Ga naar inhoud

Wat vinden jullie mannen ervan?


Vera

Aanbevolen berichten

Hee meiden!

Over 16 dagen krijg ik mijn borstvergroting. Mijn vriend staat volledig achter me, 'maar het had van hem niet gehoeven' zoals er zoveel zeggen. Hij steunt me hier wel heel erg in en luistert ook altijd naar me als ik weer eens over na de operatie aan het fantaseren ben. Maar nu vraag ik me af...wat vonden jullie mannetjes ervan? Mannen houden over het algemeen toch niet van nep. En ik vroeg me ook af hoe het dan aanvoelt voor hun, maar ook voor jezelf. Kan me hier echt niet geen voorstelling bij maken. Ik krijg ze op de spier trouwens, weet niet of dat nog wat uitmaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast jennifer_whatever

Mijn vriend is in principe ook tegen de bv en heeft me geprobeerd over te halen om het niet te doen, maar hij merkte al snel dat het veel te belangrijk voor me is. Hij staat nu (gelukkig) wel helemaal achter me en is super blij dat ik straks veel lekkerder in mn vel kom te zitten. Daar heeft hij ook veel baat bij want ik kon nog weleens erg down zijn erdoor.

En volgens mij voelen ze tegenwoordig heus niet meer zo nep aan hoor. Die prothese we mochten betasten op het consult voelde in ieder geval lekker zacht aan! :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Vera,

ik hoefde het ook niet te doen voor mijn man maar hij was er ook niet tegen. en is er nu dol gelukkig mee :123: haha... en het voelt voor hem nix anders dan voorheen,misschien iets steviger maar meer niet hoor!

en ook voor mij voelt het al voorheen,iets steviger maarja,das normaal. ze voelen als " echte" borsten :D

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden!

Over 16 dagen krijg ik mijn borstvergroting. Mijn vriend staat volledig achter me, 'maar het had van hem niet gehoeven' zoals er zoveel zeggen. Hij steunt me hier wel heel erg in en luistert ook altijd naar me als ik weer eens over na de operatie aan het fantaseren ben. Maar nu vraag ik me af...wat vonden jullie mannetjes ervan? Mannen houden over het algemeen toch niet van nep. En ik vroeg me ook af hoe het dan aanvoelt voor hun, maar ook voor jezelf. Kan me hier echt niet geen voorstelling bij maken. Ik krijg ze op de spier trouwens, weet niet of dat nog wat uitmaakt?

Zelfde verhaal ongeveer hier! Het hoefde voor hem helemaal niet, maar toen ik me serieus begon te oriënteren (op mijn eigen initiatief) was hij wel geïnteresseerd dus dat was wel fijn. Hij had er veel minder angst voor dan ik ("Och, dat doen ze toch elke dag tegenwoordig?" Is ook wel waar natuurlijk) en wou zelfs niet spontaan mee naar de passessie of zo, hij wou dat ik helemaal mijn zin deed en zeker geen enkele verplichting of zo voelde. Achteraf is ie wel meegegaan (op mijn verzoek) en gelukkig hadden we dezelfde mening qua grootte. En nu... is hij zéér blij met het resultaat hihi :126: Vrienden vragen wel eens aan hem hoe dat nu aanvoelt, siliconen, en dan zegt ie "geen idee, ik heb al in 10 jaar geen echte borsten meer gevoeld dus ben vergeten hoe dat was (is ook wel zo, we zijn 10 jaar samen en ik heb nooit echt borsten gehad hihi)" :rolleyes:

Hij zegt wel dat ze steeds zachter worden, dus ik denk dat het op termijn wel "normaal" aanvoelt. Zelf voel ik enkel de siliconen (geen randen, ik voel een zachte substantie bewegen) onderaan naar de buitenkant toe, de plek waar er geen spier overzit dus. Ik voel dat enkel als ik er expliciet in knijp (ik moet stevig masseren van de arts). Voor de rest voelt het hoe langer hoe meer "van mezelf" (in het begin voelde ik echt de prothesen zitten, maar ik heb ze volledig onder de spier). Mijn borsten bewegen wel als ik m'n borstspieren aantrek :wacko: Dat "probleem" heb je niet bij op de spier plaatsing.

Succes! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Bekende verhalen!

Ik wilde mijn BV al toen ik 18 was. Maar mijn vriend zei: 'dan ga ik bij je weg hoor!'. En ja, als 18 jarige puber denk je dan...ach, het komt later wel!

Maar nu ben ik 22, een klein beetje vrijgezel en al zegt mijn scharrel (ja, zo noem ik hem nu eenmaal) dat hij het een belachelijk idee vind, ik doe het toch! Hij vind ze prachtig. Maar ik heb hem uitgelegd dat ik dat dus niet vind! Ja, ze zijn wel mooi. Maar ze passen niet bij mijn lichaam. Dus hij heeft zich er nu ook bij neergelegd.

