Ga naar inhoud

Jenette : 23 maart 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hallo ik word als het goed is 10 maart geopereerd voor een borstvergroting bij dr vedonck in de wellneskliniek ,ppff ben best wel zenuwachtig ,ik had eigenlijk ook nog een vraagje aan de dames die ook in deze klinieken zijn geholpen ,hoe was jullie ervaring daar en zijn jullie tevreden over het resultaat,

Ben ook nogal bang voor de slaap sedatie vroeg mezelf dan ook af of er constant een anasthesist bij de operatie aanwezig is die je in de gaten houd

Alvast bedankt voor de reacties

Gr. Jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb bij elk ding gevraagd is dat roesje na 5 x vragen elke keer kreeg ik wat anders toen kwam er een man en ik zeg hoe heet jij hij zei zijn naam. Ging achter me zitten toen zei de verpleegkundige het kan gaan prikken vervolgens ging de hart ding opblazen en was ik weg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik zie dat jij high profile heb dat wil ik ook graag achter de spier ,ik wil denk ik alleen zon 400 cc ik heb na zon 15 kilo afgevallen te zijn wat slappere borsten gekregen van een volle c/d cup naar een B cup gegaan mag ik vragen wat voor cup maat jij had en wat je nu heb ,en wanneer je geopereerd ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik zie t al je bent vandaag geholpen hoop voor je dat het is meegevallen en dat je niet zoveel pijn heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou die zien er best groot uit hoor volgens mij word dat een D cup en volgens mij zijn ze prachtig gelukt ohh ben zo benieuwd als je verband eraf mag jij kan natuurlijk ook niet wachten ,hoe lang moet dat trouwens blijven zitten ???

Maar zo te zien zijn ze echt prachtig geworden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga ik zeker doen jij heel veel suc6 de komende dagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook naar verdonck geweest. Echt leuke man waar je je zeker op je gemak voelt :)

In mijn inhoud kunt u er veel over lezen en zien in mijn gallerij. Rechts boven in je zoekbalk kan je altijd 'verdonck of wellness' intypen vind je inorm veel info over bij verschillende meisjes :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook naar verdonck geweest. Echt leuke man waar je je zeker op je gemak voelt :)

In mijn inhoud kunt u er veel over lezen en zien in mijn gallerij. Rechts boven in je zoekbalk kan je altijd 'verdonck of wellness' intypen vind je inorm veel info over bij verschillende meisjes :) x

Bedankt voor de tip en ik ga zeker je verslag lezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net je foto's bekeken chargie jou boobs zijn echt prachtig geworden WOW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisteren geholpen en ben erg tevredem over hoe ik behandeld was, was wel erg teleurgesteld in de medicatie die ze me gaven/voorschreven omdat ze wisten dat ik standaard al aan veel ergere medicatie zat..

de pijn valt me vies tegen en had bloeding deze ochtend. had even gebeld en ben echt happy met hoe je altijd terecht kunt met bellen..

en nja ben erg benieuwd naar het resultaat maar dat kan ik nu dus nog niet echt zien :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi loveut kan begrijpen dat je een beetje teleurgesteld was in de medicatie omdat ze al wisten wat voor medicatie je had ,en wat bedoel je met nabloeding ik neem aan uit je insnede ppfff dat lijkt me niet echt prettig,misschien een stomme vraag maar ik zat er aan te denken om te vragen of ze een foto van mijn borsten willen maken na de operatie voor de band erom gaat dat je een beetje idee heb hoe het eruit ziet ,want dan heb je bv gehad moet je nog 2 weken wachten voordat je wat kan zien ,nog een vraagje hoeveel cc heb je genomen en heb je voor of half achter de borstspier.

