Ga naar inhoud

rimpeling van silicoon


Gast sabrina  happy

Aanbevolen berichten

Gast sabrina  happy

Hallo

Ik ben zeven weken geleden geoppereerd aan een borst vergroting ik ben van een hangende b naar een d cup gegaan 310 cc.

Nu is mijn probleem dat aan de binnen zijde van beide borsten ik een rimpeling zie en voel.

Ben terug geweest bij mijn pc deze zei een verkeerde inschatting te hebben gemaakt en hier zeker wat aan wil doen mocht dit zo blijven.

Ik heb waarschijnlijk te dunne huid of te weinig vet. vergroten help dus niet!!!!

Ik kijk het aan tot juni en mocht er geen verandering zijn wil mijn pc mij opnieuw opereren en dan de silicoon voor de helft onder mijn borstspier plaatsen hierdoor vermeld hij wel gaan mijn borsten verder uit me kaar staan :huh: tja vond het bij de eerste keer al spannend hoe gaat het eruit zien??? en nu sta ik weer voor een dilemma straks ziet het er niet uit na me tweede operatie had ik beter een rimpeling kunnen behouden die je trouwens alleen ziet als ik me beha uit heb.

Ik weet het niet.?? En worden mijn borsten niet kleiner doordat ze achter me spier zitten?? gebruiken ze de zelfde silicoon??

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Sabrina,

das balen zeg! maar wel weer netjes dat ze je opnieuw willen helpen! en het toegeven,vind IK ook al heel wat.

en die keuze kun alleen jij maken! ik denk wel dat je dezelfde maat kunt behouden,doen ze er gewoon een aantal cc bij neem ik aan. want je verliest er idd wel met dual plane.

maar jij moet de afweging maken,geen rimpeling en iets verder uit elkaar of de rimpeling houden (als je je er niet aan stoort?)

en nee,je krijgt als het goed is wel nieuwe protheses hoor (mag aannemen van wel iig!!!)

succes meid!!!!

liefs patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

He! wat naar zeg,maar wel erg prettig dat het erkend word.

ja het is aan jou de keus,zou toch nog wel is deze gestelde vragen ook bij je arts op tafel leggen,zodat je wat wijzer word en aan de hand van de antwoorden je keus kan maken,is wel even schrikken natuurlijk.

wel goed van je,dat je het even aankijkt nog,maar wel enorm veel sucses ermee...en ook met het maken van je keus.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is die rimpeling bij jou echt duidelijk zichtbaar? Ik voel namelijk ook een soort heuvel en deukje zeg maar...ook aan de binnenkant van mijn borsten. Het is niet heel goed te zien, maar als ik heel goed kijk zie ik een soort van deukje.

Het is niet echt zichbaar dus maak me er niet zo heel druk om, maar als ik lees dat anderen het ook hebben en dat de arts in dit geval toegeeft een verkeerde inschatting gemaakt te hebben, dan ga ik ook wel twijfelen of ik hier wel zo blij mee ben...

Weet trouwens niet zeker óf het wel een rimpeling is hoor, dacht zelf eerst aan een ader of iets dergelijks...die kunnen ook behoorlijk dik zijn en had dat ook toen ik stuwing had net na mijn bevalling.

Ik ben pas 19 dagen po dus ik wacht het allemaal maar af. Misschien dat het nog wegtrekt.

Wel erg netjes van jouw arts dat ie het opnieuw wil doen en toegeeft dat ie een foutje heeft gemaakt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er een foto van geplaatst in mijn album...

Hoop echt dat het nog wegtrekt, want vind het echt niet mooi. Je ziet het trouwens alleen heel duidelijk als ik voorover gebogen sta, dus niet superzichtbaar eigenlijk. Maar toch...

Link naar reactie
Delen op andere sites

mag ik vragen wat voor protheses je hebt? ik ben een paar weekjes terug druk op zoek geweest naar info over rimpeling omdat ik het ook bij mezelf meende te zien, ook aan binnenkant. maar net als sienna lijken af en toe de aders ook opgezet.

door de plaatsing onder de spier valt er een beetje effect van de prothese weg, ik geloof iets van 25 cc. als je dit vervelend vindt zou je ook kunnen aangeven een maatje groter te willen. ik neem aan dat ze zelfde type protheses kunnen gebruiken voor zowel op als onder de spier, maar als je toch een heroperatie krijgt zou ik alles nog even op een rijtje zetten, was je tevreden over je vorm nu, wat is het effect van dual plane? zou je vanwege de dual plane plaatsing misschien beter een iets andere vorm prothese kunnen gebruiken?

verder is het inderdaad prima om te lezen dat er chirurgen zijn die erkennen dat ze een fout hebben gemaakt. daar neem ik mijn petje voor af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er een foto van geplaatst in mijn album...

