Ga naar inhoud

tamaartje1981 : 18 mei 2010 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Gast chakibo

he tamaar,

dat heb ik ook zijn inderdaad je hechtingen,

met mij nu ook alles redelijk alleen mijn linkerbosrt blijft iets dikker als de andere borst maar komt nog steeds door de vocht.

heb jij dat ook dat de ene iets groter is en dikker als de andere van mijn rechterborst totaal geen last van

groetjes chakibo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Heey!

Nou nog even en de hechtingen mogen eruit!(H)

Nog last van ? Hier gaat het langzaam aan steeds beter, elke dag weer wat meer.. dus schiet al aardig op !

Hoe gaat het verder ?

Grtz Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn hechtingen zijn er gister uitgegaan, na 11 dagn PO. Het ziet er allemaal goed uit. Het litteken voelt nog erg bobbelig, maar het lijntje zelf is maar dun te zien. Ik weet niet of dat altijd zo is? Goed smeren maar!

Ik heb nog wel steeds vocht in mijn borsten, maar er zit al meer 'hang' in dan voorheen. Links en rechts zijn weer ongeveer hetzelfde. En pijn heb ik helemaal niet. Ik voel me eigenlijk gewoon hetzelfde als voor de operatie. Waar ik wel elke keer van sta te kijken, is als ik mijn armen beweeg en dat ik dan met mijn ellebogen wat uit voel steken aan de zijkant van mijn lijf. Dan denk ik elke keer 'hee, wat zit daar nou??', heel grappig.

Het meest moeilijke aan dit alles, is dat ik juist niet zo veel mag doen. Zonder pijn doe je snel te veel.

Gister een nieuwe sportBH gekocht, de Tri-Action, in 75D, woehoe! :1bouncingboobs: Wat wel een beetje jammer is, is dat je daar punttieten in krijgt, hij zit niet zo mooi, maar gelukkig wel lekker stevig...

En wow, wat heeft Van Der Weij een mooi huis zeg! Ik was nog niet eerder in Oosterbeek geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi tamaartje

ben niet meer zo actief op het forum, zie dat je je bv al hebt gehad en al weer een paar weekjes PO bent.

alsnog gefeliciteerd...

heb je ook zijn uitzicht al gezien, daar in oosterbeek? hij heeft het mooiste huis en mooiste uitzicht in het straatje, blijkbaar hebben wij het verkeerde beroep gekozen :rolleyes:

verder alles goed met je? happy?

ik heb zelf veel last gehad van wondpijn, de eerste 2 weken na de bv, en idd trekken van hechtingen zou best kunnen, de littekens zijn nog bobbelig, maar ook dit gaat wegtrekken. die tri-action was in het begin een hel, nu draag ik hem nog steeds, vooral naar mijn werk als ik vind dat het iets minder moet opvallen. de vorm in de bh wordt ook steeds beter, want zijn ook je eigen borsten die de vorm voor een belangrijk deel bepalen, en die vorm wordt ook steeds mooier. tis mijn allerfijnste bh tot nu toe (draag hem in ieder geval altijd snachts, vind het heerlijk als ik hem weer aan mag, zo zuunig ben ik op mijn boobjes)

nog ff doorbijten met niets doen, nu kruipt de tijd nog langzaam, over een week of 4 gaat het leven weer net als vroeger, te snel eigenlijk

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Kaatje! Ik ben er echt helemaal blij mee, ja. Ik kan niet wachten tot ik 6 weken po ben.

En in principe ben ik wel blij dat ik niets mag doen en wel nog even vrij ben, want ik moet namelijk mijn scriptie schrijven voor mijn opleiding. En het huis poetsen valt bij mij ook onder werkontwijkend gedrag... (net als forummen, hihi).

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste 2 nachten slaap ik weer volledig 'horizontaal'(Ik heb een electrisch verstelbaar bed en deed hem altijd wat omhoog zodat ik wat zittend sliep), maar ik vind dat bij het opstaan mijn borsten ineens pijn doen. Alsof ze weer op hun plek moeten zakken en dat dat heel zwaar aanvoelt.

Hebben meer mensen hier last van?

En gister leek het net alsof de randen/naden aan de cups van mijn sportbh veel te klein waren, met af en toe wat steekjes als ik mijn spier aanspande. Maar de borst zelf voelde heel normaal aan, heel gek.

Nu begin ik me natuurlijk zorgen te maken, want ik heb tot nu toe echt een droomherstel gehad, zonder klachten of pijntjes....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Tamaar :)

Dat met dat opstaan herken ik ZO goed!!! Ik heb het nog steeds hoor, als ik opsta voelt het alsof er een olifant op mijn borsten heeft gezeten!! Ik denk dat dat gewoon heel normaal is hoor. Hoorde het van meerdere meiden. Ik sliep de eerste paar dagen ook half zittend. En daarna plat op mijn rug.

Die klacht over die kleine steekjes.. Ik zou me daar zelf niet veel zorgen om maken hoor. Dat had ik ook een paar weken PO. Ik deed voor ik ging slapen ook altijd even mijn beha uit omdat het gewoon zo strak zat allemaal. Maar die steekjes heb ik af en toe nog steeds even hoor. Maar dat gaat allemaal wel over uiteindelijk. Dr. Van Der Weij zei ook dat het wel een jaar duurt voor je echt van alle kleine klachtjes af bent en alles gewoon normaal is.

Succes :)

Liefs,

Dollie :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.