Ga naar inhoud

Strawberry86 : 2 maart 2015 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

ik hield me ook alleen aan de regels van De Meyere, en zowizo wat opletten dat je niet forceert.

Komt helemaal goed zo te horen :)

ik heb ook vrij lang blauwe plekken gehad, nooit iets aangesmeerd maar vanzelf laten wegtrekken.
Geen idee hoelang het juist geduurd heeft maar soit, ze gaan weg hé :)
Doen ze pijn? Want dan lijkt het wel lastig :)

Echt zacht zacht worden moet je toch nog even geduld voor hebben,
bij mij was het zo ineens op een korte tijd veel zachter geworden, maar het komt ;)

Succes nog meis :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 267
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoihoi,

3 weken PO

Eindelijk voel ik me weer in staat om nog eens wat verslag uit te brengen.

Ik was 1 belangrijk detail vergeten bij mijn ziek zoontje: buikgriep is ontzettend besmettelijk. :99:

Man man, wat heb ik afgezien! Te slap om maar iets te doen, 3 dagen niets kunnen eten of drinken.

Alles behalve goed voor mijn herstelproces denk ik.

Wel veel vocht kwijt, overal, dus ook tussen m'n boobies :6: .

Vandaag voor het eerst terug gaan werken sinds mijn valse start vorige week, en hoewel ik het daar eigenlijk rustiger aan kon doen dan thuis, had ik heel de dag een beetje last van m'n boobies.

Vooral m'n linker borst zeurt en steekt, soms ook een beetje krampachtige pijn aan de bovenpool van mijn borsten.

Overbelast? Of een normale fase op 3 weken? Ik hoop het laatste.

Het is wel m'n laatste borstband-week, hooray!

Vandaag echt een rotdag gehad, en daarnet voor de spiegel begon ik plots precies vanalles te miszien aan mijn borsten.

Wijzen ze nu plots niet weer wat meer naar beneden? Zijn ze nu niet wat kleiner geworden? Zien ze er wel normaal uit?

Ook uit het niets heel erge angst voor kapselvorming. Geen idee waar dat vandaan komt.

Plots heel veel twijfels, niet leuk.

Om op jullie vraag te antwoorden: ik ben best wel tevreden van de Carefix Anna. Hij zit comfortabel en is eigenlijk niet echt lelijk voor een post-operatieve bh.

Ik heb een L gepakt, en dat is nipt. Ik denk inderdaad dat ik hem nadien ook wel als sportbh kan gebruiken om te sporten.

De vraag is alleen een beetje of hij wel genoeg steun geeft, want het is wel een veel dunnere (rekbare) stof dan de andere bh's.

Maar aangezien ik deze bh hier zo veel zag voorbij komen, zal het wel snor zitten zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Links doet bij mij na 3 maand ook vaak nog lastig, ik ben ook linkshandig dus ik dacht dat het daar wel mee te maken had.
De angst voor kapsel blijft hoor, ik vrees ook nog steeds :(
Ik heb denk ik na 3-4 weken po een serieuze dip gehad, ik had toen ook een topicje gestart over mijn onzekerheid.
Het doet wat met je mentaal, probeer je er niet TE veel op te focussen.
Insmeren en kledij aan. Niet teveel naar staren, hoe moeilijk het ook is ...
Ze zijn nog aan het herstellen, pijntjes zullen nog heel vaak voorkomen. Zoals ik al zei, ik heb er ook nog.
Steeds minder maar toch... Vooral in mn linkertepel die ineens begint te steken.

Je laatste 3 weken stonden in teken van je borsten en je wil ze perfect.
Maar toch is het een verandering aan je lichaam waar je toch ferm aan moet wennen.

En wat lastig van je buikgriep, lijkt me vreselijk om ziek te zijn zo kort na de operatie.
Hopelijk is alles nu een beetje rustiger :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Memo,

Ik heb even je twijfel-topic nog eens gelezen. Wat treffend zeg, ook net op 3 weken PO, ook bij de dames die reageerden.

En ook net dezelfde gedachten die ik heb. En dat ze nog zo nep lijken, zeker in profiel.

Het stelt me dan ook gerust dat het blijkbaar een deel van het 'genezingsproces' is, maar dan mentaal.

Nooit gedacht dat dit er ook bij kwam kijken...

Het zal goed zijn dat ik deze week vooral moet werken, kwestie van de focus wat te kunnen verleggen.

Daarnet ben ik zelf nog eens gaan kijken naar de foto van 1 dag PO, en van m'n voor-situatie en daar werd ik dan toch weer een beetje blij van.

Wel grappig hoe snel je went aan de grootte van je borsten.

Daarstraks dacht ik nog 'zo groot zijn ze nu ook weer niet, is het eigenlijk wel een groot verschil?'.

Tot ik dan mijn voorsituatie nog eens bekeek: JA een ENORM verschil! Ik had blijkbaar m'n vorige borsten al verdrongen :3:

En toen werden we weer een beetje blij :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Memo,

Ik heb even je twijfel-topic nog eens gelezen. Wat treffend zeg, ook net op 3 weken PO, ook bij de dames die reageerden.

