Ga naar inhoud

Mijn man staat niet achter mijn keuze om bv te laten doen.


kevertje

Aanbevolen berichten

Ik ben helemaal over mijn toeren... Ik wil erg graag een bv, omdat ik me echt echt heel slecht voel over mijn huidige borsten, of wat er nog van over blijft. Ik heb altijd mooie borsten gehad, maar na mijn laatste keer borstvoeding blijft hier absoluut niets meer van over. Ze Ijn echt lelijk :-( ik kan niet meer in de spiegel kijken, in bad gaan of douchen met mn man, gaan zwemmen met ons gezin... Ik voel me gewoon erg slecht . Ik zie gra borsten en nu loop ik er bij als een man. Ook intiem zijn met mijn man, is uitsluitend nog met al mn verpakking aan.... Ik weiger van dut uit te doen. Ik loop dagelijks met twee bh's over elkaar en een sportbh erover om alles mooi strak te houden. Mijn man vindt niet dat ik nu een bv moet laten uitvoeren. We hebben juist gebouwd en hij vindt dit nu geen prioriteit. Maar ik heb het geld zelf bij elkaar gespaard en ik betaal het helemaal alleen, net omdat IK het zo graag wil en me er beter bij zou voelen...

Ik zou zo graag mijn voorschot betalen om zo mijn afspraak definitief vast te leggen, maar ik ben bang dat dit zou leiden tot ernstige ruzie... Mijn man houdt sowieso niet van fake. Geen extensions, geen gelnagela... Laat staan valse borsten. Hij heeft schrik dat het niet mooi gaat zijn, dat E niet natuurlijk Ullen aanvoelen en vooral dat ik laat snijden in een gezond lichaam keurt hij niet goed...

Zijn hier nog vrouwen die zich hierin herkennen? Of waarbij hun vriend/man niet achter een bv stond/ staat?

Hoe ga je hier mee om?

Laat je toch een bv doen?

We zijn verder zo gelukkig samen. Maar op dit punt komen we niet overeen. Maak ik een slechte keuze door er toch voor te gaan?

Wie kan me raad geven?

Stel dat er iets misloopt... Dan krijgt hij gelijk! Pffff :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kevertje,

weet je man hoe erg jij hier onder lijdt, dat jij echt absoluut niet tevreden bent en dat jij je heel erg ongelukkig voelt met de borsten die je nu hebt?

probeer er nog een keer rustig met hem over te praten en leg hem uit hoe jij je echt voelt, dat je weet dat er risico's aan zitten, en dat dit geen bevlieging is, dat je er goed over na hebt gedacht, en dan misschien voorstellen om samen bij een pc op consult te gaan, zodat hij ook de voor en nadelen kan horen, risico's, voorbeeld foto's zien etc, misschien geeft dit voor hem een ander beeld,

jouw man wilt jou toch ook gelukkig zien?

zou zeker deze droom niet opgeven, maar het zou heel fijn zijn als je man je hierin kan steunen

heel veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey kevertje, wat vervelend voor je :(

Mijn partner was er in het begin ook fel op tegen. Hij vond het niet nodig en zonde van het geld (ook mijn eigen gespaarde geld trouwens) Hij beschuldigde mij er zelfs van dat ik een ander had, en het daarom deed.

Toen hij zag hoe gelukkig ik erna was en hoe veel lekkerder ik in mijn vel zat is hij helemaal bijgedraaid. Ook in bed heeft hij er nu profijt van, ik schaam me niet meer en ga helemaal los ;)

Ik zou het gewoon doen, je gaat er geen spijt van krijgen!

Veel succes!

Liefs Linny Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kevertje,

wat jammer dat je man je niet steunt?
Hij is de enige die het echt zou moeten begrijpen, die ziet en merkt toch ook dat je je slecht voelt?

Probeer er met hem over te praten, als het je eigen gespaard geld is (had ik ook gedaan om elke discussie achteraf niet te doen uitdraaien op mn borsten) is het nog altijd jouw keuze en echt jouw borsten.

Hij zal hier ook geniet van hebben, ik merk hoe mn zelfvertrouwen gestegen is.

Sexy lingerie, mooie slaapjurkjes etc. Hiervoor me nooit goed gevoeld, en nu ... echt superleuk gevoel.
Zelfs mn libido is gestegen, echt waar. Als je je man naar jou ziet kijken omdat je vol zelfvertrouwen een sexy setje hebt aangetrokken, voelt zo super !

