Ga naar inhoud

Onderzoek over herstel en pijn na de operatie


Gast Akasha

Aanbevolen berichten

Mijn boobs waren juist heel koud in t begin..maar ik ben ook in november geholpen,dus als ik t koud had waren die protheses ook ijs..heel apart.En niet fijn,voelde dan zo nep.dacht Oh shit,wat als ik in de zon ga liggen ...hahaha,dan ga ik koken van binnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds de narcose een hele vettige huid en inderdaad ook allemaal kleine bultjes op mijn kaaklijn. Dus denk wel dat het daar door komt. Alleen een beetje jammer dat het er na 3 weken nog is :(.

Raar om te lezen van die vettige huid, ik dacht al dat dat aan mij lag. Ik kon het eerst niet thuisbrengen zo, maar mn gezicht voelt idd anders aan, wat vettiger. Dan klopt dat blijkbaar. Maar ik ben niet echt onder narcose gebracht, het was meer een "slaapnarcose" of hoe moet ik het zeggen.

Allé, weer iets wijzer geworden... :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar om te lezen van die vettige huid, ik dacht al dat dat aan mij lag. Ik kon het eerst niet thuisbrengen zo, maar mn gezicht voelt idd anders aan, wat vettiger. Dan klopt dat blijkbaar. Maar ik ben niet echt onder narcose gebracht, het was meer een "slaapnarcose" of hoe moet ik het zeggen.

Allé, weer iets wijzer geworden... :rolleyes:

Ja K'tje, heb ook slaaproes gehad en ook weken vette huid en vet haar, bah, maar gaat gelukkig weer over, niet abnormaal dus, zijn er meer die het hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt alles wat ik hier voorbij zie komen is zo ontzettend herkenbaar! Ik denk wel dat het ook heel fijn is om te weten dat je niet de enige bent en dat alle nare dingetjes mettertijd weer wegtrekken. Ik ben 8,5 week po, ik mag, kan en doe alles weer!

Succes ladies, even doorzetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Hallo Meiden,

Denk ook dat het er aan ligt of de protheses voor of achter je spier zijn geplaatst achter de spier geeft veel meer pijn na de operatie.

Zelf heb ik ervaring met voor en achter.

Ook als je weinig pijn hebt zou je nog rustig aan moeten doen de huid moet zich hechten aan de prothese en de litekens zijn erg zwak na een week nog.

Anders heb je meer risico op kapsel later.

Sporten doe ik heel veel en ik merk inderdaad dat ik daardoor fiter ben dan wanneer je niet sport maar nu sport ik zeker 6 weken niet wel wandelen enzo.

Zou iedereen adviseren er niet te makkelijk over te denken en lekker je rust te pakken en goed naar je lichaam luisteren.

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

die bultjes zijn hier ook herkenbaar! wat vervelend zeg ik heb echt nog nooit een bultje gehad!..en nu 3 tussen mijn borsten en 1 op mijn gezicht!! in mijn geval dus al erg veel! wanneer gaat dit weer weg?? ben nu 2 weken PO

over mijn herstel mag ik zeker niet klagen!.. de eerste 4 dagen heb ik niet geleefd! voelde me dood moe van alle pijnstilling.. vanaf de 4e dag gestopt met pijnstilling toen nog 3 dagen wel (dragelijke) pijn gehad.. en vanaf een week ging het elke dag met grote stappen vooruit..

zit nu dus op 2 weken PO en kan al echt zowat alles weer!! voor mij doen leek het lang om een week niks te doen.. maar eigenlijk besef ik nu dat ik van geluk mag spreken als ik andere verhalen lees hier!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Het zal toch echt verschillend zijn voor iedereen.

Het zal vast van zoveel factoren afhangen. Ikzelf heb 480 cc gekregen dual plane, nu 9 dagen po.

De eerste dagen was t olifanten gevoel sterk aanwezig....maar echt na n paar dagen ging t n stuk beter.

Ik slik al twee dagen geen pijnstillers.... Douchen gaat goed, koken, opstaan...

Zelf had ik me voorbereid op heel veel pijn.. (voor zover dat kan)

Tuurlijk heb ik af en toe n pijntje hier en daar....maar ik verwacht ook niks anders. T was n ingreep! ;)

Positief blijven.....uiteindelijk krijgen we er iets heel moois voor.

Liefs,

Jackie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 years later...

Oude topic, maar wil graag ook nog even reageren. Voor de operatie was ik zeer fit (ik train 6/7 dagen per week), maar de eerste twee weken na de operatie waren voor mij een hel. Fitheid heeft niets met de pijn te maken. Ook ik heb namelijk een hoogte pijngrens, maar tegen de zenuwpijn kan kan ibuprofen op. 

 

Ik heb de implantaat achter de de borstspier, die juist door mijn strakke spieren van het trainen een gigantische opzetter hebben gehad. 
 

Sinds de laatste week (week 3); heb ik pas 3 keer kunnen wandelen, waarbij de steken weer terugkomen. Ik heb idd ook last van puistjes en een slecht humeur omdat ik niet kan trainen ? Ik blijf netjes volhouden. 

 

Mijn borsten zijn aan de buitenkant nog erg gevoelig. Wel worden ze al wat kleiner, want ik schrok me in het begin echt rot zo lelijk vond ik ze ergens. We houden vol, hopend op een goed resultaat. 
 

Juist door dit forum heb ik geleerd geduld te hebben. En als ik iets concludeer is dat het herstel echt bij iedereen anders is, maar dat het fijn is andere ervaringen te lezen om wat gerust gesteld te worden. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.