xJojo Posted December 23, 2014 Posted December 23, 2014 Hallo allemaal Ik ben 20 en heb eindelijk de knoop doorgehakt. Ik wil een borstvergroting. Momenteel heb ik 70b (altijd met push up) en ik wil naar een D cup. Ik heb 9 december mijn eerste consult gehad bij Bergman clinics in Bilthoven. Ik had een gesprek bij a.a. Van Engeland. Mijn ervaring hiervan was niet super. Ik was zelf aan de late kant maar had het idee dat er niet echt de tijd voor me genomen werd. Ik werd omvergespoeld met heel veel info in een rap tempo. Ik had een hoop hiervan al gelezen dus er is me (denk ik) niks ontgaan. Het passen tijdens dit consult was binnen 10 min ook klaar. 240cc vond ze bij me passen. Ik vond dit eigenlijk te klein maar voelde me niet echt op m'n gemak dit haar te vertellen. Aan het einde van het consult vertelde ze me dat ik altijd kon mailen of bellen om eventueel een nieuw consult in te plannen. Na een gesprek met de beauty coach ben ik naar huis gegaan. Heb 2 dagen zitten denken en heb de pc een mail gestuurd incl foto's van hoe ik het zou willen. Heb tot op heden nog geen reactie gehad. Ondanks geen reactie heb ik toch opnieuw gebeld met Bergman. Ik heb een nieuw consult ingepland maar deze keer in Rijswijk. Deze keer bij g.k. Van Drunen (als iemand hier ervaringen mee heeft zou ik dit ontzettend graag horen). Ik ben ontzettend benieuwd naar dit consult. Ik vind dat ik er 100% achter moet staan en dat idee had ik niet na m'n vorige consult. Verder doe ik nog een studie. Ik ga dus bijna full time naar school. Aan de hand van veel verhalen die ik heb gelezen denk ik dat ik zeker 2 weken thuis rust nodig heb. Thuis/bij m'n vriend thuis. In mei heb ik 2 weken vakantie dus ik wil eigenlijk voor die tijd alles rond hebben. Ik heb recent mijn ouders en m'n vrienden op de hoogte gesteld van mijn plannen en heb gelukkig alleen maar positieve reacties gehad. Ben heel benieuwd hoe mensen erop gaan reageren waar ik niet zo direct contact mee heb. Nou bij deze mijn voorstel ronde (Ps. Ik heb ontzettend veel gehad aan een aantal instagram accounts, deze meiden hebben hierop elke dag een post geplaatst met alles waar ze doorheen gaan, alle tips en alle benodigdheden om de eerste weken door te komen!! Dit is echt een enorme aanrader voor meiden die net als ik nog aan het oriënteren zijn)
boobiemex Posted December 23, 2014 Posted December 23, 2014 mijn ervaring is dat bergman een goede naam heeft, maar zeker niet de beste pc'en..wat ik zo nu en dan lees op dit forum is dat ze bij bergman meestal dat aantal cc's aanraden..Ik bijv met dezelfde voorsituatie heb vorige week al 400 cc gekregen van Frans Straten, Kliniek heyendael. en ben tot nu toe erg tevreden!! Had ze niet kleiner gewild en ik had dezelfde wens als jou..dus is nogal een verschil!Plan vooral verschillende consulten in; goede namen zijn:Straten, Nio, De Meyere ....
xJojo Posted December 23, 2014 Author Posted December 23, 2014 Vooral door de goede naam heb ik voor Bergman gekozen. Ken via via een paar mensen die daar zijn geweest en enorm tevreden waren.Ik had bij van Engeland t idee dat ze het zo klein mogelijk wilde. Zijn die pc's van Bergman?
boobiemex Posted December 23, 2014 Posted December 23, 2014 nee dat zijn pc's met een eigen kliniek of via een ziekenhuis werken (nio)Vriendin van me is bij bergman geweest, idd door de goede naam, het was of dat of velthuis. Er kon maar max 265 bij haar in, dus is ze natuurlijk zoals vele anderen op dat advies afgegaan, ze is nu 1 cupmaat erop vooruit gegaan en vindt alles echt zonde van t geld geweest!ze heeft pas een consult gehad bij Nio en hier kon echt veel meer in, dus het past niet verhaal is kwats! dan speelt een chirurg op save.Ik ben hier niet degene met het meeste verstand.. dan zou Best boobie moeten reageren ;-)Maar zij kan haarfijn uitleggen dat je op t hoeveelheid cc's niet moet blind staren!heeft ook met projectie prothese te maken en welk merk etc.ohja die 265 had dus een medium profile.. dus is breder en heeft weinig projectie!
