Ga naar inhoud

tamaartje1981 : 18 mei 2010 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast chakibo

Ik wilde je even succes wensen, morgen allebei onze nieuwe aanwinsten

ben benieuwd naar jouw verslag

en heel veel succes morgen

chakibo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoehhhhh, Ik heb ze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben er helemaal blij mee! :1bouncingboobs:

Even mijn verslagje:

Ik moest om 15.15u aanwezig zijn in Boxtel. Het is een klein ziekenhuisje/verpleeghuis, met een paar kamers alleen voor 'cosmetische chirurgie patienten', wat ik zelf fijn vond. De verpleegkundigen waren erg aardig. Bloeddruk werd opgemeten en ik kreek nog een anti-trombose-prikje in mijn buik. Het mooie operatieschort aangedaan en nog even in de kamer wat boekjes gelezen. Poeh, toen ging de tijd erg langzaam.

Rond 16.30 werd ik opgehaald om naar de o.k. te gaan. De PC nog even gesproken en hij heeft me afgetekend.

Ik voelde mezelf helemaal niet zenuwachtig, maar het zweet druppelde wel zo in stralen m'n oksel uit, erg gek.

Vervolgens de narcose toegebracht, wat me 100% meeviel. Het voelde eerst alsof ik 5 joints geblowd had en daarna was ik meteen vertrokken naar dromenland. 10 min na de operatie, rond 18.45u, werd ik wakker op de verkoeverkamer in een heerlijk warm bedje. Ik was eigenlijk meteen goed wakker, het leek alsof ik in jaren meer zo lekker had geslapen. Ik heb gevraagt of het de eerste keer was dat ik wakker was en hoe laat het nu dan was. Ik had nergens last van dus om 19.00u was ik alweer op mijn kamer. Ik moest echt meteen plassen (dat moest ik in de o.k. eigenlijk al, was al bang dat ik als ik onder narcose lag, dat ik dan zo zou ontspannen dat ik m'n plas zou laten lopen, hihi).

Op de kamer voelde ik mezelf ook prima, even een beschuitje gegeten en gekletst met een meisje + familie wat bij mij op de kamer lag en ook een borstvergroting had ondergaan. In het begin vond ik het moeilijk om te praten, mijn keel was helemaal schor en pijnlijk van het intuberen.

Na het eten van de beschuit gekeken of ik weer goed mobiel was, aangekleed en toen kon ik naar huis.

Eenmaal thuis ben ik nog even bij mijn schoonoudersop de koffie geweest om alles te showen.

Daarna echt naar huis en m'n bedje in. Gelukkig is deze electrisch verstelbaar, dus heb gewoon half zittend geslapen, dat gaat het beste. Met opstaan heb ik wel even een duwtje nodig.

Al met al vind ik het echt heeeeellll erg meevallen! Het zetten van m'n Mirenaspiraal deed me echt een miljoen keer meer pijn. Dat was echt helse pijn lijden! Dit voelt meer als oncomfortabel en lastig met bewegen.

Ik heb foto's gemaakt gisteravond, ik zal ze straks even in mijn album zetten. Ze zien er wel nog lekker opgezwollen en hoog uit, vooral rechts. Maar ik weet zeker dat het er mooi uit gaat zien!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Gefeliciteerd!!! :D Hopen dat het zo soepeltjes blijft vergaan bij jou en dat je lekker kunt slapen vannacht!

Ben erg benieuwd naar het resultaat... zou ik je ww ook mogen? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tamaartje

gefeliciteerd met je nieuwe boobies!

fijn dat alles mee is gevallen!

en nu lekker genieten van het herstel.

wel handig dat je een elektrisch verstelbaar bed heb dat slaapt dan ook

wel weer wat beter.

zou ik misschien je Wachtwoord mogen om het even te bekijken?

Nou rustig aan doen

xxxjes yasje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tamara,

Hoe gaat het met jou tot nu toe?

Sandra heeft veel spierpijn en ook haar rechterborst is meer opgezwollen. We waren gisteren rond middernacht thuis.

Ze heeft zich wat flinker voorgedaan dan dat ze zich voelde want ze wou toch wel erg graag naar huis.

Pas goed op je zelf en groetjes vauit Apeldoorn.

Astrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee, wat leuk! Je hebt het forum gevonden!

Bij mij is de rechterborst ook meer gezwollen met vocht. Ik heb geen echte pijn, meer alsof ik 100km heb moeten roeien, zo'n spierpijn. Zelfs in mijn buikspieren. En het zit allemaal zo strak in mn velletje, poehee.

Alleen in en uit bed komen is wat lastig, ook al kan ik deze verstellen. Maar als ik eenmaal lig, dan kan ik prima slapen. Voor de rest kan ik gewoon alles, maar ja, moet rustig aan doen... Al met al vind ik het reuze meevallen! Ik hoop dat het herstel van mijn borsten net zo 'smooth' gaat, als dat het tot nu toe gaat. Ik wil een bikini aan :125: !

Voelt Sandra zich nu wel wat weer beter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee, wat leuk! Je hebt het forum gevonden!

Bij mij is de rechterborst ook meer gezwollen met vocht. Ik heb geen echte pijn, meer alsof ik 100km heb moeten roeien, zo'n spierpijn. Zelfs in mijn buikspieren. En het zit allemaal zo strak in mn velletje, poehee.

