Ga naar inhoud

BV en paardrijden


xJojo

Aanbevolen berichten

Ik vroeg me af, of er nog meer dames paardrijden een een borstvergroting hebben.

De 6 weken herstellen gaat niet op ivm paardrijden of wel?

Hoe lang moet ik herstellen voor ik dit weer kan gaan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik rijd ook paard (ik heb zelf 2 paarden), Ik mag na zes weken weer rijden (met een goede sport bh). Ik ben volgende week donderdag 6 weken po en dan zal ik het rustig gaan proberen. Ik denk dat je het zelf ook wel aan voelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat ik 3 maanden vol ga houden!!

Zat zelf de denken dat ik 2 maanden max vol ga houden haha. Denk dat ik rustig aan begin en idd aanvoel wat wel en niet kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik rij een paard voor een ander. Ik heb haar nog steeds niet verteld dat ik er binnenkort een paar maanden uitlig. Maar ben gister tot de conclusie gekomen dat ik het haar eigenlijk niet wil vertelen. Ze is echt een flapuit en kent teveel mensen. Het is niet dat ik niet wil dat iemand het weet maar ook niet iedereen hoeft het via haar te weten. Ik voel me niet comfortabel genoeg bij haar om het te vertellen en erover te praten eigenlijk dus ik ben nu al bezig met het verzinnen van een smoes.

Heeft iemand zoiets meegemaakt of tips

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik rij een paard voor een ander. Ik heb haar nog steeds niet verteld dat ik er binnenkort een paar maanden uitlig. Maar ben gister tot de conclusie gekomen dat ik het haar eigenlijk niet wil vertelen. Ze is echt een flapuit en kent teveel mensen. Het is niet dat ik niet wil dat iemand het weet maar ook niet iedereen hoeft het via haar te weten. Ik voel me niet comfortabel genoeg bij haar om het te vertellen en erover te praten eigenlijk dus ik ben nu al bezig met het verzinnen van een smoes.

Heeft iemand zoiets meegemaakt of tips

Ik heb gewoon gezegd dat ik een operatie had waar ik van moest herstellen. Uiteindelijk heeft ze het alsnog geraden maar goed daar had ik wel vrede mee :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi,

Ik rijd ook paard (ik heb zelf 2 paarden), Ik mag na zes weken weer rijden (met een goede sport bh). Ik ben volgende week donderdag 6 weken po en dan zal ik het rustig gaan proberen. Ik denk dat je het zelf ook wel aan voelt.

Hee,

Ik vroeg me af hoe het is gegaan na 6 weken weer te beginnen met paardrijden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik rij een paard voor een ander. Ik heb haar nog steeds niet verteld dat ik er binnenkort een paar maanden uitlig. Maar ben gister tot de conclusie gekomen dat ik het haar eigenlijk niet wil vertelen. Ze is echt een flapuit en kent teveel mensen. Het is niet dat ik niet wil dat iemand het weet maar ook niet iedereen hoeft het via haar te weten. Ik voel me niet comfortabel genoeg bij haar om het te vertellen en erover te praten eigenlijk dus ik ben nu al bezig met het verzinnen van een smoes.

Heeft iemand zoiets meegemaakt of tips

Ik zit zelf in een revalidatieprogramma waar ik dus ook dan minimaal 6 weken waarschijnlijk bepaalde dingen niet ga mee kunnen doen,

ik heb gewoon gezegd dat ik een kleine ingreep onderga waardoor ik mijn schouders niet mag belasten (armen niet hoger dan schouders) en wat andere dingen tijdelijk niet kan zoals op mijn buik liggen etc. Ik heb er dan wel bij verteld dat ik de eerste tijd met mijn rug/borst in drukverband word gezet (dat word ik na de bv ook)

en eigenlijk heeft nog niemand er op doorgevraagd, en doen ze dat wel zeg ik dat ik er gewoon nog niet echt wat over kwijt wil. Mja over het algemeen doen ze er wonderbaarlijk heel begripvol en simpel over, en daarbij heb ik niks gelogen! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit zelf in een revalidatieprogramma waar ik dus ook dan minimaal 6 weken waarschijnlijk bepaalde dingen niet ga mee kunnen doen,

ik heb gewoon gezegd dat ik een kleine ingreep onderga waardoor ik mijn schouders niet mag belasten (armen niet hoger dan schouders) en wat andere dingen tijdelijk niet kan zoals op mijn buik liggen etc. Ik heb er dan wel bij verteld dat ik de eerste tijd met mijn rug/borst in drukverband word gezet (dat word ik na de bv ook)

en eigenlijk heeft nog niemand er op doorgevraagd, en doen ze dat wel zeg ik dat ik er gewoon nog niet echt wat over kwijt wil. Mja over het algemeen doen ze er wonderbaarlijk heel begripvol en simpel over, en daarbij heb ik niks gelogen! :P