Hoop echt dat het nog wegtrekt, want vind het echt niet mooi. Je ziet het trouwens alleen heel duidelijk als ik voorover gebogen sta, dus niet superzichtbaar eigenlijk. Maar toch...

Ik heb net hetzelfde, ook enkel bij vooroverbuigen, maar ik heb het enkel aan de buitenkant (van mijn beide borsten). Doordat de prothesen bij mij onder de spier zitten, is het enkel aan de buitenkant te zien waar er geen spierbedekking is, dat valt natuurlijk minder op dan aan de binnenkant en valt op die plaats ook mooi te bedekken...

Ik ben al 15 weken PO ondertussen. Ze hebben me op voorhand gezegd dat dit mogelijk was, daar ik op die plaats nauwelijks vet of weefsel heb en een dunne huid.

Ik heb cohesieve siliconen gekregen. Mijn borsten staan wel redelijk ver uit mekaar door de onder de spier plaatsing.

Ik hoop dat dit jullie een beetje helpt.

Groetjes,

Sarah x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel aan mijn linkerborst, aan de binnenkant, onderaan ook rimpels als ik voorover buk.

Maar hoe goed ik ook gluur in de spiegel. Ik zie niks.

Ik heb ze wel dual plane.

Dus of dat gaat helpen lijkt me een beetje de vraag.

Maar wellicht dat het wel minder wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat het bij mij komt, omdat ik een dunne huid heb. Ik had aardig wat vel over na mijn bevalling. Nou, ik ga proberen me er niet te druk om te maken, want eigenlijk is het gewoon nauwelijks te zien, wel te voelen, maar mijn vriend heeft er geen problemen me haha. Moet maar blij zijn met wat ik nu heb!

Ga nog wel even de arts vragen om een reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ lSienna;

hey Sienna...

als je het nu goed ziet is het wel wat anders,als je je er zelf aan stoort dan. en idd je vriendje moet er maar gewoon blij mee zijn :38: haha...

maar navraag kan nooit geen kwaad,gelijk heb je!

@Lesilla;

idd meis... maar het moet ook niet te zichtbaar worden denk ik dan weer.... er moet wel mee te leven zijn. en boobies tot je navel is helmaal nix :152:

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook benieuwd of ik rimpeling ga krijgen,ben er ook echt wel op gewezen hahahaha

maar er is wel degelijk verschil van rimpeling of rimpeling,zolang het niet enorm zichtbaar is,kan ik ermee leven,anders....tja dan heb ik toch goed excuus nog is naar de arts langs te gaan,gna gna hahahahaha :104:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik heb aan de binnenkant van mijn borsten ook zoiets. Niet dat je nu een rimpeling ziet maar als je er op duwt dat voel je iets wat je in kan drukken en plopt ofzo maar wel een soort van rimpeling. Een heel raar gevoel als ik voorover buk zie je het wel een klein beetje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het aan beide kanten, maar bij de rechterborst is het iets meer zichtbaar. En idd wat Moontje zegt, ze kunnen nooit helemaal perfect zijn toch. Denk dat je al blij moet zijn dat je verder geen nare complicaties hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey dames,

Nu ik dit zo hoor begin ik toch weer een beetje te twijfelen :blush:

Ik was zo zeker van mijn beslissing voor de spier maar wil liever natuurlijk geen rimpeling.

Hoop dat mijn tweede gesprek veel duidelijk kan maken en vertrouw dit keer maar op mijn pc

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij gaat dat niet zo veel uitmaken...die spier komt toch niet helemaal tot aan de binnenkant van de borst? Of wel? heb geen idee eigenlijk.

De arts zei dat het vooral ligt aan de bedekking op die plek vd eigen huid/weefsel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

O dit zou ik niet weten Sienna,

Het enigste dat ik weet dat wanneer je huid iets dunner is je het beter achter de spier kunt plaatsen maar meer weet ik ook niet :blush:

De voorkeur van mijn pc gaat uit naar voor de spier.

Kijk het lekker even aan en vertrouw erop dat het me duidelijk wordt op het extra consult.

Komt goed ben al blij dat het gaat gebeuren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn eerste bv had ik toch ook wel last van rimpeling zeker in het begin, je zag het wel niet maar voelen deed je het duidelijk. Nu met de aantal jaren een aantal (12 kilo) bijgekomen en was de rimpeling weg, dus ik denk dat het een beetje ligt aan te weinig huidweefsel. Nu na mijn 2de bv kan ik nog niks zeggen omdat ze nog volledig ingepakt zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.