Ga naar inhoud

BV en paardrijden


xJojo

Aanbevolen berichten

xjojo; ja begin zo langzamerhand alles wel een beetje te regelen. ben al druk met vitamine c slikken enzo.

is zo lekker dat je er nu een beetje mee bezig kan zijn, dan alleen maar stom wachten.

evaatjuh83; gefeliciteerd met je boobs. hoe is het allemaal gegaan. wat leuk dat je paard een veulen krijgt, ook super spannend denk. of heeft ze er al meer gehad? wel goed gepland zo, allebei met verlof :D.

ik baal wel echt heel erg dat ik 6 weken niet kan rijden. ben wel fanatiek met wedstrijden en dan moet je straks toch weer helemaal inkomen. gelukkig doen we het met zijn 2e zodat hij straks wel gewoon nog in conditie is. en dan hopen dat ik van de zomer weer lekker wedstrijden kan starten. gaat net zo lekker.

maar ja, wil dit zelf dus dan moet je er ook wat voor over hebben :106::106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

xjojo; ja begin zo langzamerhand alles wel een beetje te regelen. ben al druk met vitamine c slikken enzo.

is zo lekker dat je er nu een beetje mee bezig kan zijn, dan alleen maar stom wachten.

evaatjuh83; gefeliciteerd met je boobs. hoe is het allemaal gegaan. wat leuk dat je paard een veulen krijgt, ook super spannend denk. of heeft ze er al meer gehad? wel goed gepland zo, allebei met verlof :D.

ik baal wel echt heel erg dat ik 6 weken niet kan rijden. ben wel fanatiek met wedstrijden en dan moet je straks toch weer helemaal inkomen. gelukkig doen we het met zijn 2e zodat hij straks wel gewoon nog in conditie is. en dan hopen dat ik van de zomer weer lekker wedstrijden kan starten. gaat net zo lekker.

maar ja, wil dit zelf dus dan moet je er ook wat voor over hebben :106::106:

Ik ben vanaf vandaag begonnen met m'n gezonde maand. Geen alcohol etc. Heb al in m'n agenda staan wanneer ik de arnica moet halen en extra sport bh's zodat ik ze nog

Kan (laten) ruilen.

Ik vind t ook echt balen dat ik er zo lang uit lig want t gaaf sinds afgelopen week echt goed! dus nog even n maandje genieten en daarna toekijken :(.

@evaatjuh83, wat leuk een veulentje!! Idd goed getimed!

Hoe gaan jullie het straks doen tijdens paardrijden? 2 sportbhs? Ik krijg 500cc dus dat gaat flink stuiteren denk ik hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij werd ook gezegd 6 weken geen paardrijden. M'n paard is nu met zwangerschapsverlof en verwacht in de 2e week van mij haar veulen. Dus tegen de tijd dat zij weer aan de gang mag ben ik al een heel eind herstelt hoop ik☺️ (Ben vandaag geopereerd)

Gefeliciteerd met je boobs trouwens! Heb net je verslag gelezen! Ik zie best op tegen het niet eten! Heb best snel dat ik flauw val in zulke situaties dus hoop dat alles goed gaat komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik moet straks ook nog zien welke bh ik aan moet met paardrijden. krijg ook 500cc. maar heb 1 sportbh van pc en hoop eigenlijk dat dat zo'n heel stevig (niet sexy) bh is die ik daar straks ook voor kan gebruiken. en anders koop ik denk gewoon echt een hele goeie als ik er wel last van krijg. denk wel dat die bestaan. dat je er dus niet 2 over elkaar hoeft te doen.

ben nu zelf ook arnica druppels aan het gebruiken. vergeet het alleen nog al is. 2x op een dag is wat ik soms onthoud maar moet eigenlijk 3x. maar ach alle kleine beetjes helpen denk ik dan maar.

heb trouwens vorige week nog wel een paar wijntjes gedronken. vanaf wanneer mag dat niet meer? :106:

nou heb voor de rest niets op de planning kwa feestjes dus voor de rest houd ik me rustig :152: .

en dan ook al gestopt met roken, je moet er wel wat voor over hebben hoor, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.