Ga naar inhoud

Jenette : 23 maart 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hoii snoepje84 en hoe gaat het nu met je .begreep dat je nu ook een sport bh draagt wel fijn lijkt me je heb nu ook kunnen zien hoe ze eruit zien

Ik denk dat ik voor dual plane gaat want net wat jij zegt als ik achter de spier gaat krijg ik straks double bubble en voor de spier kan je ook weer snel last krijgen van rimpel vorming of dat je de rand Vd prothese zitten ik laat me eigen zeer zeker goed voorlichten maar ik ben er eigen al een beetje over uit dat dual plane het best voor mij is

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

Nog effe een vraagje aan alle meiden die door d'r Verdonck zijn geopereerd

Nu las ik hier ergens op het forum dat je iets van een echo moet hebben of zoiets want zonder dat doet Verdonck niks weten jullie wat hiermee bedoeldt word ???

XXX jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja klopt, hij schrijft hier een verwijsbriefje voor als je op consult komt. Dat doet hij standaard, ik heb een mammografie laten maken (vonden ze in mijn zh beter) en die is gewoon vergoed.

Ik ben afgelopen maandag geopereerd door onze grote vriend :P, heb ook een verslagje op het forum staan als je benieuwd bent.

al ben ik wel benieuwd of hij 500cc wil plaatsen? hij is altijd erg voorzichtig met cc's

Wanneer heb je een consult?

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jenette,

Die echo is gewoon uit voorzorg. Ik heb dat ook moeten laten doen. In mijn ziekenhuis deden ze juist geen mammo maar wel een echo. Denk dat dat wat van ziekenhuis tot ziekenhuis verschilt.

Maar zou me daar niet zoveel zorgen in maken als ik arts was zou ik ook graag weten of alles ok is voor ik ergens aan begin te snijden:).

Ik heb al enkele jaren last van 'fybroamonen' of hoe je dat ook schrijft, zijn goedaardige knobbels. En zulke dingen of cystes zien ze terug op echo.

Bij mij is achteraf ook nog een punctie van die knobbels genomen om 100% zeker te zijn dat ze ok waren, maar Dr. verdonck en de andere artsen zeiden al haast 99% zeker te zijn dat het ok was. Maar toch om die 100% te hebben de punctie gehad.

Ik zou je wel aanraden de echo goed op tijd te doen. Moest je zoals in mijn geval een fybronoom of dergelijke hebben en er zou nog een punctie komen dat je voldoende tijd hebt tussen de echo, ergste geval punctie en operatie ivm ontstekingen. Nu ik denk dat ik echt wel één van de weinige ben die een punctie nodig had!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 9 maar t consult en 10 maart operatie

NeXT day surgery dus,dat heeft mijn dochter in 2012 ook gehad ook bij de wk en ook geopereerd door d'r Verdonck en die hoefde geen echo of mammo dus vandaar dat ik dat vraag ,maar als het nu wel zo is doen ze dat dan in de wk omdat ik dus next day surgery heb???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook al een bevestigingsbrief van het consult en operatie en daar staat niks in over echo of mammo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik weet t ook niet ,mijn dochter heeft t ook niet gehad ,niet bij haar 1e bv bij een andere kliniek en bij de 2e bv in de wellnesskliniek ook niet

En mijn vriendin ook niet die is bij clobal clinic ofzoiets in België geweest

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niemand ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien iemand ervaring met next day surgery in de wellness kliniek in Genk

Door d'r Verdonck

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken iemand die dat heeft laten doen, kwam op maandag voor consult, daarna hotelletje gepakt met haar vriend en de volgende dag werd ze meteen 's ochtends geopereerd, vooraf het volledige bedrag betaalt. Ze mocht aan het begin van de middag al naar huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai dat is snel :7: ik dacht dat als g betaald had men nog een paar maand wachten moest ,

Heb ook besloten consultatie te gaan doen bij de wellness maar dan bij Dr Damen omdat de secretaresse me dat aangeraden had gezien ik van mn eigen nog wat grotere borsten had ( na borstvoeding ) en niet Dr verdonck maar ik twijfel heel erg omdat ik hier heel veel goede dingen lees over Verdonck maarja =)

Moeilijk Moeilijk :121:

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

uit ervaring weet ik dat de WK de operatie anders inboekt dan een borstvergroting, omdat dat daar nu wettelijk een bedenktijd aan vast zit !

maar verzint eer ge begint,

succes !jenette, ik zie dat je uit Rotterdam kom...? waarom ga je niet naar parkkliniek ?

