Ga naar inhoud

Pip : 25 maart 2009 : Dr. van Tits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Mols1234

O pip, arm kind, wat heeft die pc met je gedaan!

Hier een stukje dat ik op een gezondheidsforum tegenkwam:

Voor velen is Arniflor, het geneesmiddel dat van deze plant gemaakt wordt, het bekendste uit de homeopathie. Zeer bekend is het gebruik van de zalf, gelei of tinctuur na een val of een verstuiking. Blauwe plekken verdwijnen vaak razendsnel of verminderen sterk in omvang en pijnlijkheid. Hier kan ik wederom, evenals bij de Echinaforce, uit ervaring spreken. Een flink opkomende blauwe plek reduceert snel na het extern aanbrengen van Arniflor. Ik heb gemerkt dat Arniflor niet alleen werkt bij verse verstuikingen en blauwe plekken, maar ook bij oudere verwondingen. Het middel stimuleert de doorbloeding van de spieren en gewrichten, en ondersteunt daarmee de genezing

Ze worden wel al mooi als je door die blauwe plekken heen kijkt.

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Mols1234,

Ja erg he, en weet je hier lees of zie je niets over :blink:

Dus het was niet helemaal raar dat ik me echt helemaal kapot schrok.

Dacht echt waar ben ik aan begonnen. :unsure:

Volgens de kliniek komt het wel eens voor, ik heb me ook wel eens afgevraagd of 295 cc niet te veel was.

Maar volgens de pc kon dit makkelijk.

Ik ben wat breder van boven door het vele turnen.

Maar goed misschien dat een ander hier wat aan heeft dat het dus ook gemakkelijk erg blauw (niet een beetje) kan worden :92:

Liefs Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ben ik weer,

Ik las net bij ik71 iets over masseren.

Ik weet dat ik mijn littekens nu moet gaan masseren, maar toch niet de hele borst?

Ik dacht dat dat niet mocht omdat het geruwde protheses zijn?

Ook heb ik druppelvormig..

De pc of consulente heeft hier niets over gezegd?

Weet iemand hier iets van, anders ga ik morgen maar weer bellen.

Ik weet wel dat ik mijn blauwe plekken moet masseren!

Liefs Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben gister geopereerd.. en moest meteen als ik thuis ben gaan masseren.. dit om het vocht en lucht af te voeren..

ik heb geruwde protheses voor de spier gekregen..

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carola.

Nog proficiat met je nieuwe boobies, heb je topic gelezen, echt super dat het zo goed gegaan is met je.

En hoe is de pijn nu?

Wat ik me alleen afvraag is of er verschil is als het dual plane of op de spier geplaatst word?

Een anatomisch of rond.

Wat heb jij gekregen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Pip,

dank je! het is niet echt pijn.. gewoon een vervelende druk... en tjah verkeerde armbewegingen voel ik wel natuurlijk..

dual plane gaat ook gedeeltelijk onder je spier.. dus een stuk pijnlijker dan helemaal boven(op) de spier.

ik heb ronde gekregen op de spier..

LIefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Nou pip,

Je hebt dus masseren en masseren zo blijkt.

Lees het topic over masseren bij alg. info over BV maar, daar staat alles in.

Hoe gaat het met je blauwe plekken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mols1234,

Thanxs voor de tip,

De blauwe plekken worden wel wat minder en daardoor ook minder pijnlijk.

ben met arnica aan het smeren gaat goed.

Voel me elke dag beter en ook minder moe, alleen als je je wat beter gaat voelen dan doe je vaak ook weer

net iets te veel.

Daardoor ging ik gisteren in de keuken onderuit( was het keukenblad aan het schoonmaken).

Zag zwart en daar ging ik -_-

Dus gewoon lekker rustig aan blijven doen.

Liefs Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ik ben gisteren onder begeleiding van mijn man een stukje gaan rijden.

Viel dat effe tegen.

Het schakelen is echt zo makkelijk niet, als ik in z'n 2 wil zetten moet ik dat doen met 2 handen.

