Jump to content

Pip : 25 maart 2009 : Dr. van Tits : Velthuis Kliniek

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben 35 jaar en heb 2 kindjes, ik krijg as woensdag een bv.

Ik ben deze 2 dagen echt aan het af tellen.

Vind het allemaal reuze spannend maar ben vooral bang voor de pijn po. :107:

Ik krijg 295 cc dual plane, heb nu een kleine a en hoop naar een kleine c te gaan.

Ben blij dat dit forum in de lucht is, ik hield nl altijd borstenforum .nl bij!

Groetjes Pip

• Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hi Pip!

Spannend!

Ik tel de dagen met je af en wil je alvast veel succes wensen.

Maak je maar niet te druk over de pijn want dit is voor iedereen anders.

Ikzelf had/heb weinig pijn aan mijn borsten, maar wel pijn in mijn rug.....

Maar tis het allemaal waard!

Ha die pip,

Wat spannend,nog 2 dagen en die gaan heeeeel lang duren,weet ik uit ervaring hahaha.

Maar wat fijn zeg,welke kliniek wordt je geholpen?

Ikzelf ben nu 10 dagen po en heb helemaal geen pijn gehad en ga morgen weer werken,ik ben horecamedewerkster,dus zwaar tillen laat ik aan mijn collega's over :rolleyes:

Spannend...ik tel met je mee af!!

groetjes kim

Hoi Kimmie79

Ik word geholpen in de Velthuis Kliniek.

Ja die dagen zijn echt super lang, kan me nergens lang mee bezig houden.

Ik ben blij dat ik morgen nog een dag kan werken.

De nachten worden ook steeds korter, ben steeds vroeger wakker en ga dan liggen piekeren

Maar goed ben blij als het woensdag is.......

Kimmie79 zijn ze bij jou ik dual plane geplaatst of voor de borstspier?

Ik zou het geweldig vinden als ik na 10 dagen weer kan werken!

Ik71 bedankt voor je reactie en ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen.

Liefs Pip

Guest Nina32

Oh meis, spannend!!!! Nog maar 1 dagje/2 avondjes/2 nachtjes ;), voordat je het weet word je wakker met je nieuwe boobs! :3:

Veel succes alvast!!!

Guest Nina32

Tips om de tijd door te komen :) :

- Hier lekker rondspeuren naar ervaringen van anderen

- Bekijk leuke sites (zie link van b-cupje in lingerie-topic) om je alvast te verlekkeren met leuke lingerie

- Mooie bikini's bekijken

- Sportbeha shoppen (als je weet wat je maat wordt)

- Makkelijke kleding klaarleggen voor de operatiedag (spaghetti-topje kan over je hoofd en vestje met rits/knopen)

- Vanavond comedy-night op Veronica

Veel plezier!

Guest Chantal

Ohhh spannend :D Nog een paar daagjes :D Komt echt helemaal goed :D

Niet bang zijn voor de pijn want zoals de andere meiden al zeggen; dat is bij iedereen anders. Komt echt wel goed :D

Enne, mocht je pijn krijgen dan vergeet die toch wel weer ;) Bedenk maar zo; het hoort erbij.

Maar bang hoef je niet te zijn hoor :D

Wat super lief van je Nina om mij tips te geven om mijn tijd nog door te komen.

Op dit forum blijven rondspeuren doe ik zeker!

Ja het is nog wel slim om te kijken wat ik die dag aan kan doen.

Wellicht dat ik morgen dan nog moet gaan shoppen, had hier nog niet bij stil gestaan

Als ik al jullie lieve berichtjes zie vergeet ik de pijn alweer bijna.

Straks onder de wol en dan nog 1 dag te gaan, joepie.....

Groetjes

Guest Nina32

Hey Pip,

Nou meis, het is achter de rug :)! Gefeliciteerd!!!

Hoop dat het je tot nu toe is meegevallen, morgen zal wel een lastig dagje worden, maar het wordt beter!!!

Hoe zijn ze bij jou eigenlijk geplaatst?

Hoop snel wat van je te lezen!