Dus vrijdag is het zover =) :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie snelle reacties meiden! Stelt me al wel een beetje gerust, zou het er niet om laten, maar een beetje weten wat je te wachten staat is toch altijd wel fijn. Ben de dagen echt aan het aftellen, het gaat zoooo langzaam echt niet normaal. Irritant gewoon!

Jullie reacties zijn toch nog wel redelijk verschillend. De een voelt de prothese wel, de ander niet. Maar als ik jullie goed begrijp is het in ieder geval niet storend en zijn de mannen er blij mee. Gelukkig maar! :155:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Zeker weten dat je het voor jezelf moet doen! :101:

Mn bv is 10 dagen voor mn verjaardag dus ik schenk mezelf het allerbeste kado ooit! :143:

Enne dat de tijd langzaam gaat... tja! Ik heb er ook echt jaren van gefantaseerd en als je dan de stap neemt duurt het wel lang ja! Maar ondertussen hoef ik nu nog maar 6 nachtjes te slapen voor het zover is en van mij mag de tijd nu wel iets langzamer gaan! Pff wat een zenuwen! En ik en mn vriend moeten goed afscheid nemen van de kleine :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha jaa dat afscheid wordt bij mij denk ik nog best moeilijk! Maar toch ook fantastisch! Ben nu helemaal niet ontevreden over de vorm, ze zijn best mooi. Maar dat gedoe in bikini en het kut vinden om bh's te kopen omdat toch niks past, behalve 80A. Dat ben ik zooo zat! En zoveel shirtjes staan me niet. Ik ben nogal slank, dus dat zou met kleding fijn moeten zijn, maar zonder borsten lijk ik daardoor net een klein meisje. Ben er helemaal klaar voor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriend vond het eerst ook niet zo... hij vertrouwde het niet zo met de siliconen omdat je vaak die horror verhalen hoort en dat je van siliconen kanker krijgt, weet ik veel. En hij vond mij prima zoals ik was.

Maar nu ik ze heb vind hij ze mooi en hij heeft het er eigenlijk nooit over. Helemaal geaccepteerd dus whahaa. Sterker nog, hij liet een keer vallen dat hij vond dat als ik ze groter zou hebben gehad 'dat ook nog mooi bij me had gestaan'.

Mannen :rolleyes: whahaha eerst 'ongerust' zijn en zodra het er is hoor je er niks meer over :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mn vriend was er eerst tegen, hij vind me goed zo en voor hem maakt het niet uit, hij zegt dat hij op mij verliefd is geworden en niet mn borsten... Maar heb hem ook uitgelegd dat ik dit voor mezelf doe en zodat ik trots naast hem kan lopen ( hij fitnesst vaak en heeft voor mij een perfect lichaam ^^ ) Nu legt hij er zich bij neer een vraagt zich af hoe ze er na de bvg gaan uitzien... nog 2 weekjes wachten ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Tja mannen... soms... dan snap ik ze niet!! Mn mannelijke vrienden (niet mn vriend, die hield er gelukkig erg veel rekening mee) zaten altijd weg te dromen als er iemand op tv verscheen met grote borsten, en dan zeg ik blij dat ik een bv krijg en dan beginnen ze te vertellen dat kleine borsten juist zo mooi zijn. Logisch ook! <_<

Maar goed, ik doe het ook niet voor hen, of voor mn vriend, alleen lekker voor mezelf :P En inderdaad weet ik zeker dat als ik ze heb, mn vriend ze ook wel heel snel zal accepteren!

Als ze maar niet teveel van vorm gaan veranderen, want daar ben ik juist wel blij mee. We zullen het zien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, mijn vriend (nu 2 jaar samen) vond het wel goed van me dat ik de stap durfde te nemen. Hij vond het niet echt nodig, maar hij wist wel hoe erg ik er mee zat. Ik was ook een beetje bang voor zijn reactie, omdat ik niet wist hoe mannen denken over protheses!

Ik heb afgelopen maandag mijn BV laten doen, en hij krijgt zijn ogen er niet vanaf! Hij is er dus erg blij mee.

Ik vraag me nu alleen af (sorry als iemand dit een rare vraag vind :blush: ), voel je de protheses ook schuiven tijdens de "gemeenschap"? En hoelang hebben jullie gewacht sinds de BV en de eerste keer "gemeenschap" na de BV? En wat is dan het handigste standje? :blush:

Niet dat ik het al van plan ben, maar vraag me gewoon af wanneer het weer "verantwoord" is. :blush:

Groetjes,

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, mijn vriend (nu 2 jaar samen) vond het wel goed van me dat ik de stap durfde te nemen. Hij vond het niet echt nodig, maar hij wist wel hoe erg ik er mee zat. Ik was ook een beetje bang voor zijn reactie, omdat ik niet wist hoe mannen denken over protheses!