En vannacht tig keer wakker geweest ivm pijn aan mijn bovenste borstspieren.

Ik kon me amper bewegen en haast niet uit bed komen.

Na een warme douche vanmorgen gaat het weer iets beter alleen zijn mijn keukenkasten weer extra zwaar

geworden om open te maken. -_-

Dus een teken dat ik het nog even rustig aan moet doen :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei Pip, da's niet zo fijn!

Doe maar rustig aan en forceer niets.

We hebben gelukkig een auto met automaat, dus ik hoef niet te schakelen, dat scheelt een hoop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi PIP ,

je hebt idd je borstspier overbelast en dus teveel gedaan :6:

Autorijden deed ik pas na 3 weken en toen was't ook nog niet wat het had moeten zijn ...

Soms denk je dat het goed gaat en moet je tot de conclusie komen dat je de dingen toch niet kan voorlopen .

Toen ik na 2 maanden zelf mijn ramen ging lappen heb ik de volgende dag er ook de gevolgen van gedragen (steken in de borstspier) .

Probeer je voor te nemen die eerste 6 weken niet teveel te willen doen - al is dat niet gemakkelijk - of je zit achteraf met de gebakken peren .

Je bent er nog niet maar dat komt wel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Niet te vlug alles willen Pip!!

Ik reed ook pas weer auto na 3 weken en dat was ook niet helemaal lekker.

Er is ook een lichtpuntje:

Ik heb nu nergens meer last van (maar ik vermoed zelf dat dat komt omdat dit voor mij bv2 is) Na 5 weken deed ik alles weer!!! Zelfs trampoline springen met mijn dochtertje doe ik weer. Alles zonder een grijntje last.

Mijn gevoel is helemaal terug zoals het was (waarschijnlijk omdat mijn oude littekens opnieuw zijn gebruikt)

Vanochtend 5 wkn 3 dagen, heb ik mijn bh aangetrokken, want ik was die sportbh meer dan zat! Heerlijk, ook dat kan ik als vanouds verdragen.

Geen steekjes en geen pijntjes, helemaal niets.

Dus nog even geduld! Het komt!

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi B-cupje,

Ja dat is altijd lastig als je je weer wat beter voelt.

Ik dacht echt dat lukt wel, ze hadden tegen mij gezegd dat ik ongeveer 2 weken beter niet kon rijden.

Moet morgen eigenlijk gaan werken (met de auto) dat gaat dus niet lukken.

Hebben jullie ook na de bv ben nu 12 dagen po zo'n scheurend gevoel onder de band van je bh.

Ik heb nog niet gekeken maar ik denk dat het wel rood zal zijn, het irriteert me namelijk heel erg.

Wil nu erg graag even mijn bh uit.

Liefs Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mols1234,

Zie nu ook jou berichtje staan!

Lijkt me wel heerlijk hoor om weer met de kinderen te spelen (trampoline,zwemmen etc)

Fijn dat het nu zo goed met je gaat ondanks de slechte start.

Ik weet echt dat ik geduld moet hebben, maar ben vandaag weer voor het eerst met de 2 kinderen alleen en dat valt ook niet mee :)

Dan denk ik dus dat ik de afgelopen 2 weken te weinig heb gedaan (slapen, eten, even op en dan weer lekker naar mijn bedje toe)

Maar goed auto rijden laat ik nog maar even voor wat het is.

He Mols1234 ben nu met arnica creme bezig en de blauwe plekken worden een stuk minder, zal straks nieuwe foto's plaatsen van gisteren.

Dank je voor de tip

Liefs Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Ja pip, de kids dat valt zeker niet mee.

Ik ging na 2 weken ook weer mijn dochtertje verzorgen, maar dat was doodvermoeiend, en dan heb jij er ook nog 2.

Maar iedere dag gaat het nu een klein stapje vooruit (nu je weer wat MOET doen) let maar op.

En over 6 dagen dan lukt het je weer aardig!

