Ga naar inhoud

Pip : 25 maart 2009 : Dr. van Tits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey Pip,

Ja gaat redelijk,ben pas echt helemaal blij als die wond nu is dicht gaat,en die blauwe lijn weg is,

blijf het zon raar gezicht vinden,tis ook eeen beetje rood,maar ja er zit ook een kleine ontsteking natuurlijk

want er komt rotzooi uit,maar niet heel erg meer gelukkig,komt elke keer een korstje op,maar ja met douchen gaat ie net zo hard weer open.

maar ja moest van mijn arts het goeds schoon blijven douchen,dus dat doe ik braaf,maak me nog geen zorgen.

Al vind ik mijn borsten echt klein gewqorden,erg ben ik,terwijl ik 75d heb,in sommige shirtjes lijkt het helemaal niks.

Heb zon sexy zwart jurkje gekocht voor mijn boobjob,dacht kan ik die later mooi aan,ben ik nog steeds plat in dat ding,vreemd toch,hahaha.

Naja genoeg geluld,bedankt voor je intersse.

kus van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Lynnbeertje,

Ook ik merk dat je snel aan de maat gewend bent, ik heb nu ook een jurkje aan en je ziet gewoon niet dat het een d cup is!

Maar goed dat was ook wel de bedoeling de bv heb ik puur voor mezelf gedaan, voor de bv vond ik het vreselijk om mezelf bloot te zien

voelde me niet helemaal vrouw.

Nu ben ik er super blij mee en kijk er graag naar.

Wel rot voor je dat de wond nog niet dicht is, mag er ook geen hechtpleister op of moet de wond open blijven om het vuil eruit te kunnen

laten lopen.

Hoe lang verwachten ze dat de wond open blijft?

En wat voor blauw lijntje bedoel je?

Maar goed je zal even geduld moeten hebben, heb je ook foto's?

En mag ik die dan zien

Liefs Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Pip,

ja, ik ben inmiddels dan 4,5 geleden geopereerd, ik heb 495CC gekregen, druppelvorm onder de borstspier.....

van een cup A naar een cup D. Ik ben erg blij met mijn nieuwe borsten.....en toch had ik verwacht dat ze groter zouden zijn, maar goed, ik ben dik tevreden met hoe ze nu zijn hoor......ik heb behoorlijke borsten....ook in kleding.....:-)

de operatie op zich is goed verlopen bij me, ik wou alleen niet wakker worden uit de narcose.

toen ze me eindelijk wakker hadden had ik veel te veel pijn, dus ik ben eerst helemaal volgespoten met spul om me wakker te krijgen en toen helemaal volgespoten met extra pijnstilling......pfffff.......ik heb een zak extra vocht gehad omdat ik zoveel extra spul heb gekregen......

maar goed, mijn herstel verloopt prima en voorspoedig, dus ja.....er verloopt toch nog iets normaal bij me.

ik ben alleen wel heel erg blij dat ik niet van te voren heb geweten hoe zwaar ik het zou krijgen, vooral de eerste 9 tot 10 dagen na de operatie, ik heb echt erg veel pijn gehad en kon echt helemaal niks zelf.......

ik dacht dat ik dit wel even zou doen, dat is me dus echt zwaar tegen gevallen.......als ik het van te voren had geweten, dan had ik niet gedurfd, dan was de angst voor de pijn te groot geweest.....

dus gelukkig wist ik dit niet, anders had ik deze mooie borsten niet gehad.

maar dat komt ook omdat ik de protheses volledig onder de borstspier heb, dan heb je gewoon meer pijn.

en dat ik zo heftig op de narcose zou reageren wist ik ook niet, dit was namelijk de eerste keer voor me.

ach ja, gelukkig hebben ze me uiteindelijk wakker gekregen.

groetjes,

amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Amidi,

Jee wat heftig zeg!

Kan me voorstellen dat als je dit geweten had dat je je wel 2x bedacht zou hebben

Waarom heb je ze achter de borstspier gekregen?

Ik heb nu sinds een paar dagen een gewone beugel bh aan, ik vind dit nog wel erg eng, heb heel erg het gevoel(eigenlijk geen gevoel) dat ik geen steun heb!

Ook als ik de bh uitdoe zie je precies waar de beugel heeft gezeten, ik denk dat ik nog wat vocht hier en daar heb zitten waardoor de beugel erin drukt.

Ik vroeg me af of dat dit kwaad kon of dat ik nog maar beter een sportbh aan moet doen.

s'avonds slaap ik nog steeds met de sportbh.

Heb jij al een gewone bh aan gehad en zo ja hoe was jou gevoel hierbij?