Ik heb afgelopen maandag mijn BV laten doen, en hij krijgt zijn ogen er niet vanaf! Hij is er dus erg blij mee.

Ik vraag me nu alleen af (sorry als iemand dit een rare vraag vind :blush: ), voel je de protheses ook schuiven tijdens de "gemeenschap"? En hoelang hebben jullie gewacht sinds de BV en de eerste keer "gemeenschap" na de BV? En wat is dan het handigste standje? :blush:

Niet dat ik het al van plan ben, maar vraag me gewoon af wanneer het weer "verantwoord" is. :blush:

Groetjes,

Nicole

Nou ik vind het helemaal geen rare vraag! Zou dat eigenlijk ook wel graag eens willen weten! En ik noem het gewoon SEKS, want het is nou eenmaal zo :rolleyes: Toevallig was ik gister nog bij hem, hadden we het er ook over. Ben bang dat het straks 3 weken niet kan ofzo, lijkt me toch best wel pijnlijk namelijk. Goed teken trouwens nicole dat je vriend ze nu al mooi vindt, zeker als het pas 2 dagen geleden is. Wordt nog alleen maar mooier, denk dat ik ze de eerste paar dagen niet durf te laten zien, zal er wel uitzien als een slagveld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ja inderdaad!

Gisteren werdt het verband eraf gehaald...nou het was helemaal rood(met blauwe pen-strepen), opgezwollen en lelijk. Ik dacht echt: "als het zo blijft" :102:

Maar de reactie van mijn vriend was toch wel erg leuk! Hij stond daar in de kliniek met glinsterende ogen! Savonds had ik de bh nog eens uitgedaan om foto's te maken....Hij vroeg of hij ze even aan kon raken. Hij vond ze wel erg strak, maar zijn boxer werdt ook strak zullen we maar zeggen :blush::125: Haha!

Nou, hopelijk krijgen we een antwoord op de vraag die volgens mij nog niemand heeft durven stellen (ben hm tenminste nog niet tegen gekomen).

Groetjes,

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sta wel te kijken van mij man.

Hij vind mijn borsten nu echt niet lelijk en hij 'houdt van ze' :blush: . Maar die boobjob ziet hij echt wel zitten hoor! Nooit geweten dat hij daar zo 'makkelijk' in is. Hij is niet bang voor eventuele complicaties, steunt me door dik en dun (let op de woordgrap ;)) en is er ook een soort van trots op dat ik de 'ballen' ervoor heb (haha! begin goed te worden in woordgrapjes :152: )!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sta wel te kijken van mijn man.

Hij vind mijn borsten nu echt niet lelijk en hij 'houdt van ze' :blush: . Maar die boobjob ziet hij echt wel zitten hoor! Nooit geweten dat hij daar zo 'makkelijk' in is. Hij is niet bang voor eventuele complicaties, steunt me door dik en dun (let op de woordgrap ;)) en is er ook een soort van trots op dat ik er de 'ballen' voor heb! (haha! begin goed te worden in woordgrapjes :152: )!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 10 jaar terug een borstvergroting laten doen, mijn vriend kent mij niet zonder boobies. Hij heeft er wel foto's van gezien en vindt het nu mooier dan toen. Hij houdt wel van 'die mooie ronde vormen', zeg maar... :rolleyes:

Maar... hij staat er niet echt achter dat ik ze nu laat vervangen en dat ik een klein cuppie groter wil. Ik zou dan van een b naar een c cup willen gaan bij een lengte van 168/63 kg. Hij vindt dat té.

Ik ben erg benieuwd hoe hij erover denkt op het moment dat hij ze nog wat voller ziet. :125:

De data voor de 1e consulten her en der staan gepland, 't is nu nog ff afwachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn manneke vond het allemaal maar onzin,waarom snijden in gezond vlees,en al helemaal onzin,want hij was tevreden,toch eerste bv gedaan,en stik blij en trots dat hij was,en snapte al helemaal me ontevredenheid niet,raakte haast zelf in een dip ervan,waarom begreep hij me dan toch niet!

toen kwam het plannen van de wissel,hmmmmm toen werd het wel heel serieus praten om de tafel samen,zag het niet zitten,dit was toch mooi,en stond me prachtig enz enz

toch alles doorgezet,bang was hij,bang.....

en me wissel uitgevoerd,en hij is me daarom superblij,en begreep me plots ineens zo goed,waarom ik die stap nam,en is nu blijer dan blij

gerust dat het goed afgelopen is,hij stond wel achter me,helemaal,voor wel 200%,maar begreep me gewoonweg niet,nu wel,en dat heeft ons allebei gelukkig gemaakt,ik blij,hij superblij

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.