Omdat ik veel goede verhalen over den wellnesskliniek hoor en over d'r Verdonck

En de parkkliniek is ook aanzienlijk duurder

Link naar reactie
Delen op andere sites

uit ervaring weet ik dat de WK de operatie anders inboekt dan een borstvergroting, omdat dat daar nu wettelijk een bedenktijd aan vast zit !

maar verzint eer ge begint,

succes !jenette, ik zie dat je uit Rotterdam kom...? waarom ga je niet naar parkkliniek ?

Omdat ik veel goede verhalen lees over dr Verdonck ,en next day surgery vind ik wel makkelijk omdat ik van ver kom,mijn dochter is ook geopereerd door dr Verdonck en is echt heel tevreden ,na een mislukte te kleine bv van d'r lommen ,ik weet dat de parkkliniek hier vlak bij mij is maar hun zijn ook een heel stuk duurder,ik heb besloten om gewoon te kiezen voor een arts waarvan ik denk dat ie bij mij en mijn wensen past dus daarom heb ik gekozen voor dr Verdonck ,

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai dat is snel :7: ik dacht dat als g betaald had men nog een paar maand wachten moest ,

Heb ook besloten consultatie te gaan doen bij de wellness maar dan bij Dr Damen omdat de secretaresse me dat aangeraden had gezien ik van mn eigen nog wat grotere borsten had ( na borstvoeding ) en niet Dr verdonck maar ik twijfel heel erg omdat ik hier heel veel goede dingen lees over Verdonck maarja =)

Moeilijk Moeilijk :121:

Kus

Kan je niet op dezelfde dag bij allebei een consult doen???

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik veel goede verhalen lees over dr Verdonck ,en next day surgery vind ik wel makkelijk omdat ik van ver kom,mijn dochter is ook geopereerd door dr Verdonck en is echt heel tevreden ,na een mislukte te kleine bv van d'r lommen ,ik weet dat de parkkliniek hier vlak bij mij is maar hun zijn ook een heel stuk duurder,ik heb besloten om gewoon te kiezen voor een arts waarvan ik denk dat ie bij mij en mijn wensen past dus daarom heb ik gekozen voor dr Verdonck ,

Xx jenette

je moet natuurlijk ook van je eigen gevoel uitgaan... :) maar ook uit ervaring weer ik dat 'goedkoop duurkoop' is........ verdonck heb ik nog niets slecht hier gelezen, ik ben dan ook niet bij verdonck geweest maar bij dr damen, hou er wel rekening mee dat ALS er problemen zich voor doen ( wat ik niet hoop voor je) deze kliniek niets waarmaakt van hun lovende berichten, en je geheel negeren, lees anders mijn verhalen even.... wil je niet in verwarring brengen of negatieve shit brengen, maar wil duidelijk maken dat deze kliniek ook een duistere kant heeft.... je mag me altijd een pb sturen xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet natuurlijk ook van je eigen gevoel uitgaan... :) maar ook uit ervaring weer ik dat 'goedkoop duurkoop' is........ verdonck heb ik nog niets slecht hier gelezen, ik ben dan ook niet bij verdonck geweest maar bij dr damen, hou er wel rekening mee dat ALS er problemen zich voor doen ( wat ik niet hoop voor je) deze kliniek niets waarmaakt van hun lovende berichten, en je geheel negeren, lees anders mijn verhalen even.... wil je niet in verwarring brengen of negatieve shit brengen, maar wil duidelijk maken dat deze kliniek ook een duistere kant heeft.... je mag me altijd een pb sturen xxx

Hoiii mrs right. Ik heb je verhaal gelezen en vind het echt heel erg rot en echt vervelend voor je .en ook ik weet uit ervaring dat goedkoop vaak ook duurkoop is ,maar ik heb gewoon gekozen voor d'r Verdonck mede door de ervaringen van de mensen hier op het forum en de ervaring van mijn dochter, ik lees hier ook slechte verhalen van meiden bij vooraanstaande klinieken,evenals bij mijn dochter bij d'r lommen van de Bergman kliniek ,die eerste operatie van haar was ook aanzienlijk duurder dan de 2e operatie bij d'r Verdonck maar de 2e operatie was wel een heel stuk beter en de verzorging en nazorg ook,ik denk gewoon dat het van persoon tot persoon verschilt en het maakt zeker ook wel degelijk een verschil uit bij wat voor dr je gaat ,ik wil je wel heel veel suc6 wensen en hoop voor je dat alles goed komt

Gr jenette xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gelukkig bij nio ,heel fijn consult gehad ,neemt echt de tijd voor je ,en heeft ook nog even foto's voor me gemaakt,voelde mij er 1000 procent meer op mijn gemak dan in de wellnesskliniek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.