Groetjes Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pip,

Geen idee hoe lang het duurt voordat het dicht is,kan de arts natuurlijk ook niet zeggen,is bij iedereen anders.

maar het gat is echt te klein voor hechtpleisters.

Heb is zon gapend gat in mijn been gehad 3 maanden lang,en toen werkte dat spul perfect,lol

nee het is inderdaad afwachten.

maar ja ik had al weer zon vermoeden dat dit mij zou overkomen,ik heel gewoon heel slecht,dat heb ik in het verleden meerdere

keren mee gemaakt,ik zei het nog tegen mijn mams voor de oparatie,dat het bij vast niet goed ging helen...

en ja hoor,hahaha.

Had ik jouw nu al een pbtje gestuurd met mijn ww,sorry heb er zoveel verstuurd vandaag en gister,dat ik het ff niet meer weet.

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Pip,

nee, ik heb nog geen gewone bh aan gehad, dat durf ik nog niet.

ik draag overdag gewoon de sportbeha en 's nachts slaap ik inmiddels zonder bh.

aanstaande vrijdag ga ik shoppen voor nieuwe bh's, ik ga kijken naar een mooie beugelbh van marlies dekkers, ik wil perse een goede bh en een vriendin van mij zweert bij marlies dekkers. die beha's moeten erg lekker zitten, als je die draagt dan voel je ze bijna niet en je hebt wel genoeg ondersteuning, dus dat moet ik hebben.

groetjes, amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lynnbeertje.

Je foto's zien er super uit kan je trots op zijn.

Ben jij 3 keer zwanger geweest, jeee... kan je niets meer van zien.

He Amidi,

Ik heb vandaag toch maar de kliniek gebeld ik vind het zo raar dat je eerst 6 weken dag en nacht een sportbh aan moet en dan in een keer mag je een gewone bh aan en hoef je s'nachts geen

sportbh meer aan.

Ik had een paar dagen een gewone bh aan en s'nachts een sportbh en toch voelde het niet goed!

Vanmorgen gebeld en ze zeiden dat je na 6 weken echt gewone bh's aan kon en de sportbh mocht uit s'nachts.

Ik mocht ook weer alles doen sporten, stofzuigen etc.

Echt nog een keer gevraagd of je niet af moest bouwen, maar dat was niet nodig, volgens de cosulente zou alle vocht verdwenen zijn en was er een kapsel

om de prothese.

Goed dus ik ga me niet meer druk maken en vanavond voor het eerst die sportbh uit.....!

Veel plezier met shoppen dat is echt superleuk!

Liefs Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Pip,

ja, ik heb dus nog een weekje te gaan, morgen 5 weken PO, dus nog een weekje geduld en dan mag/kan ik ook gewone beha's aan.

ik moet zeggen dat ik echt weinig last heb van mijn borsten, ik ben nagenoeg pijnvrij, heb 's nachts geen sportbeha meer aan en slaap inmiddels ook weer op mijn zij.

de littekens zijn zo mooi geworden, je ziet er echt bijna niks van, ze doen ook geen pijn meer......ik kan echt merken dat het nu met sprongen vooruit gaat......heerlijk.....

ik kan er al wat harder in knijpen, ze worden heel langzaam wat zachter.

vandaag voor het eerst weer het hele stuk op de fiets naar de zaak gegaan, dat is toch 10 km heen en 10 km terug, dus toch 20 km per dag.

stofzuigen doe ik alweer een tijdje, maar alleen beneden, daar hebben we plafuizen, boven met de vloerbedekking doet mijn man nog......:-)

verder kan ik eigenlijk alles alweer doen, eind deze maand begin ik ook weer met sporten.......

volgende week hebben we een fietstocht, maar dan zitten we op tandems, dus als ik moe wordt, dan laat ik mooi die ander fietsen......hahaha.....

ach ja, ik ben zo ontzettend blij met mijn borsten.

elke ochtend als ik wakker word denk ik dat ik droom, maar het is echt waar.......ik heb voor de rest van mijn leven borsten.........

liefs

amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Typetje

Hoi Pip,

Ik ben op 21 april in de Janssen Kliniek in Oisterwijk geopereerd. Ik kreeg 350cc anatomisch onder de spier.

Het branden is steeds aanwezig, maar ik heb geen koorts hoor. Ik heb inmiddels gebeld met de kliniek en ze zeiden dat het mogelijk was... er is ook niets te zien aan de borsten zelf, terwijl ze aanvoelen alsof ze knalrood zijn. ik hoop dat het gauw beter wordt, want verder gaat het goed. Ik kan de bh zelfs moeilijk verdragen en als ik mijn jas dicht doe: AU! En mijn kindjes knuffelen, dat mis ik. :139: Ik kan ze wel weer tillen, maar dan ver van mijn lijf af!

