Ga naar inhoud

000 : 17 april 2015 : Dr. Hupkens : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal.

Ik ben esther, 33 jaar en ben in afwachting van een prothesewissel in de Diana Gabriels kliniek.

15 jaar geleden heb ik mn borsten laten vergroten en er is toen 200 cc anatomisch ingegaan.

Aangezien mijn lichaam in de loop van de jaren is veranderd en ik graag een maatje groter wil kies ik nu voor

375cc mentor rond dual plane. Ik heb nu een b cup en hoop uit te komen op een grote c/kleine d.

iemand anders hier toevallig bekend met deze prothesen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Mag ik vragen of je weet van welk merk je vorige prothesen waren? En of je toevallig weet welk profile ze hebben.. Anatomische implantaten hebben met minder cc, toch al vaak meer volume naar voren (projectie) dan ronde implantaten.. Om te voorkomen dat je straks teleurgesteld bent met de 375 cc, is het misschien wel handig om je oude en je nieuwe prothese eens even naast elkaar te leggen :) (waar ik mee wil helpen, als je minimaal een merk en hopelijk een nummer of profile van je prothese hebt, anders wordt het lastig zoeken :) )

In de kliniek van Diana wordt altijd met Mentor gewerkt, en heel vaak 375 cc of 400 cc geplaatst. Dat hoeft geen probleem te zijn hoor, maar er moet wel even gekeken worden of je er echt veel mee vooruit gaat :)

Bij welke arts ga je? En heb je daar nog een consult mee gepland staan?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI,

Dank je voor je ractie!

ik heb geen flauw idee meer helaas welke prothesen ik heb gekregen toen , helaas de registratiekaart door verhuizing kwijtgeraakt :(

Diana kon aan de vorm zien dat het 200 cc anatomisch is maar heb dus verder geen info.

morgen een consult met de pc en ben erg benieuwd naar zijn bevindingen.

Ik moet zeggen dat nu ik hier zo rondlees, ik erg twijfel over het aantal ccs en wil zeker teleurstelling voorkomen!

Heb aangegeven een d- cup te willen en hoop op dat uiteraard ook te bereiken door een wissel!

pc is dr hupkens trouwens :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Goedemorgen dames,

Het klinkt misschien raar maar ik moet zo wennen aan de grootte van mijn borsten nu !

Toen ik me aan het oriënteren was, was ik zo gefocust op het aantal cc's. Ik heb uiteindelijk 375 cc gehad maar in mijn geval heeft dit best groot uitgepakt terwijl ik zelf het idee had dat 375 cc helemaal niet zoveel is! Er zijn er hier een heleboel die veel meer cc's hebben laten plaatsen.
Nu wilde ik in eerste instantie ook meer cc's maar de pc zei me dat dat niet mooi zou zijn en ik ben echt blij dat ik niet groter ben gegaan.

Als ik nu mijn armen langs mijn lichaam hou, raak ik de zijkant van mijn borsten :( vind dit echt geen fijn gevoel en hoop dat het nog zwelling is?

Ben nu 2 weken po. De 1e week waren ze ook echt kleiner. Hoe meer ze zakken hoe groter ze worden lijkt wel haha.
Waar het eigenlijk op neer komt denk ik dat ik dat het heel verstandig is om het advies van de pc op te volgen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow ow... En ik vind de mijne nu al zo groot.

Mijn keus was 400&425 of 425&450. Het is dat laatste geworden. Maar jeetje het is meeeeega.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even gespiekt, maar jouwe zijn echt prachtig!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Mijn pc zei 400-450 cc... Ik heb uiteindelijk 400 gekregen... Achteraf had ik dezelfde breedte willen krijgen, maar high profile, wat neer zou komen op 500 cc. Ik vind ze achteraf te klein en de ene dag kan ik daar beter mee omgaan dan de ander.

Binnenkort heb ik m'n 3 maanden afspraak en ga ik zeker vragen wat zijn afweging was en zal ik ook mijn frustratie met hem delen... Ik ben een grote vrouw van 1,82 en zo'n 81 kilo... Voelde ik me eerst een klein meisje met m'n lege cup B, nu voel ik me een puber met cup D/E. Naakt zien ze er echter niet zo groot uit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lautje ik vind ze erg mooi bij jou. Past heel goed bij je. Ik vind ze iig niet klein ogen op de foto

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

@lautje ik vind ze erg mooi bij jou. Past heel goed bij je. Ik vind ze iig niet klein ogen op de foto

Dank je wel, Melan! Wat Melissa ook heeft, voor de "pijn" en het geld, hadden ze wat mij betreft groter gemogen... Of ben ik er nu al zo aan gewend? Geen idee, het knaagt gewoon af en toe...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook hoor!

Ben heel blij dat ik niet groter ben gegaan en afgegaan ben op het advies van de pc.