En ook net dezelfde gedachten die ik heb. En dat ze nog zo nep lijken, zeker in profiel.

Het stelt me dan ook gerust dat het blijkbaar een deel van het 'genezingsproces' is, maar dan mentaal.

Nooit gedacht dat dit er ook bij kwam kijken...

Het zal goed zijn dat ik deze week vooral moet werken, kwestie van de focus wat te kunnen verleggen.

Daarnet ben ik zelf nog eens gaan kijken naar de foto van 1 dag PO, en van m'n voor-situatie en daar werd ik dan toch weer een beetje blij van.

Wel grappig hoe snel je went aan de grootte van je borsten.

Daarstraks dacht ik nog 'zo groot zijn ze nu ook weer niet, is het eigenlijk wel een groot verschil?'.

Tot ik dan mijn voorsituatie nog eens bekeek: JA een ENORM verschil! Ik had blijkbaar m'n vorige borsten al verdrongen :3:

En toen werden we weer een beetje blij :6:

Ik was ook gesust toen ik las dat ik niet de enige was,

het is niet bij iedereen alleen maar gelukkigheid :)

Maar door die periode kom je wel heen, beloofd ;)

Veel succes meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 dagen PO (net geen 4 weken)

Bijna 4 weken PO, dat wil zeggen dat maandag m'n borstband uit mag! Hoera!

Eigenlijk ondervind ik er zo goed als geen last meer van, maar het is zo moeilijk om je te kleden met die band, als je niet wil dat ze hem kunnen zien op het werk.

Ook enkel kledij kunnen dragen die je van onder naar boven kan aandoen, ben ik grondig beu, maar dat moet ik nog 2 weken volhouden.

De pijn is zo goed als verdwenen. Enkel bij een verkeerde beweging voel ik al eens een steek. Slapen doe ik nog steeds braaf op mijn rug omdat ik niet anders durf. Het lijkt zo eng om plots op die borsten te gaan liggen.

Ze zijn intussen wat ronder en toch ook al wat zachter, dus ik denk dat ik mooi op schema zit. Vanmorgen heb ik wel iets vreemd opgemerkt toen ik wilde douchen.

Ik merkte dat wanneer ik me een beetje oprekte en de huid onder mijn linkerborst een beetje strak naar beneden trok, dat dit pijn deed, een blauwe-plek-gevoel en er verscheen iets wat lijkt op een onderhuidse pees ofzo. Echt vreemd. Ik heb geen idee wat het is. Ik zal de foto posten, misschien hebben jullie een idee?

De andere blauwe plekken beginnen steeds meer te vervagen en soms vergeet ik zelfs dat ik een bv heb gehad omdat ze al zo erg van mezelf voelen.

In de spiegel zie je natuurlijk dat ze nog niet 'klaar' zijn, maar het voelt gewoon alsof het nooit anders geweest is.

Intussen ben ik ook terug blij met m'n boobies. Ik vraag me wel af of ze nog moeten 'ploppen' (of hoe noemen ze dat hier), geen idee rond welke tijd dat dit normaal gebeurt en wat ik er van moet verwachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het wat beter gaat. Ik lees al n tijdje mee!

Waar je last van hebt klinkt als (op z'n Engels) een mondor cord. Gaat vanzelf weg geloof ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, weer een weekje verder dus tijd voor nog eens een update:

(net geen) 5 weken PO

Intussen een weekje zonder borstband en dat gaat toch iets vlotter.

Ik heb de indruk dat ze stilaan op hun plek beginnen komen, al moeten ze nog wat meer ontspannen en misschien nog een klein beetje hang krijgen.

Ze voelen wel al veel zachter, ik merk dat ze op de goede weg zijn.

Maar ook al zijn ze nog niet helemaal 'klaar', ik ben al ontzettend blij met mijn nieuwe boobies!

Mijn kledij staat me nu al veel mooier, zelfs met een sportbh. Ook mijn man is er helemaal wild van, hij kan er maar niet van over :3: .

Soms voel ik nog wel een beetje pijn bij sommige bewegingen, maar ik hebt gemerkt dat dit vooral op de plaatsen is waar ik last heb van dat 'Mondor's cord' (wat overigens al wat beter is).

Ik slaap intussen ook soms al een beetje op mijn zij, al blijf ik het akelig vinden dat je er half op gaat liggen.

Gisteren was ik gaan shoppen en ik kon het toch niet laten: ik ben de Hunkemöller binnengewandeld.

Ik was zoooo benieuwd naar mijn maat en keek zo uit naar het bh's passen, dat het gewoon heb gedaan.

Ik verwacht ook niet dat mijn boobies op die week tijd nog excessief gaan uitzetten of krimpen, toch?

En daarbij vertrek ik net op 6 weken PO een weekje op reis, en dan wou ik toch graag al een echte bh kunnen aandoen.