Hoi Nina en chantal,

Ja het is achter de rug!

Ben helemaal buurs en het voelt zwaar aan op mijn borst, voornamelijk aan de zijkant.

Het is dual plane geplaatst.

De ok heeft iets langer geduurd omdat mijn borsten erg doorbloed waren waardoor ze meer werk hebben gehad om de vaatjes dicht te branden.

Mijn linker borst is duidelijk meer gezwollen en ik hoop dat dat wel minder word. <_< <_<

Vandaag maar rustig aan doen, heb op zich goed geslapen viel niet tegen.

Spreek jullie snel weer.

Liefs Pip

Guest Nina32

Hey meis,

Fijn voor je dat het achter de rug is! :)

Bij een flink aantal meiden zit er wel verschil hoor in de borsten in de eerste weken, het herstelt zich echt als 2 aparte lichaamsdelen ;).

Doe lekker rustig aan & veel succes met je herstel!

Wat lief zijn jullie berichtjes.

Heb vandaag niet veel meer gedaan dan geslapen en dan weer een rondje om de tafel gelopen :rolleyes:

Met de pijn gaat het wel de zwelling vind ik het vervelenste die zit voornamelijk aan de zijkant van mijn borsten

waardoor ik niet zo makkelijk mijn armen naast mijn lichaam kan doen.

Ik heb ook een nieuwe bh laten komen (had 75 c gekocht) en nu toch maar een 80 c ik kon die strakke band

niet meer hebben. Snap dat de bh goed strak moet zitten maar dit was overdreven <_<

Ben benieuwd of iemand dat hier ook zo gevoeld heeft

Liefs PIP

Guest suffie

Hoi Pip,

gisteren heb ik consult gehad in venlo maar ik heb voor 9 april een gesprek gepland bij Velthuis in eindhoven, ik houd je topic dus helemaal bij en ben erg benieuwd naar je ervaringen! ook benieuwd naar wat je hebt moeten betalen, die prijzen kunnen zo ver uit elkaar liggen....

Succes met de zwellingen!!

Hoi Suffie.

Ik ben in februari op consult geweest in eindhoven en in maart al geholpen.

Ik ben over de benadering en de behandeling erg tevreden komen professioneel over en nemen zeker de tijd voor je.

Ik ben gisteren geholpen en ze hebben me vandaag al weer gebeld om te vragen hoe het met de pijn is.

Ik weet niet welke arts je gaat zien, ik ben geholpen door van Tits.

Is ook erg vriendelijk en maakte gisteren nog voor de OK wat grapjes om mij wat gerust te stellen.

De prijzen kunnen enorm variëren de Velthuiskliniek ligt denk ik iets boven het gemiddelde.

Er is hier ook ergens een topic waarin bijna alle prijzen staan van de verschillende klinieken.

Succes met zoeken

Liefs Pip

Hallo Allemaal,

Ik heb 25 mrt een bv gehad in de Velthuiskliniek.

Ik heb 295 cc gehad die dual plane geplaatst zijn ik hoop dat ik nu van een kleine a naar een kleine c ben gegaan

De operatie is me meegevallen alleen heb ik nu veel pijn aan mijn flanken en die zijn ook flink gezwollen(mijn borsten trouwens ook)

:wacko:

Ook is mijn rechterborst dikker dan mijn linker borst en het slapen valt vanavond niet mee, zodoende dat ik midden in de nacht

achter de pc zit.

Ik ben benieuwd of er ook andere zo,n enorm gezwollen flanken heeft?

Als er andere vragen zijn tav de OK dan hoor ik het wel.

(misschien komt iemand dit verhaal bekent voor, maar ik werd gevraagd om een topic te openen in operatieverslagen)

Liefs Pip

Hi Pip!

Ik heb meer pijn links dan rechts en het is voor iedereen vrij herkenbaar dat je aan de ene kant meer pijn kunt hebben dan aan de andere kant.

De zijkant is ook meer gezwollen.

Het zal allemaal nog best bijtrekken en minder gezwollen aan gaan voelen.