Even volhouden nog en buiten de kids verzorgen nog niets doen wat niet moet en ieder rustmoment uitbuiten!!!! Zo ben ik er doorheen gekomen.

Super dat je blauwe plekken nu goed gaan, dat vindt ik erg fijn voor je!!!

Groetjes

Mols

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo hier even een update:

Ben nu 3 weken po en deze week weer voor het eerst aan het werk.

Mijn eerste werkdag ging redelijk goed, eerst autorijden (20 minuten) pff dat ging goed.

Toen 8 uur werken, de hele dag lopen en weinig zitten, toen weer naar huis rijden.

Thuis vlug naar boven om te kijken of ze nog op de goede plaats zitten, want ik had het gevoel dat ze op mijn knieën hingen ;)

maar er was niets aan de hand.

Was wel erg moe in mijn rug en schouders omdat ik gedurende de dag steeds meer voorover ging hangen.

Ik dacht zeker dat ik de dag erna veel spierpijn zou hebben maar dat viel reuze mee :43:

Heb vandaag dag 2 werken achter de rug en ook dat ging goed, ben nog wel beperkt in mijn handelingen maar ik mag zeker niet klagen.

Mijn borsten doen geen pijn en de blauwe plekken zien er ook al een stuk beter uit.

Mijn rechter borst is iets meer gaan hangen dan mijn linker borst maar ik ga ervan uit dat die ook nog mee gaat doen :huh:

De littekens zien er redelijk goed uit, ze zijn niet rood maar mijn linkerborst heeft een groter litteken dan mijn rechter borst.

Ik heb gisteren een nieuwe bikini gekocht! (zonder beugels en vullingen, joepie)

Ik ga over 1,5 week op vakantie, zijn er nog meer mensen die zo vlug na een bv op vakantie gaat of zijn geweest.

Vind het namelijk best eng, ben dan nog geen 6 weken, volgens de pc zou dat wel kunnen.

Ik zal het gewoon nog rustig aan moeten doen en mijn man zal het dan druk krijgen met die 2 kinderen. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He hallo,

Ben nu 4 weken po en het gaat allemaal redelijk.

Ik heb alleen een vraag, ik probeer op mijn zij te slapen want op mijn rug ben ik het al meer dan zat.

Toch vind ik dit niet even prettig heb dan na een tijdje een enorm vervelend gevoel aan mijn flanken.

Op mijn rechter zij gaat het beter dan links want daar heb ik het gevoel dat ik ergens op lig :huh:

Wat ook wel opvalt is dat mijn rechter borst meer "hangt" dan mijn linker die zit ook nog wat hoger.

Gaat dit nog goed komen en wanneer kan ik nou weer eens normaal op mijn zij liggen? -_-

Liefs Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

In 99% van de gevallen komt het helemaal goed.

Maar het kan zijn dat als je voorheen ook een borst wat lager had dan de andere, dit verschil door de BV is uitvergroot.

Op je zij slapen moet je echt binnen zeer korte tijd weer kunnen. Ik vond het ook in het begin een vreemd gevoel om op mijn zij te gaan liggen, maar ik heb even doorgezet en een paar dagen later ging het als vanouds!!

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi Pip,

ik heb precies hetzelfde, ik ben vandaag precies 4 weken geleden geopereerd en kan ook nog steeds niet op mijn zij slapen en word daar ook helemaal gek van. Ik probeer het wel steeds, en kan beter op mijn rechter zij liggen als mijn linker......

mijn linker borst is ook nog steeds iets hoger en dikker als mijn rechter borst, dat is nog steeds vocht volgens mij.

maar mijn linker borst loopt vanaf het begin al achter de feiten aan, de rechter borst herstelt volgens mij bij bijna iedereen sneller als de linker.......:-)

ik heb 's nachts ook nog steeds de sportbeha om, jij ook?

en overdag, heb je overdag ook nog steeds de sportbeha aan?.....ik wel.....ik durf de sportbeha niet uit te doen......hahahaha......

bij jou zou het inmiddels allemaal wat beter moeten gaan, jij bent inmiddels al 6 weken PO.

zal wel een groot verschil zijn of niet?

gaat zeker veel beter als na 4 weken.

ik ben erg benieuwd hoe het nu met jou gaat.

groetjes,

amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Amidi,

Bedankt voor je reactie, ik ben nu al weer 6 weken po, wat is dat snel gegaan!