Nog even over de slaapverdoving merk daar echt niks van als ze je dan opereren ,heb nl een paar verhalen gelezen van vrouwen die echt dingen hoorde enzo

Wil je heel veel suc6 wensen met je herstel en hoop dat de pijn minder word denk gewoon proberen zoveel mogelijk te slapen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb 425 cc achter de borst spier, en heb niks gemerkt van de slaapverdoving..

slapen gaat voor mij juist moeilijk omdat jk rechtop probeer in slaap te vallen maar hoop dat ik t ergste achter de rug heb :P

die bloeding nja had ineens bloed in mijn slaap kleding en in t verband

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil ook graag ongeveer 425 cc of misschien iets meer achter de spier,heb nu een B cup na ongeveer 15 kilo te zijn afgevallen ,en ik ben 44 dus het is allemaal wat slapper geworden dus vandaar een bv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik ben ook vrijdag door verdonk geopereerd. Bij mij is het reuze meegevallen! ik stond als eerste op. Vriendelijk personeel, ging allemaal vlot. Je kan er ook altijd terecht met vragen. Na de operatie kon ik snel naar huis. De terugweg viel mee, moest wel maar een half uur. Had mij al voorzien van kussens maar heb geen last gehad. De dag erop was wel pijnlijk! Elke kleine beweging was een ramp. Vanaf gisteren is het gemindert en vandaag ben ik al te voey naar de kapper geweest en doe licht huishoudelijke taken.

Het zal wat van persoon tot persoon afhangen. Maar ik zou je niet laten afschrikken door horror verhalen.

Voor mij is de medicatie voldoende. De paracetamol neem ik er 2van en de ibuprrofen neem ik uit tegen ontstekingen. Ik werd te groggy van meer paracetamol. Het rechtop slapen daar had ik meer schrik voor want ik ben een heel moeilijke slaper en als ik te weinig slaap ben ik gevoelig voor een epilepsie aanval. Maar door de medicatie ben je best suf en slaap je toch voldoende. Ik slaap met een voedingskussen en een hoop extra kussens in mijn rug.

Zoals je hoort gaat het voorlopig super. Ik hoop dat het zo blijft en ik tevreden ga zijn over het resultaat.

Veel scemet jou bv!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er hier nog meer vrouwen die 10 maart geopereerd worden i de wellness kliniek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi curly wat lief van je ,nou daar komen de vragen hoor wat voor maat had je voor de bv hoeveel cc heb je genomen en wat voor maat heb je nu ongeveer,als ik het goed heb heb jij dual plane borsten van dr Verdonck die Zou ik ook graag willen het liefst rond de 500 cc ,hoe gaat het nu met je ,en ben je tevreden met je borsten ,zou jij eens bij mijn galerij willen kijken ,om te kijken of dual plane ook wat voor mij zou zijn alvast bedanktttt en nog suc6 met de welbekende martelband

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een a/b 75 volgens dr. Verdonck. Ik droeg wel altijd een b, die veel te groot zat;). Ik heb 330 cc ronde implantaat dual plane plaatsing. Momenteel in sport bh heb ik een C, ben nog maar 5 dagen verder. Ik hoooop op een D uit te komen! Dr Verdonck zei dat 350 cc het max voor mij zou zijn als ik het natuurlijk wou maar dat de 330 nog natuurlijker zou zijn. Ik heb voor de 330cc gekozen maar heb nu al spijt!!! En ik had echt schrik dat ze te groot zouden zijn. Wat ze dus zeggen klopt echt je went er zo aan!

Ik ben erg tevreden over hem, tot nu toe natuurlijk, ik ben nog maar een paar dagen verder en hoop dat alles verder goet verloopt. Heb je al een consultatie gehad bij hem? Hij zal direct kunnen zien wat het mooiste bij jou gaat zijn. Ik denk dat heel veel van je huid,borst en lichaamsbouw afhangt.

Met mij gaat het goed. Mijn verband is er af, zat echt te strak. Ik heb wel enorme bloeduistortingen maar ik heb daar altijd heel veel last van gehad. Heb ook snel blauwe plekken dus verschiet er niet zo van. Hoe ik me nu voel zou ik terug aan het werk kunnen, ik doe wel bureau werk. Ik heb niet echt pijn meer, ik ervaar meer ongemak dan pijn. De eerste 3-4 dagen zijn de ergste. Voor mij was de 2e het zwaarste dat was echt een ramp! Dan lijkt het alsof je door een auto bent omgereden. De kleinste beweging doet pijn. Gelukkig was dat echt enkel die 2e dag. De 3e dag was al dragelijker. Het huishouden en de verzorging van mijn zoontje daar heb ik echt wel hulp bij nodig. Daar moet je je wel op voorzien.

