Ga naar inhoud

tamaartje1981 : 18 mei 2010 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ik ben Tamara, 28 jaar. Ik woon samen en werk als begeleider voor mensen met autisme en gedragsproblematiek. Ik zet eindelijk de stap, na enkele jaren overdenken, sparen en info zoeken, naar een borstvergroting. Ik heb nu een 'pronte' 75A, waardoor het lijkt alsof ik 12 ben.

Ik ben op 2 consulten geweest:

De eerste bij Dr. Bauland in ViaSana in Mill. Dat consult vond ik erg prettig, goede uitleg en vriendelijke arts. Daar werd me aangeraden om anatomische te nemen, en dan kon ik tot 245cc voor de spier en alles daarna zou dual plane worden. Toen ik kon passen, met de charmante sportbh, vond ik 300cc het mooist bij mijn lijf staan.

Het tweede consult heb ik bij Dr. vd Weij gehad in Arnhem, in zijn eigen kliniek.

Daar werd me verteld dat ik een pinch had van 4,5 en dat dat erg veel was, waardoor ik gemakkelijk boven de spier kon nemen. Ook daar heb ik gepast en mijn keus viel weer op eem prothese van rond de 300cc. Het is uiteindelijk dan de anatomische 310cc geworden met een hoog profiel. (echte vd weij-tjes, denk ik). Ik denk dat v.d Weij een goede PC is, maar hoop dat voor de spier een goede keuze is, want ik weet van de vrouwen met anatomische prothesen die zijn gaan draaien. Toch lijkt me voor de spier gewoon mooier en natuurlijker.

Binnenkort zet ik m'n voorfoto's online.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hoi tamaartje

welkom hier

ik zag dat je je keuze al gemaakt hebt, ik ben ook bij via sana, bauland en wijnberg en vervolgens bij v.d. weij op consult geweest. en heb geen spijt gehad om me bij v.d. weij te laten opereren! ik wens je alvast veel succes met de voorpret hier op het bf!

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Kaatje!

Ik zwerf al een paar jaar rond op het andere forum als meelezer en nu een paar maanden hier als meelezer. Erg fijn, want je kunt hier zo veel info lezen en vergelijken.

Nu toch maar een eigen topic geopend, omdat de boobie-day wel erg dichtbij komt.

Ik ben nu echt aan het aftellen.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi tamaartje

het is belangrijk voor je bv dat je weet waar je aan begint, maar aan de andere kant valt alles pas na je bv op zijn plek. alles waar je over getwijfeld hebt of wat je eerder bij anderen hebt gelezen kun je dan pas echt plaatsen.

wat heeft bij jou de doorslag gegeven om voor v.d. weij te kiezen? ik kan uit eigen ervaring zeggen dat je hem blindelings kunt volgen tav zijn advies.

ik zal je topic alvast verplaatsen naar operatieverslagen, dan kunnen mensen je makkelijker vinden.

groetjez

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had na het lezen/horen van veel verhalen en bekijken van foto's 3 PC's in mijn hoofd. Als eerste v.d Weij, 'zijn' borsten vind ik vaak mooi. Daarna dr. d'Hondt, vanwege de goede verhalen en prijzen in Belgie. En daarna dr. Bauland, door hem heeft een vriendin het ook laten doen.

Uiteindelijk ben ik maar naar 2 consulten geweest, omdat ik bij de 2e al zoiets had van "deze wordt het". Ik had over beide een goed gevoel, maar ik wilde zelf uiteindelijk liever plaatsing op de spier. Ik denk dat dit natuurlijker is dan onder/tussen de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wilde ook heel graag voor de spier, dat er een behoorlijke maat in kon voor de spier, en de foto's die ik had gezien, gaf bij mij de doorslag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die verschillende adviezen van de pc's snap ik touwens ook niet helemaal, Bauland zei dat ik maar tot 245cc boven de spier kon en v.d Weij zei dat het tot 400cc meer dan gemakkelijk kon, omdat ik een erg hoge pinchtest/huiddikte had, van 4,5. Ik vroeg dit ook aan hem, maar hij kon dit verder ook niet verklaren, maar alleen uitleggen waarom hij zijn mening had.

Hij raadde me ook een prothese aan tussen de 300 en 350, dus dat komt gelukkig wel overeen.

Ik heb smalle schouders, maar heb brede heupen en een buikje. Ik hoop dat ik met 310cc op een maat uitkom die 'verhoudingsgewijs'klopt. Volgens vd. Weij zou die maat me erg natuurlijk staan en niet alsof ik 'huge boobs' heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Tamaartje

welkom...

fijn dat je consult zo goed is verlopen en dat je een beslissing hebt kunnen maken.

en nu maar aftellen tot jou grote dag.

veel lees en post plezier op het forum.

greetzzz moontje

p.s wou je zelf anatomische,of is het je aangeraden?

zo ja,waarom..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje!

