Ga naar inhoud

xJojo : 30 april 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste Reactie

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfieeee oke hier gaan we. M'n verslag via m'n telefoon typen..

Nou om 6:47 kwamen we aan bij t SLAZ. Mijn vriend heeft me gebracht in z'n nieuwe auto waar hij enorm zuinig op is (Nissan GT-R) dus elke drempel moet hij al heeeeel voorzichtig nemen want hij ligt heel laag aan de grond. Super handig dus.

Nou goed toen m'n wekker ging voelde ik me echt beroerd. Een heel naar gevoel wat ik niet echt kon thuisbrengen. In de auto ook een beetje misselijk geworden maar t was te verdragen. Toen we aankwamen moesten we even in de wachtruimte gaan zitten waarna ik naar m'n kamer werd gebracht. De lieve verpleegster legde alles uit en midden in de uitleg kwam Nio al langs om me af te tekenen. Ik moest staan, nou voelde ik me niet echt lekker worden dus moest ik even gaan liggen. Hij was gelukkig al een heel end klaar met tekenen. Ik had de kans nog niet gehad me in de meest charmante kleding te hijsen dus toen hij weg was dat maar even gedaan.

M'n vriend en ik waren behoorlijk moe dus samen oo bed gaan liggen en tv aangezet. De verpleegster kwam m'n bloeddruk en temperatuur meten. Ik had een ligte verhoging, 38,1. Dus ik dacht shiiiit. Maar krijg straks genoeg medicijnen dus zal wel zakken. Nou ik lag weer goed en wel tv te kijken al knuffelend met m'n held, kwam m'n kamergenoot. Ik heb eigenlijk niet echt idee waarvoor ze kwam want voor dat de verpleegster gaar verhaal kon doen kwam iemand anders vertellen dat ik asap naar beneden moest. Nou wat een meevaller dacht ik. Scheelt weer een paar uur.

Ik naar beneden om m'n plakkers en infuus aan te brengen. Ik val normaal

Gesproken aaaalllltiiijjjd flauw maar vandaag niet dus!! Binnen no time mocht ik naar de ok. Klaar gelegd in zon Jezus houding met veel moeite. Ze kreeg de steunen niet goed. Toen kwam de anesthesist. Ik mocht m'n droom uitkiezen maar ik bleef best lang bij bewustzijn eigenlijk. Tot 10 tellen lukte makkelijk 20 zelfs maar toen was ik weg. En voor ik het wist werd ik wakker! Super fris en fruitig heel allert en bijna geen pijn. Kreeg m'n bh om, deden ze hem binnenste buiten dus ik zeg, zit ie wel goed zo? Nou ze vonden dat ik goed scherp was haha. Na n kwartiertje kreeg ik m'n raketje nou die was ook vrij vlot op haha. Had wel best honger eigenlijk. Was rond kwart voor elf ofzo. Alles werd afgekoppeld behalve mijn infuus. En daar was m'n lieve verpleegster weer. Mijn vriend had al heel vaak gevraagd waar ik was en hoe het was gegaan. Haha kei lief!! Nou daar lag ik weer op m'n kamer.

Mijn kamergenote had enorme haast weg te gaan. Tegen advies van de verpleegster in dus dat was even drama. Dus ik lag snel weer alleen. Voelde me prima maar de lege vrachtwagen begon te komen. M'n hechtingen begonnen te prikken dus ze had een zacht gaasje tussen m'n hechtingen en m'n bh gedaan.

Het inladen van de vrachtwagen was begonnen hoor pfoee! Maar buiten de druk had ik niet echt pijn. Dat kwam een half uur later. Ik ging samen met de verpleegster proberen te zitten. Ze hielp me overeind en ik werd een beetje duizelig. Dus heb even gezeten tot het beter ging. Toen moest ik gaan staan. Nou zonder succes. Binnen een minuut lag ik weer op bed want was weer super duizelig geworden en de pijn begon nu echt toe te nemen. Ik kreeg wat te eten en wat paracetamols en tramadol. Voelde me half uurtje later heel slaperig maar weinig pijn. De zuster was weg en zei dat ik maar moest bellen als ik klaar was om het nog een keer te proberen.

Nou ik gebeld. Komt er zon oude vent met witte haren en een grijzig gezicht binnen: ,,je had gebeld??!" Ik zo ja ik wil proberen te plassen. Zegt ie nou ga maar zitten en loopt de andere kant op. Ik vroeg of hij me kon helpen. Niet dus. Hij zei zet maar af met je armen. Ik zei, ik mag m'n spieren toch niet veel belasten zegt ie, hoezo je hebt een borstvergroting gehad toch? Ja zei ik maar achter de spier dus moet rustig aan doen. Zegt ie nou daar heb ik nog nooit van gehoord.. Verekte eikel. M'n vriend hielp me overeind maar voelde me meteen duizelig dus die vent m'n benen omhoog. Nou ik voelde een scheetje aankomen maar denk maar niet dat ik die heb ingehouden. Hopppa vol in z'n gezicht x2. Karma bitch.

