Ga naar inhoud

Drains


Aanbevolen berichten

bij mij heeft een drain voor flinke nabloeding gezorgt,zat er niet goed in,en ik had enorme kans op infectie,maar goed dat ik dat niet wist,anders staan me haren overeind :wacko:

Daar heeft de drain niet voor gezorgd maar de slechte plaatsing dus chirurg :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

staat er ook,lees opnieuw.....zat er niet goed in(drain) dus idd,drain zat verkeerd,door arts,waardoor nabloeding :6:

Ja maar dat bedoel ik dus, dat ik het net erg vind dat je zo een slechte ervaring met ze hebt. Door schuld van iemand anders..

En dat het echt goed is dat je deze keer drainloos kon dan

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik dacht,net als vlinder,dat het standaard was ook

weet ik veel dat het ook zonder kan,ik heb nu ervaring zonder,en ben er stik tevreden mee,en had net zoveel vocht erna ook als met de drain(gehad)

ik heb enkel dat drukverband een dagje gehad,deed toch wonderen hahahaha

lang leve het drukverband :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

ik heb ook drains gehad en er kwam echt super veel vocht uit ! maar het verwijderen deed totaal geen pijn, normaal was er afgesproken om geen drains te gebruiken maar woensdag moet ik op controle en dan zal ik ineens vragen waarom ik er toch heb gekregen

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.