xJojo Posted December 24, 2014 Author Posted December 24, 2014 Super bedankt voor je info!!Ik wacht het consult af en als dat me geen voldoening geeft, ga ik even meer research naar jou genoemde pc's doen!!
catherinaa Posted December 24, 2014 Posted December 24, 2014 Om heel eerlijk te zijn denk ik dat je pc wel gelijk hebt je bent heel smal in omvang. Meestal gaan ze dan niet verder dan een c cup. Wel als je omvang 75 of 80 zou zijn ook ivm de borstkas vaak. Soms bereik je met heel weinig cc toch veel resultaat. Ik ben van a75 b 80 naar e75 d80 gegaan. Dat heeft soms ook te maken met je bouw. Ik had zelf 350 cc. Ga er van uit dat elke 125 cc ongeveer een cupmaat is.
Jane_Doe Posted December 24, 2014 Posted December 24, 2014 Om heel eerlijk te zijn denk ik dat je pc wel gelijk hebt je bent heel smal in omvang. Meestal gaan ze dan niet verder dan een c cup. Wel als je omvang 75 of 80 zou zijn ook ivm de borstkas vaak. Soms bereik je met heel weinig cc toch veel resultaat. Ik ben van a75 b 80 naar e75 d80 gegaan. Dat heeft soms ook te maken met je bouw. Ik had zelf 350 cc. Ga er van uit dat elke 125 cc ongeveer een cupmaat is.Dat verhaal klopt ook niet hoor..Ook met een omvang van 70 kan je naar een D cup.Ik heb zelf ook nog nagedacht om mijn 2e bij Bergman te laten doen.Echter door de prijs, en door de verhalen dat zij niet groot willen plaatsen ervan af gezien.Ik ben zelf bij Nio geweest en hij heeft mij de borsten gegeven die ik altijd heb gewild.Nio plaatst wat kan en wat de vrouw wilt.Of dat nou groot, klein, natuurlijk of nep is..
catherinaa Posted December 24, 2014 Posted December 24, 2014 Ja natuurlijk het kan. Maar meeste plaatsen niet meer omdat ze dat vaak zelf onnatuurlijk vinden. Sommige houden voet bij stuk andere doen wat er wordt gevraagd. Maar een 2de consult kan nooit kwaad.
Jane_Doe Posted December 24, 2014 Posted December 24, 2014 En ook met een groot aantal cc kan het er natuurlijk uitzien.Ik heb zelf 925cc rond extra high profile gekregen en het ziet er absoluut niet nep of onnatuurlijk uit.
xJojo Posted December 24, 2014 Author Posted December 24, 2014 Om heel eerlijk te zijn denk ik dat je pc wel gelijk hebt je bent heel smal in omvang. Meestal gaan ze dan niet verder dan een c cup. Wel als je omvang 75 of 80 zou zijn ook ivm de borstkas vaak. Soms bereik je met heel weinig cc toch veel resultaat. Ik ben van a75 b 80 naar e75 d80 gegaan. Dat heeft soms ook te maken met je bouw. Ik had zelf 350 cc. Ga er van uit dat elke 125 cc ongeveer een cupmaat is.Toen ik aan het passen was leek het met 240cc net alsof ik een bh met vulling aanhad. Oftewel, dat resultaat kan ik zelf bereiken zonder een BV. Ik denk als ik naar mezelf kijk dat er wel meer in kan, ook na alle voorbeelden die ik gezien heb. Maar ik wacht dit consult af en ga anders een bij Nio plannen, als hij me wel kan geven wat ik wil.