Als je graag mn foto's ziet, (ik moet binnenkort nog eens nieuwe plaatsen) je mag ze altijd aan je man tonen.
Dan kan je hem mss overtuigen dat fake er niet altijd fake uitziet. En het voelt ook heel zacht zodus.

Veel succes meid ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kevertje.

Ik zie net bij je berichten dat 19 mei wordt geholpen door Dr.Plovier 280 cc is heel bescheiden voor deze pc.

Of heb 280 cc gekozen om je man tegemoet te komen(zoals je zo grappig zegt hij houd niet van valse borsten)

Veel sterkte meis ik hoop dat jij en je man hier uitkomen dit is geen ruzie waard,het gaat om JOUW zelfvertrouwen

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal voor de lieve reacties! Jullie zijn zo lief :-)

Ik heb echt een hele lieve man... Maar omdat we sinds een half jaar pas in ons nieuw huis wonen en de buitenkant: oprit, tuin nog volledig moeten aanleggen, vindt hij het nu geen goed moment om geld uit te geven aan een borstvergroting.

Ik begrijp hem ergens wel, ookal is het mijn geld. Maar ik ben nu echt doodongelukkig met mijn borsten. Inderdaad wat je zegt, Memo... Ben er zeker van dat mijn libido ook weer gaat stijgen als ik me beter en vrijer voel in mijn lichaam.. nu steeds met een topje en 2bh's onder... Ik ben het beu... Ik wil zo de zomer niet door. Nu kan ik al die bhbandjes nog verstoppen onder mijn kleren, maar als je dan een t-shirtje draagt dan zie je het meteen.

De reden waarom ik het nu ook zo snel wil is dat... Er zijn buiten mijn ouders, man en zus niemand op de hoogte van mijn operatie en ik wil dat zou houden. Ik ben sinds 10maand ook mama van een tweede en er ijn blijkbaar vrouwen die het GELUK hebben om na hun zwangerschap een grotere cupmaat te hebben. La ik nu die operatie doe en mijn borsten lijken groter dan moet er niet bepaald iets achter gezocht worden, toch?!

@Ank : ik heb nu een aa over denk ik en ik zou graag een volle C cup, kleine D willen. Ik zie graag grote borsten, MAAR WEL in proportie met het lichaam ik ben vrij smal bovenaan, 68cm...Plovier raadde me 280cc aan... Nu hoop ik w ht wel dat ik daarmee uitkom op minstens een volle C cup... Want 3000eur voor grote B, kleine C dat heb ik er nu ook niet voor over. Denk je dat ik misscshien toch 300cc moet vragen?

Ps: heb heelal weinig borstweefsel over na twee x borstvoeding...

Liefs

Kevertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid !!

Mijn man steunt me gelukkig wel hierin vanaf begin al dat het tenr spraken kwam!

Hij vind het ook helemaal geweldig stuurde voorbeeld foto,s en is met consult mee geweest heeft mee gekeken toen ik sportbh ging bestellen ! En gister was mijn dag sinds en heb ik ze en hij wil constant kijken en zegt oh mooi he schat !!

Dus ik weet eerlijk gezegt niet hoe het is als je man je niet steunt , maar hij ziet toch ook wel dat jij je niet lekker voelt bij deze cupmaat !!

Ik hoop dat ie nog bijdraait , en jij met mooie borsten de zomer in kan !!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kevertje,

Ik vind dat jij alleen deze beslissing kan maken. Als jij je ongelukkig in je lichaam voelt dan moet daar iets aan gebeuren. Je hebt er lang genoeg over nagedacht. Het is dus geen bevlieging.

Het is wel zo dat de kosten dan in principe ook voor jou zijn. Als je man mee betaalt heeft hij ook het recht om mee te beslissen. Als ik een man was geweest was ik er altijd voor geweest want jij wordt er gelukkiger door.

Kun je zelf de kosten dragen of daarvoor sparen. Dan ben je van het gezeur af.

X Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

Vervelend om te horen. Ik denk dat het heel erg zou helpen om hem mee op consult te nemen, en daar zijn zorgen om het neppe voor te stellen.

De PC kan hem dan geruststellen, en als je dit zelf ook graag wilt kan je het natuurlijk zo natuurlijk mogelijk laten doen! Laat hem ook vooral veel foto's zien van mooie natuurlijk ogende nepborsten! Kan ie wennen aan het idee:-) Ik zou het hier niet bij laten natuurlijk.. wees niet bang je emoties te tonen en eerlijk te zijn over hoe belangrijk het voor je is en hoe erg je er mee zit. En dat je zelf hebt gespaard natuurlijk! Of hij in ieder geval mee zou willen op consult. (je kan de pc even bellen met het verhaal, dat jij er uit bent maar het belangrijk vind dat je man er ook achter staat dus een soort van herhaling van het consult wilt, tegen kosten waar nodig dan uiteraard..)