Nou uiteindelijk geplast en m'n vriend had me voorzichtig aangekleed en een rolstoel gehaald zodat we konden gaan! Weg bij die gemene gay!

De terugweg viel me ook echt mee. De eerste bocht schrok ik, alsof m'n tieten eraf vlogen aan de andere kant. Heb bijna de hele terugweg geslapen, en toen we bijna thuis kwamen werd ik wakker en had ik honger. Dus we ging naar de Mac haha oeps. Nou ik heb 2 hapjes op want had toch besloten dat dat niet echt tactisch was om die vette shit te eten na een operatie. Flesje spa blauw gedronken en zijn gegaan.

Thuis ben ik m'n nestje ingedoken en lig eigenlijk wel prima zo.

Pijn 2/10

Druk 3/10

Al met al is het enorm meegevallen en heb ik echt zin m'n pionnen te zien veranderen in mooie zachte boobies!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahahahhaha Omygoodd ik weet echt 100% zeker dat ik diezelfde stomme broeder had toen ik op die knop had gedrukt! Hij was echt zoo gemeen!! hihihihihi en je hebt een scheet in z'n gezicht gelaten :45: Ik ken je dan wel niet echt maar ik mag je nu al :D

Succes met je herstel en hopelijk zakt de pijn en duizeligheid!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt ongelofelijk!! Ik ga er zeker iets van zeggen tijdens mijn controle. Idioot! Ik moest toen hij kwam na een paar woorden naar kuch happen maar als ik me had gevoeld als nu had ik m zekerste weten weggestuurd en een andere gevraagd. Zulke mensen horen niet in een ziekenhuis te werken...

Lucht*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 1 po. Vannacht echt heel goed geslapen. Ik ben een paar keer wakker geworden omdat ik het warm had maar niet van de pijn gelukkig. Om 5u werd ik wakker van m'n wekker voor m'n pillen en ben gelijk weer in slaap gevallen. Zojuist weer wakker van m'n wekker maar ik voel me als ik lig en niks hoef te doen echt heel goed!!

Als ik moet gaan zitten of staan dan voel ik wel meer pijn 5/10. En ik kan nog niet zelfstandig uit m'n "ligpositie" gaan zitten maar dat komt vanzelf denk ik. Alles staat zoals verwacht enorm strak en puntig maar geduld is daar de oplossing voor heb ik wel gelezen hier.

Als m'n vriend me overeind helpt kan ik wel al zelf naar de wc en mn broek uit doen. Krijg hem alleen niet terug over m'n dikke kont heen haha. Dat kost me net teveel kracht.

Pijn1/10

Druk 3/10

Trouwens een tip voor mensen die nog moeten. Een poncho meenemen ipv een jas is echt ideaal! Had die per toeval in m'n tas gedaan maar was er super blij mee, (geen regenponcho maar zon wollen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey, ik had inderdaad dezelfde broeder nadat ik uit recovery weg mocht. De vrouw die er eerder was met dat blond haar was top inderdaad! Heel lief en begripvol. Die man was wat stugger. Mij heeft hij wel overeind geholpen. Vreemd zeg. Tuurlijk ga je niet op je handen steunen. Dat gaat gewoon echt nog niet. Hier ook goede nacht gehad. Inderdaad met liggen vrijwel geen pijn. Overeind komen en lopen echt lastiger. Voelt als enorme spierpijn vind ik. Inderdaad goed op tijd de medicatie innemen. Heb je ook Tramadol en Dyclofenac gekregen? Kijken of vandaag d er bh af kan om even goed te kijken. Ben erg benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!!

Ja die heb ik ook gekregen samen met een maagbeschermer!

Ik durf niet echt te kijken haha, ik wacht liever een paar dagen tot ik me beter voel. Plusss ik heb t heeeel druk met series kijken haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahgahaha ik ben hier gewoon hardop aan het lachen scheet in zn gezicht. Ik had die man ook ja bij mij was die niet onaardig maar ik vond de andere verpleegsters echt 10 keer liever. Dat jij kan wachten joh hahaha ik heb in het ziekenhuis al gelijk gekeken omdat ik niet kon wachten :P Wel relaxt dat je goed hebt kunnen slapen, ja blijf maar goed drinken en evt. iets eten als activa (die yoghurtjes met pruimen) aangezien je na zo'n narcose obstipatie kan krijgen kan je beter kijken of je het nu al iets opgang kan helpen ipv dat je straks naar de huisarts moet om pillen voor de poeperij moet gaan halen. Ik ben heel benieuwd!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah, wat een geweldig verslagje zeg! Fijn dat je zo goed hebt kunnen slapen.

Hopelijk blijft de pijn verder wat weg! Succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk verslag!

Maar jeetje wat een nare broeder. Geniaal dat je hem z'n karma hebt laten Ruiken ;)

Succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.