Ga naar inhoud

Strawberry86 : 2 maart 2015 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Oja ik zie ook dat je ng consult hebt bij demeyere, dat was degene bij wie ik eerst op consult ben gegaan, hij is ook voorstander vr anatomische en vr de spier, dus wrs gaat hij ook de dingen niet zeggen die jij wil horen.

Zo heb ik mijn consult bij hem ervaren

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 267
  • Created
  • Laatste Reactie

Oja ik zie ook dat je ng consult hebt bij demeyere, dat was degene bij wie ik eerst op consult ben gegaan, hij is ook voorstander vr anatomische en vr de spier, dus wrs gaat hij ook de dingen niet zeggen die jij wil horen.

Zo heb ik mijn consult bij hem ervaren

Nee hoor.. Demeyere is in eerste instantie voorstander van rond...

Als rond niet gaat, gebruikt hij liefst de natrelle style 510 (dat is een anatomische prothese met een xtra dunne bovenrand en extra veel projectie (niks lelijks aan trouwens ;) )) en als dat niet gaat, of je wilt dat niet, dan kan hij dual plane plaatsen.

Hij is niet iemand die zijn zin doordrijft, maar goede uitleg geeft over wat wel en wat niet kan.

Hij past pas tijdens de operatie en dat is eigenlijk heel fijn. Op die manier kan hij het maximaal haalbare plaatsen.

Wel is het zo, dat als je weinig weefsel hebt, dat je minder cc kunt plaatsen bij ronde prothesen. Dit is omdat je anders snel last zou krijgen van rimpelvorming.. Omdat hij niet zo een voorstander is van dual plane, biedt hij daarom nog de natrelle style 510 als tussenoplossing. Liefst snijdt hij namelijk niet in een spier die daardoor minder functie kan krijgen.

Heel veel succes met je keuze... Je moet doen waar jij je goed bij voelt.

En als je graag echt het maximaal haalbare wilt hebben, dan lijken mij dr. Plovier en dr. Nio de enige twee pc's waar je kunt bereiken wat je graag wilt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me voorstellen dat het consult niet is gegaan zoals je het liever had gezien.

Ik weet niet wat bij jou mogelijk is natuurlijk, maar 380cc hoeft helemaal niet groot te zijn. Dan zijn mijn borsten voor hem mega haha

Je heb nog een consult bij de Meyere en ben benieuwd wat hij zal zeggen. de Meyere is zeker een voorstander van voor de spier, maar niet perse voor een anatomische protheses. Als het echt niet anders kan zal hij daar voor kiezen omdat hij juist voorstander is van voor de spier ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Bedankt voor de bemoedigende reacties, had ik even nodig.

 

Als jullie me toevoegen als vriend kunnen jullie mijn zigezegd 'probleemgevallen' bekijken :-) (nooit gedacht dat ik ooit nog foto's van m'n borsten online zou zetten).

 

 

 

Desert-Rose, het probleem volgens hem voor ronde prothesen was volgens hem ook mijn tepels, die zouden te laag zitten voor ronde zei hij. Al vind ik dit precies een beetje raar.

 

 

 

Lizz1808, is het bij Plovier niet héél lang wachten voor een afspraak? Nu wat moet dat moet natuurlijk, het gaat tenslotte over je lichaam.

 

 

 

Best_boobie, ik wil tussen de 300c en de 380cc, hoef zelfs niet het maximum. Ik heb hier al héle mooie boobies gezien van 300cc, maar deze dames hadden wel al iets meer eigen weefsel om mee te starten. Wat je schrijft geeft me moed voor volgende week, eens kijken wat De Meyere te zeggen heeft. Ik denk ook wel dat de mentaliteit een beetje anders gaat zijn, niet enkel uit 'medisch' standpunt. Ik schaamde me bijna dat ik 'gewoon' grotere borsten wil en niet omdat er een medische reden is.

