prachtig gedaan.De eerste keren durfde ik ze niet tonen hoor de eerste 3 weken.

Wel ben ik nog altijd vlug moe maar dat wordt dik gecompenseerd als ik naar

het resultaat kijk.

Hopelijk wordt je vlug geholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Ladies het gaat dan toch echt eerder gebeuren zoals ik hoopte :)

De kliniek belde vandaag met de vraag of ik overmorgen (2 april) al wil komen aangezien er iemand afgezegd heeft!

Ik moest even kijken of ik het kon regelen met werk en opvang van de kids maar het is gelukt :)

Pffffff nu echt mega gestresst en opgewonden :help::123:

Moet ik nog wat voorbereiden ergens aan denken .. kan nu opeens de pagina met tips ook niet meer vinden en vraag mezelf uberhaupt af of ik nog wel iets moet doen of dat nog wel zin heeft zo kort van te voren ... Pffff

Maar aan de andere ka nt zo BLIIJJJJJJJJ dat ik niet langer hoef te wachten en dat ik voor mijn bruiloft goed genezen ben :) (tenminste daar ga ik dan maar even vanuit ;)

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt @best_boobie Ik zal zsm een verslagje schrijven ben nu 1 en al zenuwen :) Zou wel een wijntje lusten maar dat lijkt me geen best idee hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt @best_boobie Ik zal zsm een verslagje schrijven ben nu 1 en al zenuwen :) Zou wel een wijntje lusten maar dat lijkt me geen best idee hahaha

nee dat zou ik nu even laten hahaha.

Ach, je krijgt morgen je boobies ;) Dan kun je dat wijntje wel missen :P Tis in ieder geval een goede reden

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.