Groetjes,

Typetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Pip,

ik heb ze onder de borstspier gekregen omdat ze PC vond dat ik te weinig weefsel heb en hij was bang dat je dan op de duur misschien de rand van de protheses gaat zien, daarom heeft hij besloten dat ze bij mij onder de borstspier moesten.

vorig jaar ben ik 22 kilo afgevallen, daardoor is dat natuurlijk ook allemaal een stuk dunner en slapper geworden.

ik ben nog steeds een beetje op dieet, dus mocht ik nog iets afvallen, dan kun je mijn protheses in elk geval niet zien....... :rolleyes:

..........alleen maar mijn dikke tieten......... :D

mijn borsten worden nu echt snel een stuk zachter, gisteren heb ik nieuwe beha's gekocht en was helemaal verbaasd in het kleedhokje hoe zacht ze aanvoelden, ik kan ze nu ook al tegen elkaar aandrukken.......echt super......

ik ben nog maar 5 weken PO en ze zien er nu al heel natuurlijk uit.

mijn man vind het zo mooi dat er van die dikke aders over de borsten heen lopen, daardoor lijken ze nog natuurlijk vindt hij.......

ach ja, ik ben zo ontzettend blij met mijn boobies.......

groetjes,

amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Amidi,

Fijn dat je borsten een stuk zachter voelen,dat begint nu bij mij ook.

Ik heb soms wel het idee dat ik mijn linkerprothese voel bewegen, maar ik lees hier en daar dat dat niets ernstigs is.

Zo dus je hebt flink geshopt :lol: ! Welke maat heb je nu?

Ja dat is waar je het allemaal voor doet he.

Bij mij zie je ook de aders over mijn borst lopen, die waren eigenlijk altijd wel duidelijk aanwezig.

Mijn man is er ook super blij mee, hij mag er alleen nog niet aanzitten :P

Liefs Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Pip,

ik heb nu 80-85D, dus dat is een mooie maar voor mij, past erg goed bij me.

ik heb tot nu toe 2 mooie bh's gekocht en ga morgen ook nog even kijken, heb naast mijn tassentik, dekbeddentik nu ook een bh tik geloof ik.....hahahaha......

verder heb ik weinig tiks, dus zo erg is het niet...... :rolleyes:

mijn man mag er alwel aanzitten, hij gaat dan achter me staan en pakt heel voorzichting mijn borsten in zijn hand en gaat dan heel zachtjes masseren, dat vind hij heerlijk, hij is helemaal verliefd op mijn borsten.......terwijl het van hem niet hoefde.........maar achteraf is hij heel blij dat ik het wel heb laten doen........

tja, mannen en borsten......hahaha.....

liefs amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Mols1234,

Ja super he worden ook steeds soepeler.

Ik had nooit verwacht dat het zo goed weg zou trekken.

Ik vergeet soms dat ik ze heb, horen echt al bij me!

@amidi,

Volgens mij heeft bijna iedereen die een bv gehad heeft wel een bh tik erbij gekregen!

Voor mijn bv vond ik het vreselijk om lingerie te kopen nu kan ik er geen genoeg van krijgen!

Mijn man is nu een aantal dagen weg dus nu heb ik rust en mijn borsten ook ;)

Wie weet als hij terug is hoe het dan aanvoelt.

Gisteren weer geprobeerd om zonder bh te slapen maar vind dat echt niet fijn, mijn tepels zijn overgevoelig en alles wat er tegen aankomt voelt niet prettig.

Dus maar weer braaf mijn sportbh aangedaan.

Groetjes Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Dames,

Ik heb toch nog een vraagje en ik maak ook wel een beetje zorgen!

Ik ben nu ruim 7 weken po, alles gaat lekker eigenlijk geen pijn.

Alleen ik blijf mijn linker prothese voelen bij sommige bewegingen.

Niet pijnlijk maar is zo vreemd.

Ik heb hier ook gelezen over schommelende protheses is dat dit ook, en gaat dit nog weg?

Moet ik maar weer mijn sportbh aan doen of kan ik mijn gewone bh nog steeds aan.

Ik heb daar een paar dagen geleden ook de kliniek voor gebeld en zij hadden het over een zenuw waar de prothese dan tegen

aan zou duwen?

Heeft iemand dit vaker gehoord?

Jee ......lang geleden dat ik me zorgen maakte over mijn nieuwe boobs!

Liefs PIp

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Nina32,

Bedankt voor je snelle reactie, weet jij wat dat dan is?