 

 

 

Ik heb ook al veel goeds gelezen over Dr. Verdonck, maar dat hij steeds achter de spier plaatst. Is dit dan echt helemaal achter de spier of dual plane?

 

Want helemaal achter de spier wil ik precies niet graag.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben verliefd op Demeyere!!

Wat een kunstenaar/professional/geweldige kerel en hij heeft helemaal geen voorkeuren (waarmee ik BB niet wil ondermijnen).
Alle vormen en merken van protheses zijn met hem te bespreken, als ook de plaatsing. Lees vooral mijn blogs over mijn operatie (2e x was bij hem en dat wordt de 3e keer ook - foei ik mag geen 3x)

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB, bij mij heeft hij alleen mr gesproken over anatomisch, anatomisch en ng is anatomisch, zelfs nadat ik al 3x had gezegd dat ik het lelijk vond en rond wou.

Dan na het opmeten, begon hij terug over anatomisch en kwam met zo een pasprothese af, en liet hij mij ook ng eens fotos zien van bv met anatomische.

Toen als ik begon over rond achter de spier, en hoeveel cc mogelijk was.

Dan zei hij van ja dat is ook mogelijk, dan gaat er iets meer cc inkunnen en klaar was het verhaal.

Hij was idd eerlijk, zegt ook vind ik waar zijn voorkeur naartoe gaat, maar verder heb ik er niet veel aan gehad.

Omdat hij ook voorstander is om voor de spier te opereren had ik de indruk dat hij daarom over die anatomische bezig bleef.

Mja, ieder zijn mening en gedacht. Maar al zeggen 100 mensen tg mij dat is een goede, als ik het gevoel heb dat hij niet gaat doen wat ik vr ogen heb, is hij geen slechte arts mr gwn niet de geschikte vr mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb bij een consult 2maanden gewacht, mss dat het vlugger kan. Zal ook beetje afhangen van periode, of het druk is of niet.

Vond het ook wel erg dat het zo lang duurde, mr uiteindelijk is het foed want dan kan je alles ff laten bezinken, komen er weer nieuwe vrafen en die wachttijd tot aan het consult is ng vrij snel gegaan, omdat ik in tss tijd ng veel las hierover en goede fotos uitzocht.

En ben nu heeeell blij dat ik bij hem een consult had, hij was beetje mijn laatste hoop, had geen idee bij wie ik ng zou willen langsgaan moest het bij hem tegenvallen.

Maar het is me zo goed bevallen dat de zoektocht nr een pc gedaan is vr mij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat moet jij je dan rot hebben gevoeld als deze pc je het gevoel kan geven dat je je haast moet schamen omdat je mooie borsten wilt hebben

heel vaak komen de tepels ook weer iets hoger als de hele borst weer is opgevuld en de protheses zijn ingedaald

ik zou eerst maar eens kijken wat de Meyere volgende week gaat zeggen, en vanaf daar verder

En natuurlijk meid, gewoon lekker van je afschrijven hier, lucht op

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een beetje hetzelfde consul gehad deze week maar heb er wel vertrouwen in, ik heb namelijk ook niets van mezelf en hartstikke Asymmetrisch dus mij werd links ongeveer 400 cc midden projectie en Rechts ongeveer 350cc hoge projectie geadviseerd, ook Anatomisch en Dual plane.

Ergens had ik ook graag meer bolling en volume bovenaan gewild want als je mijn passessie foto's bekijkt vind ik de bovenkant ook vrij plat en het volume begint erg laag maar volgens de pc geeft de passessie ook niet het werkelijke resultaat weer, het is meer een indruk, dat volume zit er straks wel wat meer, dus snap het advies in mijn geval wel.

Er moet als t ware een borst vorm gecreëerd worden en er moet ook nog volume en Projectie gecorrigeerd worden om de boel kloppend te krijgen en dit kan met Anatomisch gewoon beter, omdat die ook verschillende lengtes en breedtes heeft.