Ik had me thuis al opgemeten en vroeg aan de dame in de winkel met welke maat dit overeen komt.

Ze schatte een C-cup, maar een D-cup zou misschien ook nog net kunnen. Ik zei haar ook dat ik geen push-up wou (want dit mag nog een tijdje niet geloof ik?) en ze gaf me enkele bh's mee om te passen.

Nu, die C-cup was dus al uitgesloten, grandioos te klein. Bij de D-cup was de breedte van de cup wel ok, maar ze puilden er echt uit.

Als ik wat bewoog zag je soms gewoon een stukje van mijn tepel. Het zag er ook gewoon een beetje belachelijk uit.

Toch maar even een maatje groter gevraagd dus, en die zat als gegoten.

Dus: 75E it is! :43:

En dan te denken dat Dr. De Meyere dacht dat ik misschien geen D-cup zou halen. Nu, aanvankelijk dacht hij ook niet dat 400cc zou worden.

Wel blij dat het geen H-cup is geworden zoals één van mijn sport-bh's, want dan kon ik wéér niet terecht in een gewone lingeriewinkel.

Ik heb ook een aantal keer voorover staan buigen in de spiegel is het pashokje, met een brede smile op mijn gezicht toen ik zag dat zelfs in die positie mijn bh nog mooi gevuld was :3:

Er liep nu net een actie '2 bh's kopen, 1 gratis', dus ik heb ze maar gelijk meegenomen.

Nog niet mijn gedroomde lingerie, een beetje eenvoudig, maar the real (more expensive) thing houd ik wel voor wanneer mijn boobies helemaal 'klaar' zijn.

Maar: HOORAY!!! Ik heb eindelijk de borsten waar ik van droomde!

Waarvoor dank, Dr. De Meyere, you're the man! :59:

Nu nog braaf een weekje wachten voor ik m'n nieuwe bh's aan mag natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeej proficiat met je aankoop :) de bh's die ik had gekocht na 4weken PO passen me nog steeds zodus :)

Alhoewel ik ook 1 heb van Hunkemoller maar ik vervloek die bh.
Ik draag hem soms om te gaan werken maar die zit echt vreselijk.
Ik ben niet de enige op dit forum die bh's van daar niet meer kan verdragen.
Die zitten gewoon niet lekker.

Marie Jo is niet goedkoop maar die zitten wel zaaaalig :)
Nuja, hopen dat ze voor jou beter zitten dan bij mij :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha, Marie Jo, ik zal het onthouden.

Ik kocht voordien altijd alleen bij Hunkemöller omdat ik m'n borsten te klein en onmogelijk vond om er veel geld aan te geven.

Maar nu ben ik best bereid om eens in mooie en goede lingerie te investeren.

Met deze drie kan ik nu even verder tot mijn boobies op hun plek zitten, maar nadien ga ik me toch eens goed uitleven :6:

Wel een nieuwe wereld die open gaat haha.

Ik denk dat ik ook eens langs Inno in Antwerpen ga, daar hebben ze een hele grote lingerie-afdeling met de betere merken.

Niet goedkoop, maar nu wil m'n boobies toch wat meer in de verf zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig meid!

Er zal een wereld voor je open gaan met shoppen nu. Alles staat ineens een stuk beter. Betekend helaas wel dat je portemonnee een stuk lichter zal worden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Bijna 7 welen PO

Vorige week mocht ik eindelijk échte bh's aan, heerlijk! Ze zaten meteen goed, m'n boobies leken er helemaal klaar voor :).

's Nachts draag ik nog wel m'n sport-bh. Geen idee of dit nog moet, maar het voelt nog wat vreemd, zo zonder.

Omdat ik de 6 weken voorbij ben, mag ik alles weer normaal doen, maar het duurde toch even voor ik het durfde.

Maar hoera, nu kan ik eindelijk terug deftig mijn oksels scheren ;).

Ze zijn ook al een stuk zachter, maar nog niet helemaal wat het moet zijn denk ik. Ze voelen wel al helemaal van mezelf, de helft van de tijd vergeet ik gewoon dat ik ze heb laten vergroten en dat ze niet helemaal echt zijn.

Op mijn buik slapen durf ik toch nog niet, maar op mijn zij lukt al vlot.

Ik heb eigenlijk nergens nog echt last van. Het is eigenlijk gewoon nog wat wachten op de details (zachter worden, ploppen,...).

Maar ik lig er eigenlijk niet echt van wakker, want ik vind ze nu al helemaal geweldig! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb net even zelf al m'n foto's terug bekeken en wat een evolutie zeg.

Bij sommige dames zitten ze van het begin al bijna goed, maar de mijne hadden toch een hele weg af te leggen (letterlijk en figuurlijk) :D.

Maar ik kan nu dus besluiten: Dr. De Meyere kan OOK heel mooi achter de spier plaatsen, ook al doet hij dit minder vaak.

Waar is die fanclub? Count me in! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.