Het is ook allemaal nog zo kort geleden! :D

Heb je al foto's Pip?

Hey ik71,

Heb nog geen foto's genomen die komen nog wel.

Heb gisteren geprobeerd te douchen maar dat ging helemaal fout.

De zwelling aan de zijkant is ook erg en daar schrik ik elke keer van als ik het zie.

Zijn bij jou ook beide borsten even veel gezwollen? bij mij dus niet.

De kliniek zei dat als het een cupmaat gaat verschillen ik contact moest opnemen

Nou zo erg is het ook niet.

Raar he dat je nu zo onzeker en bang bent.

Groetjes Pip

Hi Pip!

Dat is heel normaal hoor, die onzekerheid en angst. Ik heb 't ook..... (al begin ik er nu wel iets meer aan te wennen, aan de pijntjes)

Bij mij is links ook iets meer gezwollen als rechts. Volgens degenen die al verder zijn trekt dit allemaal nog bij, dus maak je nog maar niet ongerust.

Ik moet maandag naar de pc om mijn hechtingen eruit te laten halen. Dan ben ik 2 weken po. En dan mag ik pas douchen! Yeah, ik kan me er op verheugen (al lijkt het me ook wel eng). Nu ga ik maar iedere dag tot mijn middel in een lekker warm bad...

Nou meid, doe maar rustig aan en laat je lekker verwennen.

Hoi ik71,

Ik mocht na 24 uur al douchen maar goed dat is dus veel te snel.

Morgen ga ik het nog maar een keer proberen.

Ik heb ook al vandaag een nieuwe bh laten komen omdat 75 c veel te strak om mijn borst zat :25:

Nu een 80 b veel meer steun aan mijn borsten en iets meer ruimte om mijn borst heen

Ga lekker eten en dan even slapen

Liefs PIP

Guest Mols1234

Hee pip,

Moeilijk he, die onzekerheid!

Maar je moet je borsten zien als 2 aparte operatiewonden.

Die herstellen dus ook op ieder hun eigen manier.

Dat je moet bellen als er een cupmaat verschil is, dat is omdat dat een nabloeding kan betekenen. Maar mijn verpleegkundige verzekerde me, dan zou je echt hiernaartoe gevlogen zijn, als dat zo was!!

Mijn man heeft me na 3 dagen tot aan mijn middel in bad gezet omdat ik me zo vies voelde. Ik mocht pas na een week douchen ivm de hechtingen.

En zelfs dat was eigenlijk te vroeg, ik was blij dat ik daarna weer in bed lag, maar wel lekker schoon, hahaha

Ja, we moeten er wat voor over hebben he!

Groetjes

Mols1234

Hoi Mols1234

Leuk dat ik je hier nu ook tref. :)

Ja dat klopt als er echt een groot verschil zou zijn zou er een nabloeding moeten zijn, maar dat is gelukkig niet zo.

Ja de douchen was een heel avontuur ik stond 5 seconden in de douche en ik moest al gaan zitten.

toen heeft manlief mij in bad gezet maar dat was ook geen succes ik keek groen en geel en ben

toen vlug (helemaal nat) mijn bed ingestapt.

Was echt blij dat ik even kon gaan liggen.

Morgen weer een kans.

Ik ben mijn bh zo dankbaar als die uitgaat lijkt het net of ze er zo uitvallen!

Maar goed je moet er wat voor overhebben he!

Ik begreep dat jij ook zo moe was na de ingreep, nou ik ook, als ik een paar uur op ben snak ik al weer naar mijn bedje.

Vannacht heb ik erg slecht geslapen en ben er om 4 uur uitgegaan, mijn rug doet eigenlijk het meeste pijn.

Mijn borsten voel ik niet zo ja soms een steekje hier of daar, alleen mijn flanken voelen enorm beurs aan en als ik dan mijn bh uitdoe ziet dat er dus niet uit

zo dik dat dat is!

Maar goed ben ook nog maar 2 dagen po en ik wil gewoon veel te snel, waarschijnlijk wel herkenbaar :D

Liefs Pip

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.