Succes en sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lieverd,

Ik heb ook een man die er ABSOLUUT niks van wilde weten!

Hij vond mijn kleine erwtjes goed en mooi genoeg. Hij zei me elke dag hoe mooi hij ze vond en wilde er altijd wel eventjes aan zitten.

Ondanks dat hij zo lief voor me was, bleef het gevoel dat ik niet tevreden was..

Hij zag dat ik elke dag in de spiegel keek en hoe ik er verdrietig om werd..

Ik heb heel veel met hem gesproken, uitgelegd dat ik in mijn jongere jaren ermee ben gepest, dat ik hierdoor erg onzeker wordt en ook jaloers op meiden die in zijn buurt komen met wel mooie borsten..

Hij begreep me uiteindelijk en hij wilde er wel over nadenken.

Ik heb gewoon een afspraak gemaakt bij Diana Gabriels en zei tegen hem dat ik een afspraak had.

Hij is meegegaan en hij had heel veel vragen gesteld!

Na het consult hadden we gelijk een afspraak gemaakt om te opereren en wilde het ook gelijk.

Hij vond het heel spannend en was bang dat het helemaal fout ging, maar ik heb ze nu eindelijk!!!

Communiceren is heel belangrijk, betrek hem in alles en laat hem inderdaad mee gaan naar het consult en alle vragen stellen die hij heeft.

Heel erg veel succes meid!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag dat BB je al in je andere topic uitleg had gegeven over de maten van de protheses en op welke cupmaat je uit zou gaan komen,met de 280 cc maar je kan natuurlijk bij twijfel altijd nog een keer op consult bij Dr Plovier om het over meer cc te hebben ( mits het past)

ben je toen samen met je man geweest?

Je hebt gespaard voor de bv,je hebt het geld liggen, dus waarom zou je het uitstellen?

Het is zeker geen ruzie met je man waard, en ik kan me helemaal voorstellen dat jij nu in dubio zit, maar op deze manier ongelukkig blijven is ook geen optie lijkt mij.

Dus ik zou er voor gaan meid, en wie weet zit jij van de zomer met een mooi gevulde bikini in jullie nieuwe tuin :6:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij vond het ook niks.

Wij hebben er ruzies om gehad.

Hier niet om het geld maar om het feit dat ik in een gezond lijf liet snijden.

Hij is totaal geen borstenman en houdt ook niet van fake.

Maar ik heb het gewoon gedaan,

heb het geld gewoon overgemaakt.

Heel slecht misschien maar ik heb ze lekker wel!

En wat denk je? Kreng zit er wel mooi aan he! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kevertje!

Wat vervelend zeg :/

Mijn vriend vond dat ik in het begin me aanstelde, maar tot nu toe heeft mij me nooit zien zwemmen en toen drong het na 4,5 jaar toch wel door. Ik had altijd zo'n ontzettend gevulde schuimbikini aan, liet me even zien op het strand en rende dan hard naar een omkleedhok.

Ik ben nog maar 2 dagen PO en hij heeft er tot nu toe niet echt van genoten. Vond het wel een opluchting om mij blij te zien, maar hij maakt zich zo'n zorgen nog over het herstel dat ik denk dat we echt een paar maandjes moeten wachten totdat hij helemaal is bijgedraaid. Bij de consulten waar hij bij was heeft hij heel veel vragen gesteld, volgensmij tot ergenis van de PC. :P

En hij bleef heel kritisch waardoor ik eigenlijk vrij goed met beide beentjes op de grond bleef. Ik heb het idee dat ik het tot nu toe vooral zelf heb gedaan met de hulp van een vriendin, maar die steun van hem had ik ook echt nodig hoor.

Het is best een grote beslissing in een relatief korte tijd (wat is zes weken op je hele leven toch?) En het zou jammer zijn als je je alleen voelt in deze tijd en ook nog eens met ruzie zit. Dat is iets waar je dan later dan toch spijt van gaat krijgen (van beide kanten).