Nou dat had ik eerst ook in gedachten, een "operatie verzinnen" alleen het probleem bij de eigenaresse van dat paard is, is dat ze zelf ook heel veel problemen heeft met haar schouders/rug/bekken dus als ik daarover iets verzin weet zij daar wss alle fijne kneepjes van haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat had ik eerst ook in gedachten, een "operatie verzinnen" alleen het probleem bij de eigenaresse van dat paard is, is dat ze zelf ook heel veel problemen heeft met haar schouders/rug/bekken dus als ik daarover iets verzin weet zij daar wss alle fijne kneepjes van haha

Hmm maar kun je niet gewoon zeggen dat je een kleine operatie hebt maar ik bedoel moet ze dan precies er alles over weten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze is nogal nieuwsgierig, niet op de verkeerde manier maar omdat ze zelf zoveel heeft zal ze waarschijnlijk doorvragen. dat doet ze met bijna alles. dus vandaar dat ik zo twijfel of wat/wanneer/hoe ik het haar ga vertellen.

Zat te denken aan een operatie aan mn rug, maar denk nu meer aan een operatie aan mn schouder ofzo. dat ik daar een buitje had die onder mn spier blijkt te zitten en ik daaraan geopereerd moet worden eind april. ik weet het niet, ben hardop aan het denken nou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm dat klinkt wel logisch met de schouder, ben altijd bang dat je met zoiets misschien te ver kunt gaan mja iedereen kan een cyste of iets hebben dus misschien dat dat dan wel een goede oplossing is.. Succes in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ben benieuwd of er inmiddels iemand is die hier ervaring mee heeft. 6 weken? of langer wachten.

Ik heb het trouwens nog steeds niet durven vertellen. ik moet he van mezelf wel gaan doen maar ik durf het gewoon echt niet :'(

plan b = slijmbeursontsteking in schouder

plan z = gebroken sleutelbeen

Ik hoop dat ik snel de moed vind het haar te vertellen, heb mezelf wel voorgenomen om tegen haar te zeggen dat het vergoed wordt. dit omdat ze erg tegen onnodig geld verspillen is, en aangezien ik niks hoef te betalen omdat ik niet echt een vast inkomen heb.

lastiggg! dit is eigenlijk waar ik me het drukst over maak :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend dat je het gevoel hebt dat je het niet kan vertellen. Ik rij ook op een paard van iemand anders en zag er ook beetje tegen op om het te vertellen. Maar was wel leuk want nu is ze een beetje jaloers want zou het zelf misschien ook wel willen,haha. Die had ik dan weer ff niet verwacht. Heb zelf trouwens nog helemaal geen negatiefe reacties gehad er op, iedereen is eigenlijk heel positief.

Eigenlijk moet je gewoon schijt hebben aan wat ze vind. Jij wil dit en anders zeg je dat het iets is waar je al heel lang mee zit. En misschien is een whats-app sturen wat makkelijker. Kan je ook even wat langer nadenken over je antwoorden terug. Wel beter om eerlijk te zijn denk ik anders heb je voor je gevoel de heletijd dat je over je schouder moet kijken. En zou gewoon ook heel duidelijk zeggen dat je het niet aan de grote klok wil hangen.

Succes er mee en hoop dat het allemaal mee valt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend dat je het gevoel hebt dat je het niet kan vertellen. Ik rij ook op een paard van iemand anders en zag er ook beetje tegen op om het te vertellen. Maar was wel leuk want nu is ze een beetje jaloers want zou het zelf misschien ook wel willen,haha. Die had ik dan weer ff niet verwacht. Heb zelf trouwens nog helemaal geen negatiefe reacties gehad er op, iedereen is eigenlijk heel positief.

Eigenlijk moet je gewoon schijt hebben aan wat ze vind. Jij wil dit en anders zeg je dat het iets is waar je al heel lang mee zit. En misschien is een whats-app sturen wat makkelijker. Kan je ook even wat langer nadenken over je antwoorden terug. Wel beter om eerlijk te zijn denk ik anders heb je voor je gevoel de heletijd dat je over je schouder moet kijken. En zou gewoon ook heel duidelijk zeggen dat je het niet aan de grote klok wil hangen.

Succes er mee en hoop dat het allemaal mee valt.

Ja eigenlijk wel he! alleen n whatsappje werd wel afgeraden door mijn vriendinnen. dat is natuurlijk wel het makkelijkst maar dat komt zo onpersoonlijk over denk ik.

thanks!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeilijk he! Ik vind niet dat je haar echt een uitleg verschuldigd bent, je kan gewoon een tijdje niet. Te druk met je werk of iets dergelijks. Ik heb een eigen kapsalon en had daar ook 2 weken vrij genomen maar had al klanten op de agenda staan. Ik zat mezelf in allerlei bochten te wringen om hoe en wat ik al smoes kon vertellen. Uiteindelijk heb ik gewoon gezegd dat ik er niet was en of afspraak verzetten of bij n collega. Nooit geen rare vragen gehad. Voor je eigen gevoel moet je het uitleggen maar waarom eigenlijk, je kan niet en daarover hoef je je niet te verandwoorden. Ik wil ook niet dat iedereen t weet, in de eerste weken had ik het gevoel alsof het op mijn voorhoofd stond geschreven maar niemand heeft er nog iets over gezegt. Ik heb vorige week aan mijn schoonouders verteld (7 wkn po) en die zei noooh ik dacht vorige keer wel dat je n nieuwe bh had met 2 kipfilets erin of zo hahaha dus die voelen t wel op. Maar als je zelf niks zegt beginnen mensen er ook niet over al zie ik ze soms wel kijken van huh maar ik zeg mooi niks hihihi.

