Ga naar inhoud

JSI : 2 april 2015 : Dr. Plovier : Be-clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik was om 2.30 thuis uit belgie. Narcose echt heel erg meegevallen alleen daar wat last an hyperventilatie. Pijn ging redelijk Tot nu :( moet nog 2 uur wachten tot volgende pijnstiller

Schrijf later uitgebreid verslag

Oh ja het is 425cc van Motiva geworden Dual Plane en Plovier heeft denk ik de juiste keuze gemaakt. Top vent trouwens :) veel kennis en lekker kort en zakelijk. Daar houd ik van :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd !

Bij mij valt de pijn mee eigenlijk meer druk en stomme spierpijn hahaha :) maar voor de rest

Dat is fijn te horen :)

Ik denk dat de meeste pijn van die borstwand komt

En ik ben een beetje misselijk :(

Ga gewoon zo naar bed! Hopelijk helpt dat!

Dat is fijn te horen :)

Ik denk dat de meeste pijn van die borstwand komt

En ik ben een beetje misselijk :(

Ga gewoon zo naar bed! Hopelijk helpt dat!

Borstband ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs!!

Probeer veel water te drinken, zodat je afvalstoffen afgevoerd worden. Dat helpt vaak tegen de misselijkheid.. HOe beter de narcose verdund wordt, hoe minder misselijk je bent :)

Een goed herstel!!

xx BB

Bedankt doe ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nacht redelijk door gekomen. Wel pijnstilling om de 3 ipv 4 uur anders houd ik het echt niet vol. Uit bed komen is een ramp en mijn rug heeft het nu al opgegeven

Wel goed voor mijn buikspieren trouwens dit ;) kan alleen maar op mijn buikspieren omhoog komen.

Heb nog niet gekeken trouwens! Ahhh ik durf niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha aawh!! tja het is ook geen mini operatie! Hopelijk kan je snel goed uit bed komen!

Ik heb ook nog niet gekeken!! Whooooeii spannend he?!

Wanneer ga je kijken? Ik probeer vanavond even wanneer mijn vriend er is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou net even voor het eerst gedoucht ! Wat een opluchting is dat nu ik weer een beetje fris ruik. Het daarna weer aandoen van de BH en borstband was wel ellendig dus maar gelijk een pijnstiller genomen ... Dag 3 Here we Come of noemen we dit dag 2?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha dat had ik ook !! Gelukkig heeft Plovier voor mij gekozen op basis van de foto's en mijn verhalen en dat heeft hij prima gedaan! Hij heeft er waarschijnlijk toch meer verstand van dan ik! :)

Ik las net dat het 4.30 projectie is??! Geen idee wat dat inhoud ??! Iemand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou derde nacht is een feit :) dankzij de oxynorm en valium slaap ik gelukkig goed maar man man dat omhoog komen en opstarten met bewegen is echt een hell! Begin het langzaam ook wel zat te worden. De bijwerkingen van oxynorm zijn verstopping maar daar heb ik door de AB helemaal geen last van , tegenovergestelde zelfs :(

Mijn borsten zijn twee vreemde wezens die erop geplakt voelen en ik moet ook zeggen dat ik het psychologische effect onderschat heb. Ik vind het nog moeilijk om er Naar te kijken omdat ze echt verre van van mij voelen. Herkent iemand dit?

Ze voelen ook echt enorm en dan denk ik aan de meiden met nog meer cc hoe er ervoeren jullie dat ? Zo een mega voorgevel? Voelde het gelijk van jullie? Mij zit het nu gewoon een soort in de weg en kink echt uit naar de dag dat ze wat indalen en 'erbij' gaan horen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 455cc maar helemaal ingetapt dus mijn borsten heb ik nog niet gezien. Gelukkig voel ik ze wel. Moet nog tot 17 april wachten voor ik ze ga zien. Dat psychologische ken ik helemaal. Had niet verwacht dat het me zo zou aanvliegen. Zeker gisteren dat ik een zetpil moest dat ik dacht kak kan dit niet zelf. Normaal ben ik de gene die het allemaal wel ff doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.