Ook heb ik geen enkel vetlaagje rondom mijn borstkas waardoor rond ook te breed zou zijn en aan de zijkanten langs mijn lichaam zouden komen.

Dus ja het hele verhaal is mij duidelijk en snap het volkomen.

Heb er alle vertrouwen in dat het goed komt!

Maargoed als jouw gevoel niet goed is zou ik idd nog even meerdere consults inplannen.

Je moet je er wel happy bij voelen, het is niet niks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, ik zal wat moeten afwachten wat de andere pc's zeggen. Als er nu nog 3 artsen hetzelfde zeggen, zal het inderdaad het beste advies zijn.

Ik ben benieuwd.

Met dual plane heb ik op zich geen problemen, maar voorlopig wel met anatomisch.

Desert-Rose, wat jij zegt van die tepels, dat die terug hoger zouden komen, denk ik dus eigenlijk ook.

Toen ik zwanger was had ik een mooie gevulde c-cup en stonden mijn tepels mooi in het midden...

Ik denk dat ik het consult bij De Meyere afwacht. Is dat niet naar mijn zin, dan plan ik inderdaad misschien eentje in bij Plovier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

precies, en doordat je nu "een lege cup"hebt, hangt zowieso je weefsel meer , en komen je tepels automatisch lager

idd gewoon even je volgend consult afwachten, je moet je ook prettig voelen bij een pc, en vertrouwen in hem of haar hebben

succes en ik zou je voor nu niet te druk maken

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk voel je je al een beetje beter :)

Zoals ik al zei hou het beeld voor ogen wat jij wil en wijk hier niet te snel van af, zoek ook fotos van borsten die jij mooi vind, ongeacht wat jouw voorsituatie is.

Ben benieuwd hoe het consult bij demeyere zal verlopen.

Toi toi toi ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid

Laat je niet ontmoedigen door een tegenvallend consult!!

mijn eerste consult was ook echt een tegenvaller, er kon volgens van Engeland maar maximaaaaal 240cc in....

Dus paar dagen in een dipje gezeten en de moed weer opgepakt en dankzij dit forum bij Nio terecht gekomen. Hij zei dat 500cc bij mij ging passen, wordt dan wel dual plane.

Kun je nagaan, 240cc tegenover 500cc......

Al met al, je vind je pc wel, maar leg je niet neer bij een pc die voor veilig gaat en je niet kan bieden wat jij wil!! je geeft er immer veel geld aan uit, het moet wel de moeite zijn vind ik dan ;);)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Ik kom net terug van mijn consultatie bij dokter Theunis.

En man man, wat voel ik me slecht. Niet dat het een onbekwame man is of onvriendelijk, maar ik heb echt het gevoel dat ik onmogelijke borsten heb en het onmogelijke vraag.

Nu, dokter Theunis is een hele serieuze, gereserveerde man die zijn job héél ernstig neemt, zo veel was duidelijk. Hij opereert in enkel in een ziekenhuis in Antwerpen en krijgt precies niet zo veel louter esthetische vragen, zo voelde het aan.

Even een verslagje:

Eerst vroeg hij wat hij voor me kon doen. Wel, ik heb altijd complexen gehad over de grootte van mijn borsten en na twee zwangerschappen met borstvoeding is er amper nog iets overgebleven.

Ik wil dus graag een mooie boezem.

Ok, even alles opmeten dan. Conclusie: ik heb zoals ik al vreesde amper eigen borstweefsel, dus sowieso zou hij opteren voor dual plane (ok, geen probleem).

Mijn twee borsten zijn niet even groot, dus hier zou hij ook verschillende protheses voor moeten gebruiken (huh? ok dan). Volgens Theunis komen mijn tepels vrij laag, waardoor een ronde prothese ervoor zou zorgen dat mijn tepels naar beneden zouden wijzen, tenzij hij mijn borstplooi zou verlagen, maar dan zouden mijn borsten te laag komen en dit zou niet mooi zijn. Ronde prothesen zouden niet natuurlijk ogen bij mij, hij zou gaan voor anatomische (snif snif).