Is het die zenuw of is het niet goed genoeg ingekapseld?

Waar voel jij het?

Ik aan de binnenkant van mijn borst, net daar waar de beugel zit

Je hoort het niet vaak, toch?

Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pip,

Ik heb het juist wel al regelmatig gelezen en heb er zelfs een topic over geopend in het vragenhoekje. Volgens mij is het kapsel dan nog niet helemaal af en heeft de prothese nog een beetje bewegingsruimte. Ik zie het wel als een signaal om het nog een beetje rustig aan te doen. Niet teveel springen en bukken bijvoorbeeld.

Ik voel het zelf met name aan de onderkant van mijn borst. Van die zenuw had ik nog niet eerder gehoord trouwens...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Pip, dankje voor je lieve compliment. ik vind ze toch nog wel heel erg gespannen hoor..... voel ze toch wel continu zeg maar...maar niet vevelend...helpt me steeds weer herinnreren "jaaaaa ik heb ze!!" .

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hallo dames,

ik ben benieuwd wie van jullie ook erg veel last hebben van moe- en lusteloosheid?

ik voel me al een tijdje niet lekker, ben erg moe, heb nergens zin in en heb een erg kort lontje.

terwijl ik vind dat ik moet genieten van het feit dat ik nu mooie borsten heb.

ik ben bijna 7 weken PO en voel me echt niet lekker, vooral de moe- en lusteloosheid is erg.......bah.....

is er verder nog iemand die daar ook last van heeft?

groetjes,

amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Amidi

Dat heb ik dus ook.

mijn hormoonhuishouding is totaal van slag(nog steeds)

Mijn arts had wel verteld dat het zou kunnen gebeuren,maar ben er nu ook wel is klaar mee.

ben ook zwaaaaaar prikkelbaar,was 2 weken overtijd,2 weken nare buikpijnen,en nu na 9 dagen ben ik nog steeds onge...

hoe bedoel je alles is van de rel.

denk je er van af te zijn,krijg ik toch weer een lading bloed.

Hoor hier niemand dat haar huishouding van de rel is,terwijl mijn arts zegt dat het het heel normaal is als het gebeurt.

Hoelang ben jij po dan,denk je dat het met je bv te maken heeft?

Ik ben van mezelf al vrij prikkelbaar,maar nu dubbel en dwars,mijn vriend is niet blij met me,hahaha.

hebben een zontankvakantie nodig amidi,hahaha.

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi alle2,

Ik ben nu 9 weken po en heb daar eigenlijk geen last van, mijn menstruatie is wel van de kaart maar verder niets.

Komt de moeheid niet van de eerste 6 weken niets doen en na 6 weken weer alles doen.

Ik kan me herinneren dat ik daar in het begin wel last van had, enorm moe omdat ik weer moest werken, kindjes verzorgen, huishouden doen etc.

Ik hoop dat het snel beter gaat amidi anders misschien een arts raadplegen.

En wellicht dat een vakantie goed doet.

Liefs Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me niet voorstellen dat het van de eerste 6 weken niks doen komt, aangezien ik na een week alweer heel veel dingen oppakte.

ik heb al jaren een slaapprobleem, dus dat ik niet kan slapen, sinds de BV heb ik het tegenovergestelde, soms heb ik overdag moeite om wakker te blijven, echt niet normaal meer.......

en die prikkelbaarheid.......pfffffff........

Linda, zoals jij was ik voor de BV ook al niet te tolerant, maar het is nu wel heel erg.......

ik word direct boos......grrrrmmmppppffff.......ook erg vermoeiend trouwens......

ik ben inmiddels 7 weken PO......

die lusteloosheid heb ik niet elke dag, maar eens in de zoveel dagen, maar als ik het heb, dan heb ik het ook heel erg, dan ben ik echt ontzettend depressief......dan wil ik mezelf het liefst opsluiten op de slaapkamer, lekker in bed gaan liggen en geen gezeur aan mijn kop.......

dat had ik nooit.....dus ik denk wel dat het door de BV komt.

met mijn borsten gaat het verder prima, ze zijn al mooi gezakt en voelen de ene dag veel zachter aan als de andere dag.

als ik gestresst ben worden ze wat harder, dan kan ik er ook niks aan hebben.

ik wacht nog even af, maar als ik me zo blijf voelen, dan bel ik toch een keer de dokter.

ik wil graag weten waarom ik me zo voel....??..

ik zou me beter moeten voelen omdat ik nu eindelijk de borsten heb die ik al zolang wilde hebben.

maar niks is minder waar, ik voel me sinds de BV echt wel wat minder goed........erg jammer vind ik dat.......

liefs amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.