Ik heb gekozen voor anatomische, omdat ik bang ben voor hele ronde borsten, de welbekende 'koplampen'. Alhoewel ik dat op de foto's van dames met ronde niet echt zie, hoor. Ik ben wat dat betreft wel een beetje op de keuze van de PC afgegaan. Ik weet dat er risico's zijn, zoals draaien en dat ze stugger aanvoelen dan de ronde. Maar ik hoop op het beste.....

Jij bent van anatomisch naar rond gegaan? Vanwaar deze keuze?

Zou ik je ww mogen?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

ja ik had eigenlijk al het skischans efect van mezelf,dus plat van boven,bolling van onder,teminste wat ik dan had hahahah

en dat werd met de eerste ervaring toch wel erg bevestigd dat het dus niet overeenkwam met mijn wens,ik had dus weer het skischans efect na me borstvergroting.plus ze voelde stug,plus het voelde niet echt goed,dat dual plane,en nog wat kleine puntjes,lees anders mijn topic in wissel eens door,als je zin en tijd hebt

mede door de anatomische prothesen,maar ook omdat ik ze dual plane geplaatst had,en nu heb ik de rollen omgedraait,geen dual plane meer maar voor de spier,en van anatomisch naar rond

en ben nu meer dan tevreden.

ik zal je me ww sturen,er staan ook in de gallery wat foto,s

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Tamaartje :)

Ik ben gisteren door Dr. Van Der Weij geopereerd. Ook 310 cc voor de borstspier. En ook anatomisch.

Ik vind het een fijne arts. Kundig. Lees mijn topic maar eens!

Erg is dat wachten he? Dat als je eenmaal een datum hebt, je nog zo lang moet wachten voor je gevoel! Bij mij is het allemaal heel snel gegaan. 10 April had ik mijn consult, de 16e lag ik al op de operatietafel! Maar het is me onwijs meegevallen!

:):1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@blonde dollie: Wow, dat is echt snel, ja! Ik volg je topic en ik vind het leuk om te zien dat er steeds meer mensen hier tevreden over hem zijn. Hij maakt ook supermooie borsten, vind ik. Je hebt hetzelfde aantal cc's als ik, dat vind ik al helemaal fijn om te zien, kan ik lekker vergelijken!

Jij hebt alleen een consult bij hem gedaan, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

@blonde dollie: Wow, dat is echt snel, ja! Ik volg je topic en ik vind het leuk om te zien dat er steeds meer mensen hier tevreden over hem zijn. Hij maakt ook supermooie borsten, vind ik. Je hebt hetzelfde aantal cc's als ik, dat vind ik al helemaal fijn om te zien, kan ik lekker vergelijken!

Jij hebt alleen een consult bij hem gedaan, toch?

Ja, ik heb inderdaad alleen een consult bij hem gedaan :rolleyes: . Eigenlijk omdat mijn moeder 28 april haar facelift laat doen door Dr. Van Der Weij en zij hem mij aanraadde.

Na het eerste consult voelde ik me al zo op mijn gemak. Dus een week daarna was ik al aan de beurt.

En nu is het alweer 2 daagjes verder. Lekker bijkomen dus :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee tamaar..

Thnx voor je reactie in me topic..

echt iedereen twijfelt over de cc,s ik heb dat ook heel erg!!

Nog even en dan ben jij ook al aan de beurt..!tijd gaat best snel hoor..

Mijn zus is ook door Dr.vd weij geopereerd en die is echt super tevreden

Liefs, Dees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Die twijfels zijn zó normaal!

Ik heb gewoon aan Dr. Van Der Weij gevraagd of hij 2 protheses wilde pakken die bij mij het mooist en het minst nep zouden staan. Ik had verwacht op een C cup uit te komen. Maar ze groeien met de dag heb ik het idee! Dus 310 cc is aardig wat! Het is niet zo dat er een B cup uitkomt. Doe jij maar eens 310 cc water in een zakje..

Maar de twijfels zijn normaal. Toen ik naar de kliniek reed dacht ik nog, hmm zal ik aan Dr. Van Der Weij nog even vragen of ik een grotere prothese mag bekijken, 375 of 400.. Maar toen dacht ik aan het moment dat ik ging passen en dat bij mij de 310 gewoon heel mooi stond.

Klinkt gek, maar als je een auto koopt blijf je ook twijfelen over de kleur..de bekleding.. Etc.. Zit gewoon in de mens. Wij vinden iets op de een of andere moment nooit genoeg. Twijfelen is natuurlijk :).

:75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.