Dan de grootte: "welke cup had je zelf in gedachten, dan weet ik wat jij groot vindt en wat klein".

Ik zeg dat ik graag een stevige D-cup zou willen als dit enigszins mogelijk is. Hij keek alsof ik vroeg voor een H-cup, ik voelde me even Pamela Anderson die vroeg om het grootste te steken wat hij in huis had.

We gingen eerst foto's maken en dan maar eens protheses passen. Ik vond de anatomische gelijk maar niks, zo plat vanboven, terwijl ik net hou van wat bolling vanboven, de reden waarom ik altijd push-ups droeg.

Maar ok, passen maar.

De eerste die hij gaf vond ik véél te klein, sorry maar daar laat ik me niet voor opereren (bleek 275cc te zijn ofzo).

Dan maar de, volgens hem, hele grote eens passen (bleek 375cc te zijn, wij hadden duidelijk een ander beeld van héél groot).

Dat vond ik al een stuk beter, maar het moest niet groter, alleen weer zo plat vanboven!

Dan gingen we de protheses zelf bekijken. Een hele interessante uitgebreide uitleg over wat er allemaal mogelijk was, wel steeds anatomisch.

Hij vroeg me om mijn voorbeeldfoto's eens te tonen. Weer zag ik hem denken 'ok, jij wilt wel héél groot en ik vind dit niet echt mooi, maar je zegt het maar'.

De foto's die ik toonde was van 300c à 375cc, toch niet zo overdreven?

Hij zei dat deze dames waarschijnlijk veel grotere borsten hadden voor de operatie (nu voel ik me écht weer de vrouw met de meest onmogelijke en kleinste borsten op aarde :-()

Uiteindelijk zei hij: "voor wat jij wil zou ik adviseren: 330 tot 380cc anatomisch dual plane."

Hij ging me nog een 3D-simulatie per mail sturen, zowel anatomisch als rond, al raadde hij dit laatste af.

Hij vertelde er nog bij dat in België voornamelijk tussen de 200cc en de 290cc wordt geplaatst (geloof ik nooit).

Mijn vraag was precies eerder uitzonderlijk.

Ik heb een hele kleine A-cup denk ik (ik zal mijn foto's nog wel posten) en vroeg me af:

Is mijn vraag nu zo abnormaal?

Zijn ronde protheses inderdaad niet mogelijk als je zo weinig eigen weefsel hebt?

Want ik vind anatomische bijna nooit mooi en panikeer al bij het idee dat deze zou moeten plaatsen.

330 à 380cc voor anatomische lijkt me ook veel en een raar gezicht, niet?

Zijn er dames die ook vertrokken zijn van een hele kleine cupmaat en nu een mooie D-cup hebben?

Het zou veel betekenen voor mij om hierover jullie ervaringen en meningen te kennen en eventueel foto's te mogen bekijken.

Want momenteel voel ik me echt down :103:

Hoi strawberry,

Mijn dochter heeft helemaal geen borsten en wij zijn naar d'r. Koopmann in de Bergmann kliniek geweest en volgende week krijgt zij ronde prothese 450-485 cc dual plane geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik dacht n 70 b maar na m'n consult heb k dus n 75 à.

Ik heb geen idee waarom dat m'n max was...

Was n heel onpersoonlijk consult vond ik waarin ze eigenlijk alleen een standaard riedeltje aan het opdreunen was over risico's. En heel weinig naar mij persoonlijk werd gekeken ook qua wensen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had als 2de consult 2 j geleden bij Plovier een afspraak gemaakt , en ik moet zeggen , je zag toen al dat ie veel ervaring had, zeer rustig, en als ik het wenste , het max eruit ging halen , maar hij zou bij mij toen al een 500 ingestoken hebben sowieso :-) /

Ik heb toen niet meteen een beslissing genomen en dus even laten varen , tot nu een paar maand geleden , want ik wilde ook een buikwandcorrectie , en dit was in m'n ogen niet mogelijk in een privé-kliniek, wilde tenminste 2 nachten in ziekenhuis blijven.

