Ga naar inhoud

Start-handleiding Galerij en foto's privé zetten


Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

Soms plaatst iemand foto's in de galerij, maar iplv dat die in een eigen persoonlijk album komen te staan (dat eventueel nog kan ingesteld worden zodat alleen vrienden ze kunnen zien), staan die algemeen en vrij zichtbaar voor iedereen op de hoofdpagina van de galerij, zoals hier:

Je foto's horen dus eigenlijk tussen de lijst 'subalbums' te staan en niet onderaan.

Daarom deze korte geïllustreerde handleiding om jullie op weg te helpen.

  • Ga bovenaan het forum via het pijltje naast je naam naar 'Mijn instellingen'
  • Kies daar het tabje 'Galerij'
  • Klik dan rechts op 'create a new album'
  • Dan klik je opnieuw op 'new album'
  • Dan kun je in het kadertje dat verschijnt je album een naam geven, een omschrijving en kiezen in welke categorie je je album wilt plaatsen (borstvergroting, borstverkleining, borstlift, ...) en of iedereen of enkel je vrienden je foto's mogen zien
  • Waarna je op 'save' klikt en dan kun je foto's beginnen uploaden van je computer door op 'klik om bestanden te koppelen' te klikken.

Nu is ook in je profiel je album terug te vinden, wat niet het geval is als je zomaar los foto's in de galerij plaatst.

Veel succes!

Liefs, Eefje, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Ik zal dit topic eens even uppen en erbij schrijven hoe je je foto's prive zet. De laatste tijd schijnt de R namelijk weer in de maand te zijn, en zijn er weer wat meer Rukkers actief...

Als je niet wilt dat iemand anders dan je vriendinnen je albums en foto's ziet, dan kun je dat voorkomen door in je albums op Editeer te klikken.
Kies dan bij Album Categorie: Private albums (enkel vriendinnen)
Kies dan bij Album Type: Album enkel voor vriendinnen.




Soms moet je dit in twee keer doen, dus eerst album categorie tussendoor even op save klikken en daarna weer op editeer en dan album type. Bij sommigen lukt het in 1 keer...

Mocht het niet lukken, of ben je onzeker of het gelukt is, pb me dan ff :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor de tip best _boobie ...wilde idd mijn albums ook op vriendinnen zetten .

Nu weet ik iig hoe .

Heb de laatste tijd alleen problemen foto,s te plaatsen omdat ze te groot zijn .

Terwijl ik de foto,s altijd op dezelfde manier maak .

Heb je daar ook nog de gouden tip voor ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal dit topic eens even uppen en erbij schrijven hoe je je foto's prive zet. De laatste tijd schijnt de R namelijk weer in de maand te zijn, en zijn er weer wat meer Rukkers actief...

Hihihi ga helemaal stuk hier! De R in de maand, hoe briljant!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...
  • 1 month later...

Vraagje!

Publieke albumAls je dit aanvinkt kunnen andere gebruikers je album bekijken

Ik kan deze niet uitvinken. Betekend dat nu als ik er foto's in plaats dat iedereen deze kan zien? Want ik heb wel 'borstvergroting (privé)' als album gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje!

Publieke albumAls je dit aanvinkt kunnen andere gebruikers je album bekijken

Ik kan deze niet uitvinken. Betekend dat nu als ik er foto's in plaats dat iedereen deze kan zien? Want ik heb wel 'borstvergroting (privé)' als album gebruikt.

In dat geval maak je het album gewoon aan. Daarna ga je naar je eigen galerij en klik je op: editeer.

Hier kun je dan je album categorie en je album type aanpassen. Beide moet je dan zo zetten dat je de optie; alleen vriendinnen, gekozen hebt. Soms kun je alleen categorie of type veranderen. Doe dit dan, sla het op en ga weer naar editeer. Dan kun je het tweede ook veranderen :)

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.