Ga naar inhoud

Jenette : 23 maart 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hoiii nee joh ik wilde gewoon snel naar huis ,was al aangekleed en al toen de zuster kwam hahaha zo das snel zei ze

Maar ja lig liever thuis dan in t ziekenhuis

Was om kwart over 1 weer boven en om kwart over 2 zat ik al in de auto haha

Heerlijk naar huis

Narcose is me echt meegevallen,en ben echt blij met me boobs

Vind t alleen zo moeilijk om stil te zitten

XXX jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoiii dreumes moet zeggen tot nu toe valt het mee,ja branderig gevoel bij de snee zeg maar ,ik keek er ook heel erg tegenop narcose enzo maar viel echt reuze mee

zo lag ik te praten en ineens word ik wakker met boobs

Nee maak je niet druk joh komt goed

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sliep al voor de narcose haha.. Had vannacht bijna niet geslapen van de spanning, 10:00 werd ik gewekt mevrouw.... Wakker worden, u bent geopereerd, ik heb als eerst m'n gebit gecheckte na 10 min dacht ik oja ik zou toch borsten krijgen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel

Xxxx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiiii joyce112 dankjewel. Zie dat je ook naar nio gaat hele goeie keus van je

Het is een hele aardige eerlijke man ,trouwens al het verplegend personeel waar ik mee te maken heb gehad in het slaz waren echt super aardig en lief ze stellen je echt op je gemak

Ik ben 23 maart geopereerd en ik moet zeggen het is me echt 100 procent meegevallen ik heb 1 klote nacht gehad maar de nachten erna gewoon goed geslapen

Kon ook gewoon zelf me bed in en uit komen ja wel effe op me tanden bijten maar goed dat hoort erbij

Tuurlijk doet het af en toe wel pijn maar het is heel goed te doen zelfs zo goed dat ik vandaag al weer wat huishoudelijke dingen heb gedaan

Effe de was gedraaid opgehangen ,kleine boodschappen gehaald en zelfs gekookt hahaha

Xxxx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel joyce1986 ik ben er ook super blij mee

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je heb een goeie keus gemaakt hoor .

Ik ben erg blij met mijn nieuwe boobs maar nog wel wennen hoor ,

Maar oh zo blij met de maat en de keus voor nio

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.