Ga naar inhoud

Wat vinden jullie mannen ervan?


Vera

Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Eerst was mijn vriend er heel erg op tegen!

Want ze waren al zo mooi enz..... ;)

Toen ging ie het accepteren en zei dat ie me ging steunen!

En nu, is hij er helemaal happy mee!

Hij vind ze prachtig, mooier als voorheen..

Kan er eigenlijk niet vanaf blijven.. :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moah... mijn kereltje was er niet zo van te spreken. Ze zijn goed zoals ze zijn (ik ging voor een wissel) en waar begin je aan, zonde van het geld, je hoeft 't voor mij niet te doen (prima, dat doe ik nl. ook niet, doe 't voor mezelf) etc. etc.

Nu, na een dikke 3 maanden en wat complicaties verder: had 't maar niet gedaan, ze zijn wel groot (voor mij nog niet groot genoeg, maar goed) en je was goed zoals je was.

Hmmppfff.... je leest 't: meneer was en is er op tegen.

Maar... opvallend genoeg: afgelopen een week een film op tv met een mevrouw met een flinke voorgevel in d'r shirt. Hij: "Wow, dat ziet er lekker uit, daar zou ik best nog wel eens ...... (censuur)"

Ikke: "Zo had ik ze dus ook willen hebben."

Hij: "Ja, maar schat, ik bedoel voor 1 x, niet voor altijd."

Jaja... 't zal allemaal wel.

Ik sta dus nu ook alleen in het proces om de toestanden rondom de complicaties op te vangen.

Jammer, want wat zou ik het prettig hebben gevonden dat hij zei: "Ja schat, 't is waar, ze zijn niet mooier geworden en ik steun je volledig."

Maar goed... da's dus niet zo en gelukkig heb ik een aantal vriendinnen die me wel steunen. Wel zo fijn.

Enneh... de 1e x dan mijn vriend en ik in bed lagen, heb ik er niet eens bij nagedacht dat hij wel eens kon schrikken van het feit dat ze niet echt zijn. Hahaha, ik was toen heeeeeeeeeeel ergens anders mee bezig.

Na de tijd, toen we de honden uitlieten (hihihi, hoe bedoel je; ik weet alles nog in detail?!!??!!!) vroeg hij me heel voorzichtig: "Lief, je borsten zien er fantastisch uit, maar ze zijn niet echt zeker?"

Hij had 't meer gevoeld dan gezien.

Dusssss... gewoon licht aanhouden en genieten van de kerel die je bij je hebt. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriend (zijn al 2,5 jaar samen) zei eerst dat ie me steunde toen ik het vertelde, maar toen ik eenmaal op consult ging en een afspraak maakte begon hij me om te praten (wat niet lukte) En dan heeft hij zich erbij neergelegd, hij zei wel dat het niet hoefde dat hij me graag zag zoals ik was! En toen ik ze pas had een paar dagen dan keek hij er ook niet echt naar, hij vond ze te nep. Maar naarmate de dagen vorderen en de boobies indalen en zachter worden vind hij ze super! Hij vindt ze wel groot(mocht nog groter van mij :P) en ziet veel verschil maar ik niet echt superveel. Ze wennen ook zo snel. Maandag heb ik mijn eerste lingeriesetje gekocht en jah, hij kon er niet vanaf blijven! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden!

Ik ben nog aan het aftellen naar mijn consult en operatie voor mijn bv, maar ik volg zo veel mogelijk de topics om alles te leren. Mijn vraag is: na de eerste 6 weken, mag je partner er 'net zoals vroeger' gewoon vastpakken, knijpen, zuigen etc etc... hihi... dus zoals 'vroeger'?? Hij maakt zich namelijk zorgen dat je dan niet normaal kan doen wat je wilt, want je moet rekening houden dat je voorzichtig moet zijn... das natuurlijk niet leuk !! Wat is jullie ervaring?? Hoe snel kan alles weer normaal??

liefs,

Marie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja mijn man was daar ook bang voor,was heel voorzichtig enzo,maar toen ik op het eindeconsult moest komen,heeft hij gewoon op de man afgevraagd wat wel en niet kon,nou zei die arts,je kan gewoon alles doen,geniet er maar lekker van whahaha.. 1big_boobs.gif

Alleen de eerste 6 wkn dus voorzichtigheid geboden,maar dat voel je zelf ook wel aan,nu zijn ze bij een met me lichaam.rolleyes.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.