Ga naar inhoud

Pijn na borstvergroting door klem zitten zenuw


Bbb

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb sinds 10 dagen een borstvergroting ondergaan.

Ik had de eerste dagen niet zo veel pijn maar sinds een dag of 4 heb ik altijd een branderig en scherp gevoel op 1 plek in mijn rechterborst.

Ik ging vandaag op controle en de dokter zei dat het een zenuw is die klem zit.

Gebeurd dit veel?

En gaat het over?

Heb gelezen dat sommige vrouwen voor altijd pijn hebben en daar ben ik nu heel bang voor..

Kan het dat er een zenuw geraakt is en dat het dus niet meer overgaat?:(

Voel me er heel slecht door..

Zijn er nog mensen die dit hebben meegemaakt?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Het komt vaker voor. Mijn nichtje heeft het ook gehad, en volgens mij Javaantje hier op het forum ook. Dat gaat gewoon over, wees niet ongerust..

Ik ben al 3 jaar actief hier en heb het dus tot nu toe maar een paar keer gehoord, en ik alle gevallen ging het over :)

Als alles goed op zn plek gaat zitten, is het weg :)

Helaas is er weinig aan te doen qua pijnstilling... zenuwpijn...

Hopelijk is het gauw bij je weg!!

Beterschap!!

Mag ik trouwens vragen bij wie je geopereerd bent, vind ik altijd wel leuk om te weten :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zei je pc erover? Ik heb namelijk een vergelijkbare klacht gehad en toen ik aangaf dat ik dacht dat het een klem zittende zenuw kon zijn zei mijn pc dat je daar weinig aan kan doen.. niet om je bang te maken..

Door de operatie zijn er zenuwen beschadigd geraakt, dat gebeurt altijd, je huid wordt namelijk ineens onwijs opgerekt en dat vindt je lichaam niet zo leuk. Het herstel hiervan kost tijd en helaas is dat per persoon anders. Het kan wel tot een jaar duren voor je helemaal pijnvrij bent.

Maar, je bent pas 10 dagen PO he, over een maandje of wat zal de pijn sowieso al een hele hoop minder zijn. Ik heb destijds met 5 weken ineens pijn gekregen omdat mijn borst toen heftig is gaan zakken en dat was een tijdje heel erg maar is geleidelijk minder geworden.

Helaas kan je alleen maar geduld hebben hierbij, de hersteltijd die voor een borstvergroting staat is een half jaar tot een jaar. Pak je borsten goed in om de pijn te verlichten, wat je ook kan doen is tijgerbalsem erop smeren, dat kan nog wel eens verlichtend werken. Een goed herstel gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Het komt vaker voor. Mijn nichtje heeft het ook gehad, en volgens mij Javaantje hier op het forum ook. Dat gaat gewoon over, wees niet ongerust..

Ik ben al 3 jaar actief hier en heb het dus tot nu toe maar een paar keer gehoord, en ik alle gevallen ging het over :)

Als alles goed op zn plek gaat zitten, is het weg :)

Helaas is er weinig aan te doen qua pijnstilling... zenuwpijn...

Hopelijk is het gauw bij je weg!!

Beterschap!!

Mag ik trouwens vragen bij wie je geopereerd bent, vind ik altijd wel leuk om te weten :)

xx BB

Ja hoor,

Door Bruno De Meyere in Gent, een privéziekenhuis :)

Bedankt! Hoop echt dat het rap overgaat :(

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zei je pc erover? Ik heb namelijk een vergelijkbare klacht gehad en toen ik aangaf dat ik dacht dat het een klem zittende zenuw kon zijn zei mijn pc dat je daar weinig aan kan doen.. niet om je bang te maken..

Door de operatie zijn er zenuwen beschadigd geraakt, dat gebeurt altijd, je huid wordt namelijk ineens onwijs opgerekt en dat vindt je lichaam niet zo leuk. Het herstel hiervan kost tijd en helaas is dat per persoon anders. Het kan wel tot een jaar duren voor je helemaal pijnvrij bent.

Maar, je bent pas 10 dagen PO he, over een maandje of wat zal de pijn sowieso al een hele hoop minder zijn. Ik heb destijds met 5 weken ineens pijn gekregen omdat mijn borst toen heftig is gaan zakken en dat was een tijdje heel erg maar is geleidelijk minder geworden.

Helaas kan je alleen maar geduld hebben hierbij, de hersteltijd die voor een borstvergroting staat is een half jaar tot een jaar. Pak je borsten goed in om de pijn te verlichten, wat je ook kan doen is tijgerbalsem erop smeren, dat kan nog wel eens verlichtend werken. Een goed herstel gewenst!

Inderdaad, hij zei ook dat je er weinig aan kan doen..