Ik vind ze ook zeker groter dan verwacht, hadden van mij niet groter gehoeven, had daar denk ik echt niet blij mee geweest!

Zo zie je maar idd haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Essie1979.

Ik moet je gelijk ff zeggen dat je prachtige borsten heb ik ben jaloers op je wat een mooie vorm en der gaat nog zoveel veranderen. Dat je ze nu voeld met je armen dat had ik de eerste paar weken ook dat komt omdat ze nog strak staan en der vocht in zit ma namate dat wegtrekt is dat gevoel ook weg . Ik denk dat je je echt geen zorgen hoeft te maken het vocht verdwijnt nog en ze gaan mooi zakken dat komt allemaal goed , probeer er een beetje trots op te zijn meid want mooi zijn ze zeker ;)

Liefs Janina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat had ik in het begin ook en of het nu de vocht is die eruit is , of dat ik er naar 11 weken Po aan gewend ben haha!!

Maar ze passen goed bij mijn lichaam , soms denk ik wauw die zijn mega big en de andere keer denk ik weer hmmmm volgens mij zijn ze gekrompen/ of klein.. Mijn man verklaard me dan voor gek die vind ze gewoon prachtig mooi en groot!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben ook wel blij hoor! maar iets kleiner mag wel. en idd ze zullen nog wel veranderen maar hoop echt dat de bolling aan de zijkant vocht is..... haha wat een gezeur, heb ik eindelijk tetten is het nog niet goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi 000,

Hoe lang ben je en wat weeg je? Ik vind je resultaat heel erg mooi hoor! Zou ik zelf ook wel willen.... Balen dat je je er nog niet helemaal lekker bij voelt. Maar dat komt vast nog, met zulke mooie borsten moet t goed komen! Het hele forum is jaloers op je denk ik hoor hahahahaha!!

Zelf twijfel ik ook erg over de cc's. Advies is 300, maar alles wat ik hier mooi vind zit tussen de 350 en 400cc. Ik ben 172 cm en 55kg.

Gr Indubio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames,

Het klinkt misschien raar maar ik moet zo wennen aan de grootte van mijn borsten nu !

Toen ik me aan het oriënteren was, was ik zo gefocust op het aantal cc's. Ik heb uiteindelijk 375 cc gehad maar in mijn geval heeft dit best groot uitgepakt terwijl ik zelf het idee had dat 375 cc helemaal niet zoveel is! Er zijn er hier een heleboel die veel meer cc's hebben laten plaatsen.

Nu wilde ik in eerste instantie ook meer cc's maar de pc zei me dat dat niet mooi zou zijn en ik ben echt blij dat ik niet groter ben gegaan.

Als ik nu mijn armen langs mijn lichaam hou, raak ik de zijkant van mijn borsten :( vind dit echt geen fijn gevoel en hoop dat het nog zwelling is?

Ben nu 2 weken po. De 1e week waren ze ook echt kleiner. Hoe meer ze zakken hoe groter ze worden lijkt wel haha.

Waar het eigenlijk op neer komt denk ik dat ik dat het heel verstandig is om het advies van de pc op te volgen ;)

Hey, ze zijn int begin inderdaad kleiner. En ik heb ook allerlei fasen meegemaakt. Ik heb ze eerst te klein gevonden. Na half jaar wou ik een heroperatie doen voor groter (gelukkig heb ik dat niet gedaan) en nog een halfjaar later vond ik ze soms te groot. Dus ik zou et gewoon tijd geven. Het is iets nieuws he. Je moet er nog goed aan gewend geraken. Ze zijn in ieder geval prachtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben pas pas 3 dagen PO dus ze worden geloof ik nog wat kleiner?

Of hoeft dat niet perse?

Als dat zo is zou ik absoluut niet erg vinden, maar als ze zo blijven is het ook goed.

Ik vind ze wel heel erg groot, maar toch mooi en past wel bij me.

Ik had vanochtend een haltertruitje gepast met een diepe decollete.. Is echt even wennen. Ze zijn echt heel groot :68: ze mogen wel ietsje bescheidener worden ghehe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben pas pas 3 dagen PO dus ze worden geloof ik nog wat kleiner?

Of hoeft dat niet perse?

Als dat zo is zou ik absoluut niet erg vinden, maar als ze zo blijven is het ook goed.

Ik vind ze wel heel erg groot, maar toch mooi en past wel bij me.

Ik had vanochtend een haltertruitje gepast met een diepe decollete.. Is echt even wennen. Ze zijn echt heel groot :68: ze mogen wel ietsje bescheidener worden ghehe

Jij hebt boven de borstspier toch? Dan zullen ze mss iets kleiner worden of zo blijven. Enkel bij dual plane en achter de spier worden ze groter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.