Ik draag nog steeds dag en nacht een sportbh maar ik ben van plan om daar vandaag verandering in te gaan brengen.

Ik kom net terug van 10 dagen vakantie dus daarom nog steeds die sport bh.

Straks even lekker shoppen voor een nieuwe bh voor moederdag!

Ik denk dat dat wel tegen gaat vallen ik merk dat ze nog steeds niet soepel zijn dus dat een beugelbh misschien ook niet echt lekker gaat zitten.

Maar goed ik ga het proberen want nu mag het het :D

Mijn linker borst is ook nog steeds iets hoger en dikker dan mijn rechter, maar volgens mij moet je er echt op kijken om het te zien, ik zelf kan het wel voelen.

Ik kan sinds een week ook op mijn linker zij liggen, heerlijk, dus dat komt allemaal goed!

Ik zie dat je 4 wken geleden een bv hebt gehad, is het allemaal mee gevallen en hoeveel cc heb jij gekregen?

Liefs Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes, yes yes,.....

Ik ben de 6 weken voorbij en heb vandaag 2 en gisteren 2 nieuwe bh's gekocht :P

Ik ben van een kleine A naar een 70 D/75 C gegaan, dit had ik helemaal niet verwacht!

Ik heb helemaal staan stralen in mijn nieuwe bh's het is bijna onwerkelijk :lol:

Weet iemand of ik deze maat blijf houden of dat het volume nog gaat veranderen?

Ik heb vandaag geprobeerd om de hele dag in een gewone bh te lopen dit ging tot vanmiddag goed, toen voelde ik een wat

brandend gevoel en heb ik maar mijn sportbh aan gedaan (toch wel weer lekker vertrouwd)

Ik heb verder weinig pijn, alleen ik vind het nog steeds geen prettig gevoel om er aan te zitten, is veel te gevoelig.

Mijn rechter borst is helemaal perfect, mijn linker borst is nog steeds wat dikker, ook heb ik het gevoel dat ik bij deze borst soms aan de kant van mijn

borstbeen de prothese voel schudden?

Ik ben helemaal blij met mijn boobs ( en bh's) ;)

Liefs Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pip,

Gaaaaaaf he bh's en bikini's,dat is het leukste van die hele boobies,om te shoppen voor ze,hahaha.

Ik stond ook in die winkel van..HEEEEEE...75D,ik dacht echt dat die vrouw in die lingeriewinkel het niet goed deed.

Trots voel je je dan he?

Ik heb nu al 4 bh's,ziek toch...van schoenentic naar bh's kopen tic,hihi.

Geniet maar van je d cupje.

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Typetje

Hey Pip,

Je schreef een tijdje terug over het branden onder de borsten. :134: Daar heb ik ook veel last van. Net onder de borstplooi is het helemaal rood en pijnlijk. En brandende tepels, au! Ik ben nu 2,5 wk po. Is het bij jou inmiddels over, en heb je misschien tips?

Groetjes,

Typetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lynnbeertje,

Ja helemaal geweldig he!

Heb er ook al 4 gekocht en een nieuwe bikini!

Gaat met jou alles verder goed, ik las dat je even een paar vervelende dagen hebt gehad?

@Typetje,

Ja dat klopt en ik heb dat soms nog, het is wel een stuk minder geworden!

Ik merk dat als ik veel gedaan heb dat het dan aanwezig is.

Bij mij zijn de borsten niet rood het brand alleen.

Heb je geen koorts?

En is het altijd aanwezig of met momenten?

Als dat wel zo is zou ik kontakt opnemen met je pc

Wanneer ben je geopereerd en waar?

Liefs Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.