Daarmee dat ik niet naar B Clinic geweest ben, maar diep in mn hartje heb ik er misschien wel wat spijt van , enfin we zien wel of mn borsten mooi worden eerst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal je toevoegen,

kun je de foto's bekijken bij mij.

Toch zou ik als ik jou was een consult inplannen bij dr. Nio of Plovier.

Dit zijn artsen die rustig wat grotere plaatsten.

Demeyere ben ik ook bij geweest,

hij is zeker geen voorstander van dual plane vind ik.

Maar ik gebrijp hem wel.

Ik ben een mooi voorbeeld,

als ik mijn spieren aanspan zie je mijn borsten duidelijk vervormen.

Helaas is er bij geen keus, ik heb echt te weinig weefsel.

Toch zou ik als ik jou was een consult doen bij Plovier of bij Nio.

Wat ik super vind van dr. Nio is dat hij heel goed luistert naar je wensen en je geeft wat jij wilt, ook een voordeel is dat hij allebei veel plaatst.

En Plovier is voor jou denk ik dichtbij?

Maar goed kijk maar bij mijn voorsituatie, minder borst en magerder kan bijna niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O nee, wat vervelend voor je :(. Zo op verheugd en dan zo'n teleurstelling. Maar he meid, kop op. Alle chirurgen verschillen, dus wie weet zegt een andere chirurg wel compleet wat anders. Eigenlijk weet ik dat wel zeker. Hoor zoveel verschillende verhalen hier. Waar bij de een maar 250 cc kan, geeft een ander het dubbele. Ik ga maandag op consult bij Nio. Ik heb veel goeds over hem gehoord en dat hij ook echt goed luistert naar jouw wensen zonder zijn eigen mening heel erg op te leggen. Tuurlijk kijkt hij wel wat echt kan, maar volgens mij staat hij wel echt open voor wat je graag wilt. Hij zit ook in Rotterdam he, weet niet of dat dichterbij is voor je? Heb net je andere topic ook gelezen. Gelukkig ook daar veel support van andere meiden. Gewoon puur pech dat het met deze pc niet klikt. Komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn schermnaam even gewijzigd, deze is iets veiliger :6:. Zal vandaag ook even mijn voorsituatie plaatsen. Zoals je dan kunt zien zie je bij mij ook nauwelijks borst (weefsel) van boven en is het ook wat laag gaan hangen allemaal. Ik ben benieuwd wat Nio hiermee kan :blush:...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik overweeg toch een derde consult misschien bij Nio of Plovier (al weet ik nog niet goed wie van de twee).

Wat zijn zoal de prijzen bij Nio of Plovier?

Nio is anderhalf uur rijden voor mij, niet veel verder dan De Meyere, dus haalbaar.

Plovier maar 45min. ...

Ik heb vandaag m'n 3D-simulatie gekregen van Dr. Theunis.

Geen lelijjk resultaat maar helemaal niet naar mijn zin. Te klein en te weinig bolling bovenaan.

En ja, het ziet er uit als een 'zeer natuurlijke borst', maar misschien hoeft dat dan niet voor mij.

Hij zet er ook niets bij, geen cc's, niet welke portheses het zijn,...

Het enige wat ik weet is dat ze anatomisch zijn. :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat vervelend dat het eerste gesprek is tegengevallen!

Maar zoals de meeste al aanhalen best doe je er meerdere en hoogst wss zullen alle verschillende pc iets anders zeggen (was bij mij toch zo en het eerste viel ook tg)

Ben benieuwd wat De Meyere gaat zeggen volgende week..

Veel nieuwe goeie moed meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.