Lot1992 Posted December 24, 2014 Posted December 24, 2014 Hoooii,Ik word in feb. geopereerd door dr Schiettecatte bij kliniek veldhoven. Ik heb ook een 70b en zou ook graag naar een kleine D willen. De kliniek is daar erg fijn. Hij meet je borsten op en bij mij begon die met 250 cc passen en daarna 300. Ik vond 300 goed en hij zei ook dat ik niet meer moest doen omdat ze dan buiten mijn borst uit gaan steken. Het ligt dus echt aan je eigen borst hoeveel er in past zodat het nog natuurlijk is. Toch heb ik op mijn 2e consult gevraagd of het geen 325 mocht zijn omdat ik dan voor mijn gevoel het maximale eruit heb gehaald. De dr gaf zelf aan dat het echt niks scheelt en heeft de breedte op mijn borst getekend. Zo zag ik ook dat 325 meteen een klein beetje er buiten stond en 300 precies mooi er in valt. Hij gaat nu op operatietafel ook 325 passen en als het niet mooi zou zijn word het ook gwn 300 cc dual plane. Daar ben ik het ook helemaal mee eens omdat ik het wel natuurlijk wil. Over de maat word dan eigenlijk niet gesproken en daar zou ik je ook niet teveel van aantrekken omdat hun gwn echt kijken wat het mooiste is bij jou lichaam.Hoop dat je iets hebt aan deze informatie! De prijs is trouwens 2850. Ik zou een consult bij hem zeker aanraden!
catherinaa Posted December 24, 2014 Posted December 24, 2014 Hoooii,Ik word in feb. geopereerd door dr Schiettecatte bij kliniek veldhoven. Ik heb ook een 70b en zou ook graag naar een kleine D willen. De kliniek is daar erg fijn. Hij meet je borsten op en bij mij begon die met 250 cc passen en daarna 300. Ik vond 300 goed en hij zei ook dat ik niet meer moest doen omdat ze dan buiten mijn borst uit gaan steken. Het ligt dus echt aan je eigen borst hoeveel er in past zodat het nog natuurlijk is. Toch heb ik op mijn 2e consult gevraagd of het geen 325 mocht zijn omdat ik dan voor mijn gevoel het maximale eruit heb gehaald. De dr gaf zelf aan dat het echt niks scheelt en heeft de breedte op mijn borst getekend. Zo zag ik ook dat 325 meteen een klein beetje er buiten stond en 300 precies mooi er in valt. Hij gaat nu op operatietafel ook 325 passen en als het niet mooi zou zijn word het ook gwn 300 cc dual plane. Daar ben ik het ook helemaal mee eens omdat ik het wel natuurlijk wil. Over de maat word dan eigenlijk niet gesproken en daar zou ik je ook niet teveel van aantrekken omdat hun gwn echt kijken wat het mooiste is bij jou lichaam.Hoop dat je iets hebt aan deze informatie! De prijs is trouwens 2850. Ik zou een consult bij hem zeker aanraden!Dat was bij mij ook het geval plus het feit dat ik een smalle borstkas heb. Soms moet je naar je pc luisteren. Natuurlijk wil je het maximale er uit halen, Zelf zou ik ook altijd aanraden om naar 2 pc's te gaan. Is per persoon toch verschillend. Maar borsten die buiten je borstkas vallen wil je absoluut niet dan zou je bv wel high profile kunnen overwegen dan komen ze meer naar voren en zijn ze minder breed in de omvang als je toch groter wil.
Jane_Doe Posted December 24, 2014 Posted December 24, 2014 Je moet niet vergeten dat pc's met verschillende merken en implantaten werken. Je kan dus ook groter aantal cc krijgen met een kleinere diameter. Het wel of niet buiten je borst komen hangt niet af van het aantal cc maar van de diameter
Jane_Doe Posted December 24, 2014 Posted December 24, 2014 Even een voorbeeld, Mentor rond high profile 375 cc heeft een diameter van 12.0 Mentor rond ultra high profile 375cc heeft een diameter van 10.4. Stel je dus voor dat je max een diameter van 12 zou kunnen krijgen zonder dat het buiten je profiel zou komen zou je van mentor ultra high al naar 535cc kunnen, die heeft een diameter van 12.0. En dit is dus een voorbeeld van wel of niet buiten je borstkas
xJojo Posted December 24, 2014 Author Posted December 24, 2014 Ik zit momenteel te twijfelen om mijn consult bij bergman af te zeggen en een bij Nio in te plannen. Lees hier zoveel goede verhalen en de resultaten van hem vind ik ook erg mooi. en als dat niet goed voelt wil ik een consult bij Frans Straten inplannen.