Alleen in en uit bed komen is wat lastig, ook al kan ik deze verstellen. Maar als ik eenmaal lig, dan kan ik prima slapen. Voor de rest kan ik gewoon alles, maar ja, moet rustig aan doen... Al met al vind ik het reuze meevallen! Ik hoop dat het herstel van mijn borsten net zo 'smooth' gaat, als dat het tot nu toe gaat. Ik wil een bikini aan :125: !

Voelt Sandra zich nu wel wat weer beter?

HeyHey!

Pff, ja wat zit het allemaal strak he.. ik ben er nog niet helemaal lekker van, en de sportbh uit, is toch wel een apart gevoel( idee dat ze er elk moment uit kunnen vallen!) De spierpijn word al wel minder, maar echt fijn voelt het nog niet.

Ook mijn buik heeft het nodige vocht opgeslagen, dus zie er een beetje uit als een 'dikzak'!

Ik zou blij zijn als die 6 weken voorbij waren, lekker weer dingen doen, en vooral; die sport bh uit! verschikkelijk.. het zit zo strak! Al gedouched en hoe voelt dat ?

Ik hoor weer van je !

Heb je trouwens een ww ? ben benieuwd !

Grtz Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, dat van het vocht in de buik viel mij ook al op... Ik ging zitten en dacht "Hé? zo veel vetrolletjes zaten daar toch niet?". Ook naast mijn borsten, onder mijn oksel zit veel vocht, kan mijn armen amper langs mijn lijf houden.

Voor de rest voel ik mezelf prima, alleen als ik lang sta, voel ik de druk van mijn borsten, dan hangt er echt gewicht aan. M'n BH doe ik daarom niet uit, want dan is dit nog erger.

Ik heb mijn bovenlijf nog niet gedouched, daar wacht ik nog een paar dagen mee. Was me wel even met een washandje. Alhoewel ik best graag mijn haar zou willen wassen.

Wanneer mag jij je hechtingen eruit laten halen, Sandra? Ik de 29e in Oosterbeek. Ik stuur je mijn ww in een persoonlijk bericht.

:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik moet ook de 29 ste naar Oosterbeek voor de hechtingen, en als ik me niet vergis om 11 uur.

Ik heb vandaag even gebeld, en douchen kan gewoon, dus dat ga ik zometeen ook zeker doen!

Haren wassen moet mee geholpen worden, handen boven het hoofd mag niet..*duh!*:P

Het vocht zou de 4e dag het ergst zijn, en daarna afnemen; veel lopen schijnt vochtafdrijvend te zijn.

Ik vind het slapen echt een kriem, heb veel pijn in me rug; en niet omdat ze zwaar zijn, maar door continue op de rug te liggen!

De foto's zien er goed uit, viel me op, dat er bij mij toch wel wat meer bloed zit, maargoed.. dit zal bij iedereen anders zijn!

Tot nu toe zeer tevreden, en lekker rustig aan blijven doen!

Hoelaat moet jij de 29ste in Oosterbeek zijn ?

Grtz San

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik om 11.30u, dus waarschijnlijk precies na jou!

Nou, dan ga ik vanavond ook maar lekker mijn haar wassen. Daar ben ik eigenlijk wel aan toe. Is ook goed voor je rug, zo'n warme straal. Ik begin nu ook wat rugpijn te krijgen, terwijl ik eigelijk altijd op mijn rug slaap. Maar nu beweeg je natuurlijk ook minder.

Maar als ze zeggen dat het vocht de 4e dag het ergste is, dan moeten we dus nog even... hmmm, das minder... Ik voel ook allemaal bubbeltjes verplaatsen als ik op mijn huid druk.

Ik heb geen blauwe plekken of ergens bloed gehad, misschien door de Arnica druppels die ik gebruik. Of gebruik je die ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Het douche is echt even ontspanning( op de zenuwen na, van de bh die uit gaat ) geen angst dat de plijsters loslaten; want dat gebeurd niet; daar was ik namelijk bang voo, maar die zijn waterdicht!

Het is bij mij gelukkig ook niet blauw, gebruik ook de arnica. Dan ga ik je vast nog wel zien in Oosterbeek; Leuk!

Ik ben vandaag al even wezen kijken in de stad( blijven wandelen, maar ben nu weer helemaal total loss, dus zo even slapen. )

Verder lekker relaxed, er word goed voor me gezorgd! Daar ook ?!

Grtz San

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, vanmorgen maar even mijn haar wassen, dat is echt nodig. Dat vind ik nog het vervelendste van alles, dat ik niet mezelf zo kan verzorgen als normaal. De hele dag in trainingspak, zonder makeup en met vet haar doet je humeur ook niet echt goed... :blush:

Verder gaat het eigenlijk wel goed, heb geen spierpijn meer, dus kan me goed bewegen en zelf uit bed komen. Wel heb ik bij mijn linkerborst, middenonder aan de rand een trekkend gevoel in mijn borst, vooral met de bh aan. Alsof er een hechting aan het trekken is. Herkent iemand dit?

Vandaag ga ik ook maar eens even een stukje wandelen, even eruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.