Ga naar inhoud

twins : 2 april 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee en hier is mijn verhaaltje.

Vorig jaar ben ik op consultatie geweest bij Bruno De Meyere, dit voelde onmiddellijk goed aan, maar wegens bronchitis en een ongeluk heb ik de operatie helaas moeten uitstellen

Tot ik 2 weken geleden terug belde ik voor een nieuwe afspraak en op 02-04-2010 was er nog een plaatsje vrij om 15h30 !!

De dagen gingen vlug voorbij, veel rapper dan dat je 6 maand moet wachten op een borstvergroting , héhé

De dag zelf liep heel vlotjes, gewoon opgestaan, niet echt te veel zenuwen

15h ... tijd om te vertrekken vroom vroom mijn man en ik op weg naar Kliniek Artemedis in Gent.

Daar aangekomen zo rond 15h20 zag ik een grijze Mercedes staan met een gele nummerplaat :-) dat was moontje denk ik ...

er zat een man en kindje in de wagen , maar Moontje lag waarschijnlijk nog in het verwarmde bedje :lazy2:

15h20 binnen gegaan in de Kliniek ( welke een gewone Villa is met strakke afwerking ) en er zat nog iemand te wachten in de wachtzaal.

het was een vriendelijke jongeman welke zat te wachten op zijn vriendin welke dezelfde operatie onderging als ik en moontje op die dag.

Mijn man kreeg nog iets te drinken , maar ik moest wachten tot na de operatie en man wat had ik een dorst

15h30 werd 16h00 en het was aan ons , de vorige operaties waren wat uitgelopen vandaar het half uurtje wachten.

16h00 ... Even met de chirurg gepraat, mijn kleertjes uit gedaan en een mooie badjas aangedaan

dan nog een professionele fotoshoot gedaan , en de stippellijnen erop gezet.

Dan kwam anestesist nog even langs, een hele toffe kerel met een groot gevoel voor humor en uitmuntende zangkwaliteiten :44:

ik heb dan ook nog eens een pasprothese aangedaan en het zou ongeveer 310 op de spier worden.

Mijn man nog een zoentje gegeven en ik was weg naar de operatiezaal, toen was het ongeveer 16h30 geworden

In de operatiezaal plaatsgenomen op het bed, een prikje in de arm gekregen en na heel veel geruststellingen van het aanwezige team in slaap gevallen

Om 17h30 werd ik naar een aparte kamer gebracht en in een verwarmd bed gelegd, dat was heel aangenaam

Mijn man was er ondertussen ook en ik heb naar het schijnt nog wat zitten broebbelen en wel 3 keer dezelfde vragen gesteld :75:

Was nog een beetje onder de indruk van het roesje , mijn ventje vond het nogal grappig. :kez_11:

Een uurtje later 18h30 een colaatje gedronken bij Bruno aan zijn bureau, de papiertjes gekregen met uitleg en medicatie en weg waren we naar huis.

Wat was de rit ongemakkelijk, het waren 20 heel lange minuten , wat doet het schokken pijn, ik kan me inbeelden dat mensen die van Nederland

komen nogal wat afzien de weg terug.

19h00 waren we terug thuis ... oei oei oei ... wat begon het pijn te doen.

De Sport-bh band drukte op de wonden en dat doet nogal wat pijn.

Vlug wat Tradonal genomen en in mijn bedje gekropen.

Ik heb die eerste nacht niet kunnen slapen van de pijn, en ik moest constant naar het toilet :146:

De volgende dag was ik heel moe en had ik veel pijn.

De telenet box is verhuist naar de slaapkamer zodat ik wat naar TV kon kijken.

Over de eerste dag valt niet veel te vertellen en is eigenlijk heel kort uit te leggen, PIJN !!

Ohhh God ... had ik ditvooraf geweten ik had het nooit gedurfd

De dag ging verder en heb toch wel een uurtje of 3 kunnen slapen volgende nacht.

Vandaag gaat het al een stuk beter ...

