Ga naar inhoud

000 : 17 april 2015 : Dr. Hupkens : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Goedemorgen dames,

Het klinkt misschien raar maar ik moet zo wennen aan de grootte van mijn borsten nu !

Toen ik me aan het oriënteren was, was ik zo gefocust op het aantal cc's. Ik heb uiteindelijk 375 cc gehad maar in mijn geval heeft dit best groot uitgepakt terwijl ik zelf het idee had dat 375 cc helemaal niet zoveel is! Er zijn er hier een heleboel die veel meer cc's hebben laten plaatsen.

Nu wilde ik in eerste instantie ook meer cc's maar de pc zei me dat dat niet mooi zou zijn en ik ben echt blij dat ik niet groter ben gegaan.

Als ik nu mijn armen langs mijn lichaam hou, raak ik de zijkant van mijn borsten :( vind dit echt geen fijn gevoel en hoop dat het nog zwelling is?

Ben nu 2 weken po. De 1e week waren ze ook echt kleiner. Hoe meer ze zakken hoe groter ze worden lijkt wel haha.

Waar het eigenlijk op neer komt denk ik dat ik dat het heel verstandig is om het advies van de pc op te volgen ;)

dat van de zijkant van de borsten raken is gewoon even wennen, ieder mens met boobs heeft dat en als je dat niet gewend bent is dat enorm raar haahh!

zo ook had ik dat mijn borst aan de onderkant de buik aanraakte en eerder had ik nooit dat gevoel gehad wat echt super vreemd was :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had even bij je foto's gespiekt, ik vind ze echt heel erg mooi. Ik ben de 18 e aan de beurt, 380cc ik hoop ook zon resultaat als jou te krijgen. Wat heb jij achter of voor de spier? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zelf vind ze ook HEEL ERG mooi! Denk inderdaad dat het halve forum jaloers op je is:-). Maar wel vervelend als je ze zelf iets te groot vind. Hoop voor je dat ze ietsjes kleiner worden en dat het inderdaad nog zwelling is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jou boobs zijn echt super mooi! En dat gevoel langs je armen had ik ook, gaat vanzelf weer weg :D

Ik vind die van mij helaas elke dag "kleiner" vinden.. ik heb voor de spier en in het begin waren ze groter, ik zal er geen wissel voor doen maar als het opnieuw mocht zou ik ze zeker groter hebben genomen (okal past het niet :P )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meid, je boobies zijn idd echt prachtig!!

Ook ik voel ze zitten langs de zijkant, vind ik wel leuk! Eindelijk boobs!

Maar bij mij wat het omgekeerde gevoel... Ik vind ze soms wat klein... Passen wel heel goed bij mijn lichaam dat wel... Maar toch...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.