Voorlopig ben ik heel tevreden over mijn borsten. In mijn gallerij heb ik een foto staan, kan je altijd eens zien. Ik vind ze er al heel natuurlijk uitzien voor zo enkele dagen verder te zijn. Op foto lijken ze wel kleiner dan ze er in het echt uitzien gelukkig:). Hoop dat alles verder goed verloopt maar momenteel ben ik echt tevreden!

Heb net ook even gekeken bij jou foto's. Ik denk dat dual plane of achter de spier altijd natuurlijker is?? Omdat de spier de prothese wat afvlakt en je daardoor minder de rand van de prothese ziet. Als je zelf veel borst bovenaan hebt dan zou voor de spier wel kunnen omdat het dan niet zo opvalt? Denk ik. Weet er niet zo heel veel van dus dat kan je misschien best eens goed navragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kan je wel voor de spier. Als je achter doet met de grote van jou borst kan je dubbele borst krijgen. Dus informeer daar goed in. Precies weet ik het niet ik heb dag 2 en 3 het meeste last gehad de minste beweging deed pijn bij mij zitten ze achter de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik voor dual plane ga.en curly hartstikke bedankt voor alle info Gelukkig gaat t al weer beter met je ik ga effe bij je foto's kijken

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een a/b 75 volgens dr. Verdonck. Ik droeg wel altijd een b, die veel te groot zat;). Ik heb 330 cc ronde implantaat dual plane plaatsing. Momenteel in sport bh heb ik een C, ben nog maar 5 dagen verder. Ik hoooop op een D uit te komen! Dr Verdonck zei dat 350 cc het max voor mij zou zijn als ik het natuurlijk wou maar dat de 330 nog natuurlijker zou zijn. Ik heb voor de 330cc gekozen maar heb nu al spijt!!! En ik had echt schrik dat ze te groot zouden zijn. Wat ze dus zeggen klopt echt je went er zo aan!

Ik ben erg tevreden over hem, tot nu toe natuurlijk, ik ben nog maar een paar dagen verder en hoop dat alles verder goet verloopt. Heb je al een consultatie gehad bij hem? Hij zal direct kunnen zien wat het mooiste bij jou gaat zijn. Ik denk dat heel veel van je huid,borst en lichaamsbouw afhangt.

Met mij gaat het goed. Mijn verband is er af, zat echt te strak. Ik heb wel enorme bloeduistortingen maar ik heb daar altijd heel veel last van gehad. Heb ook snel blauwe plekken dus verschiet er niet zo van. Hoe ik me nu voel zou ik terug aan het werk kunnen, ik doe wel bureau werk. Ik heb niet echt pijn meer, ik ervaar meer ongemak dan pijn. De eerste 3-4 dagen zijn de ergste. Voor mij was de 2e het zwaarste dat was echt een ramp! Dan lijkt het alsof je door een auto bent omgereden. De kleinste beweging doet pijn. Gelukkig was dat echt enkel die 2e dag. De 3e dag was al dragelijker. Het huishouden en de verzorging van mijn zoontje daar heb ik echt wel hulp bij nodig. Daar moet je je wel op voorzien.

Voorlopig ben ik heel tevreden over mijn borsten. In mijn gallerij heb ik een foto staan, kan je altijd eens zien. Ik vind ze er al heel natuurlijk uitzien voor zo enkele dagen verder te zijn. Op foto lijken ze wel kleiner dan ze er in het echt uitzien gelukkig:). Hoop dat alles verder goed verloopt maar momenteel ben ik echt tevreden!

Heb net ook even gekeken bij jou foto's. Ik denk dat dual plane of achter de spier altijd natuurlijker is?? Omdat de spier de prothese wat afvlakt en je daardoor minder de rand van de prothese ziet. Als je zelf veel borst bovenaan hebt dan zou voor de spier wel kunnen omdat het dan niet zo opvalt? Denk ik. Weet er niet zo heel veel van dus dat kan je misschien best eens goed navragen.

Zoals je zegt je weet er snel aan dat hoor ik vaak vandaar dat ik iets in de buurt van 500 cc wil
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.