Mijn ventje heeft me in bad gedaan, welliswaar water tot aan mijn buik en me gewassen, dat deed deugd... hmmmmmm

Maar de wonden blijven pijn doen, die sport-bh blijft drukken op de wonden en dat is niet leuk.

Ik heb nu er 4 ontsminkinsdoekjes tussen gestoken en nu is de pijn beter te dragen.

Ik zit nu ook rechtop in de zetel en kan al wat meer zelf doen.

Helaas loop ik wel krom ?? ik loop zoals de Hunchback of Notre-Dame of als Marty Feldman in Young Frankenstein , héhé

Ik heb ook als eens gepiept en vind ze groot ... mijn man zegt dat ze mooi zijn maar ik vind ze er voorlopig nog raar uitzien, alles staat heel vast en gespannen

er zit 325cc in en das echt wel het maximum voor mij merk ik nu :18:

Voila ... dat is het tot vandaag, ik heb ook al foto's genomen maar ik ga wachten tot de galerij hier klaar is om ze er op te zetten.

dit was het zo wat voor nu

ps: wil er ook nog bij vermelden dat mijn ventje gewoon geweldig zijn best doet om mij te helpen :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Twins,

Wat een leuk verslag seg, het leest als een trein! :35: Als ik dat lees dan herinner ik me weer hoe pijnlijk het was in het begin... :74:

Maar het ergste is nu voorbij en vanaf nu wordt het alleen maar beter! Mijn vriend was ook zo behulpzaam, dat heb je toch wel nodig he, iemand die je in de watten legt in die moeilijke dagen... Op welke cup hoop je uit te komen? Ik ben benieuwd om te zien hoe het is geworden.

Tot hoors,

Sarah

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Twins,

leuk,nog een Brunofan (hoop ik dan!!). fijn dat alles toch goed gegaan is. wel erg jammer van de pijn. heb ik NIET gehad. heb je geen pijnstillers geslikt,om de 4 uur?

zou ook graag he ww willen? succes met je herstel meis,

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Twins,wat leuk!mijn mannetje lief heeft jou nog gezien,maar ik niet helaas,het bleek dat ik er net uitkwam toen jij richting omkleden ging enzo.p.s mijn mannetje zat binnen,en zijn maat en mijn zoontje,oudste zaten in de auto,klopt

wat leuk dat je ook bij bruno ben geweest,leuke lieve man he,en erg lief personeel ook.

en ooh dat heerlijke verwarmde bedje hahahaah

wel erg jammer dat je pijn hebt,ik had dat dus echt niet,viel me echt mee zeg,moet mezelf echt verplichten wat in te nemen,anders deed ik het mischien niet.

hoop dat je tevreden zult zijn met het reslutaat.

ik heb zelf helaas niet meer met bruno kunnen praten aan zijn buro,hij ging naar jou toe in de OK toen ik naar huis mocht.

dus moet as dinsdag ook even bellen voor nacontrole,waneer heb jij die?na hoeveel weken?

beterschap en hopenlijk is de pijn snel weg,en kan je ook beter slapen.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sarah35: ik hoop echt dat het vanaf nu elke dag een beetje beter zal gaan, de nachten zijn het ergste omdat je daar maar ligt naar het plafond te staren met pijn aan de bovenverdieping en ook in de rug

ik heb nu een 70D sportbeha aan en van mij mag deze maat blijven ;) ... en we hebben inderdaad geluk met onze behulpzame ventekes :D

@Patries: tuurlijk nog een Brunofan!! had je verhaal gevolgd en hoopte ook op een herstel zoals bij jou, maar niets aan te doen hé :rolleyes:

ik neem nog steeds om de zoveel tijd paracetamol, anders is de pijn niet te houden...