Dat het van zelf moet genezen. Makkelijker gezegd dan gedaan vind ik.

Het is gewoon erg irritant .. Telkens ik een beweging maak of inadem voel ik het :(

Pijnstillers werken niet dus dat is ook al geen optie..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat je er wat aan hebt; mijn vader heeft erg last gehad van zenuwpijn na zijn motorongeluk. Uiteindelijk heeft hij anti-depressiva hiervoor gehad. Niet erg gebruikelijk maar dit schijnt hier toch tegen te helpen. Wel rigoureus., maar zijn hele arm stond In de fik om het zo maar te zeggen.

Geen idee hoe heftig het is maar als het echt niet uit te houden is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat je er wat aan hebt; mijn vader heeft erg last gehad van zenuwpijn na zijn motorongeluk. Uiteindelijk heeft hij anti-depressiva hiervoor gehad. Niet erg gebruikelijk maar dit schijnt hier toch tegen te helpen. Wel rigoureus., maar zijn hele arm stond In de fik om het zo maar te zeggen.

Geen idee hoe heftig het is maar als het echt niet uit te houden is?

Het is met perioden, het ene uur brand het enorm en een uurtje erna voel ik het niet meer..

Daarom dat ik niet weet of het echt beschadigd zou zijn of ofdat het iets is dat op mijn zenuw drukt en daardoor die pijn geeft ..

Bedankt voor de tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Bruno??

Javaantje ook bij hem.. Zij heeft anti-epileptica van hem gehad, omdat het continu aanwezig was.. Weet niet meer zeker of ze het in haar topic vermeld had, maar je zou het eens kunnen zoeken in de zoekbalk rechtsboven..

Zo kort po, gaat het meestal na een tijdje weer over.. Maar idd, zoals Boho al zegt, het kan ook later ontstaan.. En omdat alles dan al minder snel nog gaat veranderen, kun je er dan langer last van hebben...

Wel balen hoor, als je zoiets hebt...

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik heb trouwens ook anti-epileptica gekregen van mijn dokter.

Hopelijk werkt dit snel.

Groetjes

Btw mijn chirurg was dokter Bruno Demeyere.

Ik weet dat Javaantje destijds ook anti-epileptica gekregen heeft van Demeyere, om zenuwpijn te verminderen. Bij haar heeft dat goed geholpen en was ze er na een paar weken vanaf :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Ik ben ook geopereerd door Dr Demeyere en ook ik heb enorme last van zenuwpijn in ene borst... wat wel raar is dat die borst waarin dat ik zoveel pijn hèb volledig gevoelloos is.. zelf tepel voel ik niet als ik eraan kom.. hopelijk gaat het ook rap over

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei elise89:

Ik ben ook geopereerd door Dr Demeyere en ook ik heb enorme last van zenuwpijn in ene borst... wat wel raar is dat die borst waarin dat ik zoveel pijn hèb volledig gevoelloos is.. zelf tepel voel ik niet als ik eraan kom.. hopelijk gaat het ook rap over

Hey elise. 

Ik ook geopereerd bij bruno demeyere. (26april)Heb al 3 dagen een schurende pijn aan mijn borsten en niks gevoel in de tepels ... Blij dat ik niet alleen ben! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei elise89:

Hoe bedoel je beginnen smeren? Ik ben niet op de hoogte.. Kun je iets doen om het gevoel te stimuleren mss? Vertel mij alles

Ja ik heb hier op het forum gelezen insmeren met bodylotion (niet masseren) en het schuurt veel minder over je bh. Echt eens proberen. Ik doe het nu 3 maal daags. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei elise89:

Wat schuurt er minder? Het is gevoelloos van mij dus ik voel niets schuren... alleen die stomme zenuwpijn 

Hey elise, 

mijn borsten zijn dus niet gevoelloos integendeel overgevoelig. Daarom voel ik elke beweging die ik maak.. Omdat borsten bewegen in de bh .. Zelf gordel in de auto kan ik niet verdragen. Tegenover mijn tepels is het een groot verschil want deze voel ik namelijk niet. (Gevoelloos) en geen reactie op aanraking of koude :-( 

de zenuwpijn kan ik nietvan meespreken. Heel af en toe een steekje maar helemaal niet veel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 years later...
Op 3-5-2015 om 12:52, roosje1983 zei:

Beste Bbb,

Ik wou graag eens weten of jij nog last hebt van stekende pijn in je borst( zenuwpijn)?

Ikzelf heb 16 dagen geleden BV ondergaan en heb enorme last van zenuwpijn,

Ben bang dat dit nooit zal overgaan.

Groetjes

Hoe is dit inmiddels afgelopen? Ik heb dit nu, maar dan in mijn rug. 10 dagen sinds po, ik heb veel pijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.