Ga naar inhoud

twins : 2 april 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hallo iedereen,

met de wondjes gaat het vandaag beter, ik steek er langs beide kanten gewoon 2x2 dubbel gevouwen ontschminkingsdoekjes tussen en dat helpt wel

hoelang moeten die plakkers er ongeveer op hangen? een weekje of twee? mijn vel eronder is aan het protesteren, het is zo aan het branden en jeuken, word er gek van :wacko:

ik heb vorig jaar op de consultatie ook gezegd dat ik plaatsing onder de spier niet zag zitten, maar daar was hij zelf ook niet voor te vinden, das iets wat hij inderdaad liever niet doet heb ik de indruk

nu heb ik het gevoel dat er zo twee plastic kleef booebies op hangen als ik beweeg...echt heel raar :19:

de buitenkant voelt nog pijnlijk beurs aan en af en toe een steekje, maar dat hoort er allemaal bij hé

heb alleen schrik voor volgende week, dan moet terug gaan werken en 100km rijden met de wagen (en nog es 100km terug), weet niet hoe ik dat ga doen :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja twins,

dat jeuken komt me heel bekent voor! zo irri!!! en die blijven er ongeveer 2 weken op ja. zodra de hechtingen eruit gaan mogen ze eraf. das zoooooo lekker!

tja autorijden,IK vond het vies tegenvallen eerlijk gezegd en ben het ook na 2 weken gaan doen. ik was vrijdags 2 weken po en ben de maandag erna gaan rijden. maar ik moest wel korte stukjes rijden dus veel schakelen. das met 100km rijden waarschijnlijk niet. heb je wel stuurbekrachtiging enzo? dat scheelt ook wel natuurlijk.

en ja die steekjes horen erbij. is alleen maar goed,is teken dat je zenuwen gaan genezen.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

over een week zal je best raar opkijken hoe pijnloos je dan al kan zijn,elke dag beterd.

ik heb zelfs vanmorgen al auto gereden,maar goed,heb goede stuurbekrachtiging en heb een automaat,scheelt natuurlijk een hele berg.

en met sturen,is het kwestie van ellebogen tegen je lichaam aan houden,het zal geen crossen worden hhhahaa.

ik had ook best goed last van me wondjes,nu al 2dagen niks meer gelukkig,en de druk van de bh is ook enorm afgenomen.

steekjes hoort er idd bij,word ook vanzelf minder,en het zal zeker een opluchting zijn,als de pleisters eraf gaan.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben even niet op 't forum geweest dus een stukje gemist , ff door enkele pagina's reactie geworsteld om bij te lezen :rolleyes:

Viel me wel op dat je - net als ik - één van de weinigen bent die ze (nu nog dat veranderd natuurlijk) te groot vind , niet zo mooi en redelijk wat pijn ervaart ...

Dat kromlopen heb ik ook een tijd gehad , net een oud vrouwtje :141: er hangt nu ineens extra gewicht aan waar je lichaam moet aan wennen natuurlijk .

Dat nep-gevoel gaat natuurlijk ook weg . Binnen enkele weken 'voel' je niks meer zitten < héérlijk is dat !

Zo , volgende week al zo ver met de wagen , hoop voor jou dat het zal meevallen want autorijden vond ik na 3 weken nog akelig (vooral in eerste en achteruit) .

Zou ik je ww mogen , ben reuze nieuwsgierig !

Link naar reactie
Delen op andere sites

De foto's zijn al getrokken hoor, ik wacht gewoon tot de galerij hier in orde komt.

Ik zet ze liever hier dan ergens op een andere site.

Vandaag heb ik m'n boobies eens bekeken en de linker daalt vlugger in dan de rechter, de linker is als wat zachter maar de rechter die staat nog wat meer gespannen.

is dit normaal ? dalen ze niet alletwee tegelijk ?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Twins,

Je moet je borsten zien als twee afzonderlijke operatiewonden, dus is volkomen normaal dat ze elk hun eigen herstel hebben. Komt uiteindelijk allemaal wel goed!

Hoop dat de gallerij hier vlug in orde zal zijn, maar vrees er een beetje voor, maar we wachten wel, vol ongeduld. :1bouncingboobs::38:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi twins

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten

fijn dat alles zo goed is gegaan

en wat betreft het indalen heb ik ook gehad de 1 ging beter en sneller en de andere bleef bij mij lang groter en dikker en harder maar dat gaat nu ook perfect gelukkig dus bij jou komt het ookm allemaal goed hoor

ik hoop ook snel dat de gallery er weer is wil ook me fotos er op zetten als het me gaat lukken maar even afwachten

nou fijnedag vandaag

gr leeg nou ja nu mooi vol

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo...

de eerste werkdag is achter de rug en man wat is me dat tegengevallen :(

de rit met de wagen was niet plezant, maar het lukte...de rest van de dag, amaai

heb zo een beurs gevoel in de borsten nu, binnen en buitenkant

ik dacht dat een weekje thuis voldoende ging zijn, maar dat valt dus dik tegen :124:

heb ook al een eerste vragende blik :blink: gekregen van de collega naast me, die denkt waarschijnlijk

wat een mega push-up heeft die nu aan?? Heb in alle talen gezwegen en niets laten blijken :44: hihi, behalve mijn rugpijn

die kon ik niet verbergen, na het rugslapen is die bureaustoel er teveel aan

hoop dat het morgen wat beter gaat

nog een prettige avond iedereen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey twins,

Oei, ja dacht wel dat een weekje wel wat kort zou zijn, nu moet je vooral veel rusten dan om te bekomen van je werkdag, hoop dat het morgen beter zal gaan! Veel sterkte, kun je niet toch nog wat verlof krijgen?

Liefs, :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He bah wat naar.

Tja twins,een week is te weinig. dat had ik je al wel kunnen voorspellen. ik vond die bijna 3 al weinig... en ik had een superherstel!

hoop ook echt dat het snel goed gaat en anders idd verlof vragen of toch nog maar in de ziektewet?

wel goed van je dat je net gedaan hebt of je gek was hahaha

veel sterkte en hopelijk gaat het morgen beter,

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 7 months later...

Hey Twins,

Fijn nog eens iets van je te horen! :D Ben wel benieuwd welke maat je uiteindelijk bekomen hebt! :118: Ook alweer bijna 9 maanden po, wat gaat de tijd toch snel, leuk te lezen dat alles goed gaat! ^_^

Veel liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.