@Moontje: ja das jammer dat we mekaar net gemist hebben, het personeel is echt geweldig en stellen je direct helemaal op je gemak :35:

ik heb een afspraak op donderdag 15 april voor het verwijderen van de draadjes

heeft er nog iemand last gehad van die sporthb, die onderkant drukt echt constant op de wondjes, waardoor deze echt pijnlijk en warm aanvoelen??

hebben jullie direct afgewisseld met een andere sportbh of wacht ik hier beter nog een beetje mee?

de foto's volgen van zodra de gallerij het doet, ww stuur ik dan door

bedankt voor de leuke reacties :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dat ook niet gehad dus kan je daarin niet helpen. en heb pas na 1 week een andere bh gekocht en aangedaan. had huidskleurige dusja,dan kun je wel wat langer aanhouden he haha.

daarbij slinken je borsten nog dus is het moeilijk andere maat te nemen daardoor..

sterkte ermee meis

liefs Patires

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Twins,

Leuk nog iemand die bij Bruno is geweest :148: , jammer dat je zoveel pijn hebt gehad, maar hopelijk zal het vlug beteren. Heb alleen een beetje een branderig gevoel gehad aan m'n hechtingen, maar niet echt last gehad van de sportbh, heb je ook zo'n beige met rits vooraan? Ben pas na 2-tal weken een nieuwe gaan kopen.

Ben ook benieuwd naar je eerste fotootjes en hoop dat de gallerij vlug hersteld is, anders zitten we op onze honger :3: , zeker niet vergeten foto's te nemen hé, we willen het hele proces volgen!

Nog een goed herstel gewenst!

Veel liefs,:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen allemaal,

ik ben blij, want vandaag gaat het toch al een stuk beter dan gisteren :5:

heb ook dezelfde beige met het ritsje vooraan, maar er steekt hier en daar nog wat uit, dus ga ik nog even wachten vooraleer ik er een nieuwe ga halen

fototjes komen in orde :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt waarschijnlijk nog veel zwelling waardoor het allemaal nog zeer strak zit, inderdaad misschien nog even wachten voor een nieuwe te gaan kopen. Gelukkig gaat het alweer wat beter vandaag!:101: Denk dat je het ergste nu wel gehad hebt!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi twins,

Hoe is het er mee, heb je nog veel pijn? Elke dag gaat t overigens beter hoor en steken hier e daar ook al ben je 5 weken verder is nog heel normaal goed je zelf ik 8t nemen is t belangrijkste.

Ik heb zelf nu alleen pijn in mijn rug van t op mijn rug slapen zal blij zijn als ik dat niet meer hoef over een week.

veel suc6 met je genezing,

liefs Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Leuk om te lezen je verslag. Jammer dat je er zoveel last van hebt (gehad). Ben benieuwd naar het resultaat. Wat mij opvalt is dat alle meiden die ik tot nu toe heb gelezen die bij Bruno zijn geweest de protheses op de spier hebben. Doet hij niet dual plane (of achter)???? Was ik ff benieuwd naar!

Sterkte verder met je herstel!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

bloempje hij heeft me niet volledig uitgelegt waarom hij het zelf niet graag doet,het kwam per toeval te spraken,omdat we op consult over me vorige plaatsing hadden,dual plane dus,en hij vertelde me enkel,dat mijn verhaal,ergenis ervan enzo,heel bekend voorkwam van andere dames

ja sorry twins,dat het even in jou topic te sprake komt

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bloem,

Hij doet geen dual plane, heb ik op m'n eerste consult gevraagd, wel achter, maar alleen als je dat zelf persé zou willen, hij is erg voorstander van voor de spier, en hij weet ook hoe het kan bij iemand met weinig weefsel, kijk maar naar mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bloem,

Hij doet geen dual plane, heb ik op m'n eerste consult gevraagd, wel achter, maar alleen als je dat zelf persé zou willen, hij is erg voorstander van voor de spier, en hij weet ook hoe het kan bij iemand met weinig weefsel, kijk maar naar mij.

Ja, dat was me al eerder opgevallen Eefje! Ach, mijn datum staat, het geld is overgemaakt, ik kan niet meer terug. Had ik dit eerder geweten, dan was ik misschien wel naar Belgie toegegaan, maar is voor mij wel erg ver weg. Bij de 4 consulten die ik heb gehad, zeiden allevier dat het dual plane moest....

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.