Ga naar inhoud

Kortademig na borstvergroting


Gast beautje79

Aanbevolen berichten

Gast beautje79

Hallo allemaal,

5 dagen geleden heb ik succaesvol een borstvergroting ondergaan, alles is super goed gegaan.

Alleen zit ik met het volgende: momenteel ben ik kortademig tegen het benauwde aan als ik er teveel aan denk.

Heeft iemand van jullie hier ook last van gehad?

Groetjes Beau

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast babbelaar

hey...

nee ik heb er helemaal geen last van.

kijk je heb toch een beetje last van dat gebied...mss benauwd je dat een beetje.

of benauwd het je een beetje dat er iets anders in je lichaam zit!

gewoon rustig door blijven ademen hoor....

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast beautje79

Hoi allemaal,

Fijn dat ik het dus niet alleen heb gehad.

Je maakt je eigen al gelijk zorgen natuurlijk.

In het verleden heb ik ook wel eens last gehad van hyperventilatie, dus het zal ook wel deels van het druk maken zijn.

Vandaag voor het eerst auto gereden, eigenlijk was het best lachwekkend.

Bij elk hobbeltje in de weg lijkt het of er zakken met water in je borsten zitten haha...wat een onnatuurlijk gevoel zeg.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hahahah geeft in het begin een raar apart gevoel erbij heey?

maar dit word vanzelf minder hoor,over een half jaar weet je niet meer beter en merk je dat niet meer op,omdat dat onnatuurlijke gevoel afneemt in de loop der tijd.

had je verders geen pijn met sturen en schakelen?

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik heb de eerste dagen ook erg last van gehad..ook tegen hyperventilatie aan!Niet fijn!

ze zeiden tegen mij dat ik verkeerd adem en daardoor nog benauwder kreeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik ook gehad. Nu lees ik eigenlijk ook voor het eest dat ik dus niet de enige was. Ik raakte er soms wel eens een beetje van in paniek. Gelukkig was dat alleen in het begin en heb ik er nu geen last meer van. :) Dus komt allemaal goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan altijd en bij iedereen hoor .

Wat roken betreft :

Nicotine in elke vorm (sigaret , kauwgon , pleister enz. ...) veroorzaakt vernauwde bloedvaten en verminderd de zuurstoftoevoer aan weefsels . Hierdoor kunnen er niet voldoende voedingstoffen afgeleverd worden voor een adequate heling . Voor alle wonden is het belangrijk dat er een goede zuurstoftoelevering is maar vooral wanneer de huid van onderliggende structuren is gescheiden waardoor er een flap ontstaat . Nicotine gebruik vergroot de kans op afsterving van de flap . Het is verstandig te stoppen met roken meestal 3 weken voor de ingreep .

>>> al vind ik - als niet rookster - de uitleg wel érg overdreven hoor . Zo lijkt 't wel of je wonden niet genezen wanneer je rookt terwijl er volgens mij veel blijven roken al proberen ze wel wat te 'minderen'.

Andere dingen die je zelf kan doen om je herstel wat te bevorderen lees je hier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Pfff B-cupje...

En mij is het nog altijd niet gelukt om helemaal te stoppen... Hoop toch dat alles voorspoedig verloopt!

En Beauty, ik heb het ook de eerste dagen gehad... Voelde duidelijk dat het door de druk van de siliconen kwam en de druk van de strakke sportbeha...

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.