Ga naar inhoud

Mijn man staat niet achter mijn keuze om bv te laten doen.


kevertje

Aanbevolen berichten

Haha, tijgertje!

Hopelijk zal dat hier ook zo zijn! Ik weet dat mijn man graag grote borsten ziet, want toen ik zwanger was en met de borstvoeding had ik een D-cup en je zag zijn ogen telkens glinsteren als hij er naar keek ;-)

Memo, nu doe je me helemaal twijfelen... Zal ik dan maar gewoon de foto's die ik meegenomen heb, als aantal cc nemen???!!!

Twijfels...

In elk geval ik ga de foto's proberen uploaden, dan kunnen jullie ook jullie mening geven :-D

Maar Plovier laat geen pasprotheses passen?! Hoe kan ik dan weten wat het ONGEVEER gaat worden??

Moet je voor een tweede consult weer 50eur betalen? Iemand een idee?

Alvast bedankt!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga af op je foto's, cc's geeft echt een verkeerd beeld.
Bij de ene is 280cc "niets" en bij de andere keiveel.
Is echt moeilijk in te schatten, en cupmaten zeggen niets vind ik.
Want een 70E = 75D = 80C = 85B qua cup (niet qua omtrek)
Dus cupmaten zijn zo verwarrend !

Als je zeker bent van je foto's en echt ziet : "ja zo groot wil ik echt" kan je daar toch op afgaan?
hoeveel cc zouden die foto's geweest zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wauw.. ik moet zeggen ik ben erg happy dat mn vriend me meteen overal mee steunde.. en ik moet zeggen er zijn niet veel vrouwen die voor die 'opgeplakte ballen' gaan..

daarbij denk ik dat nepborsten net zo mooi als echte kunnen zijn, en persoonlijk vind ik ze zelfs mooier als echte.

ik denk meer dat je man flinke vooroordelen over nep heeft, door wat je allemaal op social media enzo ziet. ik bedoel ik heb enorm lang extentions gehad en mensen moest ik het echt vertellen of met ze gaan zwemmen wilden ze doorhebben dat mn haar 'fake' was en tot nu toe met mn boobs denk ik ook niet dat mensen er snel achter komen..

t is meer hoe je kijkt naar van die fake dingen, want tuurlijk alles kun je er fake uit laten zien, maar die mensen die een bv of extentions hebben die zullen echt niet iedereen aan de neus gaan hangen hoe of wat.

ik ken niemand die een bv heeft laten doen, of athans waar ik niet van weet.

en ik denk dat dat t m is..

heel veel succes ben erg benieuwd wat je gaat doen en sorry voor t lange bericht haha

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve dames,

Dit wou ik jullie nu toch ook even vertellen... Ik heb mijn man eindelijk kunnen overtuigen :-) ik ben zooooo blij en vooral opgelucht. Eindelijk kan ik met een gerust hart toeleven naar D-day! Dat de volgende maanden maar voorbij vliegen, intussen zoek ik uit hoeveel cc ik wil :-p

Liefs,

Kevertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.