Heel veel succes!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij stond er eerst ook niet achter omdat hij ooit iemand kende en je zag dat het valse waren maw je zag de siliconen gewoon door haar botsten heen ale zo die afronding fzo he

Daarna heeft em die van mijn zus gezien en van dan zei hij van ja oke je ziet het niet en vroeg aan mijn schoonbroer of hij da ook voelde en schoonbroer zei dat het natuurlijk niet aanvoelt als echte borsten maar dat het ook niet echt nep aanvoelt

En dus nu mag ik ook :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me moeilijk.. ik denk dat een man ook nooit zal kunnen begrijpen hoe het voelt als je onzeker bent over je borsten. Blijf met hem praten en neem hem anders mee naar een consult. Ik wilde ook graag een bv. En nog steeds wel maar is nu gewoon onmogelijk, we gingen samen naar de open dag van bergman kliniek en gesproken met een pc. Mijn vriend vindt puur natuur ook mooier en hij is bang voor complicaties, geld, je blijft patiënt etc. Maar hij zei wel als jij het graag wilt dan sta ik achter je. Maar ik zou er zelf ook voor betaald hebben, net zoals jij ook zelf gespaard hebt. Ik zou echt blijven praten en maak vaak duidelijk hoe je je voelt en zeg hem ook dat je jezelf niet eens meer aan hem durft te laten zien (naakt) dat is voor hem toch ook niet leuk? Als je er echt enorm mee zit en je wilt het graag, zou ik het wel doen, misschien heb je anders eeuwig spijt. Tja meid, zeker lastig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Héél erg bedankt allemaal voor jullie reacties, steun... Raad!!!

Het blijft moeilijk. Maar ik kan mezelf niet verzoenen met mn nieuwe borsten na mijn laatste zwangerschap! Ik ga zo dadelijk het voorschot betalen en ik wil ermee doorgaan.

Mijn man vindt het nu misschien niet het moment (hij vindt ook dat ik minder gefocust moet zijn op mijn uiterlijk) maar ik hoop dat hij nadien ook blij gaat zijn als ik weer meer zelfvertrouwen heb, als ik weer naakt door het huis durf lopen, zonder me te hoeven schamen....

Mijn schrik blijft wel... Stel als er iets misloopt na de operatie, kapselvorming of echt lelijke borsten... Dan is het hek helemaal van de dam, want dan krijgt hij gelijk!

In elk geval ik dank jullie allemaal voor de vele reacties! Jullie zijn top!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat goed dat je de beslissing hebt genomen, super !!

En dat is echt een uitspraak voor een man hihi niet zo focussen op je uiterlijk, maar als je niet tevreden bent met wat je ziet in de spiegel( of sterker nog, die spiegel meestal ontwijkt) dan is het toch mooi dat we er iets aan kunnen laten doen

Risico's zijn er altijd, want het het is toch een operatie, maar ga er gewoon vanuit dat de meeste bv's allemaal vlekkeloos verlopen, zonder complicaties

Probeer jezelf goed aan de regels te houden, goed je voorbereidingen te treffen , dan ben je al een heel stuk op weg

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal voor de lieve reacties! Jullie zijn zo lief :-)

Ik heb echt een hele lieve man... Maar omdat we sinds een half jaar pas in ons nieuw huis wonen en de buitenkant: oprit, tuin nog volledig moeten aanleggen, vindt hij het nu geen goed moment om geld uit te geven aan een borstvergroting.

Ik begrijp hem ergens wel, ookal is het mijn geld. Maar ik ben nu echt doodongelukkig met mijn borsten. Inderdaad wat je zegt, Memo... Ben er zeker van dat mijn libido ook weer gaat stijgen als ik me beter en vrijer voel in mijn lichaam.. nu steeds met een topje en 2bh's onder... Ik ben het beu... Ik wil zo de zomer niet door. Nu kan ik al die bhbandjes nog verstoppen onder mijn kleren, maar als je dan een t-shirtje draagt dan zie je het meteen.

De reden waarom ik het nu ook zo snel wil is dat... Er zijn buiten mijn ouders, man en zus niemand op de hoogte van mijn operatie en ik wil dat zou houden. Ik ben sinds 10maand ook mama van een tweede en er ijn blijkbaar vrouwen die het GELUK hebben om na hun zwangerschap een grotere cupmaat te hebben. La ik nu die operatie doe en mijn borsten lijken groter dan moet er niet bepaald iets achter gezocht worden, toch?!

@Ank : ik heb nu een aa over denk ik en ik zou graag een volle C cup, kleine D willen. Ik zie graag grote borsten, MAAR WEL in proportie met het lichaam ik ben vrij smal bovenaan, 68cm...Plovier raadde me 280cc aan... Nu hoop ik w ht wel dat ik daarmee uitkom op minstens een volle C cup... Want 3000eur voor grote B, kleine C dat heb ik er nu ook niet voor over. Denk je dat ik misscshien toch 300cc moet vragen?

Ps: heb heelal weinig borstweefsel over na twee x borstvoeding...