Spekkie Posted December 24, 2014 Posted December 24, 2014 Als je bij Bergman wil, kun je misschien beter naar dokter Koopmann, daar heb ik wel positieve verhalen over gehoord.Het verhaal van dr. van Engeland komt me ook bekend voor, iemand hier heeft precies hetzelfde ervaren, te klein met passen en mails niet of heel laat beantwoorden; zij is naar Nio gegaan en nu heel blij met haar 400 cc (terwijl ze bij Bergman idd 200zoveel hadden geadviseerd)
Jane_Doe Posted December 24, 2014 Posted December 24, 2014 Je hoeft je consult niet af te zeggen, je kan een extra consult inplannen bij Nio en dan pas de operatie inplannen als je tevreden bent.
xJojo Posted December 24, 2014 Author Posted December 24, 2014 Hoeveel consulten hebben jullie gehad voor alle vast stond?
boobiemex Posted December 24, 2014 Posted December 24, 2014 misschien fijn voor jou om te weten..Net wat je zegt die 240 cc kan je met vulling ook bereiken..Nio laat je passen zonder dat hij zegt hoeveel cc het is.. pas als jij tevreden bent over de grootte, dan zul je t pas weten hoeveel het is ;-)Verder het voorbeeld van Jane doe idd goed in je achterhoogd houden met de diameters.Zo heb ik dus van mentor High profile 400cc, Diameter is 12.3 cm..Ik kon dus ook de Ultra high met ongeveer dezelfde diameter, maar die betreft dan 535 of zelfs nog meer cc..Het verschil zit hem dus in de projectie naar voren...
Sophie22 Posted December 24, 2014 Posted December 24, 2014 Hey Xjojo,Ik ben zelf op consult geweest bij Frans van Straten. (was mijn enigste consult, voelde goed, dus gelijk een datum geprikt)Van te voren wist ik niet zo goed wat ik moest verwachten, maar ik voelde me enorm op mijn gemak tijdens het consult.Iedereen was zo vriendelijk en er werd echt de tijd voor mij genomen en voor mijn verhaal.Uitgebreid kunnen passen en veel informatie gekregen over de operatie zelf en daarna.Succes met je zoektocht!!
xJojo Posted December 24, 2014 Author Posted December 24, 2014 Heb ik trouwens iets van een verwijsbrief nodig van mijn dokter als ik in SLAZ een consult ga plannen??
Jane_Doe Posted December 24, 2014 Posted December 24, 2014 Kan.Als je die hebt zullen ze de consult kosten declareren bij je verzekering als je je niet laat opereren daar.Heb je hem niet betaal je zelf de consult kosten tenzij je je laat opereren. Dan zit het erbij in.Kost €3100 daar ongeacht het aantal cc of type implantaat (rond of anatomische).De hydrogel zijn wel wat anders geprijsd.
Jane_Doe Posted December 24, 2014 Posted December 24, 2014 Voor een afspraak bij nio:http://www.sintlucasandreasziekenhuis.nl/afdeling/plastische-chirurgieJe belt het nr en zegt dat je een consult wil met Nio.
xJojo Posted December 24, 2014 Author Posted December 24, 2014 Ja, ik had al een mailtje gestuurd dat ik een consult in wilde plannen.Ben benieuwd!!
Lisannep91 Posted December 26, 2014 Posted December 26, 2014 Ik heb vorig jaar ook overal research gedaan. Ik heb toen een consult gehad waarbij ik gelijk een super goed gevoel had, vriendelijke ontvangst, je kon alles vragen en zelfs als je nog vragen had kon je mailen waarbij je snel antwoord terug had.Door omstandigheden heb ik helaas operatie af moeten zeggen. Maar nu ik het weer kan, alsnog mn afspraak gemaakt bij dokter plovier! 18 mei word ik dan eindelijk geopereerd! We willen naar een volle c, kleine d. Ik ben namelijk ook vrij smal en wou het er absoluut niet fake uitlaten zien. Maar ik ben nu wel onwijss blij en nu al zenuwachtig haha! Duurt nog ruim 4 maanden! X
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.