Succes meid, doe waar jij je goed bij voel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar snap wel dat je het uit wil leggen. Ik rij ook de helft van de week op haar paard en is een veranwoordelijkheid. Ik voelde mij ook verplicht om het uit te leggen. Kan niet zo maar zeggen, ik kom ff 6 weken niet " doei". Ben ook kapster en tegen klanten zeg ik ook gewoon dat ik er niet ben. Vind het ook lastige situatie. Maar als je er zo tegen op ziet zou ik toch lekker berichtje sturen. En dan wel uitgebreid berichtje. En je kan altijd nog daarna gelijk bellen als ze heeft gereageerd. Maar dan heb je alles al wel uitgelegd. Maar zou het wel dapper vinden als je beld. Maar doe wat goed voelt, ook als dat liever is dat je verteld dat je ergens last van hebt. Zou ik ook snappen want is ook bij mij door mijn hoofd geschoten, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar snap wel dat je het uit wil leggen. Ik rij ook de helft van de week op haar paard en is een veranwoordelijkheid. Ik voelde mij ook verplicht om het uit te leggen. Kan niet zo maar zeggen, ik kom ff 6 weken niet " doei". Ben ook kapster en tegen klanten zeg ik ook gewoon dat ik er niet ben. Vind het ook lastige situatie. Maar als je er zo tegen op ziet zou ik toch lekker berichtje sturen. En dan wel uitgebreid berichtje. En je kan altijd nog daarna gelijk bellen als ze heeft gereageerd. Maar dan heb je alles al wel uitgelegd. Maar zou het wel dapper vinden als je beld. Maar doe wat goed voelt, ook als dat liever is dat je verteld dat je ergens last van hebt. Zou ik ook snappen want is ook bij mij door mijn hoofd geschoten, haha.

Oh dat is wel n idee. N app sturen en daarna gelijk bellen. Dan heb ik alles "gezegd" wat ik wil zeggen en is t m stuk persoonlijker.

Hoe heb jij het verteld, en hoe reageerde ze bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook lang niet iedereen het persoonlijk verteld of gebeld.. bij mijn oma bijvoorbeeld vond ik het belangrijk om gewoon uit te kunnen leggen maar mijn oom/tante heb ik over de app alles verteld. mijn vader heb ik zelfs een appje gedaan dusja! ook heb ik een deel van de familie helemaal niks gezegd, en daar heb ik tot nu toe geen problemen mee gehad. en mijn moeder had het mijn andere oma verteld (die wou ik het eigenlijk niet vertellen ivm dat ze mn navelpiercing al lichaamsverminking vond) maar eigenlijk kon zwlfs die oma het begrijpen en na de bv kreeg ik van haar zelfs geld om wat lekkers van te kopen :')

mja ik wil dus eigenlijk alleen maar laten weten dat bij heel veel mensen als je uitlegd wat er achter zit etc. het vaak gewoon meevalt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een app gestuurd. Von ze ook echt niet raar ofzo. En ze is wel een beetje jaloers want dit wil ze zelf eigenlijk ook wel heel graag,haha. Maar zij heeft nig geen kinderen en dat vind ze dan zonde. Kan ik me wel iets bij voorstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Jaaa! ik heb het verteld! ik heb in n app gezet dat ik nieuws had wat ik maandag (vandaag dus) zou vertellen. dus onderweg naar mn les vroeg ze, wat was er nou? dus ik gezegd dat ik de 30 een operatie heb en dus 6 weken daarna moet herstellen. geen probleem, daarna vroeg ze watvoor operatie. dus ik heb gezegd borstvergroting wegens asymmetrie, papa en mama betalen voor mn 21e verjaardag. pfoe ze reageerde enthousiast en was blij voor me!

DUS het aftellen kan echt beginnen, 30 dagen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

o wat goed. en goeie oplossing dat je hebt verteld dat je ouders het betalen.

toch beter gevoel denk dat je het eerlijk hebt verteld? nou echt aftellen :1big_boobs:

ik ook al weer over 13 dagen, heb er echt onwijs veel zin in. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw gaat ook al snel voor jou!! Alles al in huis voor je herstelperiode? Ik ben al series aan t sparen hahaha.

Ja ben blij dat ik t eerlijk verteld heb. Als er nu complicaties zijn hoef ik niet te liegen waar ik super slecht in ben haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij werd ook gezegd 6 weken geen paardrijden. M'n paard is nu met zwangerschapsverlof en verwacht in de 2e week van mij haar veulen. Dus tegen de tijd dat zij weer aan de gang mag ben ik al een heel eind herstelt hoop ik☺️ (Ben vandaag geopereerd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.