Liefs

Kevertje

Hoi Meis.

Die 20 cc meer zal niet veel uit maken hoor Dr.Nio gaf aan dat 150 cc een cupmaat meer.Maar vond Dr.Plovier 280 cc het maximale wat hij kon plaatsen?

Hier een link http://www.mediconsult.nl/fotos-borstvergroting-voor-en-na.html en deze http://drleopetervanderweij.nl/fotogalerij/borstvergroting_fotos-voor-en-na/hier moet je wel even over de foto bewegen wil je de aantal cc zien.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ank,

Nee Plovier heeft zeker niet gezegd dat dit maar de maximum was dat er in kon. Hij zei dit op basis van mijn wens: een volle, natuurlijke C cup.

Hij vroeg nadien heb je foto's bij... Ik zei ja en ik liet ze hem vol enthousiasme zien... En je zag hem even bedenkelijk kijken zo van... Die borsten dat jij mij laat zien zijn wel stuk groter hoor...

Ik zou graag foto's uploaden om aan jullie te laten zien van wat ik wil... Maar dit lukt niet. Weet jij waar ik foto's uit mijn galerij van gsm hierop kan uploaden?

Hoi ayyelikki,

Bedankt voor je raad! Goede voorbereidingen... Bedoel je daarmee gezond eten en sporten?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ayyelikki,

Bedankt voor je raad! Goede voorbereidingen... Bedoel je daarmee gezond eten en sporten?

Groetjes!

hoi kevertje, uiteraard is gezond eten goed, maar met goede voorbereidingen bedoel ik meer de dingen die je allemaal al kan doen net voordat je geopereerd gaat worden zoals bijv :

dingen die je vaak gebruikt op ooghoogte zetten/leggen,want je mag niet met je ellebogen boven je schouders, makkelijke kleding het liefst met voorsluiting of die je over je billen omhoog kan doen, eventueel vast wat dingen in vriezen zodat je het alleen maar hoeft op te warmen( of je man moet het gedeelte koken over willen nemen :6: ) ook bijv repeterende dingen mag je niet, stofzuigen, strijken etc

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ank,

Nee Plovier heeft zeker niet gezegd dat dit maar de maximum was dat er in kon. Hij zei dit op basis van mijn wens: een volle, natuurlijke C cup.

Hij vroeg nadien heb je foto's bij... Ik zei ja en ik liet ze hem vol enthousiasme zien... En je zag hem even bedenkelijk kijken zo van... Die borsten dat jij mij laat zien zijn wel stuk groter hoor...

Ik zou graag foto's uploaden om aan jullie te laten zien van wat ik wil... Maar dit lukt niet. Weet jij waar ik foto's uit mijn galerij van gsm hierop kan uploaden?

Hoi ayyelikki,

Bedankt voor je raad! Goede voorbereidingen... Bedoel je daarmee gezond eten en sporten?

Groetjes!

Hoi Kevertje.

Ik zou niet weten hoe je hier foto's kan uploaden,misschien dat de andere dames je kunnen helpen.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh sorry, had dit topic even gemist!

Wat vervelend van je man zeg... Heb je ondertussen toch het voorschot betaald, zoals je hierboven aangaf? Het is altijd lastig als je iets wilt doen waar je man het niet over eens is.. Zeker als je voor de rest een hele fijne relatie hebt..

Maar juist dan zou je verwachten dat je man begrip heeft voor je situatie.. Misschien draait hij nog wel bij als hij ziet dat je toch doorzet.. Hij verwacht het misschien niet, maar juist daarom denk ik dat hij dan misschien inziet dat je er echt heel erg mee zit :)

Succes in ieder geval!

Om foto's te uploaden, kun je kijken in de volgende link. Daar wordt het goed uitgelegd. Mocht je hulp nodig hebben, dan stuur je me maar een pb :)

http://www.borstenforum.com/topic/5003-start-handleiding-galerij-en-fotos-prive-zetten/

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij vond het ook niks.

Wij hebben er ruzies om gehad.

Hier niet om het geld maar om het feit dat ik in een gezond lijf liet snijden.

Hij is totaal geen borstenman en houdt ook niet van fake.

En wat denk je? Kreng zit er wel mooi aan he! :P

Haha ja!! Hier exact hetzelfde verhaal!!

De mijne is ook geen borstenman etc etc maar hij zit er nu wel elke dag aan heh!

Wat jah het is toch wel lekker heh, eindelijk "iets" om lekker vast te kunnen pakken

en nu vind ie het toch wel erg leuk.. ;p

Pffff mannennnn... ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.